rece20
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 633 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Din cate mi s-a spus de catre un specialist in cutii automate, patinarea poate fi de la placile de ambreiaj si convertor. M-a intrebat, fara sa apuc eu sa-i spun, daca dupa plecarea de pe loc simt cum tremura un pic motorul, ca si cum ar fi un suport de motor rupt, si da, uneori se simte o foarte usoara tremurare. E de la convertor, care de altfel este o piesa "consumabila".
- mariani
- OP
- 769 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
rece.. DA...am schimbat corpul de valve si face la fel..
Lao.. noi nu avem ln tara specialisti ln cutii automate..sau cel putin la concluzia asta am ajuns eu.. spun asta lntrucat cand a picat electovalva am vb.. cu toti specialisti.. am lnvestigat o luna ... toti spun ca trebuie desfacuta cutia.. ei vor doar sa te agate.. ca dupa.. te aranjaza ei.. patesti ca Tudor de la Iasi .. tipul cu Signum.. de la o o electrovalva care costa undeva la 50 de dolari a ajuns la 130 mil...
aceeasta patinare nu are legatura cu convertizorul de cuplu... de la acele placi poate fi.. dar de la convertizor nu...
spun asta lntrucat o cunostiinta a schimbat convertizorul cu unul nou..si face la fel .. adica se simte o mica trebidatie cand intra ln treapta a lV-a.. asa se simte si la mine..
teoretic poate fi de la discurile care se ocupa cu treapta a lVa...
RECE.. la tine trepideaza cand intra ln treapta a lll-a ?
drumuri bune?
Lao.. noi nu avem ln tara specialisti ln cutii automate..sau cel putin la concluzia asta am ajuns eu.. spun asta lntrucat cand a picat electovalva am vb.. cu toti specialisti.. am lnvestigat o luna ... toti spun ca trebuie desfacuta cutia.. ei vor doar sa te agate.. ca dupa.. te aranjaza ei.. patesti ca Tudor de la Iasi .. tipul cu Signum.. de la o o electrovalva care costa undeva la 50 de dolari a ajuns la 130 mil...
aceeasta patinare nu are legatura cu convertizorul de cuplu... de la acele placi poate fi.. dar de la convertizor nu...
spun asta lntrucat o cunostiinta a schimbat convertizorul cu unul nou..si face la fel .. adica se simte o mica trebidatie cand intra ln treapta a lV-a.. asa se simte si la mine..
teoretic poate fi de la discurile care se ocupa cu treapta a lVa...
RECE.. la tine trepideaza cand intra ln treapta a lll-a ?
drumuri bune?
- Lao
- ***
- 633 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
rece20
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
teodors
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Eu am vectra c y22dtr, AF33 cu 148.000 km, momentan cutia se comporta bine cat temperatura motorului este sub 90 grade. in momentul in care motorul ajunge la temperatura de lucru mi se intampla uneori sa dea socuri la retrogradari dintr-a doua.
O alta problema pe care o sesizez este o usoara patinare in viteza 3 si 4 pana trece de 2500 rpm (probabil am obosit convertizorul, am de 50.000 km softul EDS)
Uleiul l-am schimbat de 3 ori pana acum si ma gandesc ca la urmatorul schimb sa ii fac si o revizie in sensul de a schimba o parte dintre solenoizi pentru a elimia socul la schimbarea vitezelor. Tind sa cred ca problema este de la solenoizi dupa ce vad aici: http://www.makcotransmissio...W-55-50SNsol.html
"The problem!
After months of extensive research we found that the bushes in the inductor housing were distorting at high temperatures causing the actuating shaft in the solenoid to be in the wrong position. This contributed to the cause of many of the well known problems that we are seeing today, including ‘hard shifting’ and ‘slip’ "
O alta problema pe care o sesizez este o usoara patinare in viteza 3 si 4 pana trece de 2500 rpm (probabil am obosit convertizorul, am de 50.000 km softul EDS)
Uleiul l-am schimbat de 3 ori pana acum si ma gandesc ca la urmatorul schimb sa ii fac si o revizie in sensul de a schimba o parte dintre solenoizi pentru a elimia socul la schimbarea vitezelor. Tind sa cred ca problema este de la solenoizi dupa ce vad aici: http://www.makcotransmissio...W-55-50SNsol.html
"The problem!
After months of extensive research we found that the bushes in the inductor housing were distorting at high temperatures causing the actuating shaft in the solenoid to be in the wrong position. This contributed to the cause of many of the well known problems that we are seeing today, including ‘hard shifting’ and ‘slip’ "
pitbullu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2005 1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2007
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 633 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- mariani
- OP
- 769 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
D.Claudiu- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salut, sunt si eu fericitul sau nefericitul posesor al unui Opel Signum cu motor Z19DTH si cutie automata AF40-6 si se pare ca nu am scapat nici eu de problemele specifice, la mine se manifesta doar cand e motoru foarte cald(circulatie bara la bara sau mers sportiv) atunci smuceste intre treptele 2-3 , 3-4 si la introducerea in marsarier dar doar in conditile de mai sus, in rest nu am probleme cu ea daca traficu e lejer sau daca plec la drum lung, nici cand ii dau kickdown in vreo depasire la drum lung nu am probleme. Sa inteleg ca tot corpul de electrovalve ar fi buba sau sa ma astept la altceva?
deea_sees- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2004 y2.2dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2013
- Mesaj Privat
Salutare baieti!Am intrat de curand in posesia unui vectra c din 2006,motor benzina 2.2direct,155cp si cutie automata/tiptronic!Masina are istoricul cu reviziile efectuate la zi,si in prezent are 80550 km!As vrea sa stiu,daca stie careva,ce fel de cutie s-a montat pe masina,ptr.ca ma intereseaza sa-i fac schimbul de ulei,si n-as vrea ca vreun mecanic "prea priceput" sa-mi schimbe uleiul cu unul necompatibil!Si e nevoie sa-i schimb si filtrul?Mentionez ca nu am niciun fel de problema la cutie!Masina nu a fost alergata sau fortata;in Romania a avut un singur proprietar din 2010 pana in iulie 2014,interval in care a facut doar 40000km!Mi-a spus ca uleiul la cutie nu l-a schimbat,ci il verifica sa fie la nivel la fiecare schimb de ulei !
- mariani
- OP
- 769 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
deea_sees- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2004 y2.2dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2013
- Mesaj Privat
Cand am luat masina si fostul proprietar mi-a facut un tur cu ea,am vazut ca pe modul manual, la viteze foarte mari (am incercat-o pe autostrada),in bord ii indica treapta 5 de viteza,deci cred ca e cu 5 trepte!Uleiul mentionat de tine e produs de GM?Vreau neaparat sa-i pun uleiul original,chiar daca e ceva mai scump!MS!
- mariani
- OP
- 769 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
Sall.. daca are doar 5 trepte este AF 33..
si referitor la ULEIUL ORIGINAL...eu doar la primul schimb am pus GM..apoi am pus Vaico(a nu se lntelege reclama) schimbul il fac la maxim 20000..am cu masina 130000 km si se comporta la fel..
cauta ATF Dextron 3..citeste specificatile..ai sa vezi ca toti producatori se lncadreaza ln aceleasi norme.cumpara doar 4 litri..
o sa lti curga doar 3.5 litri din cutie..
spor..
si referitor la ULEIUL ORIGINAL...eu doar la primul schimb am pus GM..apoi am pus Vaico(a nu se lntelege reclama) schimbul il fac la maxim 20000..am cu masina 130000 km si se comporta la fel..
cauta ATF Dextron 3..citeste specificatile..ai sa vezi ca toti producatori se lncadreaza ln aceleasi norme.cumpara doar 4 litri..
o sa lti curga doar 3.5 litri din cutie..
spor..
deea_sees- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2004 y2.2dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2013
- Mesaj Privat
Am aflat ce cutie am pe masina:AF23.Am verificat uleiul la motor in urma cu cateva zile si am observat o placuta prinsa de cutia de viteze pe care scria AF23!Am gasit si uleiul de la GM compatibil cu cutia!Are careva vreo parere legata de aceasta cutie?S-a montat doar pe vectra c facelift sau si pe modelul precedent?La capitolul fiabilitate ,cum se prezinta?
remmopnt
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2011
- Mesaj Privat
Va salut! De ceva timp am probleme cu cutia automata la signum 2006 z19dth. La cald smunceste la schimbarea vitezelor in stationare. Mai tare cand trec din P in R, in acest caz uneori chiar trosneste rau... Aam observat ca uneori apar si usoare trepidatii (intreruperi usoare, abia observabile si in mers, preponderent cand iau piciorul de pe acceleratie. Ce credeti ca ar avea? Am inceput sa ma interesez de o cutie sh. dar mereu ma lovesc de codul cutiei. Cum as putea sa-l aflu? Nr de identificare este w0l0zcf4861065723, poate cineva sa-mi spuna ce cod am la cutie?
Va multumesc pentru timpul acordat si va doresc numai bine!
Va multumesc pentru timpul acordat si va doresc numai bine!
- gaches
- **
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
remmopnt
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Ai cutie AF22 nu AF40...
Poti incerca sa o repari dar costurile cred ca vor depasi cu mult o cutie SH. Deasemenea o cutie SH nu prea stii ce e cu ea.
Incearca sa schimbi intai uleiul cutiei...este topis pe forum pe undeva. Se schimba in 2 etape intai 3,5l apoi se merge un pic se da jos si iar se schimba 3,5l.
Este o firma in Arad care se lauda cu asa ceva are si site...te descurci cu google.... ca sa nu dau nume etc...
Poti incerca sa o repari dar costurile cred ca vor depasi cu mult o cutie SH. Deasemenea o cutie SH nu prea stii ce e cu ea.
Incearca sa schimbi intai uleiul cutiei...este topis pe forum pe undeva. Se schimba in 2 etape intai 3,5l apoi se merge un pic se da jos si iar se schimba 3,5l.
Este o firma in Arad care se lauda cu asa ceva are si site...te descurci cu google.... ca sa nu dau nume etc...