Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • mar
  • **
  • 130 mesaje
  • din 02 Mar 2008
  • Vectra 2001 y2.0dth
  • Hunedoara
  • mar

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
george11 a scris:
murzick a scris:george11, cele doua liniute pe display-ul climatronicului semnalizeaza erori stocate in blocul de control al climei. Trebuie sa pui testerul pe masina ca sa vezi ce anume se intimpla.

Multumesc,Murzick,sper sa fie eroare generata de nefunctionarea regulatorului aerotermei,mai ales ca liniutele au aparut simultan cu functionarea continua a aerotermei si din schema regulatorul pare sa schimbe informatii cu blocul de control al climei pe patru fire.Ma gindesc ca ECC "simte" defect la regulator si afisaza liniutele .
Oricum, intai trebuie sa rezolv cu regulatorul si apoi mai vad care e treaba.Incerc sa-l dreg pentru ca mi se pare absurd sa dau 5-800 lei pe asa ceva ,e doar un regulator de tensiune.
Inca o data multumiri pt. ajutor.

S-a rezolvat astazi si spre bucuria mea functioneaza.S-au incalzit destul de mult tranzistorii cu modulul afara,dar pe pozitie s-au stabilizat la o temp. acceptabila(am scos modulul dupa 10 min.de functionare sa-l pipai).Va sint recunoscator!




Salut "gerge11"imi spui si mie te rog cum ai scos acel modul de la clima pt ca nu merge sa vizualizez lincu lui "murzik"te rog mult
Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mar, poftim direct o poza, ca examenul la download-at de pe rapidshare l-ai picat. Smile

  • mar
  • **
  • 130 mesaje
  • din 02 Mar 2008
  • Vectra 2001 y2.0dth
  • Hunedoara
  • mar

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
murzick a scris:mar, poftim direct o poza, ca examenul la download-at de pe rapidshare l-ai picat. Smile



Cam asa ceva....,mersi mult
  • ilie dumitru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Murzick astept si eu eu raspuns cu tranzistorii aia.multumesc
Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ilie dumitru, tranzistorii se gasesc la magazinele de piese electronice. Poti sa-i schimbi si singur daca stii sa tii o cheie si un letcon in mina. Cel mai greu e sa scoti pedala de acceleratie, ca sa poti scoate acel modul de reglare turatii.
  • 66rpp

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
salut sunt nou in club ,imi merge motorasul la aeroterma incontinu la vectra b 2000 ,am scos si mufa de la modulul de clima si tot merge stiti ce are ?
  • ilie dumitru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Murzick multam fain. crede ma ca am recarosat o dacie cu un prieten. pot scoate o pedala . sau macar incerc.daca nu reusesc intreb prietenii.
  • ZBW

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema la climatronicul de la Vectra B.
Nu functioneaza normal aeroterma atat pe auto cat si manual in treapta a 8-a de turatie.
Pe manual in treapta a 8-a functioneaza cu intermitenta iar pe auto la fel.
Daca ma poate ajuta cineva sa imi spuna de unde provine defectiunea, v-as fi recunoscator.
Skip ads

  • clau_cj

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca AC-ul tau nu are absolut nimic. Daca e clima automata, sistemul va regla singur turatia indiferent ca o pui pe auto sau pe manual. Atunci cand o pui pe o anumita turatie, climatronicul va incerca sa aduca temperatura interioara la valoarea dorita de tine tinand cont doar de faptul ca tu ai setat o turatie MAXIMA pe care sa o foloseasca. El singur va decide daca va folosi turatia maxima sa una mai mica. Acesta este de fapt si rolul reglajului manual la clima automata, sa nu depaseasca o anumita turatie care uneori poate fi deranjanta.
  • ZBW

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2008

  • Mesaj Privat
clau_cj a scris:Eu cred ca AC-ul tau nu are absolut nimic. Daca e clima automata, sistemul va regla singur turatia indiferent ca o pui pe auto sau pe manual. Atunci cand o pui pe o anumita turatie, climatronicul va incerca sa aduca temperatura interioara la valoarea dorita de tine tinand cont doar de faptul ca tu ai setat o turatie MAXIMA pe care sa o foloseasca. El singur va decide daca va folosi turatia maxima sa una mai mica. Acesta este de fapt si rolul reglajului manual la clima automata, sa nu depaseasca o anumita turatie care uneori poate fi deranjanta.


Cred ca nu m-ati inteles cand pun contactul fara sa pornesc motorul pot regla turatia aerotermei pana la cifra 8 dupa care aeroterma incepe sa functioneze intermitent acleasi lucru se intampla si daca in masina este foarte cald si climatornicul este pe auto , funcioneaza la turatie maxima o perioada si cand incepe sa reduca turatia si ajunge la 8 iarasi funcioneaza cu intermitenta de 1-2 secunde dupa care face o pauza de 4-5 secunde si iarasi porneste . In acest timp de nefunctionare a aerotermei mi se opreste si compresorul . Asa ca va rog cine poate sa imi dea o informatie sa posteze aici .
Multumesc.
  • dumitrache marius

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Tecuci-GL
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca atunci cind se intrerupe ventilatorul se decupleaza si compresorul? Daca nu se intrerupe compresorul atunci e de la regulatorul electronic al aerotermei, ceva lipituri slabe la cei doi tranzistori de putere care alimenteaza aeroterma. Vezi ca s-a mai discutat, da si tu o CAUTARE inainte de a posta.
Citeste tot topicul asta https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Afli de aici cum dai jos modulul si cum schimbi tranzistorii.
  • ZBW

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2008

  • Mesaj Privat
dumitrache marius a scris:Esti sigur ca atunci cind se intrerupe ventilatorul se decupleaza si compresorul? Daca nu se intrerupe compresorul atunci e de la regulatorul electronic al aerotermei, ceva lipituri slabe la cei doi tranzistori de putere care alimenteaza aeroterma. Vezi ca s-a mai discutat, da si tu o CAUTARE inainte de a posta.
Citeste tot topicul asta https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Afli de aici cum dai jos modulul si cum schimbi tranzistorii.


Da fratilor se intrerupe si compresorul atunci cand se opreste ventilatorul de la aeroterma. Am mai citit pe forum ca ar putea fi de la rezistentele de treapta ale aerotermei. As vrea sa stiu daca acel bloc de rezistente se afla in acelasi montaj cu cei 2 tranzistori ce regleaza viteza aerotermei. Si mai nou am observat ca daca trec AC-ul de pe auto pe manual el continua sa se comporte ca si cum ar fi pe auto. Exemplu daca il las in treapta 7 de turatie mi-a ajuns la trapta 5 si asta in conditiile in care nu era pe auto. Ce sa ii mai fac ?
Toti cei care pot da informatii va rog sa posteze aici
Skip ads

  • dumitrache marius

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Tecuci-GL
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Tu nu ai bloc de rezistenţe ca ai climatronic. Blocul de rezistente a fost inlocuit cu regulatorul elctronic pentru climatronic. Deci blocul de rezistenţe ii numai pentru variantele cu AC simple fara climatronic.
Regulatorul electronic ii destul de complex si are legatura de diagnostic cu calculatorul climatronicului. Daca nu functioneaza corect,regulatorul, calculatorul ii da comanda sa-ti decupleze compresorul atunci cind nu se mai invirte aeroterma sau sa-ti reduca viteza la aeroterma daca s-au incalzit tranzistorii foarte mult chiar daca esti pe manual. Intra intr-un regim de protectie.
Faci ce vrei dar majoritatea defectiunilor legate de aeroterma au fost din cauza acestui regulator. Eu zic sa-l demontezi si sa vezi se-i acolo.
Bafta.
  • bernyburburu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra H model 2004 motor pe benzina 1.6. De trei zile ventilatorul de la aeroterma nu se mai opreste. Din cauza aceasta am ramas si fara baterie fiind obligat ca acum sa scot o borna de la baterie ori de cate ori opresc motorul. Va rog sugestii si daca se poate un calcul estimativ la bani. MUltumesc anticipat/
  • florinmitra

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am vectra b 2001,motor 2,0 diesel,y20dth,climatronicul merge doar pe pozitia 9,sau pe automat..ce s-ar putea fi stricat?

ti-am lipit mesajul tau la discutia deja existenta, pe care iti recomand sa o citesti:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24329
murzick

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
florinmitra, e recomandat schimbul tranzistoarelor cu unele MJ11033 (PNP Darlington 120V, 50A, 300W), deoarece BDX66C sint prea slabi. Tranzistoare gasesti aici.
  • sam2

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Pt.ZBW...cam aceeasi problema am avut-o si eu: pe orice treapta era ventilatorul imi intrerupea cateva secunde dupa care incepea sa functioneze din nou normal, si in plus alte cateva anomalii in ceea ce priveste ventilatorul si clima....dar s-au sfarsit toate cam dupa 15.000km de cand au inceput, atunci cand aeroterma a inceput sa functioneze doar pe treapta 9 si am aflat de aici ca mi s-au ars si mie acei tranzistori despre care se vorbeste
  • tavimanta

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
il rog pe bernyburburu daca a rezolvat problema cu aroterma care nu se mai oprese sa-mi spuna si mie cum, intrucat am aceiasi problema cu opel astra 1.7 din 2004
  • bcrysty

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare la toti. Daca intereseaza pe cineva, am gasit regulatorul de turatii la ventilator (cea cu tranzistori) la un pret foarte bun, 280 Lei nou.
  • bcrysty

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut.
am schimbat si eu tranzistorii cu MJ11033. Merge foarte bine.
multumesc la toti pentru sfaturi
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR