Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Salut,

Tocmai imi laudam masinuta (am facut un drum lung prin Europa fara nici o problema) ca a facut un pocinog.Mergeam linistit prin oras si s-a aprins becul portocaliu de check engine .Nu am simtit nimic in performante,merge ca inainte.Am oprit si dupa pornire becul s-a stins si am mers fara probleme.De ieri se comporta normal.
Intrebare: Pot sa aflu ce cod de eroare a fost chiar daca pe bord nu mai am martorul aprins?Este stocata undeva eroarea?Daca problema ce a produs aprindrea martorului s-a rezolvat ,se reseteaza eroarea singura sau este stocata? Este un astra 17dti caravan din 2000.
Multam
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Da, eroarea e stocata in computerul motorului (probabil are un modul de flash memory). Cu un tester GM se pot vizualiza toate erorile pe care le-ai avut.
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
nu trebuie sa te impacientezi din cauza unei erori singulare. da, daca eraorea respectiva nu mai apare la 20 (sau 30 nu mai stiu exact) de pormiri ale motorului, memoria de erori se va reseta singura. poti sa afli codul erorii respective cu ajutorului Testului cu agrafa (vezi pe la rubrica "cum sa?" ca era pe acolo descrisa metoda)

acum, cine stie de ce s-a aprins martorul respectiv.. motive pot fi multe, dar repet, nu trebuie sa te agiti pentru o eroare singulara.

numai bine
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
horheus a scris:nu trebuie sa te impacientezi din cauza unei erori singulare. da, daca eraorea respectiva nu mai apare la 20 (sau 30 nu mai stiu exact) de pormiri ale motorului, memoria de erori se va reseta singura. poti sa afli codul erorii respective cu ajutorului Testului cu agrafa (vezi pe la rubrica "cum sa?" ca era pe acolo descrisa metoda)

acum, cine stie de ce s-a aprins martorul respectiv.. motive pot fi multe, dar repet, nu trebuie sa te agiti pentru o eroare singulara.

numai bine


agree. daca ti se mai intampla atunci poti sa o citesti ( cu agrafa sau la service pe tester ) altfel, nu cred ca se merita.

poate ai schimbat benzina, ai pus din .ro si s-a prins Very Happy Very Happy Very Happy
Skip ads

  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
G-power tocmai ai problema vestitutului, minunatului si nemaiintilnitului bec galben... Daca masina merge si nu simti diferente, IGNORA-L!
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cu agrafa nu merge ca nu e pe benzina...
cauta pe cineva cu cablu OBD-II.
vezi ca dupa vreo 30 de restarturi sau deconectarea bateriei, se sterg codurile de eroare.
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Multam de sfaturi.
Am fost si am citit la Dibas codul de eroare care a fost stocat undeva in memorie .Era de la intrerupatorul (un fel de contact) pedalei de frana.Se pare ca la actionari multiple contactul respectiv nu mai deschide uneori. Daca mai face o sa-l schimb.
  • Gabi 1.8 16v

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am o intrebare. EU cand pun contactu se aprind toti martorii si martorul de la motor sta aprins iar cand pornesc se stinge. Varul meu are un Vectra B 2.0 dti 16v dar la el cand pui contactu nu are martorul de la motor aprins.Ce poate sa fie?
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Are becul scos sau ars ( ars nu prea cred), scos l-am avut si eu cand am cumparat astra mea dar l-am pus la loc ,evident prin demontarea ceasurilor din bord iar acum se aprinde la punerea contactului si se stinge in momentul pornirii.
  • Gabi 1.8 16v

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
florin baltatescu a scris:Are becul scos sau ars ( ars nu prea cred), scos l-am avut si eu cand am cumparat astra mea dar l-am pus la loc ,evident prin demontarea ceasurilor din bord iar acum se aprinde la punerea contactului si se stinge in momentul pornirii.


Aaa.. Atunci e de bine Razz
  • Alex 25

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
mie mi'a ramas aprins de vreo 2 ori. la a 3a cheie s'a stins si masina merge ok. Imi da putin ulei pe la egr si am pus acolo o carpa ("tampon") ca sa nu se prelinga uleiul pe furtunul de la intercooler. E posibil sa mi se fi aprins din cauza asta? suna banal dar egr ar trebui lasat sa "respire" ? Very Happy
  • Nicu Mihai

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2008

  • Mesaj Privat
becul respectiv are in spate foarte multe erori, iti recomand sa faci o diagnoza cu Tech 2
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR