- scorpio_dorin
- *
- 32 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
scorpio_dorin
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
poate ma poate ajuta si pe mine cineva pe partea de electrica, cu un raspuns;
am desfacut jos la pasajer dreapta capacul acela unde masca panoul inchiderii centralizate, si am observat ca 2 cabluri cu tot cu mufa stateau pe langa, precizez ca in tablou erau deja bagate alte 2 cabluri mufate (nu mai aveau loc si celelate); am scos acele mufe din panou si apoi cand inchideam din cheie se inchidea numai usa sofer,
intrebare: cele 2 cabluri care erau neconectate pentru ce o fi?
si e posibil ca telecomanda sa nu fie de la inchiderea mea?
am desfacut jos la pasajer dreapta capacul acela unde masca panoul inchiderii centralizate, si am observat ca 2 cabluri cu tot cu mufa stateau pe langa, precizez ca in tablou erau deja bagate alte 2 cabluri mufate (nu mai aveau loc si celelate); am scos acele mufe din panou si apoi cand inchideam din cheie se inchidea numai usa sofer,
intrebare: cele 2 cabluri care erau neconectate pentru ce o fi?
si e posibil ca telecomanda sa nu fie de la inchiderea mea?
- scorpio_dorin
- *
- 32 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
scorpio_dorin
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
base
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2011
- Mesaj Privat
- in2ition
- **
- 157 mesaje
- din 03 Mai 2011
- Vectra 2001 Z18XE
- Galati
in2ition
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2011
- Mesaj Privat
- Stig
- **
- 226 mesaje
- din 03 Oct 2009
- Vectra 2003 Y20DTH
- Timis
Stig
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2009
- Mesaj Privat
mihtud
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am cumparat de curand o vectra c 1.8 benzina 2003 si pe ecran afiseaza temp, consumuri (are computer de bord) etc, in afara de radio si cd. La-m scos afara apoi am introdus codul fara sa vedem nimic, deci tot nu afisa si nici comenzile pe volan nu functioneaza insa el prinde posturi radio, merge cd trak.
1. Trebuie un tester profesional sau merge si cu o interfata cumparata chiar de pe forum?
2. Trebuie stabilita comunicarea lui cu ecu masinii sau merge si fara tester si cum?
3. Daca pun un alt cd (un sony explode) mai pot fi functionale comenzile pe volan?
Va multumesc.
Am cumparat de curand o vectra c 1.8 benzina 2003 si pe ecran afiseaza temp, consumuri (are computer de bord) etc, in afara de radio si cd. La-m scos afara apoi am introdus codul fara sa vedem nimic, deci tot nu afisa si nici comenzile pe volan nu functioneaza insa el prinde posturi radio, merge cd trak.
1. Trebuie un tester profesional sau merge si cu o interfata cumparata chiar de pe forum?
2. Trebuie stabilita comunicarea lui cu ecu masinii sau merge si fara tester si cum?
3. Daca pun un alt cd (un sony explode) mai pot fi functionale comenzile pe volan?
Va multumesc.
mihtud
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
n-ai zis ce dcplayer ai. din ce stiu eu CD30 (sau poate si altele) trebuie imperecheat dispalyul (in caz ca e schimbat) cu CDplayerul altfel nu afiseaza nimic pe el, decat SAFE sau DISPLAY SAFE, la fel afiseaza si cand CDplayerul nu merge, insa atunci nici nu canta...
sunt unele cdplayere ce merg cu comenzile de pe volan, insa iti trebuie un circuit montat in plus. imi cer scuze ca nu-ti pot zice mai multe, insa ai incercat sa folosesti cautare?
sunt unele cdplayere ce merg cu comenzile de pe volan, insa iti trebuie un circuit montat in plus. imi cer scuze ca nu-ti pot zice mai multe, insa ai incercat sa folosesti cautare?
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
scorpio_dorin a scris:si alta problema de mecanica, imi trebuie vreao cheie speciala ca sa pot schimba filtrul de ulei,
e greu sa schimbi acest filtru, il poate schimba cu un mic ajutor si un incepator?
e greu sa schimbi acest filtru, il poate schimba cu un mic ajutor si un incepator?
nu trebuie cheie speciala. la mine spre exemplu se deschide cu o tubulara de 27.
schimbul de ulei poate fi facut de un incepator, cu cateva conditii.
nu se schimba filtrul de ulei, se schimba filtrul + uleiul.
ai grija ce ulei pui, trebuie sa respecte normele GM pentru masina ta (exista topic despre uleiuri, cauti acolo sau in cartea masinii tale).
Ai grija cand desfaci surubul din baia de ulei, sa bagi torx-ul (cheia aia gen inbus in stea) bine, si eventual sa il lovesti usor cu un ciocane sa fii sigur ca a intrat de tot (caci uneoir ai praf acolo si nu intra cum trebuie) altfel risti sa-ti rupi capul la surub si sa fie dat jos greu (am patit).
la filtru cand il schimbi, sa nu uiti sa schimbi garnitura de la capac (si sa o ungi cu ulei nou) si sa nu-l strangi prea tare, caci e de 25Nm (la mine). si sa verifici dupa schimb daca nu scapa. se porneste motorul si te uiti pe langa filtru sa nu scape.
Eu asa fac schimbul:
Desfac busonul de ulei, dau jos filtrul (am grija sa nu picure pe jos si sa poluez) apoi desfac surubul din baie, si astept sa curga uleiul pana incepe sa picure.
Intre timp poti pune noul filtru de ulei, pui garnitura noua la filtru si o ungi cu uleiul proaspat si strangi capacul la filtru.
Strangi surubul din baia de ulei.
Incepi sa pui ulei.
Te uiti pe net sau in cartea masinii si vezi cat ulei incape. Atentie, ca niciodata nu vei reusi sa scoti tot uleiul din motor.
Cel mai bine e sa pui 50% din cantitatea indicata. astepti putin (5-10minute) apoi masori cat ulei este.
Mai pui dupa inca 25% din cantitatea indicata, astepti iar, iar masori.
Diferenta pe joja de ulei intre minim si maxim e de 1 litru.
Poi ulei pana ajunge aproape de maxim.
Sa nu pui cu mult mai mult peste maxim ca nu e bine, daca e 1-2 mm in plus nu e moarte, dar incearca sa nu fie
cat despre mufe nu stiu ce sa-ti zic. iar telecomanda de la alarma/inchidere, daca e originala (de la opel, cu botoanele in cheie) se poate memora orice alta telecomanda, bagand cheia in contact, invartind contactul si apasand pe butoane pana se inchide/deschide usa, asta e procedura in cazul in care schimbi bateria cheii si alarma uita telecomanda.
- Bogdanvauxhall
- *
- 3 mesaje
- din 11 Jul 2011
- Vectra 2002
- Alta tara
Bogdanvauxhall
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Am cumparat un Opel Vectra din 2002 modelul C , cu motor de 2.2 L si am constatat ca are urmatoarele probleme:
-temperatura motorului creste si apa clocoteste afara!
-ayunci cand e cu motorul oprit, vitezele se schimba usor, iar dupa ce pornesc motorul, imi este mai greu sa schimb vitezele si in marsalier chiar ce aude caraitul specific de pinioane! cu motorul oprit nu se simte acea rezistenta ce e foarte vizibila atunci cand merge, la schimbatul vitezelor
La faza cu apa, am realizat care e problema: poti sa o lasi pana ajunge in zona rosie si ventilatorul (toarele) de pe radiator nu vor sa porneasca decat cand pornesc AC`ul (asa mentin temperatura) de unde => ca termocupla nu functioneaza .
IMI POATE ARATA CINEVA INTR`UN FEL UNDE SE AFLA TERMOCUPLA? M`AM TOT UITAT SI .... NIMIC.
Iar la a 2 a parte , cu cutia, eu presupun ca e un tampon rupt , si isi modifica pozitia zic eu..... in fine...
ASTEPT NISTE PARERI SI POATE IMI ARATATI CUMVA UNDE SE AFLA TERMOCUPLA RESPECTIVA
CU STIMA SI RESPECT,
BOGDAN (fan Opel)
Am cumparat un Opel Vectra din 2002 modelul C , cu motor de 2.2 L si am constatat ca are urmatoarele probleme:
-temperatura motorului creste si apa clocoteste afara!
-ayunci cand e cu motorul oprit, vitezele se schimba usor, iar dupa ce pornesc motorul, imi este mai greu sa schimb vitezele si in marsalier chiar ce aude caraitul specific de pinioane! cu motorul oprit nu se simte acea rezistenta ce e foarte vizibila atunci cand merge, la schimbatul vitezelor
La faza cu apa, am realizat care e problema: poti sa o lasi pana ajunge in zona rosie si ventilatorul (toarele) de pe radiator nu vor sa porneasca decat cand pornesc AC`ul (asa mentin temperatura) de unde => ca termocupla nu functioneaza .
IMI POATE ARATA CINEVA INTR`UN FEL UNDE SE AFLA TERMOCUPLA? M`AM TOT UITAT SI .... NIMIC.
Iar la a 2 a parte , cu cutia, eu presupun ca e un tampon rupt , si isi modifica pozitia zic eu..... in fine...
ASTEPT NISTE PARERI SI POATE IMI ARATATI CUMVA UNDE SE AFLA TERMOCUPLA RESPECTIVA
CU STIMA SI RESPECT,
BOGDAN (fan Opel)
- mar77
- **
- 177 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1998 x18xe
- Bucuresti
mar77
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,458 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,458
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Bogdanvauxhall
- *
- 3 mesaje
- din 11 Jul 2011
- Vectra 2002
- Alta tara
Bogdanvauxhall
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2011
- Mesaj Privat
Astra.H- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
N-ai termocupla... ventilatoarele primesc impuls de la ECU. Bine, ar mai fi si releul ventilatoarelor o posibila cauza.
Cat despre intratul greu in viteze o posibila cauza ar fi rulmentul de presiune (pierde lichid).
Sau , verifica sa nu pierzi lichid de frana pe undeva (pompa ambreiaj sau aerisitorul de pe cutie ).
Cat despre intratul greu in viteze o posibila cauza ar fi rulmentul de presiune (pierde lichid).
Sau , verifica sa nu pierzi lichid de frana pe undeva (pompa ambreiaj sau aerisitorul de pe cutie ).
- Bogdanvauxhall
- *
- 3 mesaje
- din 11 Jul 2011
- Vectra 2002
- Alta tara
Bogdanvauxhall
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2011
- Mesaj Privat
[quote="Astra.H"]N-ai termocupla... ventilatoarele primesc impuls de la ECU. Bine, ar mai fi si releul ventilatoarelor o posibila cauza.
Cat despre intratul greu in viteze o posibila cauza ar fi rulmentul de presiune (pierde lichid).
Sau , verifica sa nu pierzi lichid de frana pe undeva (pompa ambreiaj sau aerisitorul de pe cutie ).[/
quote]
multumesc frumos .
Ambreiajul il schimb tot , cu tot cu volanta acum, ramane problema cu racirea.multumesc mult
Cat despre intratul greu in viteze o posibila cauza ar fi rulmentul de presiune (pierde lichid).
Sau , verifica sa nu pierzi lichid de frana pe undeva (pompa ambreiaj sau aerisitorul de pe cutie ).[/
quote]
multumesc frumos .
Ambreiajul il schimb tot , cu tot cu volanta acum, ramane problema cu racirea.multumesc mult
- fiderzen
- **
- 214 mesaje
- din 08 Mai 2009
- Astra 2001 z20let
- Bucuresti
fiderzen
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2009
- Mesaj Privat
ai grija sa nu mai mergi cu masina sa iti fiarba motorul ca o dai in altele si o sa te coste destul de mult reparatia (garnitura chiulasa, planare si rectificare chiulasa...si in functie de noroc si alte componente)
incearca sa o pui pe un tester, incearca sa verifci releele de la ventilatoare...
in legatura cu termocupla, la vectra B cu acelasi motor exista termocupla...ma mir sa o fi eliminat la vectra C, incearca sa studiezi putin problema
incearca sa o pui pe un tester, incearca sa verifci releele de la ventilatoare...
in legatura cu termocupla, la vectra B cu acelasi motor exista termocupla...ma mir sa o fi eliminat la vectra C, incearca sa studiezi putin problema
- dr_seby2000
- **
- 147 mesaje
- din 17 Jun 2009
- Bihor
dr_seby2000
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
gtdflorin- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 v6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2009
- Mesaj Privat
Dupa cum spune si titlul sunt de curand intrat in posesia acestei masini Vecta C 2004,3000 cm V6 cutie automata, pe care am luat-o la modul vazut placut cumparat.Problema este ca nu merge motorul,fostul propietar spunandu-mi ca are pompa de apa crapata( curge pe la presetupa ffff tare).Am incercat totusi sa o pornesc fara busonul de la vasul de expansiune si am observat ca iese ceva fum din vas dar motorul tot nu pornea .Buuun luam o pauza si ne documentam......sa fie si garnituri de chiuloase duse,unde sa merg la un specialist? Astept ceva sfaturi si recomandari despre un mecanic bun in Buc.Multumesc.
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Sfatul meu mergi la reprezentanta. Sau la un mecanic priceput. Eu unu nu as risca sa umblu la motor nu de alta dar cred ca ai dat ceva pentru un V6 si pacat sa umbli si sa nu faci o treaba suficent de buna si ulterior sa se strice.
Daca vrei am un manual de reparatii pentru vectra c. Iti dau un link catre el prin pm daca vrei.
Daca vrei am un manual de reparatii pentru vectra c. Iti dau un link catre el prin pm daca vrei.
gtdflorin- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 v6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2009
- Mesaj Privat