Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Altceva decat eternele contradictii specifice neamului nostru nu vad nimic in plus...era vorba de la bun inceput despre motor mic,nu era o alternativa ori concurent cu STI-ul de la Subaru nici macar Mitsubishi Evo XIX nici la NOS ..nici la vreo trotineta cu motor racheta.Vreau sa verific daca este posibila ridicarea cu 5-10% a performantelor pe durata accelerarii (deci limitat) si atat.Aceste sisteme care azi se afla la limita ridicolului in ceea ce priveste randamentul fiti sigur ca vor evolua iar morisca mea cu 2% castig o sa fie ceva de ras,numai ca pana atunci treci prin toate etapele ,folosesti tot ce-ai acumulat 20 de ani ,pui la munca toti colaboratorii verifici solutii si poti esua lamentabil.Cred ca inceputul va fi monitorizarea depresiunii din admisie si montarea unui manometru cu valori -/+ sa vedem care sunt cerintele la plecarea de pe loc in toate variantele posibile de stil de condus.Asta este primul pas restul in functie de timpul disponibil si eventual alti adepti ai ideii de a verifica o solutie care spun de pe acum poate fi gresita vom vedea si rezultatele ....Ultimul SUBARU la care am umblat a fost un Forester 2.0 TURBO cu intercooler-ul care avea fagurii exteriori in proportie de 25% murdari iar restul indoiti ...deci 0% eficienta mai ales pe temperaturi ridicate,fiti siguri ca numai remedierea acestei probleme aduce mai mult de cei 10% ai mei ..dar inca odata repet e vorba de altceva.Cine s-a mai jucat cu motoarele,nu ma refer la auzite,citite pe net,banuite,ori inventate ad-hoc poate aduce solutii care tin de tematica aleasa ...astept.
Skip ads

  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
referitor la adresa de forum pe care am dat-o eu mai inainte spusesem sa va uitati la ultimele postari al topicului de acolo in care se discutau tot despre chargere electrice in care se ajunsesera la discutii filozofico-stiintifice de te lua durerea de cap ,iar ultimile postari acolo le-am facut eu in care am pus citeva comentarii cu descrieri si poze despre o dracie d-asta electrica pe care am construito eu dupa care evident s-a lasat linistea (probabil au lasta teoriile si explicatiile stiintifice si sor fii apucat toti sa construiasca treaba aia) ...Deci ,pina la momentul in care or sa se scoata pe piata ceva electric eficient va trebuii sa ne multumim si cu imventi dinacestea ''add-hoc'' dar care dau randament si eficienta comparativ cu 'feonurile' pe care le stie toata lumea pentru ca alte soluti mai bune nu prea exista, practic nu prea sunt interesati producatorii de autovehicule sa scoata ceva electric si performant pe piata atita timp cit au la indemaina cele mai viabile soluti;turbochargerul,superchargerul....desii sunt destul de complexe si maiales foarte greu de montat pe masina,dar pina la urma nevoia de a monta rapid si usor o drãcie de charger pe motor cred ca va impulsiona inginerii de automobile sa scoata ceva electric si eficient pe piata....eu acum lucrez la un sistem de By-pass (universala) pentru evacuare prin care sa pot monta ff usor si fara modificari turbosuflanta pe care intentionez s-o montez dupa care daca nu va da randamentul asteptat ma voi intoarce la electricele astea ,insa de data aceasta la un sistem de turbina electrica mult mai complex si mai dinamic care este cu mult superioara faþa de ceea ce realizasem eu anterior dar care din pacate tot nu poate fii ceva permanent ci poate oferii tot un bosst si atit...(deocamdata) Oare?
  • Mifares

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Este frumos de testat acest lucru. Pentru pasionati ar fi ceva nemaipomenit chiar.
Dar probabil ca daca ar fi asa simplu sa castigi putere, producatorii ar fi apelat si la asa ceva, nu credeti?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu credem ...asta pentru ca producatorii sistemelor de supraalimentare investesc in tehnologia lor de cel putin 40 de ani si-au facut un nume controleaza o anumita fasie pe care o vor apara cu orice pret inclusiv obligand utilizatorii sa folosesca sisteme cu 300%mai scumpe pentru aceleasi performante,de ce ? pentru ca se poate.Tehnologia electrica va fi la indemana oricarei industrii ,pe cand cea de astazi e accesibila doar celor cativa grei in domeniu KKK, GARRETT ,MITSUBISHI ,IHI ,...etc. Avand acesti asi in maneca oare cine e nebun sa scoata o bazdaganie care nu e consacrata pe piata ...si care le mai si face preturile la 1/4 din cele actuale?ati zic eu NIMENI.
Skip ads

  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
La fel si cu automobilele electrice care nu polueaza si sunt deci mai ecologice ....nu spune niciunul nimic ,chiar crede-ti ca nu s-a descoperit acumulatorul acela minune(pe care tot dau vine ei) care sa poata fii utilizat timp indelungat?....totul este o afacere (magarie),ce s-ar intimpla daca ar fii renuntat mai marii producatori de automobile cu ardere interna si ar incepe sa fabrice masini electrice?...ar da faliment gigantii petrolului si ff multi mahari care au acum lumea la picioare datorita petrolului ar fii nevoiti sa traiasca ca si noi 'muritorii' de rind...-.asa ca soluti sunt si se gasec la orice acum depinde care sunt si interesele si prioritatile celor care ne dirijeaza noua viata Evil or Very Mad Mad
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Poate vremurile actuale vor duce la schimbari majore in urmatorii ani. Am impresia ca din ce in ce mai multa lume e nemultumita de lucrurile acestea.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cu riscul de a continua offtopicul poate va reamintiti ca in urma cu ceva ani s-a descoperit in Japonia un tip de acumulator ai carui elementi erau din plastic.Deja la vremea aceea se vehiculau aparate de radio,etc,la care acumulatorul era insasi carcasa.Din pacate au trecut ceva ani si nu am vazut pe piata asa ceva.La ceva timp dupa asta au aparut acumulatorii Li-ion.Poate ,totusi cineva isi aminteste aceasta stire.
  • deleted-29701

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2009

  • Mesaj Privat
pana la aparitia unor noi tehnologii / echipamente / inventii, eu sunt tare curios de ce nu se implementeaza in echiparea masinilor sistemul acela care inmagazineaza energia rezultata in urma franarii, ca mai apoi demarajul sa fie facut cu ajutorul acestei energii. in primul rand, este o economie considerabila a carburantului, in al doilea rand motorul o sa fie menajat, si asa mai departe...
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu e vorba de reavointa e pur si simplu totul calculat,cat se pierde prin schimbarile de tehnologie si cat se castiga,cine mai poate pune bete'n roate si cat de accesibila e noua tehnologie ...si tot asa dupa ce toti specialistii respectivelor firme si-au dat cu parerea nu numai ingineri ci si marketing-ul soarta inventiilor e pecetluita,pentru ca ei stiu bine dintotdeauna ca nu pot face greve cu iz de internationala socialista in fata guvernului sa bage taxe ori sa dea subventii ei trebuie sa se impuna sa cucereasca piete si sa-si apere un renume.Asta nu stiu specialistii nostri cu pene alde STROE si compania de sunet care 35 de ani au produs acelasi proiect Renault din ce in ce mai slab calitativ,fara nici o imbunatatire logica si de bun simt in nici un caz o masca noua sau 4 in loc de 2 faruri din 10 in 10 ani si era sa uit bordul cu turometru...si dubla mocheta dar numai la export Smile
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
si acum ca sa inchei eu cu inca un off-topic dupa care revenim la normal...chiar credeti ca nu s-au imvetat deja toate astea sau macar gasit firul unei idei care sa revolutioneze totul?...s-au realizat si descoperoit atit de multe lucruri in ultimul timp incit greu ati vine sa crezi ca nu s-a gasit si solutionarea unor pb atit de simple cum ar fii ;un acumulator de putere cu o sursa de energie ff mare si de durata ,ori utilizarea energie rezultata prin frinare ,sau problema unui charger electric eficient si usor de montat in locul celor care sunt destul de complexe si greu de adabtat...Va spun eu nu se doreste crearea acestor lucruri din motive financiare sau de marcketing ,pur si simplu toti acesti producatori sunt coordodati de anumite ordine exterioara dictata de mai marii coordonatori si conducatori ai lumii ,absolut totul este dictat sa fie intr-un anumit fel si de o anumita calitate, asanumitele consumabile care trebuie sa se mai si strice sau defecteze dupa un anume termen(garntie) pt ca doar trebuie sa mai manince si producatorul nu-i asa?...oare de ce masinile de pe timpuri de exp cele de prin anii 70-80 chiar si dupa erau mult mai rezistente si mai de durata decit cele din generatia de azi care comform unei zicale dupa ce se umple scrumiera trebuie sa schimbi masina pt ca altfel te 'lasa' observ tot mai multe þucaluri mici gheboase strimte din tablita de conserve sau din plastic ori fibra de sticla si alte 'reciclabile' care se 'sifoneaza' la orice gropita sau dupa citiva Km parcursi,oare inginerii,proiectantii au inceput sa regreseze in loc sa evolueze? ....in concluzie fara s-o mai lungim totul este facut cu cap dar cu un anumit scop care nu este doar in beneficiul consumatorului ci si al producatorului ,stiinta si tehnologia a avansat enorm incit practic nu mai pot avea scuze pt calitatea slaba chiar mult mai slaba decit a masinilor din trecut (ma refer la fiabilitatea si rezistenta masinii)
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Unu la mana, sunt deja masini hibride care fac intocmai ceea ce scrii tu. Adica au un motor electric de cateva zeci de cai putere, alaturi de unul clasic. Toyota Prius, Honda Civic, Lexus etc. Ca de obicei, japonezii dicteaza regulile jocului.
http://en.wikipedia.org/wik...f_hybrid_vehicles
Doi la mana, producatorii nu vor sa produca o masina solida, ce se strica foarte rar. Industria pieselor de schimb e foarte mare si au extrem de mult de castigat din asta. Socoteste cat te costa o masina noua si cat te costa sa o faci separat din piese. Vezi de ce asiguratorii prefera in unele cazuri sa acorde dauna totala, chiar daca masina merge pe 4 roti. E la moda consumatorismul de ceva vreme incoace. Trebuie sa genereze un flux perpetuu de bani.
Pentru o masina electrica, gandeste-te ca nu mai ai atat de multe piese in miscare, nu mai folosesti combustibil fosil, fiabilitatea va creste per ansamblu si nu va mai fi cerere la fel de mare de piese de schimb. Tehnologia exista, dar nu pentru mase (noi). Vaca inca mai are lapte. Iar textele ca se termina petrolul, nu sunt decat motive de a castiga mai multi bani din asta.
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
mihai_39 a scris:Unu la mana, sunt deja masini hibride care fac intocmai ceea ce scrii tu. Adica au un motor electric de cateva zeci de cai putere, alaturi de unul clasic. Toyota Prius, Honda Civic, Lexus etc. Ca de obicei, japonezii dicteaza regulile jocului.
http://en.wikipedia.org/wik...f_hybrid_vehicles
Doi la mana, producatorii nu vor sa produca o masina solida, ce se strica foarte rar. Industria pieselor de schimb e foarte mare si au extrem de mult de castigat din asta. Socoteste cat te costa o masina noua si cat te costa sa o faci separat din piese. Vezi de ce asiguratorii prefera in unele cazuri sa acorde dauna totala, chiar daca masina merge pe 4 roti. E la moda consumatorismul de ceva vreme incoace. Trebuie sa genereze un flux perpetuu de bani.
Pentru o masina electrica, gandeste-te ca nu mai ai atat de multe piese in miscare, nu mai folosesti combustibil fosil, fiabilitatea va creste per ansamblu si nu va mai fi cerere la fel de mare de piese de schimb. Tehnologia exista, dar nu pentru mase (noi). Vaca inca mai are lapte. Iar textele ca se termina petrolul, nu sunt decat motive de a castiga mai multi bani din asta.
...Pai tocmai asta spuneam si eu!....si ca sa revenim la chargere elctrice o intrebare pt toata lumea;-ce ati prefera unul care sa poata functiona doar pt un bosst de maxim 1 minut dar care sa bage presiune ff mare sau unul care sa functioneze continuu (care sa uiti de el)dar care evident este mult mai slab??
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Un bosst de maxim 1 minut poate fi sau nu destul de periculos in functie de presiunea pe care o faceturbocharger-ul.In general ultima generatie de motoare este impinsa la limita maxima de putere care se poate scoate(in conditii acceptate).Orice imbunatatire/crestere de putere care se aduce unui motor conduce mai devreme sau mai tarziu la uzura prematura a motorului.Acel''cip'' de putere,sau rescrierea de soft face ca motorul respectiv sa nu se mai incadreze in limitele normale de exploatare.
In urma cu ceva timp(1-2 ani) aratau la viteza a V-a o masina japoneza de serie al carei motor putea fi dus pana la 800 cai din soft,insa motorul rezista cateva minute.
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
pina la urma orice motor care este mai fortat,supraalimentat,supraturat ... ajunge sa-si mai piarda din viaþa ,oricum noi nu vb de cazurile extreme ci de posibilitateade a da ceva forta cu electricele....cel care spuneam ca poate da doar un bosst de max un minut si care trebuie sa-l actionezi tu manual atunci cind decizi poate baga o presiune de pina la jumate de bar cu motorul in functiune la turatie mare (motorul putind fii cam de 2000cm) iar celalalt sistem electric poate functiona continuu dar fara sa bage prea multa presiune si fara sa afecteze prea mult la mortor(ceva asemanator celor din filmuletele care sun prezentate mai sus ) insa sunt mult mai mari draciile respective si pot functiona si pt motoare de pina la 2000cm....deci ,voi cam ce ati prefera?...eu unul parca mai mult as inclina spre cele mai slabe dar care functioneze continu fara sa mai am treaba cu dracia respectiva decit dupa ce se tocesc carbunii si colectorul
  • sam_mntn

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
OT: Nu se spune bosst, ci boost, nu va mai luati unul dupa altul:P
Eu unul prefer cele care se activeaza la apasarea pedalei de acceleratia peste trei sferturi, deci pana acolo masina sa mearga normal. Astfel consumul nu creste neaparat, dar cand vrei sa pleci mai in forta, sa iti dea un teoretic zvanc. Si cat despre aceste ventilatoare, se spune de la inceput ca merg pe motoare mici normal aspirate, deci nu motoare impinse la limita.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
copy-paste lenea...Smile
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
'jucarici' pentru copii mici..insa dinacelea mai seroase-11/41377_ylr4lcktk.jpg][/imglb]

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Frumos n-am ce zice si felicitari oricum ,ai dovedit ca unii mai si muncesc pentru a pune in practica o idee, sa incepem cautarile pentru un dyno ceva ma cooperant adica macar sa faca doua masuratori cu si fara 'jucarie'in functiune sa tragem ceva concluzii pe date exacte ?.....oricum si acceleratie pe distanta data poate fi suficient din lipsa de intelegere.Daca ai nevoie de ceva un HELP e suficient ...eu incepusem de la optimizarea si controlul injectiei functie de presiune(atat cat este)
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
La 'dracia' aceia din stinga jos este 'made home' si scoate aproape 1 bar satatic(adica daca-i astupi busonul cu mina) si mi-a luat cam 2 luni ca s-o fac ,cealalta din dreapta am vazuto si eu la altineva insa este ceva mai mica ca dimensiune si presupun ca si mai slaba cu toate ca amindoua nu sunt facute sa functioneze continuu ,iar treaba cu testul Dyno inca n-am facut o (ma tem sa nu se rupa rugina la batrinica mea din 1980) si nu mai apuc s-o conduc pina îi expira si ultimul I.T.P....insa daca vrea cineva sa incerce asa ceva no problem ,insa avertizez ;consumul excesim de curent din instalatie poate dauna grav bateriei ...astfel ca trebuie reanimata dupa 1sau2 zile cu redresorul (eu am tinut o data'dracia' sa functioneze pe banc 5 minute dupa care ''ochiul magic'' de la baterie nu mai era verde ci negru Wink
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
eeeei!...nu se ofera nimeni sa incerce pe masina lui tuboelectricul asta 'made home' al meu?...la mine am spus clar ca ''se rupe rugina'' la cit de vechi este 'cazanul' meu,in plus la motorul meu de 2000 cc am si un carb de dacie 1400 putin modificat pt a reduce consumul (deci functioneaza cu amestec sarac) si astfel ca nu prea ar fii deloc eficienta dracia aia electrica ..insa pt cineva cu masina nemodificata la motor care mai are si sistem de injectie cu senzor debitmetru altfel e treaba ...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR