Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Poti incepe cu ce e mai simplu.
Verifica becurile de pe stop frana. E cea mai simpla cauza de la care apare F.
Apoi senzorii de viteza de la ambele roti.
Care din erori este present si care not present? Asta e marea intrebare.
Ai erori de CAN.
CAN-ul e magistrala care interconecteaza toate modulele de pe masina.
Cu testerul pe ea se vede absolut tot. De la tensiune baterie pana la ultimul parametru important.
Cert e ca nu se va repara pe forum. Aici gasesti doar informatie.
Astea sunt erorile de pe transmisie. Mai sunt si pe Motor? Sau Caroserie?
Skip ads

  • RAZVAN12345

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Nu mai sunt alte erori. Ce ti-am scris sunt toate erorile! Se poate verifica cu orice tester sau doar cu op-com? Baietii mi-au masurat intrerupatorul de la pedala si au zis ca e ok si la fel si becurile spate, cand apas pedala se aprind toate 3. Am sa le spun sa verifice si senzorii de viteza. Cert este un lucru ca nu mi-a facut nici un fel de problema pana acum la prima ninsoare. poate a intrat zapada pe la roti si s-a dereglat ceva?
  • RAZVAN12345

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Daca cumva gasesc un senzor defect sau ceva, si se schimba, acel 'F' dispare singur sau mai trebuie sa-i fac ceva?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca ar fi sa fie un senzor da.
Incearca sa invarti cu o surubelnita de axul de unde se deblocheaza ambreiajul. Dar nu mult. Sa nu strici senzorul de pozitie din actuatorul ambreiaj.
Desfa capacelul negru de sus de pe actuator si invarte o tura in sensul acelor de ceasornic....daca nu merge invarte invers o tura. Nu forta daca ajunge la capat.


Skip ads

  • RAZVAN12345

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Ok! Multumesc pana acum. Luni cand incep baietii aia programul am sa merg sa le explic acest lucru si apoi mai vorbim!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sincer daca nu le-a placut mecanica si electrica nu am de gand sa le deschid eu capul.....
Cu ce pot te ajut...dar daca sunt pe dinafara sa nu strice altceva !
  • RAZVAN12345

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
De asta as fi vrut un contact de la cineva din Bacau sau cineva care vine pana aici (contra cost) sa facem treaba ca la carte!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Din cauza serviciului nu ma pot deplasa pana pe 21 ianuarie.
Skip ads

  • RAZVAN12345

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Sad Cam tarziu, Poate o repar pana atunci !
  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Pentru a putea sa faca o calibrare sau verificare a modulului easytronic, in primul rand trebuie sa aduca in parametrii toate celelalte erori. Fara acest lucru degeaba incearca remedierea cutiei. ATENTIE cine "incearca " sa faca acest lucru. E plina tara de "meseriasi". Toata lumea are un OP-Com, dar putini sunt cei care stiu sa-l foloseasca cu adevarat. Ia legatura cu robert3dbis si vezi cat poate sa gresasca un necunoscator cu Op-Com. La el de la o simpla diagnoza, de fapt de la a vedea ce erori are masina, s-a ajuns sa arda ECU easytronic.
Din cate cunosc eu, Corsa C are comunicare KWP 2000, nu CAN. De unde au aparut erorile CAN...nu inteleg. Dar sa speram ca esti pe maini bune.
In ceea ce priveste invartirea actuatorului cu surubelnita, CataStefan are dreptate, dar trebuie facuta cu mare grija si de catre cunoscatori. Am vazut tija actuator rupta din cauza acesta. Tot din cauza acesta am vazut ECU prajit de tot.

Bafta multa !
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Corsa C este half-CAN.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@ebz77, esti departe rau de adevar ....
Skip ads

  • RAZVAN12345

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut, azi a venit cineva cu un OP-Com si a tot bijbarit pe laptop pe acolo, a zis ca e blocata in viteza 4, a incercat sa invete cutia din nou dar nu a putut. A spus ca maine o sa demonteze motorasul de sus(cred ca cel care actioneaza ambreiajul) sa-l vada la perii... A mai spus ca trebuie aerisit si cu ocazia asta schimb si tot lichidul DOT4 ca e prea negru(desi eu l-am schimbat cu seringa acum vreo 3 luni asa cum preciza tutorialul Very Happy ). Am sa mai revin cu amanunte in functie de ce -mi mai spune si ce mai aud... Multumesc tuturor.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Care din erori au ramas pezente dupa stergere?
Si mie cand am avut F in bord imi arata Op-Com ca e in viteaza a 4-a desi era pe N sigur.
Motorasul de la actuator ambreiaj este chiar mai jos de borcanul de lichid DOT4 nu sus. Sus pe cutie sunt cele 2 motorase se select si schimb.
Ai grija unde se umbla. La cele doua de sus nu se umbla decat cand e cutia pe N
Ati incercat sa miscati axul motorasului? Daca sunt periile uzate atunci vor face contact si va apare N in bord.
Daca demonteaza actuatorul ambreiaj atunci este tutorialul de schimb perii. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=130084
  • RAZVAN12345

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
A ramas doar 1740 si omuletul spune ca e motorasul de ambreiaj (cred ca cel de select). Masina nu se putea misca, deci sigur era intr-o viteza. Spune ca nu-l misca cat trebuie (ambreiajul) dupa valorile aratate de op-com. Nu am miscat axul! El tot a incercat sa-mi invete cutia dar dadea 'Runtime Error 0x17'.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu confunda motorasele.
Motorasele de select si schimb sunt sus deasupra cutiei.
Cel de ambreiere drebraiere este in lateral sub borcanul de lichid DOT4.
E foarte posibil sa ai defect mecanic la unul din motorasele de schimb sau select daca nu ai alta eroare decat P1740. Asa spune TIS. ( si in practica am gasit si eu unul cu dantura de plastic rupta ).
  • RAZVAN12345

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Sa vedem astazi dupa ce-l dam jos.
  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@liviu2004 nu vreau sa intru in polemica cu tine si nici sa fiu off topic, daca ai ceva de spus pentru a ajuta pe cineva, te rog sa o faci, daca nu poti decat sa comentezi dupa margine.... Eu nu am spus ca sunt un atotstiutor, pana si calculatorul mai greseste. Daca am gresit cu ceva in ceea ce am spus, te rog sa precizezi ce. Am inteles ce a spus @catastefan despre comunicari si am inteles problema.
In ceea ce priveste eroarea aparuta la @RAZVAN12345 ...Runtime Error 0x17'.... cea mai grea problema ar putea sa fie ECU easytromic. Am intalnit asa ceva de curand.
Sa auzim numai de bine!
  • RAZVAN12345

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut Cata, am scos astea 2 motorase si le-am dat la verificat periile si maine sau poimaine o sa dam jos si pe cel din fata borcanasului si vreau sa schimb si lichidul DOT4. ...feeling hopeful !!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Astea sunt cele de select si schimb viteze. Cel mai probabil sunt periile in regula dar trebuie verificate si curatate in interior de praful de carbune, vizualizat colectorul, curatat colectorul si spatiul dintre lamelele colectorului .
Deobicei periile se uzeaza la celalalt motoras, de la actuatorul ambreiaj. Veti vedea la demontare.
Spor la treaba si sa auzim de bine...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR