Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Verificati contactele imperfecte de la mufa ceasurilor de bord.
Skip ads

  • gabiboldeanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Numãrul codurilor: 1
P1616 - Numãr de identificare incorect de la bord
(00) - Nu este prezent

Numãrul codurilor: 4
B1485 - Circuit de curent excitaþie generator(linia61) - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
U2116 - CAN bus nu comunicã cu modulul de control aparat de bord
(00) - Nu este prezent
U2103 - E/V-bus - defecþiune-
(09) - Nu este prezent
U2104 - Contor pentru resetare E/V-bus - la capãt(reâncepe)
(09) - Nu este prezent
  • zafirache

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Corsa D cu motor Z12XEP - 2007 . Dupa ce a prezentat cateva simptome de genul pierdere de putere in mers ( dat in nas, popular spus ) si oprirea motorului dupa prima pornire ( de cateva ori ) m-am hotarat sa o verific cu OP-COM-ul . Mi-a dat eroare P0335-00 - Senzor pentru arbore cotit - semnal incorect . Am sters eroarea (MARE GRESEALA) si nu a mai pornit deloc.
Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi : unde este pozitionat acest senzor, aveti idee daca l-as curata am vreo sansa sa scap sa nu-l schimb, etc
  • zafirache

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am dat senzorul jos, l-am curatat dar eroarea a persistat. Asa ca singura solutie - SCHIMBAT . L-am schimbat am sters eroarea si acum masina functioneaza in parametri
Skip ads

  • radu_d

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Metoda agrafa imi arata eroare P0130 . Alte lucruri observate de mine la masina are consum mai ridicat si accelereaza nu prea rapid dat sunt de mai demult.
Dupa ce am citit pe forum am inteles ca poate fi mai multe lucruri defecte dar toate is scumpe debimetru, lambda sond si e cam greu de identificat problema. Un sfat de la forumisti cum ar putea sa identific care e piesa defecta si ce pasi ar trebui sa fac sa identific corect problema?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Acu sincer, tu speri asa, sa scrie un coleg pe forum exact exact ce piesa sa schimbi tu, fara nici o diagnoza, fara sa vada masina, fara nimic. Si eventual piesa de schimbat sa fie si foarte foarte ieftina.

Tu ce zici, e posibil?
  • radu_d

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Eu nu zic asta dar am cerut niste sfaturi pasi cum sa caut sa identific problema. Cum zici. Ce diagnoze sa fac , ce sa controlez, unde sa atrag atentia,
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Simplu, sonda lambda e consumabila. Cel mai usor ar fi sa iei de la o alta masina, pentru o proba scurta.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata mufa sondei si vezi izolatia cum sta pe sonda. Imbecilii din service toarna ulei pe mufa Laughing
Daca tot nu facut diagnoza serioasa cu o alta sonda de proba.
  • radu_d

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc. Cineva mi-a atras atentia cand mi s-a descarcat acumulatorul ca era ulei pe laga plasticul care acopera motorul asta dupa ce am schimbat ulei etc. O sa incerc, poate dau o intrebare stupida unde se afla prima sonda la motorul meu ? o poza ar ajuta mult
  • gabiboldeanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Astazi am fost la service,am facut electromotorul,am schimbat bendix,carbunii,bucsii.
Iar mesterul m-ia masurat cat incarca alternatorul,si ii arata 14,.......
Dupa aceea am ajuns acasa si iara eroarea
B1485 - Circuit de curent excitaþie generator(linia61) - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi contacte baterie si sasiu ca altfel o sa ajungi la cheltuieli de nu crezi.
Skip ads

  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Domnu dancuciureanu un mic ajutor nu stiu daca a mai patit cineva asa cv:
azi am vrut sa pun testeru obd la masina si .. suprize .. mufa de la masina este amplasata mai sus fata de normal .. abia se vede jumatate de mufa in partea de jos cealata este acoperita de plasticul bordului .. sa inteleg ca trebuie sa desfac tot bordul ?:-S sau pot scapa mai ieftin sa desfac consola de la schimbator .. maine parca m-as apuca si de acc operatiune ca mi se aprinde si senzoru airbag sa nu fie de la mufa de jos de sub bord
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dubios, nu am intalnit pana acum asa ceva. Daca nu ai acces la ea trebuie desfacuta consola centrala
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
cum e mai rau ... e lasata consola in jos ....
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Demontezi panou lateral dreapta de la consola centrala, cea din partea pasagerului si cu mana vei ajunge sa reasezi conectorul, care posibil sa aiba o urechiusa rupta, dar incearca asa.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
greseala mea la montarea plaseni trebuie sa desfac tot ok.
si ca sa fiu un. la testeru elm327 ce program bun folositi pt android? caci nu gas un program care sa citeasca si sa stearga erori
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cel mai competent pentru asa ceva e toque pro.
Incearca sa scrii omeneste de acuma incolo, aici nu e parc de joaca.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
imi cer scuze. mi-a crapat laptopu scriu de pe un mini si nu am functii pe el la reeditare text.
torque pro e cu plata.. dar ala de baza nu stie nici macar sa citeasca o eroare evidenta ceva de la esp
nu ma prea incanta.
in legatura cu consola este corsa c plansa este completa trebuie toata demontata. nu e greu
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Daca nu ma insel toate apk-urile pentru android stiu doar de powertrain deci nu vei putea citi nimica in afara de ECU motor.
Panoul de care ziceam nu face parte comuna cu consola, deci studiaza mai bine si vei reusi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR