Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara !
Am nevoie de sfatul cuiva cu experienta in domeniu (electronica).
S-a ars siguranta termica de pe blocul de rezistente , am cumparat 3 bucati noi (10A 185C ) dar nu stiu cum sa o lipesc. Din cate am vazut , cea originala e prinsa in puncte, parca e sudata.
Totodata, am observat ca temperatura la care cositorul, care il am eu, incepe sa se topeasca depaseste cu mult pragul de 185C si de aici exista riscul sa ard acea siguranta termica.

Avand in vederea cele de mai sus, ce variante as avea ?

E posibil ca rationamentul meu sa fie gresit, tocmai de aceea un sfat ar fi binevenit .

Multumesc anticipat !
Termorezistenta aeroterma auto

Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
recomand conexiuni cu surub scoase dintr-o priza (daca e noua, cu atat mai bine.) Asigura strangere perfecta si rezistenta la temperatura. Ma refer la conexiunea unde se baga firele de curent si care apoi se strang cu surub.
cu aceasta ocazie, mesajul tau se muta de la discutii generale. Intelegi tu...........

Succes!
  • aflorii nicusor

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Taie firul care a ramas de langa rezistenta arsa si cu firele librere ramase, rasucestele cu firele de la rezistenta noua . Poate stii le cineva un aparat de lipit reglabil (a temperaturii de topire) si sa lipeasca firele rasucite. Succec.
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu mai am ce sa tai ca am o avut o idee care a esuat. De fapt la baza era buna dar neindemanarea mea a distrus-o.

Am taiat acele capete sudate(am mai lasat in fiecare parte app 5mm) si am gasit prin casa niste jumperi (de pe placa de baza PC).
Doar ca in timp ce ma chinuiam sa introduc capetele in jumperi, s-au rupt pe rand acele capete.


Aparat de lipit cu temperatura reglabila are un prieten la care am fost asta seara. Din pacate , la 185C nici macar nu topeste cositorul. Poate o fi aparatul defect.


Trebuie sa gasesc o priza si sa o mutilez, sa vad daca pot rezolva problema.
Skip ads

  • aflorii nicusor

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Ok. Succes.
  • c0st3

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18xe XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu am facut cu cleme sir. Te duci la piese auto sau la un magazin de electrice si ceri cele mai mici cleme sir! Apoi indoi capeti rezistentei catre interior, bagi cate o clema si s-a rezolvat. asa am facut la un golf 3! app am belit clemele de acel plastic! adica le-am lasat goale.
Numa bine!
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am lipit pana la urma cu statia de lipit la 225 de grade dar cu multa atentie sa nu ard termorezistenta.
A functionat si sunt tare bucuros .

Multumesc pentru sfaturi !
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Eu am lipit cu pistolul de lipit, dar am infasurat corpul rezistentei intr-un servetel umed...
Skip ads

  • c0st3

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18xe XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
si daca se dezlipeste fludorful?
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am luat in calcul si asta cu toate ca daca se dezlipeste asta inseamna ca termorezistenta deja e arsa.
Inainte de a o lipi, am facut cate un carlig la capatul fiecarui terminal, sa stea locului.

Timpul isi va spune cuvantul Smile .
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Salut,
La mine se tot arde siguranta asta termica....oare unde este problema de fapt, in aeroterma?Tot schimb la 3-4luni siguranta asta...
Ceva idei sunt binevenite
Merci
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
aeroterma consuma prea mult curent
verfica carbunii si rotorul
Skip ads

  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ok merci, ca sa verific carbunii se desface usor motorul?Exista pe undeva ceva poze cu motorul ala desfacut?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR