Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
octavgr a scris:Ref: puntea spate cu discuri....nu schimbati toata puntea...butucul rotii este la fel indiferent daca ai disc sau tambur. asta inseamna ca trebuie sa procurati doar butucul cu disc si etrier pe fiecare parte. se da usor jos la dezmembrari din cele 4 suruburi cu care butucul e prins pe punte.


exact Smile . si eu am schimbat doar discurile (pe spate) fara sa schimb puntea.
Skip ads

  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
.......dar discurile + etrierele (spate) de Calibra se pot "potrivi" in puntea de Astra F?
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
pai tot de 260mm sunt si alea.identice ca cele de vectra.deci n-are cum sa nu se potriveasca!cele de turbo cu 5 prezoane sunt de 288mm dar pe fata!
  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
naniacostin a scris:pai tot de 260mm sunt si alea.identice ca cele de vectra.deci n-are cum sa nu se potriveasca!cele de turbo cu 5 prezoane sunt de 288mm dar pe fata!


ca diametru merg insa sistemul de prindere (Calibra nu are punte ci brate pe spate) poate sa fie diferit.
Skip ads

  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
pai discul nu are nici o legatura.fuzeta nu se va prinde logic!dar discul si etrierul nu cred ca ar fii probleme
  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
etrierul e diferit si nu stiu daca va merge. fac o vizita pe la dezmembrari sa vad.
  • octavgr

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C 14 SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
daca tot se face upgrade, sa va spun ceva probleme ivite:
- pe fata:
1. cand se desfac racordurile elastice ( furtunele de cauciuc se schimba musai la upgrade - costa vreo 70 RON de noi) se vor rupe acele cleme care tin furtunele de caroserie......HINT .....merg beton cele de dacia 1300-1310...de opel nu gasiti nici cu SRI-ul
2. tot la desfacere s-a rupt una din conducte cea de pe stanga in sensul de mers.....HINT se ia conducta de retur din limitatorul de frana de dacia 1310 cele mai noi cu pompa cu senzor se taie la dimensiune si aceasta intra perfect in abs...la capatul dinspre roata stanga se pune vechiul holender care se bercuieste pe teava cu un dorn....

SA AVETI SPOR.
cu stima
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
O intrebare ...
Daca tot fac upgrade, as putea sa fac upgrade la 288mm ? De ce anume as avea nevoie ?
- discuri (ventilate, groovelite, gaurite si asa mai departe) - astea trebuie gaurite ca sa aiba 4 gauri ? sau cum fac ?
- etrieri corespunzatori (Vectra B ?)
- placute de frana
altceva ?
intra pe jante de 14" sau numai de la 15" in sus ?
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
reinvii acest topic: vrea sa fac transplant de sistem de franare da la tamburi la discuri: se potriveste sistemul de pe calibra pe vectra? in afara de ce s-a scris mai sus mai trebuie sa urmaresc si altceva, alte detalii? am nevoie de un raspuns ca sa nu arunc banii pe criza asta
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am vazut thread-ul acesta în listã ºi m-am hotãrât sã mã laud ºi aici:
Am montat discuri pe faþã de calibra turbo de 284mm:

pe Astra F:

before:

after:

ºi metoda folositã:

... ºi chiar se simte, o schimbare binevenitã!
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ai schimbat doar discurile sau si etrierii; sa inteleg ca "olarind" acea gaura e ok?
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am avut într-adevãr ºi etrierii de pe Calibra. Aceºtia se potrivesc fãrã nici o problemã, însã discurile au trebuit regãurite cum e acolo în diagramã. M-am chinuit puþin cu burghiele pe care le aveam eu, dar am reuºit.
Skip ads

  • Vick

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 c16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
[quote="electronistul"]Am vazut thread-ul acesta în listã ºi m-am hotãrât sã mã laud ºi aici:
Am montat discuri pe faþã de calibra turbo de 284mm:



Ceea ce ai facut tu cu discurile as trece la categoria "asa nu" sau " nu incercati asa ceva acasa".Mai elegant cred ca ar fi sa schimbi butucul cu unul pt cinci prezoane.Parerea mea.....Sper sa nu te superi.
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nici o supãrare Embarassed ... ºi sunt de acord cã metoda nu e tocmai "ortodoxã", dar ...
radu_print le-a încercat puþin ºi crede-mã cã meritã. Mai grav va fi la ITP cu roþi de 15, dar asta este.
  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
exista kit de reparatie pt pompa de frana (garniturile din pompa) pt C14NZ fara ABS?

va multumesc
  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
stie cineva cum se numeste producatorul acestei pompe de frana? va multumesc.






  • cristianomarian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2010

  • Mesaj Privat
de cablul pt frana de mana nu scrie nimeni? vreau si eu detalii, am montat si eu azi pe un c14nz frana disc de pe vectra a si e mai lung cablul de frana. Oare merge cel de GSI?
  • cristianomarian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu stie nimeni sa imi explice si mie cum procedez cu cablul de frana? am citit pe alt blog ca ar merge sa il "scurtezi" pe actualul, dar nu stiu daca este cea mai buna solutie.


1.dai cablu de frana de mana jos de tot(se da foarte usor daca ai o tubulara de 13 un prelungitor,,,desfaci si aparatoarea de la intermediara sa poti sa o dai intr-o parte sa lucrezi mai usor)
2.la capete este ''nituit'',,,,il pui pe menghina si il bati acele nituri in pozitie inversa,,,deci daca este capsat si s-au facut plate,,,le pui invers si bati de 2-3 ori cu ciocanu pana se fac drepte(rotunde)
3.prinzi cablu de frana de mana in menghina la 2cm de acele capete
4.bagi un patent si il tii strans pe acele capete si bati cu un ciocan il ele pana scoti capetele
5.prinzi acele capete dupa ce le-ai dat jos in menghina,,,cauti oo bormasina cu un burghiu foarte mic si bagi pe ele,,,sa le largesti(de fapt sa le mai rotunjesti,,,sa fie mai perfect rotunde)
6.tai din cablu cate 7cm din fiecare parte
7.pui cateva picatura in acele capete care le-ai largit,,si bagi cablurile in acele gauri(capete)cam cat intra aproape 1cm
8.le prinzi in menghina si le capsezi la loc(adica le stangi pana cand lesina)nu foarte tare,,,dar zdravan
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut, vreau sa trec de la discuri de 236mm la 256mm, am inteles ca trebuie sa iau etrierii cu tot cu suport pt 256, nedumerirea mea este daca sunt compatibili cu jante R14, poate ma lumineaza cineva. Thanks!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR