Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Saab nu a fost niciodata stralucit la cutii automate - tiptronic sau cum draq le-o mai zice ! Fata de BMW tiptronic ... care este maxim din ce este pe piata !
Skip ads

  • daniel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cutia se cheama S-Tronic si e automata cu dublu ambreaj.
Fiecare ambreiaj multidisc controleaza anumite viteze ale cutiei. Unul dintre ele se ocupa cu selectarea treptelor 1, 3, 5 si 7, iar celalalt rapunde de cuplarea treptelor 2, 4, 6 si marsarier.

Noua cutie S tronic poate rezista la turatii maxime de 9.000 rpm si la un nivel de cuplu de 550 Nm.
  • costi mh

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
vand un cip tunning nefolosit pentru vectra 2.2dti 2001 compatibil cu saab 922.2 va spun ca am mers in germania cu unul cu cip ,sincer da fum saab la audi , cipul este reglabil pret ieftin neg
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
fumul este alb, negru sau e abur?
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Se pare ca e negru:
costi mh a scris:am o vectra 2.2dti mi se aprinde check engine nu prinde mai mult de 120 km/h cand o accelerez imi dispare dar nu tot timpul ,imi prneste mai greu dimineata mi da fum negru nu arde motorina cum trebuie spuneti mi va rog care i eroarea

  • AcidMan

  • Mesaje scrise: 642
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am facut un test drive cu un 9-3 diesel 150cp ...
in afara faptului ca schimbi treptele ca la o benzinara, se comporta excelent pe sosea si la viteza si turatii..
Foarte stabila.
Bordul imi place la nebunie.
calitatea ansamblarii este foarte buna.
extrem de spatioasa pentru clasa ei.
Sotiei i-a placut la nebunie. mai mult decat noul accord.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Maine mi-as lua si eu un 9-3 .. chiar si motorul de 2.2 motorina . Am inteles ca se comporta excelent . Nu mai vorbesc de turbo ! Si neapart cu piele crem si echipare aero Very Happy
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
bertone a scris:Maine mi-as lua si eu un 9-3 .. chiar si motorul de 2.2 motorina . Am inteles ca se comporta excelent . Nu mai vorbesc de turbo ! Si neapart cu piele crem si echipare aero Very Happy

mikki stie Laughing
Skip ads

  • AcidMan

  • Mesaje scrise: 642
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
aero e scump ....
mai bine linear sau echiparea de mijloc ...
chiar, sunt ceva oferte in perioada asta?
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
eu m-am uitat numai la piata sh...si saab a scazut rau de tot la pret . ajungi sa iei aero de 210 cp , unic propiretar , luata de augusta ,cu max. 80.000 km si de la om serios ( intre doua varste care aprecieaza saab-ul ca brand )la 13.000 euro

Ce vrei frate , daca nu place la manelisti masina sa tina pretul sus ... asta e Laughing
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
iubeam si inainte saab-ul dar de cand l-am vazut pe a lui mikki.....!e superb.si cand sta pe loc zici ca e in miscare.....
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Din punctul meu de vedere, Saab-ul este cumparata de oamenii cu bani, care vor sa aiba o masina mai exotica, in comparatie cu Audi, BMW sau Mercedes, si pt care nu are importanta , costurile de intretinere ale acestei marci auto, respectiv pretul la revanzarea ei.Pana acum, manelistii, si smecherii de cartier nu se prea dau cu asemenea marca auto, asa ca...este ceva mai deosebit.
Vom vedea care va fi viitorul acestei marci.Se stie ca GM, proprietarul SAAB, are mari probleme economice, fiindca nu reuseste sa ofere pietei ceea ce aceasta cere, asa ca se discuta foarte serios vanzarea marcii SAAB, alaturi de Buick , Hummer si Mercury.
Ar fi ideal ca SAAB sa fie cumparat de germani sau japonezi.Ar fi o renastere a SAAB, in adevaratul sens al cuvantului. Very Happy
Skip ads

  • AcidMan

  • Mesaje scrise: 642
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
costurile de revizie la SAAB anul trecut, comunicate de ei: 500 de lei, fie ca e diesel sau benzina.
Costul de revizie la Opel Astra 1.4 Twinport platit la dealer opel: 700 de lei.
Mie imi suna mai bine SAAB. pacat ca nu au un 9-1 Smile, o compacta ca ASTRA ...
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Preturile difera in functie de service-ul la care se apeleaza.Eu am schimbat distributia si placutele de frana fata -spate, pt un 1,7 CDTI, 80 C.P., la un service Opel, la pretul de aproximativ, 1230 lei, iar in alta parte m-ar fi costat aproximativ1640 lei.Aceleasi piese si tot service Opel.Cred ca la fel este si la SAAB.Mai ales ca este o marca premium.
  • AcidMan

  • Mesaje scrise: 642
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
in buc e un singur dealer saab.
sunt 4 dealeri opel. toti avea la momentul respectiv preturi mai mari la opel...
  • vgv21

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Saab nu mai este nimic din ce a fost. Imi place mult 9-5 Aero de 2.3 turbo, mi l-as permite second-hand dar intretinerea costa mult (ma refer la costul pieselor de schimb), iar fiabilitatea lui legendara se pare ca a palit, de cand i-au pus motoare Opel, Isuzu si parca Fiat. Ultimele Saab-uri in firea lor au fost 900, dar globalizarea le-a schimbat mult chiar si pe ele, daca ne uitam la ultimele modele. Pai iei o masina cumparata tocmai pentru fiabilitatea ei si ii pui motor de Opel?
In concluzie, n-as da banii pe el, ca iubitor de Saab vorbind, pentru ca nu mai e Saab. Pacat.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
De cand SAAB Automobile AB a fost preluată integral în 2000 de General Motors, nu mai este Saab-ul pe care il stim cu totii.Practic se folosesc ansamble si piese de la celelalte autoturisme fabricate de GM, din dorinta de scadere a costurilor de fabricatie.
Din ce am citit pe net , productia SAAB s-a mutat, sau urma sa se mute din Suedia, in Germania, la fabrica Opel.
Acum, dupa posibila vanzare a acestei marci auto....vom vedea ce va fi.Cred cu tarie, ca achizitia sa de un cumparator german sau japonez , ar readuce calitatea adevarata a autoturismului SAAB.
In ceea ce priveste montarea motoarelor Opel pe SAAB-uri , se pare ca chiar asa sta treaba.La fel fac cei de la Ford cu autoturismele Volvo, care sunt echipate cu motoare Ford, Renault sau VW.Volvo acum se afla in ipostaza SAAB. Chiar si unele Forduri au fost echipate cu motoare diesel de Peugeot.
  • adrian_c

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
vgv21 a scris:Saab nu mai este nimic din ce a fost. Imi place mult 9-5 Aero de 2.3 turbo, mi l-as permite second-hand dar intretinerea costa mult (ma refer la costul pieselor de schimb), iar fiabilitatea lui legendara se pare ca a palit, de cand i-au pus motoare Opel, Isuzu si parca Fiat. Ultimele Saab-uri in firea lor au fost 900, dar globalizarea le-a schimbat mult chiar si pe ele, daca ne uitam la ultimele modele.


http://www2.autovit.ro/vsde...-5%2Findex.php%3F

cat de scumpa sa fie intretinerea aia? Ca sincer sa fiu la pretul asta e mai mult decat tentant Twisted Evil
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
SAAB-ul trebuie judecat in contextul actual in care se produc schimbari majore in strategia firmelor producatoare de automobile iar cei mici gen SAAB...VOLVO...JAGUAR...etc trebuie sa se afle in umbra marilor producatori de masini cerute de piata.In ziua de azi putini mai pot produce LEGENDE...acum produci la calitatea minima pe care o poti oferi la un pret cat mai scazut pe care si asa al ataca puternic producatorii asiatici care vin cu masini deja dovedite ca fiind fiabile la preturi foarte mici(Daewoo-G.M....Hyundai-Mitsubishi....Proton-Mitsubishi...etc.).Aceasta presiune asupra marilor producatori se vede in ultimii 10 ani calitatea scade apar modele care deschid segmente nisa gen X6 si se amesteca vazand cu ochii conceptul de tot teren cu masina de strada cu SUV-uri ...rezultand strutocamile.Asa s-a ajuns de exemplu in anii 90 la platforma comuna SAAB9000 - FIAT CROMA - Lancia THEMA si la imprumuturi de motoare si cutii de la un model la altul de nu mai stii care cu cine produce.S-a ajuns la situatia cel putin ciudata in care SAFRANE al lui RENAULT are motor comun cu volvo si considerat drept volvo si cutie automata AISIN ...VOLVO are motor comun si considerat drept RENAULT si tot cutie automata AISIN problema fiind doar softurile care nu merg in schimb de colo colo si asa ne trezim cu o masina pentru care luam elemente de caroserie de la un producator ,la motor altul si altu pentru cutie deci rezulta o masina ieftina la cumparare ca noua si intre 2 si 5 ori mai scumpa pe durata exploatarii.Capcanele au fost bine ticluite pentru clientii care aleg fara consultarea unui specialist si asa ne trezim cu pretul aberante la intretinere in ciuda unui pret intial avantajos.
In privinta asta OPEL este un producator serios fara prea multe artificii avantajos si la cumparare si dupa aia...iar dupa cum zice piata se vinde si destul de bine la mana a doua.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Saab nu va mai fi parte a GM.

General Motors s-a angajat, marþi, în faþa legislativului american, sã deruleze un program sever de restructurare, prin care ar exercita presiuni puternice asupra sindicatelor, dealerilor ºi creditorilor, pentru ca aceºtia sã accepte schimbãrile majore necesare pentru a evita falimentul.

Astfel, constructorul auto intenþioneazã sã-ºi reducã datoriile cu circa 36 miliarde de dolari, sã renunþe la circa 31.000 de angajaþi în SUA pânã în 2012 ºi sã vândã brandurile Saab, Pontiac ºi Saturn.

În condiþiile în care marca Hummer a fost deja vândutã, GM va rãmâne în portofoliu cu mãrcile Chevrolet, Cadillac, Buick ºi GMC, considerate mai profitabile.


Sursa
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR