- MadDawg
- **
- 101 mesaje
- din 08 Feb 2005
- Corsa 2001
- Brasov
MadDawg
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2005
- Mesaj Privat
- emmanuel
- **
- 235 mesaje
- din 10 Feb 2005
- Bucuresti
emmanuel
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2005
- Mesaj Privat
- alex_pescaru
- *
- 33 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Senator 1978 30H
- Constanta
alex_pescaru
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Senator 1978 30H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
wwwcvro a scris:Cu ce o gresez? Cu vasilina speciala sua ii suficient vasilina normala?
Cu orice greseaza, dar de preferinta ceva care reziste mai bine la temperatura.
Ulei de motor, ulei de cutie de viteze, WD40, chiar vaselina...
MadDawg a scris:la motorul C16NZ unde se afla IACV?
Cred ca cei care au acest tip de motor iti pot raspunde mai usor.
Dar ce-ar fi daca ai face tu o poza si ai posta-o?
Dar, nu cumva motorul este cu injectie monopunct? Daca da, atunci, din cate stiu, tu nu ai IACV. Pentru reglarea relantiului ai un actuator care actioneaza direct asupra clapetei de acceleratie, ca si cum ai apasa tu cu piciorul pe pedala de acceleratie.
Intr-adevar, topicul a degenerat un pic, poate sunt si eu de vina, asa ca daca moderatorul considera ca este necesar, poate muta topicul acolo unde crede...
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
- MadDawg
- **
- 101 mesaje
- din 08 Feb 2005
- Corsa 2001
- Brasov
MadDawg
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2005
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
adso
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2005
- Mesaj Privat
referitor la problema mirosului de benzina in masina: la mine problema s-a rezolvat cand am schimbat pompa de benzina.
este sub bancheta din spate, iar la cauza mirosului era furtunul stemuit de acolo.
gura de vizitare a pompei este etansata cu o garnitura de cauciuc destul de ordinar, iar capacul e prins cu opt suruburi. uitati-va si acolo.
e vorba de o vectra din 1995, cu motor C18NZ.
este sub bancheta din spate, iar la cauza mirosului era furtunul stemuit de acolo.
gura de vizitare a pompei este etansata cu o garnitura de cauciuc destul de ordinar, iar capacul e prins cu opt suruburi. uitati-va si acolo.
e vorba de o vectra din 1995, cu motor C18NZ.
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- MadDawg
- **
- 101 mesaje
- din 08 Feb 2005
- Corsa 2001
- Brasov
MadDawg
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2005
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- alex_pescaru
- *
- 33 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Senator 1978 30H
- Constanta
alex_pescaru
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Senator 1978 30H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- alex_pescaru
- *
- 33 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Senator 1978 30H
- Constanta
alex_pescaru
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Senator 1978 30H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
E o capsula care este pozitionata undeva intre galeria de evacuare si galeria de admisie, permitand accesul controlat a unei mici parti din gazele de evacuare in admisie, la turatii mari, pentru a scadea temperaturile in cilindrii.
Urmareste galeria de evacuare pentru o conducta metalica care pleaca din ea, ajunge la o capsula, si apoi din ea, o alta conducta metalica care ajunge in galeria de admisie.
Urmareste galeria de evacuare pentru o conducta metalica care pleaca din ea, ajunge la o capsula, si apoi din ea, o alta conducta metalica care ajunge in galeria de admisie.
- deleted-763
- *
- 42 mesaje
- din 03 Mai 2005
deleted-763
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2005
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat