Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • cristimnp

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Sunt membru nou aici pe forum si vreau sa va relatez si eu cat mai pe scurt "patania" mea.
Am o Corsa C/2005/motor 1.0/Easytronic si cum multi dintre voi au patit, azi dimineata in urma unei treceri din A in N,s-a operit motorul,martorul F aprins pe ecranul din bord si....implicit,masina ramasa blocata in drum (DN1B, jud Prahova,destul de circulat)..am incercat sa o imping,dar nici un rezultat,se comporta ca si cum ar fi "in viteza".am incercat cu deconectarea bornelor de la baterie pentru cateva minute,nici un rezultat.

*****Am verificat becurile de la frana,se aprind ambele stopuri si lampa centrala.

Masina a stat in gerul crunt azi noapte,a pornit impecabil de dimineata(ora 7:00, temp -14 grade Celsius indicata in bord),am mers aprox 500m,am redus viteza pentru a lua pe cineva si acolo a ramas.
Ceva sfaturi pentru a o putea debloca macar sa pot sa o urc pe platforma?sau sa o traga cu troliul linisit?

Multumesc si scuze daca mesajul a fost prea lung
Seara buna in continuare.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
In postul meu din pagina precedenta e o poza care indica cu o sageata un capacel.
Da jos capacelul ala si roteste cu o surubelnita o tura in sensul acelor de ceasornic.
Daca nu merge nu forta. Da invers o tura maxim doua. Daca ajunge la capat NU FORTA. Apoi pune contact si vezi ce se intampla. Citeste erorile cu metoda de aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • cristimnp

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Mersi mult.O sa merg astazi sa incerc.Revin cu detalii.
Bafta
  • cristimnp

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut din nou.
Am desfacut motorasele de la selectoarele de pe cutie,am reusit sa o "scot pe liber" si le-am desfacut,curatat,gresat.Carbunii sunt absolut ok.Am montat tot la loc...acelasi F aprins in bord..nici o eroare pe KTS 750.
Vreun sfat ?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa invarti de motorasul de pe actuatorul ambreiaj cum ti-am scris in alt post?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Muta selectorul din a in n si invers, ceva de genul.
  • lordz32

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut,
aveam o corsa easytronic 2001 despre care am mai postat eu, care de 2 luni am inoit-o tot cu o Corsa 1.2 easytronic 2003.
Ideea e ca nici nu am adus-o bine din tari straine si cand incerc sa o pornesc .... cateodata... imi licare N.
Dupa cateva incercari ramane aprins si totul merge ok. Ieri am remarcat ca in momentul in care trec la stop din A in N, ramane N licarind si accelerez asa in gol de cateva ori , dau pe A si la cateva secunde se aude ca cupleaza si imi apare A.
NU i-am facut nici un schimb ca neamtu a zis ca are totul schimbat. Bateria e noua, are aproape 100.000 km
Eu as banui ca sunt carbunii dar astept si alte pareri.
Multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
De la carbuni aveai F fara dubii. ( asta nu inseamna ca nu pot fi si ei de vina ) Cati km are in bord?
Verifica switch-ul pedalei de frana.
Lichidul in borcanul Easytronic cum e? Curat ? La nivel? Selectorul de viteze il simti in regula ?
Citeste erorile daca sunt cu metoda https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Skip ads

  • valisor

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
lordz32 a scris:salut,
aveam o corsa easytronic 2001 despre care am mai postat eu, care de 2 luni am inoit-o tot cu o Corsa 1.2 easytronic 2003.
Ideea e ca nici nu am adus-o bine din tari straine si cand incerc sa o pornesc .... cateodata... imi licare N.
Dupa cateva incercari ramane aprins si totul merge ok. Ieri am remarcat ca in momentul in care trec la stop din A in N, ramane N licarind si accelerez asa in gol de cateva ori , dau pe A si la cateva secunde se aude ca cupleaza si imi apare A.
NU i-am facut nici un schimb ca neamtu a zis ca are totul schimbat. Bateria e noua, are aproape 100.000 km
Eu as banui ca sunt carbunii dar astept si alte pareri.
Multumesc


Salut,

Am o Zafira B easytronic din 2010, si la fel patesc si eu, dar foarte rar (cam o data la 2 luni).

Stau la stop in N, cand dau pe A, clipeste A, nu se tureaza si nu pleaca de pe loc.

O scot iar pe N, o trec iar pe A si pleaca zmucind.

Se intampla faorte rar, asa ca inca nu mi-am pus probleme.

O zi buna,
Vali
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verificat lichid DOT4 si eventual aerisit.
  • valisor

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Acum 1 an si jumatate am fost la EDS si am schimbat lichidul de la easytronic + recalibrare.

Conform manualului de intretinere, urmeaza aceeasi operatiune anul acesta.

La sfatul tau probabil ca o sa fac acest lucru mai repede Smile.

O zi buna,
Vali
  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
cristimnp a scris:Salutare tuturor.
Sunt membru nou aici pe forum si vreau sa va relatez si eu cat mai pe scurt "patania" mea.
Am o Corsa C/2005/motor 1.0/Easytronic si cum multi dintre voi au patit, azi dimineata in urma unei treceri din A in N,s-a operit motorul,martorul F aprins pe ecranul din bord si....implicit,masina ramasa blocata in drum (DN1B, jud Prahova,destul de circulat)..am incercat sa o imping,dar nici un rezultat,se comporta ca si cum ar fi "in viteza".am incercat cu deconectarea bornelor de la baterie pentru cateva minute,nici un rezultat.

*****Am verificat becurile de la frana,se aprind ambele stopuri si lampa centrala.

Masina a stat in gerul crunt azi noapte,a pornit impecabil de dimineata(ora 7:00, temp -14 grade Celsius indicata in bord),am mers aprox 500m,am redus viteza pentru a lua pe cineva si acolo a ramas.
Ceva sfaturi pentru a o putea debloca macar sa pot sa o urc pe platforma?sau sa o traga cu troliul linisit?

Multumesc si scuze daca mesajul a fost prea lung
Seara buna in continuare.


Incearca sa verifici si sa schimbi senzorul de turatie.
Skip ads

  • lordz32

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns.
asta cu swichul pedalei de frna chiar nu stiu sa il verific iar lichidul e intradevar cam inchis la culoare.
De schimbat lichidul o sa il schimb singur cu siringa cate putin cate putin ca altfel nu stiu.
E careva din București care ma poate ajuta cu switch-ul pedalei de frana
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Patesc si eu foarte rar sa licare A, sau N, dar mi-am dat seama ca se intampla doar cand calc superficial frana (din graba).
Incercati sa calcati pedala de frana pe toata suprafata, hotarat de fiecare data si nu mai licare nimic.
  • lordz32

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Ok, asa o sa fac
sunt surprins (placut) ca doar asta sa fie problema.
Preventiv mi-a recomandat un amic sa țin un ciocan in masina si daca face figuri cica sa dau in motorasul din spate de pe cutie nu ala cu calculatorul ...
Nu prea am priceput schema ... dar fie.
Mersi
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Sper sa am dreptate. De obicei cand pui maneta pe A, fara sa calci frana, se intampla asa. Daca gresesc, nici o problema; il iau pe d-nu ebz77 la 11 metrii Smile ca doar el si-a bagat degetele pe la easytronic-ul meu. Mersi inca odata colegu' totul e minunat.....
  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Si inca mai functioneaza @Lotg...? Laughing Sunt placut surprins. Ma bucur ca totul e ok. Sa speram ca vei face multi km. fara reparatii.
In ceea ce priveste intrebarea colegului nostru @lordz32 legata de schema cu ciocanul, nu as recomanda-o. Partea din fata a motorasului e fabricata din duraluminiu si e foarte usor de spart. Nu este o metoda de reparare.
Se poate schimba lichidul si prin metoda muncitoreasca cu seringa, dar dupa o perioada scurta trebuie repetata figura pana la curatarea finala.
Drumuri bune fara aparitia F-ului ! Razz Respect!
  • Bogdan17

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2015

  • Mesaj Privat
hello,
am o buburuza Corsa C, sport, cutie automata din 2001, 98000 km
Acum un an au inceput problmele cu F, am fost la un prieten mecanic care a schimbat carbuni, curatat, reglat etc.
A mers ok un an de zile, insa a inceput sa faca iar probleme.
Se pare ca am mers fara lichid de frana DOT4 (pierdea pe undeva) iar pompa pentru lichidul de frana din actuator este compromisa. Din cate am inteles nu se poate schimba doar pompa si trebuie sa schimb tot actuatorul (partea mecanica)
Deci am mare nevoie si eu de o mana de ajutor, o informatie de unde pot lua un actuator second hand ( adica "vauxhall corsa c semi automatic easytronic clutch actuator").
Aveti idee cat costa unul nou si de unde se poate cumpara, daca nu imi puteti recomanda de unde il pot lua SH?
Astept un semn de ajutor de la voi
Multumesc,
Bogdan
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Poti cauta unul cu ECU defect si sa schimbi doar ECU. Cred ca vei gasi la dezmembrari pe internet.
Catastefan, este specialist aici cu easytronic, poate daca iei legatura cu el, te ajuta si iti da ce ai nevoie.
Eu zic ca un mester adevarat si pasionat iti poate repara si ala pe care il ai tu, curatand tot si schimband carbunii. Daca erai din TM, dadeam si eu cu parerea poate cine stie. Cutia mea eu am reparat-o.

EU am unul, dar are rotorul facut terci, daca il smirgluesc uniform trec prin el.
Cu unii mecanici e cam greu, nu au rabdare, a incercat sa repare motorul de actuator un specimen de asta neinteresat.
A zgariat longitudinal cu o surubelnita contactele de pe rotor, foarte adanc, facandu-l foarte abraziv, asemanator unei pile.
Saracul carbune , efectul era ca si cum ai rade branza pe paine.......groaznic.
Pe langa faptul ca a scurtat de 100 de ori viata carbunelui, era si plin locul de pilitura.

Rotorul se curata cu un smirglu foarte fin, de 2000 daca se poate si curatat cu spray contact, cu carbunii scosi.
Carbunii se inmoaie de la lubrifianti, nu trebuie unsi.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Din pacate nu mai am pompa de ambreiaj.
Am imprumutat-o pentru o proba la un coleg din Buzau si dusa a fost....
Nici macar cu un telefon nu a mai revenit. Si nici eu nu mai am adresa lui....o aveam pe smartphone-ul vechi la mesaje si ala a facut baie totala....
ECU e imprumutat la cineva in Maramures.... cu tot cu Op-Com si trusa de torx securizat...poate ala nu are soarta pompei...
Totusi nu cred ca se intample ceva cu pompa chiar daca mergi fara lichid DOT4.Pompa se poate demonta bine mersi nu trebuie tot actuatorul.
Ai incercat sa aerisesti? Citeste erorile cu metoda asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR