- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cand GM sau Opel a proiectat motorul tau Z16XEP nu a luat in calcul si mersul pe gaz. Singurul motor (din ce stiu eu) care functioneaza pe CNG a fost Z16YNG foarte asemanator cu Z16XE dar alta chiulasa, supape etc. Chestia e ca gazul arde altfel decat benzina si de aici probleme destule si stii bine pe pielea ta. Sondele au viata de 150,000km la tine, au mai fost si 'coapte'...masoara sa vezi ce rezistenta au.
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
si cum masina are 205,000 km cam e de asteptat sa cada. azi am mers in jur de 100 km cu multe opriri dar mil ul nu s a mai aprins dar stiu ca eroarea ii prezenta daca pun op com ul. maine ma bag pe masurat!
pm stiu prea bine ca nu s motoare facute pt gpl , dar am schimbat piesele si am trecut peste. destul de multumit ca mi am recuperat banii cu chiuloasa veche!
pm stiu prea bine ca nu s motoare facute pt gpl , dar am schimbat piesele si am trecut peste. destul de multumit ca mi am recuperat banii cu chiuloasa veche!
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
La sonda 2 motor 16 xep am urmatoarele culori . alb gri negru si violet. din cate am vazut pe net violet cu alb este incalzirea iar negru cu gri pt masurare. am dreptate? ma poate corecta cineva va rog?
Intre timp am scos roata dreapta ca sa am acces la sonda 2 i am scos mufa am pornit motorul iar pe mufa de la sonda am incercat sa masor pe firele negru si gri voltajul si variaza intre 300 si 800 mV mai mult constant in spre 500mV. Dupa cu masina pornita am pus op com ul si am sters eroarea p0141 care nu a mai aparut iar la rubrica O2 sensor heater ( bank 1 sensor 2) era ACTIVE ceva ciudat pentru ca pana acum a fost mereu nonACTIVE! Dupa porniri succesive fara op com pus pe masina tot nu apare eroarea! Acum in ce directie o iau?
Intre timp am scos roata dreapta ca sa am acces la sonda 2 i am scos mufa am pornit motorul iar pe mufa de la sonda am incercat sa masor pe firele negru si gri voltajul si variaza intre 300 si 800 mV mai mult constant in spre 500mV. Dupa cu masina pornita am pus op com ul si am sters eroarea p0141 care nu a mai aparut iar la rubrica O2 sensor heater ( bank 1 sensor 2) era ACTIVE ceva ciudat pentru ca pana acum a fost mereu nonACTIVE! Dupa porniri succesive fara op com pus pe masina tot nu apare eroarea! Acum in ce directie o iau?
- emoboy
- **
- 142 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Prahova
emoboy
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
nicu_rx
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- gabrielagrigorescu
- *
- 13 mesaje
- din 13 Sep 2011
- Corsa 2000
- Bucuresti
gabrielagrigorescu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2011
- Mesaj Privat
salut!
corsa c, Z10 XE, 1.0, benzina, an 2001
ieri am schimbat toate filterele, plus ulei, plus placute de frana
la prima pornire dupa schimburi masina a mers normal, am oprit-o. dupa 40 minute am repornit-o si mi-a aparut martorul check-engine.
M-am intors la service si mecanicul mi-a spus ca " asa apare " pana se citesc toti parametrii dupa schimbarea filtrului de benzina. (mi se pare cam aiurea explicatia)
Mi-a scos bornele bateriei, si dupa restartare martorul a disparut. Dupa 20 km am oprit masina, am pornit-o dupa juma' de ora si martorul s-a aprins din nou! DE CE?
Debitmetrul a fost schimbat, bobina de inductie, senzorul de dupa sonda lamda, distributie...
Ce ar putea fi?
corsa c, Z10 XE, 1.0, benzina, an 2001
ieri am schimbat toate filterele, plus ulei, plus placute de frana
la prima pornire dupa schimburi masina a mers normal, am oprit-o. dupa 40 minute am repornit-o si mi-a aparut martorul check-engine.
M-am intors la service si mecanicul mi-a spus ca " asa apare " pana se citesc toti parametrii dupa schimbarea filtrului de benzina. (mi se pare cam aiurea explicatia)
Mi-a scos bornele bateriei, si dupa restartare martorul a disparut. Dupa 20 km am oprit masina, am pornit-o dupa juma' de ora si martorul s-a aprins din nou! DE CE?
Debitmetrul a fost schimbat, bobina de inductie, senzorul de dupa sonda lamda, distributie...
Ce ar putea fi?
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- gabrielagrigorescu
- *
- 13 mesaje
- din 13 Sep 2011
- Corsa 2000
- Bucuresti
gabrielagrigorescu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
dexo
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2011
- Mesaj Privat
am o astra g 1,6 16 v 2003 si imi da eroare sonda lambda dupa catalizator si fiindca am intilnit multi posesori de opel cu aceasta problema si pina la urma au cumparat sonda degeaba fiindca eroarea se datora altei cauze decit insusi sonda , am apelat mai intii la un prieten care mi-a dat o sonda buna dar inainte de catalizator . Sonda lui seamana perfect cu cea dupa catalizator are tot 4 fire si au exact aceleasi culori, cu singura deosebire ca mufa arata altfel . Intrebarea mea e : daca as inlocui mufa , as putea sa pun sonda dinaintea catalizatorului, dupa catalizator doar pt proba , sunt sondele identice si difera doar mufa ?
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
dexo
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2011
- Mesaj Privat
intre timp am pus deja si nu da nici o eroare. zilele astrea o si scot la asfalt mai lung ca am ramas fara numere un timp . multumesc mult pt rasuns si .... incurajare. sper sa mearga si sa si trec de rar sa o vad odata inscrisa si pe urma mai vad eu ce mai e si cu tiuitul de la motorasul clapetei de acceleratie . Uf !
pvidican
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 1996 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Spadolini
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
pai mai intai sonda lambda dupa catalizator nu face nimic decat sa monitorizeze eficienta catalizatorului, prima sonda masoara oxigenul din gazele evacuate si de aici si amestecul bogat in oxigen sau sarac (oxigen lambda).
prima lucreaza intre 90-900 mV a doua trebuie sa aiba aproximativ o constanta de 450-500 mv ,incalzirea 12 V
prima lucreaza intre 90-900 mV a doua trebuie sa aiba aproximativ o constanta de 450-500 mv ,incalzirea 12 V
PREZIOSO
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
PREZIOSO
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2013
- Mesaj Privat