Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • sorin4752

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Asa cum am zis si in titlu creste nivelul la ulei. M-am cam speriat cand am vazut. De la ce poate fi?
Dimineata la prima pornire scoate fum albastru destul de consistent si merge un pic neregulat. Dupa aia, nu mai scoate fum deloc, nici in mers nici la pornire.
Ce-o avea?
Masina are 90.000 km , cu carte service , luata second hand germania
Ulei Aral 5W-30, schimbat de 1500 km, nivel crescut pe joja cu vreo 2 degete.
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Are spuma pe joja? Daca da, garnitura de chiulasa arsa, intra antigel in ulei (in baie).
  • sorin4752

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Idivora, multam de raspuns.
Am uitat sa specific in postul anterior ca in vasul de expansiune antigelul e la nivel, nu a scazut, si e si curat. Nici urma de ulei.
O fi ceva de la injectoare, oringuri, apropo de fumul albastru si mersul usor neregulat numai la prima pornire dimineata?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
In cazul asta, trage joja de ulei si vezi daca miroase a motorina. Altceva nu mai poate intra in baie. Asta daca sigur s-a pus pana la semn, cand s-a facut schimbul de ulei.
Skip ads

  • sorin4752

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Asa m-am gandit si eu ca e motorina ...am mirosit joja da nu mi-am data seama. Uleiul a fost sigur pana la semn, 4.3 litri cu tot cu schimbat filtrul.
Intrebarea mea e de ce intra motorina si pe unde: distributie, injectoare , oringuri injectoare, turbina, roti, faruri...... din aer poate? Embarassed .
  • sorin4752

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Nici o parere, nimic?
Macar unde sa ma duc sa fac o verificare....
Dar nu sau nu numai cu testerul ca nu stiu cat ar fi de concludenta pentru ca nu se aprinde nimic pe bord
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
A crescut nivelul a doua zi dupa schimb? pt. ca daca nu a fost lasat sa se scurga bine +4.3 l ai undeva in jur de 5 l....si eu am patit-o dar de atunci fac altfel:pun doar 5 l(a mea are 5,5 capacitate) si diferenta o completez doar a doua zi,pe nepornite -la ultimul schimb am mai completat doar 300 g desi fusese lasata la scurs o ora...Cred ca mersul neregulat la pornire e datorat unui injector care ramane blocat si mai apoi isi da drumul-fumul albastru pt. moment are aceeasi cauza (daca era permanent aveai consum de ulei).
  • bac marius

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1980 12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2007

  • Mesaj Privat
da se poate intampla asta
mie personal mi s-a intamplat fenomenul asta cand alergam masina prea tare iar cu ,compresia nu stateam foarte bine
creste nivelul uleiului din cauza motorinei
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,540
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
In primele 5-10 min la mine ramane pe undeva cam 1 litru de ulei. Daca masor nivelul in primele 10 min dupa oprirea motorului, nivelul e la minim...dupa vreo 30 min...nivelul e la maxim...poate si la tine s-a intamplat l afel cand ai facut schimbul. nu ai asteptat suficient sa se goleasca tot uleiul.
  • bac marius

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1980 12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2007

  • Mesaj Privat
bineinteles ca se intampla asta
asteapta in totdeauna sa se aseze uleiul si apoi masoara nivelul.eu masor intotdeauna uleiul dimineata inainte de a porni masina ,totusi cred ca este prea mare difernta de nivel.nu se poate sa ai doar 1 litru de ulei in baie ,in conditile in care in sistemul de ungere iti intra doar cateva sute de grame.probabil ca ti se scurge mai greu uleiul inapoi in baie ,probabil ai unele orifici de scurgere infundate dar imi vine greu sa cred asta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR