Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • scorpio_dorin

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
poate ma poate ajuta si pe mine cineva pe partea de electrica, cu un raspuns;
am desfacut jos la pasajer dreapta capacul acela unde masca panoul inchiderii centralizate, si am observat ca 2 cabluri cu tot cu mufa stateau pe langa, precizez ca in tablou erau deja bagate alte 2 cabluri mufate (nu mai aveau loc si celelate); am scos acele mufe din panou si apoi cand inchideam din cheie se inchidea numai usa sofer,
intrebare: cele 2 cabluri care erau neconectate pentru ce o fi?
si e posibil ca telecomanda sa nu fie de la inchiderea mea?
Skip ads

  • scorpio_dorin

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
si alta problema de mecanica, imi trebuie vreao cheie speciala ca sa pot schimba filtrul de ulei,
e greu sa schimbi acest filtru, il poate schimba cu un mic ajutor si un incepator?
  • base

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am cumparat de curand un OPEL vectra C 2.2 diesel! Ce parere aveti despre acet tip de motor?
  • in2ition

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Cum imi dau seama daca motorul e 8V sau 16V?
Skip ads

  • Stig

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
dupa tip motor. de ex Z18XE are 16V si 92kw (125cp)
  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am cumparat de curand o vectra c 1.8 benzina 2003 si pe ecran afiseaza temp, consumuri (are computer de bord) etc, in afara de radio si cd. La-m scos afara apoi am introdus codul fara sa vedem nimic, deci tot nu afisa si nici comenzile pe volan nu functioneaza insa el prinde posturi radio, merge cd trak.

1. Trebuie un tester profesional sau merge si cu o interfata cumparata chiar de pe forum?
2. Trebuie stabilita comunicarea lui cu ecu masinii sau merge si fara tester si cum?
3. Daca pun un alt cd (un sony explode) mai pot fi functionale comenzile pe volan?

Va multumesc.
  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Chiar nu stie nimeni sa-mi spuna si mie unde sau ce trebuie sa fac ptr. a afisa informatiile si a functiona comenzile de pe volan?

Multumesc mult.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
n-ai zis ce dcplayer ai. din ce stiu eu CD30 (sau poate si altele) trebuie imperecheat dispalyul (in caz ca e schimbat) cu CDplayerul altfel nu afiseaza nimic pe el, decat SAFE sau DISPLAY SAFE, la fel afiseaza si cand CDplayerul nu merge, insa atunci nici nu canta...
sunt unele cdplayere ce merg cu comenzile de pe volan, insa iti trebuie un circuit montat in plus. imi cer scuze ca nu-ti pot zice mai multe, insa ai incercat sa folosesti cautare?
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
scorpio_dorin a scris:si alta problema de mecanica, imi trebuie vreao cheie speciala ca sa pot schimba filtrul de ulei,
e greu sa schimbi acest filtru, il poate schimba cu un mic ajutor si un incepator?


nu trebuie cheie speciala. la mine spre exemplu se deschide cu o tubulara de 27.
schimbul de ulei poate fi facut de un incepator, cu cateva conditii.
nu se schimba filtrul de ulei, se schimba filtrul + uleiul.
ai grija ce ulei pui, trebuie sa respecte normele GM pentru masina ta (exista topic despre uleiuri, cauti acolo sau in cartea masinii tale).
Ai grija cand desfaci surubul din baia de ulei, sa bagi torx-ul (cheia aia gen inbus in stea) bine, si eventual sa il lovesti usor cu un ciocane sa fii sigur ca a intrat de tot (caci uneoir ai praf acolo si nu intra cum trebuie) altfel risti sa-ti rupi capul la surub si sa fie dat jos greu (am patit).
la filtru cand il schimbi, sa nu uiti sa schimbi garnitura de la capac (si sa o ungi cu ulei nou) si sa nu-l strangi prea tare, caci e de 25Nm (la mine). si sa verifici dupa schimb daca nu scapa. se porneste motorul si te uiti pe langa filtru sa nu scape.
Eu asa fac schimbul:
Desfac busonul de ulei, dau jos filtrul (am grija sa nu picure pe jos si sa poluez) apoi desfac surubul din baie, si astept sa curga uleiul pana incepe sa picure.
Intre timp poti pune noul filtru de ulei, pui garnitura noua la filtru si o ungi cu uleiul proaspat si strangi capacul la filtru.
Strangi surubul din baia de ulei.
Incepi sa pui ulei.
Te uiti pe net sau in cartea masinii si vezi cat ulei incape. Atentie, ca niciodata nu vei reusi sa scoti tot uleiul din motor.
Cel mai bine e sa pui 50% din cantitatea indicata. astepti putin (5-10minute) apoi masori cat ulei este.
Mai pui dupa inca 25% din cantitatea indicata, astepti iar, iar masori.
Diferenta pe joja de ulei intre minim si maxim e de 1 litru.
Poi ulei pana ajunge aproape de maxim.
Sa nu pui cu mult mai mult peste maxim ca nu e bine, daca e 1-2 mm in plus nu e moarte, dar incearca sa nu fie Smile

cat despre mufe nu stiu ce sa-ti zic. iar telecomanda de la alarma/inchidere, daca e originala (de la opel, cu botoanele in cheie) se poate memora orice alta telecomanda, bagand cheia in contact, invartind contactul si apasand pe butoane pana se inchide/deschide usa, asta e procedura in cazul in care schimbi bateria cheii si alarma uita telecomanda.
  • Bogdanvauxhall

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!

Am cumparat un Opel Vectra din 2002 modelul C , cu motor de 2.2 L si am constatat ca are urmatoarele probleme:
-temperatura motorului creste si apa clocoteste afara!
-ayunci cand e cu motorul oprit, vitezele se schimba usor, iar dupa ce pornesc motorul, imi este mai greu sa schimb vitezele si in marsalier chiar ce aude caraitul specific de pinioane! cu motorul oprit nu se simte acea rezistenta ce e foarte vizibila atunci cand merge, la schimbatul vitezelor

La faza cu apa, am realizat care e problema: poti sa o lasi pana ajunge in zona rosie si ventilatorul (toarele) de pe radiator nu vor sa porneasca Smile decat cand pornesc AC`ul (asa mentin temperatura) de unde => ca termocupla nu functioneaza .

IMI POATE ARATA CINEVA INTR`UN FEL UNDE SE AFLA TERMOCUPLA? M`AM TOT UITAT SI .... NIMIC. Very Happy


Iar la a 2 a parte , cu cutia, eu presupun ca e un tampon rupt , si isi modifica pozitia zic eu..... in fine...
ASTEPT NISTE PARERI SI POATE IMI ARATATI CUMVA UNDE SE AFLA TERMOCUPLA RESPECTIVA Very Happy

CU STIMA SI RESPECT,
BOGDAN (fan Opel)
  • mar77

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Sal, a doua problema e mai serioasa, soarele de la placa de ambreiaj s-a inmuiat, solutia? Alt ambreiaj.

Descarca manualul de reparatii si cauta termocupla acolo.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
... si invata sa postezi unde trebuie
se muta de la masina noua
Skip ads

  • Bogdanvauxhall

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2011

  • Mesaj Privat
mar77 a scris:Sal, a doua problema e mai serioasa, soarele de la placa de ambreiaj s-a inmuiat, solutia? Alt ambreiaj.

Descarca manualul de reparatii si cauta termocupla acolo.



da.... asa este ... ambreiajul...

Multumesc frumos si ... tinem legatura Wink
  • Astra.H

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
N-ai termocupla... ventilatoarele primesc impuls de la ECU. Bine, ar mai fi si releul ventilatoarelor o posibila cauza.
Cat despre intratul greu in viteze o posibila cauza ar fi rulmentul de presiune (pierde lichid).
Sau , verifica sa nu pierzi lichid de frana pe undeva (pompa ambreiaj sau aerisitorul de pe cutie ).
  • Bogdanvauxhall

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2011

  • Mesaj Privat
[quote="Astra.H"]N-ai termocupla... ventilatoarele primesc impuls de la ECU. Bine, ar mai fi si releul ventilatoarelor o posibila cauza.
Cat despre intratul greu in viteze o posibila cauza ar fi rulmentul de presiune (pierde lichid).
Sau , verifica sa nu pierzi lichid de frana pe undeva (pompa ambreiaj sau aerisitorul de pe cutie ).[/



quote]


multumesc frumos .
Ambreiajul il schimb tot , cu tot cu volanta acum, ramane problema cu racirea.multumesc mult
  • fiderzen

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ai grija sa nu mai mergi cu masina sa iti fiarba motorul ca o dai in altele si o sa te coste destul de mult reparatia (garnitura chiulasa, planare si rectificare chiulasa...si in functie de noroc si alte componente)
incearca sa o pui pe un tester, incearca sa verifci releele de la ventilatoare...

in legatura cu termocupla, la vectra B cu acelasi motor exista termocupla...ma mir sa o fi eliminat la vectra C, incearca sa studiezi putin problema
  • dr_seby2000

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
vezi sa nu fie termostatul blocat pe inchis daca furtunul de sus e cald si cel de jos ce intra in radiator e rece e termostat blocat pe inchis si de aceea nici nu iti va merge ventilatorul de racire.bafta
  • gtdflorin

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 v6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Dupa cum spune si titlul sunt de curand intrat in posesia acestei masini Vecta C 2004,3000 cm V6 cutie automata, pe care am luat-o la modul vazut placut cumparat.Problema este ca nu merge motorul,fostul propietar spunandu-mi ca are pompa de apa crapata( curge pe la presetupa ffff tare).Am incercat totusi sa o pornesc fara busonul de la vasul de expansiune si am observat ca iese ceva fum din vas Shocked dar motorul tot nu pornea Evil or Very Mad .Buuun luam o pauza si ne documentam......sa fie si garnituri de chiuloase duse,unde sa merg la un specialist? Astept ceva sfaturi si recomandari despre un mecanic bun in Buc.Multumesc.
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Sfatul meu mergi la reprezentanta. Sau la un mecanic priceput. Eu unu nu as risca sa umblu la motor nu de alta dar cred ca ai dat ceva pentru un V6 si pacat sa umbli si sa nu faci o treaba suficent de buna si ulterior sa se strice.

Daca vrei am un manual de reparatii pentru vectra c. Iti dau un link catre el prin pm daca vrei.
  • gtdflorin

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 v6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2009

  • Mesaj Privat
La un mecanic piceput cu sigurata este oprirea. Inca astept ceva recomandari de la voi.daca vrei cu link-ul acela msi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR