Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Saab in curand isi va schimba stapanul.

,,Saab by Renault?
Autor: Valentin Vioreanu
Publicat: 3 Decembrie 2008
Vizionari: 607;

Mai multe grupuri europene si din afara Europei sunt interesate de achizitionarea producatorului suedez de automobile Saab, care ar putea fi "scos la vanzare" de catre americanii de la General Motors, a afirmat Jan Aake Jonsson, directorul Saab.

Conform presei suedeze, printre potentialii cumparatori se numara germanii de la BMW, francezii de la Renault si chiar indienii de la Tata Motors.

De asemenea, Ford ar putea vinde Volvo intr-un plan de redresare in contextul in care situatia a devenit aproape critica.

Sursa: thelocal.se''
Skip ads

  • Cypher

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cam cat e intretinerea unui Saab 9.3 Linear motor 1.8i sau 1.9 Diesel 2004-2005? Consum,consumabile etc. Ca si eu voi dori sa schimb actuala Vectra B cu un C sau chiar de ce nu cu un Saab.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am vazut wk trecut un specimen numit Saab 9-3 Aero X , model limitat ( 2000 de buc )
Printre alte chestiuni cum ar fi motorul 2.8 turbo , are si cel mai evoluat 4X4 printre masinile mici . Este singurul sistem tractiune integrala care in curbe , iti transfera toata forta de tractiune numai pe rotile exterioare , zicea proprietarul .

Citat de pe pagina oficiala :
În maºinile dotate cu XWD, motorul este amplasat în continuare în faþã, transversal, dar existã ºi un ax cardanic care conduce cuplul la roþile din spate. Acolo, la puntea spate, un cuplaj Haldex decide cât cuplu motor va fi transmis la puntea spate ºi cât la puntea faþã. Multe alte maºini sunt dotate cu astfel de sisteme de tracþiune integralã, însã XWD de la Saab mai conþine douã trucuri inteligente, care fac din acesta un sistem mai sofisticat.

Indiferent de faptul cã roþile din faþã alunecã sau nu, cuplajul Haldex din XWD este întotdeauna activ. În practicã, acest lucru înseamnã cã la deplasarea în linie dreaptã pe teren plat, 90-95% din cuplul motor este transmis roþilor din faþã, pentru cã astfel se obþine consumul minim de combustibil. Însã în funcþie de vitezã, poziþia pedalei de acceleraþie, unghiul volanului ºi mulþi alþi parametri, XWD poate transfera roþilor din spate o mare parte din performanþã. În timpul accelerãrii sau pe carosabil alunecos, aceastã valoare poate sã atingã chiar ºi 80%. De asemenea, o cantitate generoasã din forþa propulsie este transmisã roþilor din spate în curbe, contribuind la stabilitatea maºinii.

Al doilea truc al Saab XWD, mult mai complex : diferenþialul din spate poate fi controlat electronic de un dispozitiv, amplasat transversal, eLSD. În curbe, un astfel de Saab nu numai cã transferã cuplul motor la roþile din spate, dar în plus, poate transmite mai mult cuplu roþii exterioare.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
9-3 Turbo X
Skip ads

  • mishikhe

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2007

  • Mesaj Privat
anul trecut am avut onoarea sa fiu invitat la un test drive Saab !
Am testat mai multe variante si motorizari , dar de departe cel care m-a impresionat cel mai tare a fost Saab 9-3 Aero X , tractiune 4x4 , motor de 2.8 V6 benzinar .
O senzatie incredibila la bordul lui
finisaje de inalta clasa , amplsarea comenzilor pe bord , plansa de bord samd
senzatia la volan ...pfuu.....greu de descris
cutia automata , butonul sport activat si taaaaaalpaaa
accelereaza excelent , simti herghelia de cai putere cum se dezlantuie ; la 190 kmh dat blana pana pe la 240 si am simtit cum ma lipeste de scaun.
directia extrem de precisa la viteze mari
franeaza precis si eficient
foarte bine antifonata , motorul se auzea intr-atat incat sa iti dea fiori de placere
ce mai...eu m-am indragostit de masina aia
pacat ca nu mi-o permit dpdv financiar Sad , ca altfel nu as fii stat pe ganduri
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Vesti bune pentru Saab:
http://www.autonews.com/art...01/301199809/1193
http://www.autoblog.com/200...y-to-stand-alone/
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Saab nu este dorit de nici un cumparator in acest moment.Inclusiv de statul suedez care a respins oferta GM de a prelua Saab.
Redau mai jos un articol preluat din publicatia Capital:

,,Saab: ªi totuºi...lanseazã
Autor: Valentin Vioreanu
Publicat: 20 Februarie 2009
Vizionari: 1010;

In timp ce, la Stockholm, guvernul suedez decide ca Saab nu mai este nimanui de folos, la Geneva se va lansa in martie noul model 9-3X - un nou membru al gamei 9-3 care "va fi disponibil începând cu anul 2010", se arata in comunicatul companiei.

9-3X aduce laolalta pentru prima data un motor BioPower turbo de 2 litri (210 CP/ 155 kW/ 300 Nm) cu XWD, combinând posibilitatea alimentãrii cu bioetanol ºi tractiunea integrala. De asemenea, modelul vine cu o cutie de viteze manualã cu ºase trepte. Ca parte a strategiei de dimensionare optima a producatorului suedez, maºina este disponibila si cu un motor turbo de 2 litri pe benzina, cu performanta similara. Motorul pe benzina este prevazut cu transmisie manuala sau automata cu sase trepte.

Varianta pe motorina, un motor turbo în doua trepte 1.9 TTiD (180 CP/ 132 kW/400 Nm) cu tractiune fata, emite mai putin de 145 grame de CO2 pe kilometru. Si acest motor va fi disponibil cu transmisie manuala sau automata. Spre deosebire de alte modele, aceastã varianta 9-3X are sasiul inaltat cu 20 mm mai sus decat variantele 9-3 obiºnuite cu tractiune fata.

Compania se confrunta cu grave probleme dupa ce General Motors a declarat ca nu mai este interesat sub nicio forma de Saab, iar executivul suedez a afirmat ca nu este dispus sa preia compania care inregistreaza pierderi din ce in ce mai mari. ''
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da printre altele cineva din guvern a declarat...Nu vrem sa plateasca contribuabilul nostru pentru managementul ineficient al americanilor care au detinut 20 de ani SAAB-ul si acum cand e vremea de investitii asteapta ajutorul nostru.
E vorba de guvernu' suedez nu de Tariceanu e vorba de contribuabilul suedez nu de cel roman si de aceea Romania nu va fi niciodata Suedia cu politicienii nostri care se gandesc numai la buzunarele lor.Atitudinea face diferenta...printre altele.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Falimentul SAAB a fost anuntat cu scopul/in sensul de a pune capat colaborarii cu GM. Fabrica isi va relua activitatea pe cont propriu (sau in colaborare cu altcineva).
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Saab initiaza procedura de Reorganizare si evita temporar falimentul

Conform legilor suedeze, procedurile de Reorganizare reprezinta alternativa temporara la declansarea falimentului. Suedezii cauta acum bani si spera sa gaseasca un cumparator.


Sursa: http://www.automarket.ro/st...mentul-18616.html
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR