Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu la ce alte modele si motorizari este valabil, dar eu am descoperit cum o masina "defecta" poate fi mai performanta decat una buna! Smile)) Deci, pentru cei care au Corsa cu motor de 1.0l, am solutia ideala de imbunatatire a performantelor: de vreo doua saptamani mi se aprinde martorul de bord pentru depasirea noxelor. Am cercetat problema, si de vina este cea de-a doua sonda Lambda, care a decedat. Culmea este ca, de cand aceasta "m-a parasit", masina se comporta incredibil de bine: demaraje in forta, mers mai rotund si mai silentios al motorului! Asa ca nu dati banii pe remapari de ECU, pur si simplu dezafectati o sonda Lambda sau... cine stie, poate daca scoatem motorul cu totul ajungem la performante de Porsche!!! Laughing Laughing Laughing Laughing
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Ba baiatule...tu le-ai dat alune de import la veverite si acuma vi la noi cu gogosi ....dezafectati sonda lamda ......hai frate ne lasi..... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

PS:ia baga tu pe undeva pe admisie si un hamster....sa vezi acolo putere.....o sa zici ca ti-ai pus turbo pe masina, asa or sa traga veveritele
Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Nah... nu doar alune... alune cu RedBull, frate! Si hamsterul n-a dat randament, asa ca am pus un porcushor de Guineea, ca sa am Corsa Kompressor! Laughing Laughing Laughing Laughing
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Acuma, mai serios, fenomenul descris de tine poate fi adevarat, singura problema la acest tip de masini e ca decuplarea celei de a doua sonde lambda POATE duce la infundarea catalizatorului, amestecul fiind (SIGUR) mai bogat in acest caz ( Probabil PREA bogat) pentru catalizator...
Skip ads

  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Acuma, mai serios, fenomenul descris de tine poate fi adevarat, singura problema la acest tip de masini e ca decuplarea celei de a doua sonde lambda POATE duce la infundarea catalizatorului, amestecul fiind (SIGUR) mai bogat in acest caz ( Probabil PREA bogat) pentru catalizator...


Din pacate sunt constient de asta, mai ales ca am studiat problema si am urmarit cresterea "sensibila" a consumului de cand cu treaba asta... Sad Ma consolez, insa, la gandul ca, fie voi vinde masina pana atunci, fie voi schimba catalizatorul care, dupa cum arata la exterior (ruginit/oxidat), si dupa durata de viata estimata de producator, nu ar mai fi avut o viata prea lunga. Ma gandesc la o solutie de compromis, cu o evacuare directa, pe care sa o pot inlocui, la nevoie (ITP) cu una originala noua... Question
  • sabin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2006

  • Mesaj Privat
ce pot sa va zic...dupa ce am gonit cu 170 20 de km de autostrada p A1 si apoi intors catre bucuresti...in valea de langa carrefour am prins 180-185 cel putin asa imi indica ceasul. masina se comporta f bine, chiar nu ma asteptam si accelereaza excelent. Aam un mic tremurat la 140 care la 150 dispare si nu stiu ce-i cu el insa o sa-l rezolv. Insa ce m-a mirat a fost un logan care mergea cu 170 si ceva si nu vroia sa se dea din fata. Nu stiam ca atinge 170u.
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Sa nu te astepti ca viteza de pe bord este si cea reala. Si e normal sa nu se dea Loganul la o parte din fata ta pt ca masinile au cam aceeasi viteza de top. Daca opel corsa ar fi avut viteza maxima un 200 si ceva, l-ai fi dat la o parte. Ce zici, mai statea Loganul in fata unui Corsa GSI? Very Happy
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Twisted Evil ...nu prea cred... Twisted Evil
Skip ads

  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salut! Vad ca ai o corsa GSI, cel putin asa rezulta din ceea ce scrie in semnatura. Cum merge masinuta cu 125 de cai? In cat timp ai atins suta? Cat consuma? Ai dat praf in ochi la vreo masina mai de soi?
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Dap.Merge ok masinuta.Eu am mai modificat si pe la motor niste chestii (axe cu came,admisie aer,toba finala).Am facut ceva masini mai de soi (Fabia RS,BMW 525td,Audi A4 1.9 TDI 130 cp, de fapt cam tot ce inseaman 130 cp de fabrica, si mai multe dar nu prea mai tin minte).Masina ar avea de fabricqa 9 s suta, dar cred ca scot ceva mai bine.Consuma vreo 12.5 in oras mers normal si ajunge pe la 14.
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Interesant! Din tot ce ai scris ma deranjeaza consumul, asta daca ma raportez la cat consuma 1.2-ul meu. E maricel! Bineinteles, nu se poate performanta fara consum. Din cate stiu eu parca GSI-ul nu e turbo, nu?
Ma gandeam la o chestie, in caz ca, poate, intr-o buna zi as avea intentia sa fac urmatoarea manevra: cresterea capacitatii de la 1.2 la 1.4. Ce ar trebui sa modific? Trebuie sa pun si alta axa cu came? Pistoane de la 1.4? Modificare soft calculator cu valorile de la 1.4? Alt debitmetru?...
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Marirea capacitatii se poate face prin marirea alezajului, a cursei sau a amandorura. Cel mai simplu e prin supraalezare, cu folosirea ulterioara a segmentilor pt. capacitatea respectiva. E o operatiune de mare finete si nu cred ca cineva de pe acest forum se poate lauda ca macar a incercat asa ceva (in conditiile in care sunt cativa oameni cu experienta serioasa in motoare).
Skip ads

  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Corsa GSI are motor 1.8 16V Ecotec normal aspirat.Daca era turbo avea vreo 180 cp.
  • sabin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2006

  • Mesaj Privat
se poate sa fi fost abaterea kilometrica insa....asta indica ceasul...e tot ce va pot spune Smile
  • Cypfer_ext

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2005

  • Mesaj Privat
am si eu problema cu zgomotul de lant tirit pe jos la punct ,ort la fel ca si tine,spunemi si mie plsss de la ce este pina ajung eu la service cu ea
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Faceti un "stetoscop" dintr-un bat de lemn 20-30mm diam, un capat in ureche celalat pe componentele suspecte. Se incearca la distributie si ambreiaj/cutie viteeze.
Multi la motoarele astea au probleme cu distributia, lantul se lungeste inainte de termen si este posibil...desi cred ca este de la ambreiaj sau cutie.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o intrebare cat se poate scoate dintr-un motor de 1.2 masina e din 2003 si mai am o intrebare de unde vin cei 5 caluti la corsele fabricate dupa 2004 daca nu ma insel???multumesc anticipat!!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai intii despre tuning, ar fi bine sa citesti aici:




Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Joi 01 Feb, 2007 8:57 pm
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
... cei 5 Bhp au aparut din diferenta de cilindree z12xe are 1199cc si 75cp/110Nm iar z12xep are 1248cc si 80cp/110Nm . Deci nici un mister pina acuma . Consumul e acelasi sau mai bun cel putin pe hirtie in favoarea z12xep . Wink
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
sunt constient ca prin tuning o sa imi scurteze durata de viata a motorului si o sa creasca consumul dar totusi as vrea sa o duc macar la 85 de cai cer prea mult? Embarassed
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR