Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca da peste 10% eronat nu iese cu CRC, asta am probat eu pe zeci de debitmetre, unele au sanse, dupa bafta....
Skip ads

  • zambi

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2007

  • Mesaj Privat
multumesc!
  • Moroian Dan

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am un astra 1.7 dtj...relantiu oscileaza cand vrea el...este posibil sa fie de la debitmetru?
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Asa arata debitmetrul pe Corsa D z12xep din 2008.

La schimbarea filtrului de aer, l-am verificat preventiv, nu parea murdar. Nu a creat probleme, dar parca acceleratia uneori nu raspundea instantaneu. O sa il testez cu OpCom sa vad ce valori indica.
Arata ciudat, nu pare a fi nici cu wire, nici cu film. E mai bun sau mai prost decat cele cu wire sau film?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ala este IAT = senzor temperatura aer aspirat, debitul de aer la tine este dat de senzorul MAP
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc, l-am identificat in spatele admisiei si e ok.

  • davtrez17

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salut!
Am un opel corsa 1.3cdti din 2004. De ceva vreme am probleme cu ea dimineata in special. Porneste insa motorul nu accelereaza, oscileaza relantiul, cateodata si moare. Masina nu are putere, scoate fum mult, abia pot iesi cu ea din curte.Dupa ce se incalzeste merge mai bine, insa nu are vlaga de altadata, da in nas un pic la accelerari bruste. Aveam eroare P0100, o stergeam nu aparea 2-3zile, insa nu mergea mai bine.
Azi am fost la un centru de dezmembrari si am luat un debitmetru, am montat-o a pornit bine, a disparut si martorul, accelera bine, fericit am platit debitmetrul si am zis ca am rezolvat problema.
Insa ajuns acasa si lasat sa se raceasca motorul, La pornire s-a manifestat aproximativ la fel, nu scoate atat de mult fum insa oscileaza la relanti si nu are putere, inca nu a aparut nici o eroare.
Diferenta de presiune in rampa dintre dorit si actual este mica, indiferent de turatie, ba chiar am o presiune mai mare decat cel asteptat.
Sezorul MAF indica intre 1.5 si 1.7 V la relanti.
O sa fac maine si un log sa vedeti toti parametrii.
Intrebarea mea este, ce altceva ar putea duce la indicarea erorii P0100?..presupunand ca debitmetrul este bun...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata EGR
Skip ads

  • davtrez17

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am curatat EGR-ul si s-a rezolvat problema, se accelereaza, relantiul e stabil, are vana, am pus si op-comul sa vad parametrii,
daca inainte MAF imi indica la relanti 18kh/h(1.5-1.6V) acum am 30kg/h(in jur dev2V). Azi o scot la plimbare sa vad cum se comporta si in depasiri..
Multumesc Dan pentru sfat! Sarbatori fericite!
  • JANELC

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Italia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2015

  • Mesaj Privat
se poate face si o mica modificare dragi mei de la oel cit si grupl vag in continuare etc......
  • Denz

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Salutare.
Detin cam de 1 luna un Opel Agila Z10XE.Din pacate cu ceva probleme pe partea de motor.Una din ele fiind lipsa de putere/in treapta a doua intre 40..50km la ora, turatia variaza la coasta,iar treapta trei greu de abordat.Martor abgas aprins in bord.La tester apare o problema la raportul intre aer si combustibil.Nu am retinut codurile.
In seara asta am luat debitmetrul in casa ca sa-l studiez,eventual sa incerc o curatire.Din fericire nu am ce curata,acesta fiind curat si destul de nou.Am constatat ca nu este mai este originalul (bosch) ,Cod AMMQ19626.
Preventiv,ma poate indruma cineva,este acest debitmetru bun? Sau neaparat imi trebuie originalul..?






Pana una alta ,am curatit clapeta de acceleratie(deosebit de jegoasa),cu rezultat pozitiv.Mai am de curatit cand imi fac curaj admisia si egr-ul,Admisia are un zgomot cand trag cu mainile de ea pe motor ca de clampanit.Plus un furtun prin spate la admisie blocat..
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune debitmetru original Bosch.
Vezi si ce este la admisie, de acolo poate treage aer fals si da P0170.
Skip ads

  • lelu68vio

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare.Cred ca si MAF-ul meu de la corsa c 1.0 e pe duca...hmm
Manifestari...
La rece,trage bine si are sprint super dar la cald,adica cand ajunge apa pe la 60 de grade,nu mai are putere,este gatuit motorul in orice viteza ar fi.Daca schimb treapta de viteza si accelerez imediat,nu vrea sa traga(de parca as avea 5 tone dupa mine)dar daca mentin acceleratia vreo 5 secunde si pe urma ii dau talpa,merge pusca.
Am curatat MAF-ul cu alcool izopropilic,lasat la imnuiat 2 ore,curatit cu scobitoare cu vata usor de tot.Era pe lamela aia,depuneri de piatra de era gri la culoare dar am reusit sa o fac oglinda(CRC nu am gasit in oras)...degeaba...nicio inbunatatire,din contra am P0100 dupa metoda agrafa.Nu am niciun martor aprins.Un prieten electromecanic foarte priceput dar extrem de ocupat,ar banui si senzorul de temperatura antigel pe care l-am cumparat ieri si urmeaza imd sa il montez.Am luat de aseara borna minus de la baterie pt resetare.Daca nu se schimba nimic in bine,nu scap sa nu-mi cumpar MAF nou Bosch la 465 ron.Daca scot mufa de la MAF motoru sta sa se dezmembreze si nu are nicio reactie la accelerare.
In rest,motorul nu are detonatii la relanti si este stabil,porneste bine,consumul nu stiu daca a crescut,i-am bagat segmenti,cuzineti,chiulasa reperata/verificata full,EGR curatat cu umpulsuri si penson luna si bec la fel si clapeta de acceleratie.In afara de chiulasa,toate le-am facut eu,asa ca nu am cui sa-i reprosez nimic.Am avut P0130 din cauza ca era circuitul de incalzire intrerupt,dar am cumparat sonda Lambda Bosch noua si am montato.Cu sonda Lambda veche teava de esapament era curata,dar cu asta noua este afumata rau,macar ca este verificata cu ohmetrul si OP-COM arata valori bune/normale...nu mai tin minte!
Deja o iau eu prin balarii ca deja ma-am scarbit de jegu asta de masina...am avut un Tico din 2001,vreo 7 ani,dar a fost foarte buna si fiabila..regret ca am vanduto.
OK...ma duc sa-i pun senzorul de temperatura sa vad ce si cum,si daca nu o duc la tester cu amanuntul.
Ulei am pus Mobil 1,5w40 si filtru Mahle,in urma cu 500km,am schimbat si cel din cutie,filtrul de aer are o saptamana.
Alta problema nu am cu ea,am doar 6000km de cand am facut motoru...cam multe am scris...sorry
  • lelu68vio

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Nu mai pot edita postarea anterioara asa ca va zic ca:
Am pus senzorul temperatura antigel,am lasat motorul la relanti pana a pornit termocupla si nimic...trage tot rau motorul la cald.Pe tester imi arata in mers ca am prea mare presiune de benzina in rampa,iar MAF-ul nu indica nimic la relanti....abia cand are cam 2000rpm afiseaza niste cifre...nu le-am vazut ca eram la volan.Deci imi iau MAF nou ca asa nu se poate circula.
Cu mufa scoasa pare sa mearga f putin mai bine.
Inca ceva interesant...cand schimb vitezele sa zic la 3000 de ture,calc ambreajul si las acceleratia,motorul se tureaza singur circa 4-500 de ture in plus si pe urma se reduce turatia dar lent...ca si cand ar fi naiba in el si nu-l lasa sa revina normal la relanti...ii ia cam 10 secunde bune pana revine la 850rpm aproximativ.Dar numai cand merg cu ea face asa...pe loc daca o turez,revine imd la relanti.
Daca stiti ceva despre asta ar fi ok sa postati ca poate mai are cineva nevoie de info.
Ms si scuze....bucurii.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
lelu68vio a scris:
Am curatat MAF-ul cu alcool izopropilic,lasat la imnuiat 2 ore,curatit cu scobitoare cu vata usor de tot.


Foarte probabil cu vata si cu scobitoarea sa fi distrus complet debitmetrul.
Totusi fara el ar trebui sa se simta o mai mare imbunatatire in mersul motorului,
oricum trebuie maf original bosch.
Sper sa fie singura piesa ce necesita inlocuirea, bafta !
  • lelu68vio

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Hmm...se simte o diferenta spre bine cu mufa scoasa,dar nu mare.L-am curatat f atent si cu rabdare si nu cred ca l-am stricat mai tare,pt ca masina merge la fel...este defect in mare parte.O sa curat si senzorul de la pedala de acceleratie asa pt linistea mea.Imi iau MAF nou...ce sa fac.Nu am niciun prieten cu Corsa sa imprumut piesa de proba.Se poate sa fie si ECU defect la simptomele astea?La Paste i-am schimbat si senzoru de turatie ca nu a mai pornit.O mizerie de masina am nimerit.Nici nu mai tin minte cate piese noi am pus pe ea.
Ms de raspuns....toate cele bune.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De proba poti pune MAF de pe Corsa B X10-12XE, Corsa C Z10-12XE Z10-12XEP, Astra G X12XE Z12XE, Agila A Z10-12XE Z10-12XEP, al tau este compromis dupa curatarea cu betisoarele. Restul cu toba afumata si revenire in ture tot de la el se trage, ECU baga benzina de nebun ca nu are info de cat aer intra, asa e facut softul macar sa te duca acasa. La modelele mai vechi softul era deficitar si daca scoteai mufa MAF sau el defect masina se oprea sau motorul mergea ca dracu' .

Tico a fost masina buna la vremea ei, pomana la intretinere. Problema lor e tabla care ca la oricare facuta in Romania este ciur, burdufe planetare care la 3 ani trebuie schimbate, carburator foarte complicat, protectie zero in caz de impact.
  • lelu68vio

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Domnule Dan,maaaare multumesc...acum sunt linistit.Azi incerc cu un MAF de pe o Agila sa vad ce si cum.La noi in Arad am gasit Maf bosch la 500 de lei dupa cod...pe net este 465 + 25 tranportul si il montez pe loc.Daca nu-i ok,mi-l schimba fara probleme.O sa va spun tot.
Mare ajutor am avut la muuulte chestii cu ajutorul forum-ului si multumesc frumos.
Tico este de domeniul trecutuluu...Opel nu am mai avut...
Alte probleme nu mai am cu ea si per sa nu mai am ca deja am trecut de 1000€ cu reparatiile...noroc ca am scule si le fac singur.
Bucurii.
  • lelu68vio

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Sa va zic...Maf-ul de pe Agila pt proba nu l-am mai luat ca a tot plouat si cand nu a plouat am fost la serviciu...oricum trebuia sa merg 30km sa-l probez.
Am cumparat unul nou,original Bosch,cod 0280218031 de pe net si am fost in service sa-l monteze pt garantie si pana am facut actele,baietii l-au montat si au pornit motorul...cand am ajuns la masina motorul era pornit la relanti.Am plecat din service si pe drum,abia se taraia adica fara pic de vlaga...de 10 ori mai rau ca si cu Maf-ul vechi.Am fost sa-l monteze intr-un service Dacia si au zis ca nu au soft in tester pt Opel.Acasa am oprit motorul,cheia scoasa din contact,am scos mufa,am lasat 40 sec contactul pus si am pornit...motorul a raspuns la acceleratie super ok.Pe urma am oprit,mufa bagata,iar 40-50 sec cu contactul pus,pornit si nu merge nicicum...cand accelerez tinde sa moara.Prietenul cu testerul este in Germania.Am luat borna minus si o las vreo doua ore pe urma ma duc sa-i fac metoda de invatare sa vad care-i treaba.
Voi ce ziceti??sa fie Maf-ul nou defect sau ce trebuie sa fac asa babeste ca tester nu am??!!
  • lelu68vio

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am facut ce am zis mai sus si nu merge...foarte greu urca pana la 3000rpm,si de acolo se tureaza pana la 6000rpm dar aporoape instant.L-am pus pe al meu inapoi.Cutia in care a venit este foarte uzata de la muuulte deschizaturi...sigur mi-au trimis piesa returnata de altii.Il trimit si eu inapoi si sa-mi trimita altul sigilat.
Sau n-am facut eu ceva bine?hmmm
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR