(opel astra cabrio bertone,an96,motor X16SZR)deci..am si eu nevoie de un electrician la domiciliu...am o problema cu pornirea...nu`mi ajunge curent la pompa de benzina...la releu pompei imi ajunge curent...funtioneaza si releu...chiar am 2 relee functionale...face "contact" releul...dar...de acolo nu stiu ce se intampla...masor la mufa de la pompa...si ...nici strop de curent....deci...am nevoie de cineva priceput sa`mi faca mai multe masuratori...si la releu si inainte de el...si dupa el....si sa`mi spuna ce e de facut..si daca se pricepe..sa rezolve problema...
mentionez nu ma pot deplasa cu masina...deci am nevoie de electrician la domiciliu(drumul taberei-bucuresti)
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
fa rost de un multimetru si masoara toate rezistentele din panou cu functia BEEP de pe multimetru. si unde nu bipaie inseamna ca-i arsa si cumpara alta din orice peco. sper sa nu fie ceva mai grav
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Check engine sta aprins ?
Short story, acelasi motor. Cand puneam contactul auzeam un clanc de la un releu si puteam sa dau la automat mult si bine ca ... nimic.
La mine problema a fost de la imobilizator... nu-mi mai recunostea cheia.
zbengosu2003, uite asta e F2. Vezi ca ar putea sa scrie numarul sigurantei chiar pe panou, linga fiecare siguranta. Verifica si F2 si F6. Daca sint bune amindoua, trebuie verificat releul K46.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
daca ma crezi nu pot sa-mi dau exact seama...doar ca am curatat "contactele" de la releu..am schimba neste sigurante....dubioase....si am bagat cheia in contact..dupa ce am masurat si am vazut ca`mi vine curent peste tot...
sper sa ma tina cat mai mult minunea ca la cat sunt eu de "BATA" cred ca e o minune...parctic m`am bagat doar dupa "schemele" voastre
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
mihait a scris:Check engine sta aprins ?
Short story, acelasi motor. Cand puneam contactul auzeam un clanc de la un releu si puteam sa dau la automat mult si bine ca ... nimic.
La mine problema a fost de la imobilizator... nu-mi mai recunostea cheia.
Cum ai reusit sa rezolvi problema pana la urma? As aprecia raspunsul tau in special ca am o problema similara.
(as fi folosit functia PM dar se pare ca sub 10 posturi nu am voie... )
schimbat releu,sigurante,releu baga curent...dar nu tot timpul,baga cand vroia el...i`am pus unu de BMW si numai e problem... eu iti recomanda sa masori curentul,poate fi sin din pompa...sa fie pe moarte
da, era de la faptul ca circuitul pompei era intrerupt, am tras un fir nou si merge acum
apropo, tu ai tot un Bertone cabrio, nu? Vii maine la intanlirea clubului?
nu vin...lucrez dupa-masa... eu da..am un bertone...batranel(din 96) da`si face treaba...tu tot bertone ai?....poate le facem cunostinta prin weekend...pace!
Da, am tot o Bertone din 93... desi e cam batrana, incep sa ma indragostesc de ea pe zi ce trece
Ar fi frumos sa le facem cunostinta, poate se plac intre ele si se inmultesc Vindem puii si facem un ban cinstit
Pe duminica as fi mai liber, da-mi un PM cu un ID de mess si vedem cum facem
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.