Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
pai avand in vedere ca devizul este pe rainbow , fara stampila specifica de service opel si considerand faptul ca in caietul service e gol....cu regret te informez ca in conformitate cu standardele impuse de GM masina ta nu mai beneficieaza de garantie .
Decat daca se gandeste domnu' de la Victoria sa-ti completeze cartea service . Dar se bate in cap cap cu puntea second hand... Laughing

Acest lucru imi intareste convingerea ca au o combinatie acolo , folosindu-se de numele de Victoria Total .
Daca nu se rezolva problema saptamana asta o sa-ti dau nr. ala de telefon al Technical District Manager , precum si al managerului care se ocupa cu marketingul - imaginea companiei in Romania . Totodata voi vorbi si eu personal cu ei .
Pana una alta poti da un fax aici : 021 / 203.99.52 sau poti trimite o hartie scrisa aici : Baneasa Business Center - representative office ( sos. Bucuresti - Ploiesti nr. 17-21 , et.5 , sect 1 , Bucuresti , 013682
Daca saptamana asta nu rezolvi problema cu ei , vorbim cu un om de isprava de acolo care sigur te va ajuta si chiar are puterea sa o faca .
Pacat !
Skip ads

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Shocked Nu imi vine sa cred ce citesc aici.
Ma intreb daca nu am gasi pe cineva din mures care sa isi sacrifice o dupa amiaza impartind fluturasi cu patania lui Sarge celor care intra in acest garaj numit reprezentanta. Idea Wink
  • Sarge

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am inteles. Nu mai am garantie, e clar. Regretabil.... pentru ei. In aceste conditii imi voi schimba pretentiile. La cele enumerate la postul anterior, adaug si o punte noua , care sa mi - o puna pe cheltuiala lor, toate lucrarile sa fie trecute in caietul de service, si sa imi asigure , in scris , daca GM nu o mai pot face , garantia pana la expirarea ei ( 2 ani ) adica pana in septembrie anul acesta.
Multumesc mult pentru fax, l-am notat , astept sa vad daca dau vre un semn de viata, pana joi. Vineri dau drumul la fax si caut un avocat. La ei nu ma voi duce nechemat decat cu o citatie in mana.
Nu cred ca este cazul ca cineva sa stea sa imparta fluturasi. Ar fii suficient daca i s-ar face reclama la acest forum , excelent de altfel , pentru ca toti ownerii de opel sa stie ce , cum , cand si in ce conditii sa apeleze la un reprezentant opel. Eu unul am sa fac tot posibilul pentru promovarea lui.
Multumesc Bartone. Esti omul potrivit , la locul potrivit.
  • master opel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sarge a scris:Domnule Master Opel, nu ma incalzesc cu nimic vorbele.Postez aici ultimul mail care l-am primit de la directorul Victoria total (inainte sa ma decid sa postez pe forum si sa mi remediez o parte din defectiuni la Opel Pitesti ):
" Re: Reparatie Opel Astra -
[...]
Astept cu nerabdare mailul la responsabilul tehnic ptr transilvania . Multumesc.


Nu sunt vorbe vant credetima. A facut mare valva e-mailul dumneavoastra si veti fii anuntat in cel mai scurt timp de rezolvare,de care sper ca veti fii multumit.
respecte
Skip ads

  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Imi pare rau sa citesc ce citesc aici.
Daca iti este de ajutor as putea sa iti dau un nr de tel al inspectorului sef al Inspectoratul Regional pentru Protectia Consumatorilor (IRPC).
Se poate face linistit o ancheta.
Numai bine.
  • TeddyKGB

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
"Vezi ca la Dealeri si Service-uri sunt unii din Buzau care au directorul service pe forum . Vezi posturile clientilor daca sunt pozitive sau negative ."

Stai linistit ca masteropel nici nu stia de acest forum. Eu, citind necazul omului pe 3feb m-au apucat transpiratiile de nervi si i-am trimis penalului link-ul de aici pe toate adresele de la firma lui cu promisiunea ca voi avea grija sa afle toata tara. Am trimis inclusiv la alte firme din judetul Mures.
Si surpriza omul chiar isi face cont aici pe 4 feb si da raspunsuri. Total inadecvate situatiei.
Numai spanzurati de stalpii de iluminat public m-ar face fericit, hotilor.
  • master opel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
TeddyKGB a scris:"Vezi ca la Dealeri si Service-uri sunt unii din Buzau care au directorul service pe forum . Vezi posturile clientilor daca sunt pozitive sau negative ."

Stai linistit ca masteropel nici nu stia de acest forum. Eu, citind necazul omului pe 3feb m-au apucat transpiratiile de nervi si i-am trimis penalului link-ul de aici pe toate adresele de la firma lui cu promisiunea ca voi avea grija sa afle toata tara. Am trimis inclusiv la alte firme din judetul Mures.
Si surpriza omul chiar isi face cont aici pe 4 feb si da raspunsuri. Total inadecvate situatiei.
Numai spanzurati de stalpii de iluminat public m-ar face fericit, hotilor.

Penal e cine iti inpacheteaza de mancare!
  • master opel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Folosesti cuvinte foarte grave.
Parasesc acest forum.
Skip ads

  • Sarge

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am fost contactat astazi de reprezentantii Victoria Total . Am cazut de acord cu ei sa duc masina la o reverificare, si sa stabilim amiabil si de comun acord natura si conditiile de remediere a defectelor si lipsurilor constatate. Exact ceea ce imi doream. Nu caut vinovati in aceasta situatie , ci rezolvari. Nu ma incalzeste cu nimic faptul ca protectia consumatorului ii amendeaza, sau ca isi pot pierde licenta de functionare , chiar nu vreau sa se intample asta . Ceea ce vreau este ca masina mea sa functioneze in paramatrii normali, dupa o reparatie capitala, facuta de un reprezentant GM,sau ma rog , dupa caz.... si sa am garantiile valabile in continuare. Am discutat cu directorul de service si cu directorul general de acolo telefonic astazi. Pana acum suna promitator. Va voi tine la curent cu situatia si finalizarea ei.
Am o mare rugaminte pentru membrii clubopel. As vrea sa cunosc parerea voastra referitor la pretentiile care le-as putea emite in momentul in care ma voi duce acolo la constatari. Vreau sa vad daca la ce m-am gandit eu sa le cer sunt sau corespund cu realitatea(in special parearea ta bertone).
Va multumesc pentru sprijinul acordat, sunteti ca o adevarata "familie" pentru mine. Va sunt recunoscator.Fiin mai nou in "bransa" accept la orice ora sfaturi pe care le considerati utile avand in vedere situatia creata, sau de orice alta natura. Nu in ultimul rand tin sa le multumesc moderatorilor si celor care au avut initiativa acestui forum.
P.S. Domnule MasterOpel, va recomand nu sa parasiti acest forum , ba dimpotriva sa creati un thread in care sa tineti legatura cu clientii dumneavoastra , siu nu numai , cu proprietarii de Opel. Puteti ajuta si dumneavoastra , prin calitatea care o aveti , cu sfaturi utile, stiri de ultima actualitate, orice ar putea ajuta un propritar de Opel in remedierea defectiunilor sau in depistarea lor. Toti userii acestui forum va sunt potentiali clienti. Va puteti marii numarul de clienti , va faceti reclama nu la firma , ci la profesionalismul oamenilor firmei dumneavoastra , si ati da dovada de altruism, gandindu-va nu la prosperitatea dumneavoastra sau a firmei la care lucrati, ci la a ajuta benevol si fara obligatii de orice natura in ceea cei prioveste pe potentialii clienti ai dumneavoastra , cu un sfat , o solutie , o sugestie sau un punct de plecare. Ar fii ceva si v-ati castiga respectul tuturor , inclusiv pe al meu. A va eschiva nu este o solutie. Dovediti-ne ca ne inselam. Eu voi fii primul care imi voi cere scuze referitor la reclamatiile aduse, numai daca va fii cazul. Si dupa mine vor fi si altii. Nu trebuie sa fie neaparat asa .Haideti sa incercam sa colaboram fructuos de ambele parti. Cu totii vom avea de castigat. Noi vom avea parte de mai multe raspunsuri si solutii profesioniste , iar dumneavoastra de viitori clienti , si de ce nu ,viitori prieteni. Ganditi-va la ce v-am spus.
[/align]


Ultima modificare facuta de Sarge la Joi 07 Feb, 2008 12:23 am
  • TeddyKGB

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Stiu ca am fost dur si imi cer scuze public. Dar uite cum vad eu situatia unui dealer care este mandru de afacerea lui.
1. Lasa omul care aduce masina si vrea cu tot din-adinsul sa stea langa ea sa vada ce faceti. Pentru unii e un efort financiar foarte mare si sufera foarte mult cand este furat si nu poate face nimic. Omul nu trebuie sa plece injurand de acolo si sa se planga peste tot. Dati explicatii corecte si complete. E MULT mai bine sa spui nu stiu sa repar defectul respectiv decat sa faci experimente pe masina. Te duci sa te documentezi si apoi repari daca poti. Nu e nici o rusine sa spui " uite ala sigur stie, du-te la el."
Un prieten cand sa dus cu loganul la prima revizie spre surprinderea lui a fost invitat sa vada tot ce se face la masina lui si i-au explicat si cu testerul cum e desi el nici nu a insistat macar pentru asistarea la revizie. A plecat omul fericit ca a vazut si el cate ceva si a vorbit numai frumos de service-ul ala.
De ce nu se lasa oamenii sa asiste? Politica firmei? Aceasta politica se aplica numai daca ai ganduri necurate.
2-Agentul care face un precontract de vanzare a unei masini sa informeze clientul la maxim o saptama din proprie initiativa ce se intampla cu comanda lui si nu sa astepte 2 luni fara sa spuna nimic. Am intalnit atatea cazuri pe aici in care oamenii se plangeau ca au dat banii cash pe masina si nu au mai primit nici un semn de viata cu saptamanile. Ba chiar stiu un caz in care dupa ce achitase omul toata masina, sa dus sa vada ce se mai intampla si aia ii pierdusera comanda. Incredibil. L-au trimis acasa sa vina cu chitantele si facturile pentru ca nu gaseau comanda lui. Ala, saracul credea ca e la "camera ascunsa" si ca face JugaruShucaru misto de el. Sa rezolvat pana la urma dar omul era pe punctul de a face infarct.
3-NU MAI ADUCETI OAMENII LA DISPERARE batandu-va joc de ei pentru ca se raspunde cu disperare. Sper sa ma intelegeti.
Inca odata scuze si imi retrag cuvintele. Ajutati omul sa plece cu zambetul pe buze si va va da exemplu asa cum se intampla la timisoara parca si nu la Galati unde oamenii pleca la Braila la RadaciniOpel decat sa se duca la Gold&Platin Galati.
  • master opel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
TeddyKGB a scris:Stiu ca am fost dur si imi cer scuze public. Dar uite cum vad eu situatia unui dealer care este mandru de afacerea lui.
1. Lasa omul care aduce masina si vrea cu tot din-adinsul sa stea langa ea sa vada ce faceti. Pentru unii e un efort financiar foarte mare si sufera foarte mult cand este furat si nu poate face nimic. Omul nu trebuie sa plece injurand de acolo si sa se planga peste tot. Dati explicatii corecte si complete. E MULT mai bine sa spui nu stiu sa repar defectul respectiv decat sa faci experimente pe masina. Te duci sa te documentezi si apoi repari daca poti. Nu e nici o rusine sa spui " uite ala sigur stie, du-te la el."
Un prieten cand sa dus cu loganul la prima revizie spre surprinderea lui a fost invitat sa vada tot ce se face la masina lui si i-au explicat si cu testerul cum e desi el nici nu a insistat macar pentru asistarea la revizie. A plecat omul fericit ca a vazut si el cate ceva si a vorbit numai frumos de service-ul ala.
De ce nu se lasa oamenii sa asiste? Politica firmei? Aceasta politica se aplica numai daca ai ganduri necurate.
2-Agentul care face un precontract de vanzare a unei masini sa informeze clientul la maxim o saptama din proprie initiativa ce se intampla cu comanda lui si nu sa astepte 2 luni fara sa spuna nimic. Am intalnit atatea cazuri pe aici in care oamenii se plangeau ca au dat banii cash pe masina si nu au mai primit nici un semn de viata cu saptamanile. Ba chiar stiu un caz in care dupa ce achitase omul toata masina, sa dus sa vada ce se mai intampla si aia ii pierdusera comanda. Incredibil. L-au trimis acasa sa vina cu chitantele si facturile pentru ca nu gaseau comanda lui. Ala, saracul credea ca e la "camera ascunsa" si ca face JugaruShucaru misto de el. Sa rezolvat pana la urma dar omul era pe punctul de a face infarct.
3-NU MAI ADUCETI OAMENII LA DISPERARE batandu-va joc de ei pentru ca se raspunde cu disperare. Sper sa ma intelegeti.
Inca odata scuze si imi retrag cuvintele. Ajutati omul sa plece cu zambetul pe buze si va va da exemplu asa cum se intampla la timisoara parca si nu la Galati unde oamenii pleca la Braila la RadaciniOpel decat sa se duca la Gold&Platin Galati.




O mica precizare as face inainte sa uit de forumil acesta. cel care va scrie nu a avut nici un amestec in reparatia efectuata(nici echipa pe care o conduce),dar sssssss-a chinuit 7 ani sa dea o imagine cat mai buna , prin lucrarile efectuate de a lungul anilor ,si dupa feedbackurile primite in mare masura a si reusit acest lucru. Suntem oameni si mai gresim ,asta e ,la inceput mai mult,acum mai putin dar ttotusi mai gresim,recunosc ,dar niciodata nu am avut intentia de a pacali pe cineva si ne-am dat interesul maxim pentru o rezolvare cat mai convenabila pentru clientii nostrii.
Ai dreptate daca nu trimiteai acest e-mail eu personal nici nu ma implicam in aceasta discutie nu stiam de problema.
scuzele de rigoare ,dupa mine tot in aceasi mod ar trebui sa le trimiti cum ai trimis si acuzatiile.
Cu respecte pentru toata lumea.
PS: Dl.Sarge aveti nr de telefon al meu si vom tine legatura.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Sarge a scris: Am o mare rugaminte pentru membrii clubopel. As vrea sa cunosc parerea voastra referitor la pretentiile care le-as putea emite in momentul in care ma voi duce acolo la constatari. Vreau sa vad daca la ce m-am gandit eu sa le cer sunt sau corespund cu realitatea(in special parearea ta bertone).
P.S. Domnule MasterOpel, va recomand nu sa parasiti acest forum , ba dimpotriva sa creati un thread in care sa tineti legatura cu clientii dumneavoastra , siu nu numai , cu proprietarii de Opel. Puteti ajuta si dumneavoastra , prin calitatea care o aveti , cu sfaturi utile, stiri de ultima actualitate, orice ar putea ajuta un propritar de Opel in remedierea defectiunilor sau in depistarea lor. Toti userii acestui forum va sunt potentiali clienti. ]


In primul rand la ce bani se castiga in aceasta afacere cu masini , nu sta nimeni sa dea sfaturi pe clubopel despre EGR-ul de Y17DT sau despre termostatul vreunui user oarecare . Oamenii chiar au treaba acolo si n-au timp de asta .
In schimb ar putea sa-si creeze un thread cu Victoria Mures , in care sa discute exclusiv cu clientii lor inscrisi pe acest forum , pt o mai buna comunicare si pt remedierea cu operativitate a deficientelor din activitatea dealer-client ( vezi cazul de fata , cand poate patronul sau directorul este neinformat , iar angajatii sunt la pamant din pdv al profesionalismului ) .

Despagubiri :
a) caietul service completat de catre atelierul reparator autorizat , cu interventiile facute la masina , pt . a beneficiar de garantie in continuare .
b) factura fiscala si/sau devizul de la Pitesti , in care sunt evidentiate operatiunile facute la masina si care rezulta si sunt in directa legatura cu reparatia facuta la Victoria Mures . Pe romaneste , daca in urma schimbarii puntii tu ai platit la Pitesti fuzete - rulmenti - discuri - bla bla bla si orice alta operatiune care a rezultat in urma reparatiei facute la Mures , vad normal s-o prezinti dealerului Victoria spre decontare . Ca nu din vina ta ai ajuns la Pitesti sa dai alti bani . E treaba lor daca au pus piese second de proasta calitate . Cine a gresit plateste ! Asa e in viata asta .
c) constatarea celorlalte defecte si remedierea lor prin schimbare , daca nu exista posibilitatea ca prin reparatii sa ajunga la starea lor initiala : aici ma refer la parbriz , roata de rezerva , schimbator de viteze , etc. Pe de alta parte dealerul era obligat ca la intrarea masinii in service sa semneze cu clientul , in urma unei inspectii vizuale , un proces vreba cu defectele masinii la intrarea in service ( zgarieturi , parbriz spart , etc. ) , cantitatea de carburant , roata de rezerva , trusa , etc. Daca nu are procesul verbal semnat de tine in care se specifica ca parbrizul era zgariat , nu are nici o scuza .
d) despagubirea clientului de drumul facut a doua oara , pentru remedierea defectelor intervntiei , la Mures si de drumul facut la Pitesti in acelasi scop . E clar :
Ei au cerut 187 de milioane
Tu i-ai platit fara comentarii cu pretentia ca lucrarea sa fie de calitate
Ei ti-au dat masina cu anumite probleme neremediate
Tu te-ai dus la Pitesti , pe banii tai si pe timpul tau si cu 187 de milioane mai sarac sa repari ce au stricat ei
Dupa care te duci din nou la Mures sa repare ce mai e de reparat si pt care au incasat bani .
Avand in vedere ca intr-o relatie contractuala fiecare are drepturi si obligatii , iar tu ti-ai respectat obligatiile si ei nu , vad normal ca pe langa decontarea facturii de la Pitesti sa-ti platreasca macar combustibilul dus intors pana acolo si combustibilul dus intors pana la Mures .

P.S :
1. Sunt convins ca pct.d) n-o sa le fie pe plac si n-o sa te despagubeasca . Cu toate ca nu suntem proprietari de Petrom-uri si ne costa combustibilul .
2. Teddy KGB - Daca vrei sa faci un dealer , nu incepe cu injurii , ci fa-i pe limba lor .
3. Sarge - Chiar ma bucur ca n-am tastat de doua zile degeaba si ca se rezolva ceva . Te rog , cand te duci la intalnirea cu ei , mergi cu tupeu pt ca tu esti cel care dicteaza acolo . Din banii tai si-au incasat " specialistii " primele de Sarbatori . Daca incearca sa te dea la intors te rog sa-i repezi pt ca ei dupa 187 de milioane ar trebui sa te pupe si in fund ca nu sunt multi " fraieri " ( in sesnul bun ) ca tine sa plateasca fara sa clipeasca . Contraexemplu : iti reparam masina , piese si manopera cu 2000 de euro . Ca sa-ti dai seama cam ce adaos au baietii .
Si ultima chestiune , daca cumva indraznesc sa vorbeasca intre ei dar de fata cu tine in ungureste , te rog sa le atragi atentia si sa-i trimiti la codul bunelor maniere , ca dupa ce ca ti-au oferit niste servicii execrabile nu sunt nici educati , avand in vedere ca stau pe salariile romanilor care trebuiesc macar respectati !
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ajung acasa constatez cu stupoare ca imi lipsea roata de rezerva ( noua din fabrica)

De roata le-a parut extrem de rau, dar nu m-au putut ajuta

Intreaba un avocat ca iti "traduce" el, eu ma abtin.
In relatia cu ei mai bine sa vorbeasca un avocat nu tu.
Pretentiile tale sa aiba o limita, sa nu ceri masina noua de exemplu (ar face si asta numai sa scape de bube in cap) ca te poti trezi ca iti dau foc la ea sau altele.
Masina o aduci la stadiul initial in alt service profesionist si ei sa plateasca.

Nu m-am putut abtine sa nu ma bag si eu aici dar :
Cineva a cumparat o masina din Tg. Mures, mai bine zis o teapa. Masina a fost lovita fata bine de tot si spate mai putin. A fost cirpita efectiv si impinsa la fraier. Masina abia a reusit sa ajunga in Iasi, ultimii km pe platforma. Am vazut masina si ne-am abtinut sa ii spunem omului prea multe...ca sa o aduca in stadiul de functionare cit de cit 2000euro, facuta aproape perfect cam 5000 ! Cind avansez aceste preturi stiu ce spun Evil or Very Mad .
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Stii ce'i aiurea in toata povestea asta ? ... zbuciumul , nervii , durerile de stomac si tot timpul asta pierdut aiurea ... Sad
De ce oare mai intii romanului trebuie sa'i dai bine la coaste ca sa'si faca treaba NORMAL ? Idea

In curind am sa postez citeva facturi in euro cu intretinerea din Franta a Astrei mele actuale sa vedem si preturi normale .
  • lolka lolek

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: romania
  • Masina: Corsa 2004 z 13 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Nu m-am putut abtine sa nu ma bag si eu aici dar :
Cineva a cumparat o masina din Tg. Mures, mai bine zis o teapa. Masina a fost lovita fata bine de tot si spate mai putin. A fost cirpita efectiv si impinsa la fraier. Masina abia a reusit sa ajunga in Iasi, ultimii km pe platforma. Am vazut masina si ne-am abtinut sa ii spunem omului prea multe...ca sa o aduca in stadiul de functionare cit de cit 2000euro, facuta aproape perfect cam 5000 ! Cind avansez aceste preturi stiu ce spun Evil or Very Mad .[/quote]

Targu Mures e satul ala mic cu o singura tinichigerie?
Ma intreb fratiilor tot ce se vinde in targu mures o singura firma e resposabila?
Si asta dat pe forum de un moderator!(locatie Iasi)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ma intreb fratiilor tot ce se vinde in targu mures o singura firma e resposabila?

Gresit tare ! SIGUR sunt si oameni care fac treaba de calitate. Eu am scris ca nu mai puteam de nervi, acelasi oras si aceleasi "lucrari", dai 8200 pe masina si vezi ca daca vrei sa o faci BUNA trebuie inca 5000 ? Pai cumperi una noua cu banii dati ! Si uite asa se plimba tepusa prin tara...nu mai zic de date reprogramare si km ca tremur.
Nu trebuie sa ne intelegi gresit DAR atita timp cit reprezentantele (o mica mafie dupa umila mea parere) isi bat joc de clienti atunci sa fie exterminate, sa nu mai mearga cu spaga si alte cele...
Oare de ce atitea nemultumiri la adresa reprezentantelor ?
De exemplueu nu am vazut la "mecanic" in mina o dinamometrica desi toate service-urile trebuie sa aiba asa ceva in dotare...asta teoretic, practic una si aia sub lacat.
Te rog nu ma mai stirni ca sunt un om calm, eu stiu un singur lucru : caliate si profesionalism.
  • Sarge

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
O mica adaugare domnule Cuciureanu: calitatea este direct proportionala cu profesionalismul. Una fara alta nu se poate.
Inteleg foarte bine, si ca "parte vatamata" in aceasta poveste ma abtin de la mai multe comentarii pentru a nu fii acuzat de impartialitate.
@Bertone :
Banii nu cred ca o sa i vad inapoi. Am se le pun in vedere acesta aspect insa.Si nu le cer o masina noua, pentru ca deja am 1. Pe aceasta. Daca lucrarile ar fi fost la standardele GM , nu am mai fii avut aceasta discutie.
M-am gandit asa , si vreau sa imi spuneti daca sunt corect:
1. Cel mai important pentru mine. Garantia masiniii sa mi merga in continuare. De aici ei sa faca tot ce trebuie legal ptr aceasta ( 7 luni la masina sau pana la 50 000 km si 11 ani in continuare la vopsea si tabla)
2. Inlocuirea husei schimbatorului si a suportului de trusa medicala din portbagaj, precum si restituirea rotii de rezerva .
3. Remedierea problemelor aparute la puntea spate, de oricare natura ar fii acestea, pe cheltuiala lor.La fel si problema cu inchisul portbagajului.
4. Toate testele care se fac la revizia periodica pe cheltuiala lor.
5. Revizia de 45 000 sa imi fie facuta pe cheltuiala lor - ptr ca si eu am platit motorina si alte piese de aproape 18 mil peste nota de plata de la ei. ( in felul acesta acopar si punctul 4 bertone, fara ca ei sa-mi plateasca ceva)
Daca am uitat ceva sa - mi spuneti, am stabilit ca pe data de 18 sa merg la ei.
  • geeny_81

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Domnule Bertone din Buzau, tu esti cenzurat de jE. Atentie la limbaj

Dupa cum bine stim ieftin nu inseamna bun si defapt toata problema lui Sarge de aici a pornit, de la ieftin. Corect, comportamentul celor de la tinichigerie este de nescuzat si va trece multa apa peste Mures pana se vor putea lauda cu o satisfactie a clientului ridicata. E normal sa fie dezamagit. Cu totii ne luptam cu servicii de proasta calitate, dar nu trebuie sa categorisim o organizatie dupa cativa membrii.

Stimabile bertone, daca esti asa un As in ceea ce priveste statisticile APIA, poate ai face bine sa consulti si alt judet in afara Buzaului, pt. ca Romania are multe judete si poate ai ramane surprins cate masini au vandut "sarmanii" de la Victoria Total in 2007. Cand vinzi aproape 900 de autoturisme in 12 luni pe piata second-hand cea mai mare din Romania atunci intradevar te poti lauda. Si astfel de performante demonstreaza un fapt, majoritatea clientilor nostrii sunt satisfacuti de serviciile oferite de Victoria Total. Din pacate nimeni nu e perfect.
In plus sa nu uitam ca in comparatie cu Mures, Buzaul pare un satuc uitat de Dumnezeu, asta daca ne uitam la PIB/cap de locuitor si nu in ultimul rand ca si numar de reprezentate auto (parca 5 erau?).
In concluzie domnule bertone, lasa demagogia falsa, tu esti doar un alt sarman care probabil a fost concediat de la Opel si ai ajuns vanzator la Skoda (aka VW ieftin, ca sa ne amintim de ce inseamna ieftin).

Imi cer scuze lui Sarge ca am terfelit threadul sau pt. orgoliile mele personale. Sper sa isi gaseasca rezolvarea problemei. Cu totii vrem sa avem servicii de calitate.

Vam salutat. Cool
  • lolka lolek

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: romania
  • Masina: Corsa 2004 z 13 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:
Ma intreb fratiilor tot ce se vinde in targu mures o singura firma e resposabila?

Gresit tare ! SIGUR sunt si oameni care fac treaba de calitate. Eu am scris ca nu mai puteam de nervi, acelasi oras si aceleasi "lucrari", dai 8200 pe masina si vezi ca daca vrei sa o faci BUNA trebuie inca 5000 ? Pai cumperi una noua cu banii dati ! Si uite asa se plimba tepusa prin tara...nu mai zic de date reprogramare si km ca tremur.
Nu trebuie sa ne intelegi gresit DAR atita timp cit reprezentantele (o mica mafie dupa umila mea parere) isi bat joc de clienti atunci sa fie exterminate, sa nu mai mearga cu spaga si alte cele...
Oare de ce atitea nemultumiri la adresa reprezentantelor ?
De exemplueu nu am vazut la "mecanic" in mina o dinamometrica desi toate service-urile trebuie sa aiba asa ceva in dotare...asta teoretic, practic una si aia sub lacat.
Te rog nu ma mai stirni ca sunt un om calm, eu stiu un singur lucru : caliate si profesionalism.



Deci sa reluam.daca cineva cumpara o masina din Mures unde in fiecare a doua curte se dezmembreaza masini .si in fiecare a zecea sta unul care aduce masini lovite din germania pentru reparatie si vanzare si tu zici ca vinovat este Victoria Total? Razz
Destept e care poate sa vinda oasemenea masina la un pret de neinchipuit.
imi place ca faci reclama la masinile noi poate cineva de la reprezentanta iti va multumi.
Nu te starni ca faci infarct. Wink
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@lolka lolek si geeny_81, va recomand sa va potoliti cu atacurile la persoana. Sau nu veti mai avea ocazia sa ridicati in slavi Victoria Total pe forumul acesta degraba.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR