Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
scanx am demontat bordul pocnit cu altul stiu cam ce e maine ma reuit si iti trm pm cum este
Skip ads

  • benny4u2003

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Va salut....imi puteti spune si mie ce inseamna urmatoare erori stocate pe o corsa C motor Z12XE:

Total number of fault codes: 4

P0136 - O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
(03) - Present

P0100 - Mass Or Volume Air Flow Circuit High Input
(01) - Not present

P0403 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction
(04) - Not present

P1405 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage Low
(02) - Not present


Mentionez ca s.a schimbat pana acum debitmetrul,sonda landa si curatat clapeta de accleratie....ce ar mai putea fi?
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pt ultima eroare curata instalatia care baga aer cald la motor pe timp de iarna nu stiu unde se afla dar am mai patito si eu la o benzinara!
dar ai sters erorile dupa testare ? si apoi retestat ?


Ultima modificare facuta de kinderasu la Mie 03 Apr, 2013 9:59 pm
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mi s-a aprins senzorul de airbag cam de acu 1 luna aproximativ .. si am inceput sa desfact airbagurile sa vad ce au .. totu ok la cartusele pirotehnice (centuri) am pus rezistente deoarece cartusele erau explodate .. is ok si alea ..
in cele din urma am descoperit ca modulul de comanda din volan(colecta info comenzi volan claxon si airbag) este defect l-am inlocuit provizoriu cu cel care il aveam inainte (colecta informatii de la claxon si airbag).
Sper sa fie de folos cuiva care mai are o dilema asemanatoare!
Skip ads

  • gabiboldeanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2011

  • Mesaj Privat
benny4u2003 a scris:Va salut....imi puteti spune si mie ce inseamna urmatoare erori stocate pe o corsa C motor Z12XE:

Total number of fault codes: 4

P0136 - O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
(03) - Present

P0100 - Mass Or Volume Air Flow Circuit High Input
(01) - Not present

P0403 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction
(04) - Not present

P1405 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage Low
(02) - Not present


Mentionez ca s.a schimbat pana acum debitmetrul,sonda landa si curatat clapeta de accleratie....ce ar mai putea fi?

EGR-ul trebuie si el curatat,daca nu schimbal.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
rog un moderator sa puna poza in ultimul post scris (nu mai am posibilitatea de modificare)
acesta este piesa in cauza!
  • camiutza7

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

mare problema , azi cand am pornit masina mi-a aparut pe bord scris in locul kilometrajului "F" , imi arata rezervorul gol. Am repornit-o si nu a mai aratat.
La urmatoarea pornire iar mi-a aparut.
Masina functioneaza k , sau asa mi se pare
este o corsa D 2007
AAA.. s-a aprins si becul ABS in acelasi timp , dar care nu s-a mai stins deloc .
Trebuie sa ii inlocuiesc placutele de frana si discurile , sambata e programata ... e posibil sa aibe lagatura ?
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
camiuta fii putin mai literar am gicit ce ai spus tu da na .. la bs verifica mufa sa nu fi dat intr-o groapa mai tare .. iar cu "f" ... un senzor de nivel la combustibil du-o la tester si acolo iti spune exact
Skip ads

  • camiutza7

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2012

  • Mesaj Privat
o duc la tester azi ..

pot circula cu ea asa cam 100 km ? sa nu faca poc , nu de alta ..

Cu abs a mai fost cablul intrerupt ... l-au lipit.
M am speriat cu " F " ... care stiu ca vine de la fault

Multumesc de raspuns !
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Pacientul este un Corsa C, Z13DT, dec. 2005, ”infestat” cu apã, mizerie, noroi etc. datoritã unor cauciucuri 185/65 R15 (atenție, amatori!) care au conductele de plastic de la bușon cãtre rezervor, schimbat 7 injectoare, 2 pompe injecție, 2 rampe cu tot cu senzori și regulator de presiune. Dupã aerisire, spãlare, uscare etc., avem urmãtoarele:

Simptome:
- nu pornește, face decât 1-2 MPa din cei 26 MPa necesari;
- dupã ce pornește cu spray și eu iau la plimbare, îmi dã în nas la 1750-1800 rpm.
- iatã codurile de eroare:

P1190 - Supapã reglare presiune;
P1192 - Presiune Rail;
P1191 - Presiune Rail;
P0340 - Senzor poziție arbore cu came;
P0190 - Senzor presiune Rail;
P1191 - Presiune Rail;
P0093 - Circuit de alimentare sub înaltã presiune.

Acum întrebarea cãtre voi: ce schimb? Regulatorul sau senzorul de pe rampã?!

Mulțumesc anticipat! Smile
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Misu parerea mea mai degraba schimbi motoru .. Este unu la vladeni .. Tragem o fuga ca la cate ai de schimbat .. Mai degraba mai ei 1 si faci o treaba calumea si mai ai si alte piese de rezerva
  • englezu_gt

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut colegi.Am coduri stocate;1500,1523,1122,1120,0120,9120 sunt cam multe .Ieri am schimbat uleiul ,filtrele,curatat clapeta de acceleratie .
Azi a pornit la a4a secunda a plecat greu dar am reusit am apasat pedala de acceleratie si sa stabilizat relantiul dupa 8 km mers f frumos am oprit si surpriza a fost la pornire,mers instabil tremurat puternic si turatie mica 4-500 relantiu si apasat pedala nu se salta peste 1000 turati .Am facut testul cu pedalele nam gasit niciun cod ,am deconectat bateria 15 minute si am pornito la 1 prima cheie ,pornire buna ,relantiu constant la 800 rot/min am ajuns acasa si cand so pornesc aceiasi simptome relantiu instabil si nuse accelera.dupa 2 ore am pornito si merge brici trage bine relantiu bun dar am stocate codurile respective.Rog persoanele care au avut aceiasi problema sa ma indrume cei de facut .Multumesc
Skip ads

  • rayden26

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Va salut. Dupa o diagnoza facuta cu o clona pentru o Corsa D, 1.3 cdti, Z13DTH, 90 CP, mi-a aparut codul P253F-08, care am inteles ca reprezinta faptul ca uleiul e degradat, desi de la ultimul schimb de ulei nu stiu daca am 5000 de km. Intrebarea este urmatoarea: daca schimb uleiul si filtrul de ulei, va disparea martorul masinuta cu cheita si implicit codul de eroare ?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  • pencu_razvan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2008 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ma poate ajuta cineva cu codurile

B3445 - Circuitul lãmpii de frânã din stânga este deschis
(04) - Prezent
U2108 - CAN bus nu comunicã cu ABS/ESP
(00) - Nu e prezent
B1000 - ÃŽnlocuiþi modulul de comandã(ECU)
(36) - Nu e prezent

Dar valorile sunt ok?
Valori reale: 2007 Corsa-D Motor Z 13 DTJ

Tensiune baterie 13.7 V
Stare aprindere Conectat 12V
Releu demaror Inactiv
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.49 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Turaþie prescrisã de ralanti 800 RPM
Turaþie motor 799 RPM
Turaþia axei cu came 400 RPM
Turaþie ralanti - modificatã NU
Temperaturã ambiantã 27 °C
Temperaturã lichid rãcire 1.56 °C
Temperaturã lichid rãcire 1.56 V
Nivel ulei Normal
Presiune ulei Normal
Stare nivel ulei Okay-Smile
Temperatura combustibil 29 °C
Temperatura combustibil 2.35 V
Comutator info climã Inactiv
Clima în regim blocat Sistem OK
Presiune sistem climã 800 kPa
Presiune sistem climã 1.2 V
Releu climã Inactiv
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Inactiv
Vitezã vehicul 0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Inactiv
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Inactiv
Sistem de menþinere vitezã Inactiv
Indicator defecte(MI) Deconectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Martor timp de preâncãlzire Deconectat
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Kilometraj(rulaj) 83.951 km
Comanda 1. ventilator Inactiv
Comanda 2. ventilator Inactiv
Comanda 3. ventilator Inactiv
Presiune Rail prescrisã 28 MPa
Presiune Rail 29 MPa
Presiune Rail 1.15 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls) 16%
Electroventil control comb.PWM 5%
Presiune barometricã 100 kPa
Presiune barometricã 3.79 V
Comandã -Presiune turbo 100 kPa
Presiune turbo 100 kPa
Presiune turbo 1.80 V
Senzor masã aer 15 kg/h
Factor de umplere AGR 50%
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo - - - %
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 0%
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
daca ai sa-ti verifici si becurile de frana, scapi de o eroare. Daca nu, sa nu te "pupe" vreunul din spate si tot vina ta e.
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Rog specialistii sa spuna daca vad ceva in neregula.
Eu am o singura nedumerire: e normal sa fie: "Presiune ulei,Presiune micã"? In bord nu am aprins nimic si nici erori.
Valorile sunt cu motorul pornit si la 90 de grd.

2005,Corsa-C,Motor,Z 10 XEP

Valori reale:

Tensiune baterie,14.0 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.97 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.49 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.66 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.35 V
Poziþie clapetã - calculatã,2 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,751 RPM
Turaþie prescrisã,750 RPM
Senzor masã aer,1.24 V
Senzor masã aer,5 kg/h
Temperaturã lichid rãcire,1.05 V
Temperaturã lichid rãcire,87 °C
Temperatura aer admisie,2.51 V
Temperatura aer admisie,45 °C
Senzor de poziþie de dezactivare a portului,4.5 V
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,1.12 V
Presiune sistem climã,720 kPa
Senzor rezervor,1.12 V
Senzor rezervor,38 L
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie actualã AGR,0.90 V
Ventil pentru aerisire rezervor,Activ
Control detonaþie,Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),625 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),1 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),1 %
Buclã senzor O2,Închis
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Nu este programat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Conectat
Presiune ulei,Presiune micã
Timp pânã la schimb de ulei,98 %
Avertizare schimb ulei,Inactiv
Stare aprindere,Conectat 12V
Poziþie clapetã - semnal servo PWM,24 %
Poziþie inferioarã memoratã pe senzorul 1 TP (poziþie clapetã acc.),0.58 V
Turaþie motor,1.502 RPM
Timp de injecþie,3.2 ms
Unghi Dwell,1.6 ms
Unghi de aprindere,10.2 grade
Senzor detonaþie (Bank 1),0.4 mV
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Temperaturã motor normalã,Activ
Comanda 1. ventilator,Inactiv
Comanda 2. ventilator,Inactiv
Comanda 3. ventilator,Inactiv
Tãiere combustibil în frânã de motor,Inactiv
Accerelaþie vehicul,0 m/s2
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
Îmbogãþire amestec aer/carburant pentru protejarea catalizatorului (grup 1),Inactiv
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Numãrãtor pentru cicluri de adaptare clapetã,0
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
BCM- identificare vehicul programatã(modul caroserie),Da
Instrumet: ID vehicul programat,Da
BCM- stare identificare vehicul (modul caroserie),Okay-Smile
Instrument: stare ID vehicul,Okay-Smile

Multumesc
  • raulreal1974

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut am cumparat un opel corsa 1'2 benzina iar la diagnoza au iesit urmatoarele coduri de eroare P1614(4) si B1485(2) poate sa-mi zica si mie cineva ce inseamna ? Multumesc
  • cristimoraru

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2010

  • Mesaj Privat
liviu2004 a scris:uite aici o explicatie scurta pentru servo, se pare ca ecu servo se incalzeste rau de tot: http://vauxhall.workshop-ma...index.php?id=7763

B1485 pare sa fie incarcarea bateriei, verifica tensiunea de incarcare cu motorul pornit, posibil sa fie prea mica. http://www.vauxhallownersne...ode-b1485.323058/


aceleasi erori le am si la masina mea C1517 si B1485.....Meriva, 1.7 cdti, 2004, Z17DTH
precizez ca pana acum mi sa blocat volanul de vreo 5 ori in 3 ani de zile....numai la viteze mici de 10 km/h (adica cind ieseam dintre blocuri sau cind vroiam sa fac stinga la semafor...si de 2 ori cind am avuto pe elevator sa schimb toate 4 cauciucurile)

a gasit cineva remedii la aceste probleme legate de servodirectie ? ca nu as vrea sa schimb servo cu una noua ca ma rupe la bani


scuze daca am postat cu Meriva pe thread-ul de Corsa dar aici am gasit discutia despre codurile mele ....multumesc pt intelegere
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
C1517 - Din ce am gasit pe net pare-se ca-i known issue la Meriva si, cel putin prin Anglia, se schimba moca http://www.vauxhallownersne...t-problem.179713/
N-am TIS-ul la indemana sa vad daca apare la sectiunea de stiri...

B1485 - Exciter Current Generator Terminal 61 High Voltage
Tre' verificat daca alternatorul incarca.
  • cristimoraru

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns...acum sunt pe telefon cand ajung acasa ma uit si la linkul care mi lai dat...sper sa remediez problema cu servo ca stiu ca e grava
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR