Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • devil_boy

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pentru cei care cautau joja de ulei la cutie automata.cutia automata tip af33-joja se gaseste intre baterie si motor in parte de jos este cam ca cea de la ulei doar ca este prinsa cu un surub de cutie,desfaci surubul si tragi de joja.are marcat pe ea nivelul atat la rece cat si la cald
Skip ads

  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
costelconstantin a scris:ce consum aveti la vectra c 1,9 150 cai cutie automata?


In concediu am facut 1.700 km cu un consum mediu de 6.2 in conditiile in care am forjat-o putin, inclusiv 200km/h pe Autostrada Soarelui.

In oras 8 - 9.6 l
In exterior 5.8-6.2 l cu clima.
  • Catarator

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salutare,

va aduc in atentie urmatoarea simptomatologie a unui motor Z 19 DT (120CP) montat pe o Zafira din 2006, cutie automata, 52.000 km

de circa 3 luni de zile mi se intampla urmatorul fenomen: circul cu viteza a 4-a la 80 km/h, iau piciorul de pe acceleratie, viteza scade usor spre 50 - 60 km/h, iar cand incerc sa pastrez viteza constanta sau sa accelerez usor, se simt niste smucituri din partea motorului destul de evidente (plaja de turatie 1800 - 2200).
De regula conduceam economic si un pic subturat mai ales in oras. Un mecanic mi-a spus ca din cauza stilului de sofat s-ar fi depus calamina pe injectoare.
Mi-a recomandat sa merg in turatie mai mare astfel ca am facut circa 4000 km in special in afara orasului , condus sportiv.
Reactia motorului este aceeasi cu mentiunea ca face la fel si in viteza a 3-a de la 1800 ture pana la 2500 ture daca ar fi sa merg cu viteza constanta (chiar si pe pilot automat).
Mentionez faptul ca, in orice viteza m-as afla, daca accelerez brusc, motorul se comporta cat se poate de normal si trage de rupe, iar in vitezele a 5-a si a 6-a, indiferent de turatia motorului, nu am nicio problema.

Pe 30.07 ma intorceam de Alexandria si circulam pe modul automat cu cca 100 km/h cand intr-o depasire, m-am trezit ca accelerez in gol. Am tras pe dreapta am oprit motorul, l-am repornit si stupoare: in orice pozitie as fi cuplat maneta de viteza masina nu se mai deplasa, iar in modul drive se accelera in gol in functie de cum apasam eu pedala (aidoma ca la relanti).Dupa 15 min de stationare, am repornit motorul si in modul drive a pornit singura de pe loc dar numai vreo 5 metri, apoi iar s-a decuplat din viteza. Mentionez ca nu mi s-a aprins niciun bec la bord.
Am decuplat borna la baterie si am repus-o la loc, iar dupa vreo 30 min. am pornit motorul si... parca nu se intamplase nimic, am condus pe modul drive in mod normal pana la viteza a 5-a vreo 3, 5 km cand iar s-a decuplat din viteza si mi s-au aprins la bord mai intai marorul cu cheita si imediat dupa acesta si cel cu ESP-ul. Am oprit si dupa vreo 10 min iar am pornit si am mai mers vreo 2 km nu mai tare de 70 km cu viteza a 4-a (culmea, prin Vitanesti cred ca m-a luat si radarul) cand iar s-au aprins cei doi martori. Ulterior am mai incercat sa plec de pe loc dar nu am mai reusit. Nu am auzit niciun zgomot ciudat in timpul acestor evenimente.
Si sfarsitul> a venit un prieten si m-a tras cu un Chevrolet Captiva vreo 65 km pana la Erebus, unde astept sa o puna pe tester sa aflu ce probele are.

Daca aveti sfaturi, sugestii, va rog fiti marinimosi!

Ionel B.
  • doroftei ioan liviu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Catarator a scris:Salutare,

va aduc in atentie urmatoarea simptomatologie a unui motor Z 19 DT (120CP) montat pe o Zafira din 2006, cutie automata, 52.000 km

de circa 3 luni de zile mi se intampla urmatorul fenomen: circul cu viteza a 4-a la 80 km/h, iau piciorul de pe acceleratie, viteza scade usor spre 50 - 60 km/h, iar cand incerc sa pastrez viteza constanta sau sa accelerez usor, se simt niste smucituri din partea motorului destul de evidente (plaja de turatie 1800 - 2200).
De regula conduceam economic si un pic subturat mai ales in oras. Un mecanic mi-a spus ca din cauza stilului de sofat s-ar fi depus calamina pe injectoare.
Mi-a recomandat sa merg in turatie mai mare astfel ca am facut circa 4000 km in special in afara orasului , condus sportiv.
Reactia motorului este aceeasi cu mentiunea ca face la fel si in viteza a 3-a de la 1800 ture pana la 2500 ture daca ar fi sa merg cu viteza constanta (chiar si pe pilot automat).
Mentionez faptul ca, in orice viteza m-as afla, daca accelerez brusc, motorul se comporta cat se poate de normal si trage de rupe, iar in vitezele a 5-a si a 6-a, indiferent de turatia motorului, nu am nicio problema.

Pe 30.07 ma intorceam de Alexandria si circulam pe modul automat cu cca 100 km/h cand intr-o depasire, m-am trezit ca accelerez in gol. Am tras pe dreapta am oprit motorul, l-am repornit si stupoare: in orice pozitie as fi cuplat maneta de viteza masina nu se mai deplasa, iar in modul drive se accelera in gol in functie de cum apasam eu pedala (aidoma ca la relanti).Dupa 15 min de stationare, am repornit motorul si in modul drive a pornit singura de pe loc dar numai vreo 5 metri, apoi iar s-a decuplat din viteza. Mentionez ca nu mi s-a aprins niciun bec la bord.
Am decuplat borna la baterie si am repus-o la loc, iar dupa vreo 30 min. am pornit motorul si... parca nu se intamplase nimic, am condus pe modul drive in mod normal pana la viteza a 5-a vreo 3, 5 km cand iar s-a decuplat din viteza si mi s-au aprins la bord mai intai marorul cu cheita si imediat dupa acesta si cel cu ESP-ul. Am oprit si dupa vreo 10 min iar am pornit si am mai mers vreo 2 km nu mai tare de 70 km cu viteza a 4-a (culmea, prin Vitanesti cred ca m-a luat si radarul) cand iar s-au aprins cei doi martori. Ulterior am mai incercat sa plec de pe loc dar nu am mai reusit. Nu am auzit niciun zgomot ciudat in timpul acestor evenimente.
Si sfarsitul> a venit un prieten si m-a tras cu un Chevrolet Captiva vreo 65 km pana la Erebus, unde astept sa o puna pe tester sa aflu ce probele are.

Daca aveti sfaturi, sugestii, va rog fiti marinimosi!

Ionel B.
ce sa mai intamplat dupa aceia ? te rog sa ne spui
Skip ads

  • Catarator

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dupa diagnosticarea celor de la Erebus a reiesit ca trebuie inlocuit calculatorul cutiei de viteze, care costa doar 4000 lei cu un discount urias si pe care il astept sa soseasca cat mai repede (dupa cei de la reprezentanta 4-5 zile).
Dar dupa toate citite pe acest thread sunt cam circumspect. Oricum, din ce mi-au spus cei de la reprezentanta, daca dupa inlocuirea calculatorului cutiei de viteza nu se remediaza problema, "vina este a noastra" si nu va trebui sa-l platesc.

Inca fierb in suc propriu...

Apropos stie cineva vreo locatie unde se poate inlocui o cutie de viteza automata cu una clasica si costurile aferente acestei operatiuni?
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Si ti-a zis ca e calculatorul ?
Or sa aibe o mare surpriza cei de la Opel.
  • devil_boy

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Catarator a scris:

Apropos stie cineva vreo locatie unde se poate inlocui o cutie de viteza automata cu una clasica si costurile aferente acestei operatiuni?

eu am schimbat cutia automata cu una mecanica.costul manopera+piese a fost de 1200euro
  • Catarator

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poti intra un pic in detalii?
Skip ads

  • devil_boy

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Catarator a scris:Poti intra un pic in detalii?


opel signum 2.2 diesel.a avut cutie automata care nu mai functiona in parametrii.dupa multe cautari sa o repar nu am gasit pe nimeni atat de priceput incat sa imi ceara si o suma rezonabila si sa stie sa o si repare.
am vorbit cu un mecanic din bucuresti si am fost impreuna sa cumparam piesele necesare si toata distractia a costat 1200euro manopera si toate piesele necesare modificarii
sper ca am fost destul de clar:)
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Domnilor! acum 10/12 zile a lnceput si masina mea sa faca pe disnaiul..smucea la plecarea de pe loc si cand debraia..dupa lungi lnvestigatii,telefoane la firme care se ocupa cu depanarea acestor cutii.. am gasit cauza..
un selenoid de la blocul de electrovalve..
dar sa va povetesc ce sume astronomice cereau reprezentantii firmelor care se ocupa cu asa ceva..
Cei de la MERCOM Arad mi-au spus sa pregatesc cca 2500 euro ..cutia e pe duca si trebuie sa schimbe ei mai multe componente..mii sa parut exagerat de mult..
Am vb. cu un coleg de aici, de pe forum care sa oferit sa ma ajute cu o cutie reconditionata la cca. 2000 euro..tot mult..
Auto tur..o firma din Bucuresti reparau cutia la cca. 1000 euro daca are doar de inlocuit acel selenod ..
daca cutia mai avea si alte probleme, gen radiator spart.. crestea pretul..
Am vb cu cineva de la Mures care lmi aducea o cutie reconditionata la 1000 euro cu garantie 6 luni..
O firma din Bucuresti(nu li mai stiu numele) sa oferit sa schimbe acel selenoid cu 800 euro ..DAR numai dupa ce iam spus ca am gasit cu 1000 euro cutia cu totu.. Laughing
toate firmele cu care am vb. lncearcau sa ma bage ln ceata..
unii spuneau ca e radiatorul spart si cutia e varza lnauntru..
ba ca am spart ceva lnauntru ptr. ca am facut liniute ..etc...
pana la urma am vb. cu un mecanic priceput din C-ta. si am rezolvat problema cu doar 1200 lei + 175 lei uleiul..
Deci am lnlocuit selenoidul respectiv SLT (se numeste) din blocul de electrovalve... am spalat bine blocul de electrovalve si masina mege brici..nici nu se mai simte cand debraiaza..
Deci daca masina smuceste la plecarea de pe loc sau la schimbarea treptelor de viteza ln mers... sunt de vine acesti selenoizi ..
nu va mai luati dupa mecanici lu peste.. ca radiatorul e spart.. ca e spart ceva prin cutie..
ei viseaza numai euro..2500,2000,1000 etc..
atasez cateva poze cu corpul de electrovalve si acei selenoizi..

blocul de electrovalve cu selenoidul defect..

blocul de electrovalve demontat ln timpul spalarii


selenoizii..cei mici sunt ptr. vitezele 1/5 si cei mari ptr. marsarier , plecarea de pe loc si debraiere..

pistoane din blocul de electrovalve..sunt mai multe ..dar sau demontat pe rand ptr. a nu se lncurca..
daca mai aveti lntrebari?postati aici..
toate bune..


Ultima modificare facuta de mariani la Mie 12 Aug, 2009 12:24 pm
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Greu de gasit cineva care sa nu profite de nestiinta clientului si sa nu isi infiga mana adanc in buzunarul tau. Super ok ai rezolvat problema.
  • Catarator

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Felicitari pentru rezolvarea problemei!

Am si eu noutati, dar de alta factura...
Ieri am primit telefon de la Erebus cum ca pot ridica masina, totul fiind OK.
I-am intrebat daca au facut probe cu ea si mi-au raspuns ca da si totul este in regula.
M-am prezentat la ei, a trebuit sa platesc 4202 lei (costurile calculatorului de la cutia de viteza + manopera) si am plecat in test.
Am observat ca cei de la Erebus testasera masina 4 km, asa ca am continuat fix 11, 5 km cand am ramas din nou in pana. Pe parcursul celor 11,5 km km totul a functionat perfect si nu am mai remarcat nici acele usoare smucituri pe care le aveam in vitezele a 3-a si a 4-a.
In momentul cand nu a vrut sa mai mearga reactia a fost urmatoarea: aveam cam 40 km/h si acceleram usor, in viteza a 3-a si deodata am simtiti 2 - 3 smucituri foarte puternice si apoi accelerare in gol....
Am sunat la reprezentanta si in aproximativ 40 min a venit cineva si m-a adus la service, unde seful de atelier a venit imediat si-a cerut scuze pentru incidentul nefericit in care am fost implicat, mi-a spus ca pana in momentul de fata nu ma costa absolut nimic si m-a rugat sa mai las masina la ei in service cateva zile pentru a mai verifica instalatia electrica si sa inlocuiasca maneta de viteza (schimbatorul). Cam asta ar fi ceea ce pot face dumnealor. Ulterior masina a fost adusa in service si acum astept din nou vesti de la ei...

PS. Banii mi-au fost returnati fara absolut niciun comentariu.
Recunosc ca am fost placut surprins de modul in care am fost tratat de cei de la EREBUS. Toata stima!
Skip ads

  • Catarator

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si ca tot veni vorba, iata codurile de eroare care au aparut in urma diagnosticarii, inainte de inlocuirea calculatorului de la cutia de viteza>

- P0733 - Gear 3 Incorrect Ratio
- P0734 - Gear 4 Incorect Ratio
- P1743 - Transmission Component Slipping
  • doroftei ioan liviu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2009

  • Mesaj Privat
mariani a scris:Domnilor! acum 10/12 zile a lnceput si masina mea sa faca pe disnaiul..smucea la plecarea de pe loc si cand debraia..dupa lungi lnvestigatii,telefoane la firme care se ocupa cu depanarea acestor cutii.. am gasit cauza..
un selenoid de la blocul de electrovalve..
dar sa va povetesc ce sume astronomice cereau reprezentantii firmelor care se ocupa cu asa ceva..
Cei de la MERCOM Arad mi-au spus sa pregatesc cca 2500 euro ..cutia e pe duca si trebuie sa schimbe ei mai multe componente..mii sa parut exagerat de mult..
Am vb. cu un coleg de aici, de pe forum care sa oferit sa ma ajute cu o cutie reconditionata la cca. 2000 euro..tot mult..
Auto tur..o firma din Bucuresti reparau cutia la cca. 1000 euro daca are doar de inlocuit acel selenod ..
daca cutia mai avea si alte probleme, gen radiator spart.. crestea pretul..
Am vb cu cineva de la Mures care lmi aducea o cutie reconditionata la 1000 euro cu garantie 6 luni..
am o rugaminte. sunt tot din constanta si am o problema la cutie. doresc sa ma contactezi la nr.0767820006 si te sun eu imediat inapoi. multumesc
O firma din Bucuresti(nu li mai stiu numele) sa oferit sa schimbe acel selenoid cu 800 euro ..DAR numai dupa ce iam spus ca am gasit cu 1000 euro cutia cu totu.. Laughing
toate firmele cu care am vb. lncearcau sa ma bage ln ceata..
unii spuneau ca e radiatorul spart si cutia e varza lnauntru..
ba ca am spart ceva lnauntru ptr. ca am facut liniute ..etc...
pana la urma am vb. cu un mecanic priceput din C-ta. si am rezolvat problema cu doar 1200 lei + 175 lei uleiul..
Deci am lnlocuit selenoidul respectiv SLT (se numeste) din blocul de electrovalve... am spalat bine blocul de electrovalve si masina mege brici..nici nu se mai simte cand debraiaza..
Deci daca masina smuceste la plecarea de pe loc sau la schimbarea treptelor de viteza ln mers... sunt de vine acesti selenoizi ..
nu va mai luati dupa mecanici lu peste.. ca radiatorul e spart.. ca e spart ceva prin cutie..
ei viseaza numai euro..2500,2000,1000 etc..
atasez cateva poze cu corpul de electrovalve si acei selenoizi..

blocul de electrovalve cu selenoidul defect..

blocul de electrovalve demontat ln timpul spalarii


selenoizii..cei mici sunt ptr. vitezele 1/5 si cei mari ptr. marsarier , plecarea de pe loc si debraiere..

pistoane din blocul de electrovalve..sunt mai multe ..dar sau demontat pe rand ptr. a nu se lncurca..
daca mai aveti lntrebari?postati aici..
toate bune..

  • robertgf

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Exista o discutie pe un forum francez despre problema cutiilor automate: http://www.forum-auto.com/m...opel/sujet984.htm
Pentru cei care nu parlesc franceza (oricum e scris intr-o franceza foarte aproximativa), o traducere rapida:

Vroiam sa raspund pentru pana cutiei automate:
Deci daca merge intr-a 2-a si a 5-a, acestea sunt vitezele de securitate si cauza este defectarea uneia dintre electrovane.
E simplu: trebuiesc testate, nu-i credeti pe cei care va spun ca-i convertizorul hidraulic care costa 450 Euro sau ca trebuie schimbata cutia cu totul. Sunt electrovanele de vina (acestea costa scump, nu-i nevoie sa le schimbi pe toate ci numai pe cele mici, care costa fiecare 90 Euro).
[...] Eu am desfacut cutia de viteze cu ajutorul schemelor gasite pe Internet in format pdf (cutie automata AF33). N-am gasit nimic ciudat in afara uleiului prea uzat (ars). In schimb am testat electrovanele cu o tensiune de 8 V - 12 V si am gasit trei mici electrovane defecte care comandau vitezele 3 si 4.
Am comandat piesele din Germania chiar de la Russelsheim si m-au costat 270 Euro si masina functioneaza perfect.
Si mai ales nu ascultati pe nimeni care va zice sa schimbati cutia. [...]
Cu instrumentul de diagnostic TECH2 se afiseaza ca fiind defect ambreiajul convertizorului hidraulic. E fals, sunt de fapt electrovanele care trimit uleiul catre convertizor.


Tot pe acel forum exista si o referire la un buletin de informare de la Opel, cu numarul E0001650 in care se precizeaza ca sunt dispuse la defectare anumite cutii automate, anterioare VIN W0L0ZCF3541042598 (Rüsselsheim) si VIN W0L0ZCF6848035197 (Ellesmereport).

Sper sa va fie de ajutor, cutia mea AF 33 merge inca foarte bine.
  • bogdanga

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti! Am mare nevoie de ajutor cu masina mea, un vectra b 2001, x22se, cutie de viteze af22. Am intrat cu ea la un moment dat prin apa ceva cam multa si incepand cu a doua zi au inceput problemele. Masina se comporta in felul urmator: 15 minute functiona perfect dupa care incepea sa manifeste un mic tremurat. Dupa inca vreo 2 km acceleram si din ce in ce avea putere mai putina si accelera in gol fara a mai pune masina in miscare... intr-un final masina nu mai pleca de pe loc si se aprindea martorul cu cheita. De semnalat faptul ca totusi in marsarier functiona impecabil. Daca lasam masina 30-40 min sa se raceasca, cutia functiona perfect din nou pt inca 10 minute...
Ce sa va zic, am schmbat senzorul de turatie (de output) abia ieri si dupa 300 km de mers au inceput alte probleme... din nou nu mai accelereaza dar nu mai merge nici in marsarier. Mentionez ca uleiul in cutia a fost schimbat acum 5000km si din nou acum 600km cu ulei GM (am si postat codul uleiului si poza cu filtrul) iar dupa drumul de aseara uleiul este NEGRU. Sunt in culmea disperarii... nu stiu la cine sa mai apelez. Daca aveti vreo sugestie va rog mult dati-mi un mesaj pe 0722.144.715 sau 0766.255.538 si va sun eu.
Va multumesc mult!
  • bogdanga

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mentionez si codurile de eroare pe care le-am avut inainte de schimbarea senzorului:
P1700 - COD ECU
CODURI CUTIE:
P0720 SI P0773
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
E comvertizorul de cuplu..
asa se manifesta..tremura sau nu mai are masina putere..
la fel ca la o cutie manuala..cand trebuie scimbat ambreiajul..
cutia nu are nimic..
sa nu te duca vreun mecanic priceput ln eroare.. Very Happy ..ei toti stiu doar sa spuna...SCHIMBA CUTIA..
cauata la publicitate.. era cineva care vindea o cutie autoamata ptr. masina ta cu 150 euro..
daca nu e buna mai cauta ln alta parte..dar nu da mai mult de 150/200 euro pe comvertizorul asta..

si nu are nici-o legatura cu intratul ln apa.. ln cutie nu are cum sa intre apa..
  • bogdanga

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Iti multumesc din suflet mariani. Am vorbit si cu prietenul tau si maine voi face testul final: voi mai schimba inca 6 litri de ulei in 2 transe de cate 3 litri pentru a curata cat mai bine. Daca nu va functiona nici asa, voi strange foarte tare din ... si voi da o fuga pana in CT ... remorcat.

Va tin la curent baieti
  • bogdanga

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
baieti ... s-a elucidat misterul. problema masinii mele a fost... greseala umana. Acum aproximativ 4000 km am schimbat uleiul la un service, pe care nu vreau sa il nominalizez si ... baietii au facut o greseala fatala... au pus silicon din belsug pe capacul din dreapta cutiei de viteze.... sunt poze postate de mine pe subiectul asta. Acel silicon a ajunf prin orificiile minuscule si le-a infundat. Am desfacut capacul cu pricina si capacul sub care se afla electrovalvele si desigur ca erau acoperite cu pojghita de la siliconul aplicat. Pentru a repara aceasta cutie imi trebuie kit-ul de reparatie care costa 1320 ron insa nu este o varianta foarte sigura. In urma infundarii ar putea fi afectate si alte piese si prin urmare am decis sa achizitionez o alta cutie. Dupa ce voi strange frumoasa suma de 3000 ron si voi achizitiona cutia, o vom desface pe cea veche pentru a verifca daca o putem face functionala. Va tin la curent cu ce se va mai intampla. Bafta multa si sa nu va aud ca treceti prin acelasi cosmar.... aveti grija de masinile voastre si ... nu va duceti la oricine cu ele. "mecanici" sunt pe toate drumurile insa profesionisti si oameni care au studiat cu adevarat, ii numeri pe degete.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR