Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • pentea

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
dupa cum spune si titlul am schimbat acum 2 luni debitmetrul de pe ascona cu unul de opel vectra tot c20ne cam 1 luna nu am avut probleme pana nu a ramas aprins check engine si ramane tot aprins daca pun debitmetrul vechi(cel de ascona) becul se stinge dar raman cu vechea problema adica oscileaza la relanti se poate ca calculatorul sa nu recunoasca debitmetrul de vectra? am fost la tester si nu imi poate citi nici o eroare si masina merge bine nu am probleme atat ca ramane check engine aprins si toata lumea care vine sa vada masina( e de vanzare) se ia de becu ala imi vine sa innebunesc ca nu mai stiu ce sa fac degeaba merge cu ea vede ca merge bine da inapoi din cauza becului daca are careva o idee nu ezitati sa am ceva eroare stocata? daca da cum pot reseta calculatorul?
Skip ads

  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai "check engine"-ul aprins,sigur ai o eroare stocata.Fa-i testul cu agrafa si vezi ce eroare e.Da o cautare pe forum si o sa vezi ca e super simplu de facut.Nu prea are cum sa mearga o luna si apoi sa-ti dea eroarea din senin.Sigur e compatibil daca a mers atat timp.Nu conteaza ca e vectra sau ascona daca e vb de acelasi motor si acelasi sistem de injectie(vectra e echipata cu 2 tipuri de ecu-Motronic M1.5 sau Motronic ML4.1)In mod normal,cand se aprinde becul ala si ramane aprins,motorul trece pe regim de avarie si nu mai scoate performantele normale(de viteza,consum,etc)Mult noroc la remediere!
  • pentea

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am fost la tester dar nu imi da nici o eroare cu check engine aprins acuma asta e poate s-a defectat si am ramas eu cu paguba(riscul dezmembrarilor) dar merge si cu cel vechi deci nu e stres oscileaza el putin da nu moare din atata si iar de performante masina merge la fel deci poate are el nazuri oricum o sa il incerc la un prieten care are tot c20ne si am sa postez rezultatul
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
bunaseara ! am opel omega b 2.5 td din 1996 x25dt si am o nelamurire cu debitmetrul (cred ca e cel din foto daca nu ma insel). adica : dupa ce scot mufa de la el masina trage mult mai bine ,are un sprint mult mai bun . ma intreb ar putea fi dus debitmetrul ? daca pun mufa la loc masina nu mai trage cum trebuie mai lenesa. la mufa de pe debimetru sunt 6 pini iar la masina sunt 5 . e normal asa ? ma gandesc poate nu e compatibil cu masina (asa am cumparat-o) . daca o las cu mufa scoasa are ceva ? consuma mai mult ? va multumesc ! astept raspuns !









Skip ads

  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
kestia cu debitmetru e ca pana nu iei unul nou nu scapi de prbl.din proprie experienta Smile
  • adi3636

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2008

  • Mesaj Privat
palade radu a scris:bunaseara ! am opel omega b 2.5 td din 1996 x25dt si am o nelamurire cu debitmetrul (cred ca e cel din foto daca nu ma insel). adica : dupa ce scot mufa de la el masina trage mult mai bine ,are un sprint mult mai bun . ma intreb ar putea fi dus debitmetrul ?


alt debitmetru e solutia sigura
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR