Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Cristy18

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am o zafira cu motor de 2.0 dti y20dth urca greu in turatie de la relanti pana la 2000 de ture(peste 2000 ma baga in scaun.Se mai aprinde cate odata se aprinde un martor(masina cu o cheie perpendiculara)si motorul nu mai are putere.Ce sugesti aveti?Ce ar putea fi?
Skip ads

  • xpander

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
posibil sa fie de la senzorul de presiune din galeria de admisie.
  • BC77JIM

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
la fel se intampla si la un opel omega b.nu trece turatia de 2000rpm,a facut tester si a iesit defect senzor rpm.stie cineva unde se afla acest senzor rpm ,la omega b,v6
  • Mezei Marius

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2008

  • Mesaj Privat
BC77JIM a scris:la fel se intampla si la un opel omega b.nu trece turatia de 2000rpm,a facut tester si a iesit defect senzor rpm.stie cineva unde se afla acest senzor rpm ,la omega b,v6


mai multe detalii despre motor ai? tip KW? an fabricatie?

de exemplu pentru un motor de 2.0 benzina e pozitia 5 din imagine

Skip ads

  • Mezei Marius

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Cristy18 a scris:Am o zafira cu motor de 2.0 dti y20dth urca greu in turatie de la relanti pana la 2000 de ture(peste 2000 ma baga in scaun.Se mai aprinde cate odata se aprinde un martor(masina cu o cheie perpendiculara)si motorul nu mai are putere.Ce sugesti aveti?Ce ar putea fi?


cel mai corect e sa ii faci un test,de acolo iti reiese exact defectiunea pe care o ai la masina..
  • florin.patrascu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema se pare ca o am si eu. La viteze peste 130 km/h dupa cativa km se aprinde in bord "check engine". Efectuat testare si concluzie -senzor turatie defect, nu retin exact cum a zis mecanosu' ceva de genul "cranck shaft sensor". Mentionez ca am o Astra G, motor Y17DT, din 2001.
Suspect este ca masina se comporta normal, adica nu ma da in nas cand se aprinde becul, trage in continuare daca mai vreau sa accelerez, iar daca reduc viteza pana pe la 110 km/h se stinge becul.
Cel care a facut testarea a zis ca trebuie neaparat schimbat. Sincer sunt un pic retinut pentru ca se aprinde odata, eu reduc viteza pana se stinge si ulterior pot sa-i dau viteza pana sare motoru' din ea ca nu se mai aprinde nimic.
Stie cineva unde e bagat senzorul asta la Y17DT (eventual ceva poze) ca m-as baga sa-l curat sau daca cineva a curatat asa ceva sa ne dea si noua niste sfaturi.

Multumesc si multa bafta!

Pentru initiatorul topic-ului, cristy 18 -- ai incercat sa verifici debitmetrul?
Se verifica foarte usor, nu trebuie decat sa scoti mufa de la debitmetru si mergi dupa aia cu masina. Daca cu mufa de la debitmetru scoasa masina merge bine atunci acolo e buba.
Ai grija cand scoti/bagi mufa de la debitmetru motorul sa fie oprit.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pentru sezorul CRANKSHAFT da o cautare de P0335.ai sa gasesti acolo discutiile si poate si locul.laY17dt e sub electromotor.chiar dc il dai jos nu ai ce curata.se schimba ,si dc dai banii,cumpara unul original mitsubishi.celelalte facaturi dupa 1000km s-au dus.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cristy18 a scris:Am o zafira cu motor de 2.0 dti y20dth urca greu in turatie de la relanti pana la 2000 de ture(peste 2000 ma baga in scaun.Se mai aprinde cate odata se aprinde un martor(masina cu o cheie perpendiculara)si motorul nu mai are putere.Ce sugesti aveti?Ce ar putea fi?

Un test îţi va spune eroarea stocată de ecu. Până să mergi la test, încearcă să verifici furtunele de vacum. Şi eu am avut o problemă asemănătoare: era puţin mei leneşă până în 2000 de ture dar nu se aprindea nici un bec pe bord. Am făcut sâmbătă A1 cu 150 fără nici o problemă. Marţi, uitându-mă la motor, am văzut un furtun de vacum care era aproape de izolaţia instalaţiei electrice. Când am pus mâna pe el, am văzut că era ros dar nu părea străpuns. L-am schimbat totuşi şi se simte diferenţa: putere dezvoltată liniar şi de la turaţii sum 2000.
  • Cristy18

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am fost la vreo 3 testere si toate mi-au spus altceva am mai dat si 500 ron de degeaba.Am fost la cineva de langa brasov am pus masina iar pe tester si mi-a dat ca am ceva pompa de injectie.Acum stiu sigur e pompa de injectie.
Unde pot gasi si eu o pompa de injectie second hand?
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Mai bine o recondiţionezi pe a ta. Sunt mai multe topicuri în care se vorbeste de recondiţionarea făcută la Bosch.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR