crss
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2013
- Mesaj Privat
- Kay
- ****
- 1,211 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,211
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
crss
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2013
- Mesaj Privat
- Kay
- ****
- 1,211 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,211
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
- valeriu_48
- **
- 285 mesaje
- din 27 Jan 2010
- Astra 2001 y 17 dti
- Prahova
valeriu_48
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 y 17 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salutare.Am o problema la afisajul fluidelor;de curind am montat senzor de nivel in vasul de expansiune si cind pun contactul apare coolant level cu vasul plin.Am golit vasul si nu mai apare nimic;deci fuctioneaza invers (vas plin arata ca nu am lichid, vas gol arata ca am lichid) Am pus firul de la mid p20 la masa si cind pun contactul nu mai apare coolant level.Masina astra g y17dti..Celelalte functii lucreaza normal. Va multumesc anticipat pentru ceva idei.
kippy90
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat
Cautand pe net am gasit un site ( nu stiu daca l-au mai gasit si altii) , despre un modul de la cehi , nu cel existent pe topic , ci altul !
Modulul este plug&play si foloseste TID-ul masinii .
Pretul este in moneda lor Coroana ceha .( Cursul valutar ar fii: 1CZK=0.16RON)
Din ce am discutat trimitand un mail , am primit raspuns legat despre pret:
The module board computer : 880, - CZK
Cable with connector : 120, - CZK
Connector to the lever arm : 40, - CZK
In addition, you can buy :
Internal temperature sensor 150, - CZK
Relay for manual control of air conditioners: 150, - CZK
Mounting kit : 150, - CZK
Shipping to Romania is 170, - CZK . Yes , you can use to control the original wiper stalk buttons for trip computer. If you're interested , write what you want , its address. I 'll send you payment information .
Linkuri:
Site-ul respectiv :
http://www.veramon.czweb.org/en_teorie.html
Link pentru modul Opel Astra G (in partea de jos a paginii aveti mai multe detalii cum ar fii Installation,User manual,Photographic documentation,Connector BC,Optocoupler )
http://www.veramon.czweb.org/en_pp_astra_g.html
Din ce am vazut pe site mai exista inca un model de modul .
Ce parere aveti?
Modulul este plug&play si foloseste TID-ul masinii .
Pretul este in moneda lor Coroana ceha .( Cursul valutar ar fii: 1CZK=0.16RON)
Din ce am discutat trimitand un mail , am primit raspuns legat despre pret:
The module board computer : 880, - CZK
Cable with connector : 120, - CZK
Connector to the lever arm : 40, - CZK
In addition, you can buy :
Internal temperature sensor 150, - CZK
Relay for manual control of air conditioners: 150, - CZK
Mounting kit : 150, - CZK
Shipping to Romania is 170, - CZK . Yes , you can use to control the original wiper stalk buttons for trip computer. If you're interested , write what you want , its address. I 'll send you payment information .
Linkuri:
Site-ul respectiv :
http://www.veramon.czweb.org/en_teorie.html
Link pentru modul Opel Astra G (in partea de jos a paginii aveti mai multe detalii cum ar fii Installation,User manual,Photographic documentation,Connector BC,Optocoupler )
http://www.veramon.czweb.org/en_pp_astra_g.html
Din ce am vazut pe site mai exista inca un model de modul .
Ce parere aveti?
- flores_astra
- ****
- 1,280 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Astra 2003 Z18 XE
- Bucuresti
flores_astra
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
Parerea mea este una proasta depre acest modul datorita unor catorva inconveniente:
1 calitatea informatiilor nu stiu cat de reala este ,
2 de fiecare data cand alimentezi la pompa trebuie sa ii introduce tu volumul alimentat altfel singur nu poate sti cat ai alimentat ,
3 la unele modele de placutze trebuie taiat din coaja de bord pt a facilita montarea ,
4 butoanele de pe tid sunt relativ greu utilizat in timpul mers-ului si se poate distrage atentia de la drum .
Pe cand la un mid original costurile ajung la maxim 500 ron unul in bune conditii cu tot cu activare , daca montajul ti-l faci singurel.
Aceasta este doar parerea mea, eu unu , nu mi-as pune decat originalul.
1 calitatea informatiilor nu stiu cat de reala este ,
2 de fiecare data cand alimentezi la pompa trebuie sa ii introduce tu volumul alimentat altfel singur nu poate sti cat ai alimentat ,
3 la unele modele de placutze trebuie taiat din coaja de bord pt a facilita montarea ,
4 butoanele de pe tid sunt relativ greu utilizat in timpul mers-ului si se poate distrage atentia de la drum .
Pe cand la un mid original costurile ajung la maxim 500 ron unul in bune conditii cu tot cu activare , daca montajul ti-l faci singurel.
Aceasta este doar parerea mea, eu unu , nu mi-as pune decat originalul.
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Kay
- ****
- 1,211 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,211
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Kay
- ****
- 1,211 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,211
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
- flores_astra
- ****
- 1,280 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Astra 2003 Z18 XE
- Bucuresti
flores_astra
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Sa inteleg ca la motorizarea mea X12xe, merge fara probleme? Am studiat un pic si schema cu mufa ce intra in ECU si vad ca la pinul 16, acolo unde trebuie sa ma leg cu firul din MID pentru consum, firul respectiv se duce catre injectorul numarul 3, asa zice TIS (eu zic ca ar fi mai comod sa ma leg direct acolo, la injector, sa nu mai plimb firul pana in ECU) .
Daca aveti idee ce cod index este la aceasta motorizare ar fi bine venita. Inca studiez daca este posibil montarea MID pe motorizarea mea, dupa ce aflu toate datele problemei o sa trec la fapte, dar nu vreau sa imi iau piesele si sa nu am ce face cu ele.
Daca aveti idee ce cod index este la aceasta motorizare ar fi bine venita. Inca studiez daca este posibil montarea MID pe motorizarea mea, dupa ce aflu toate datele problemei o sa trec la fapte, dar nu vreau sa imi iau piesele si sa nu am ce face cu ele.
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Care este secretul seriei de pe spatele MID-ului, am vazut ca pe multi ii intereseaza seria, inainte sa cumpere piesa? E posibil sa nu fie compatibile intre motorizari? Chiar sunt interesat sa imi montez MID.
In cazul in care am mufa cu 32 de pini (in week-end verific) scap mai usor? ramane doar sa ma cablez cu pini in spatiile libere ale mufei.
In cazul in care am mufa cu 32 de pini (in week-end verific) scap mai usor? ramane doar sa ma cablez cu pini in spatiile libere ale mufei.
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- cidul1
- **
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
flores_astra a scris:Parerea mea este una proasta depre acest modul datorita unor catorva inconveniente:
1 calitatea informatiilor nu stiu cat de reala este ,
2 de fiecare data cand alimentezi la pompa trebuie sa ii introduce tu volumul alimentat altfel singur nu poate sti cat ai alimentat ,
3 la unele modele de placutze trebuie taiat din coaja de bord pt a facilita montarea ,
4 butoanele de pe tid sunt relativ greu utilizat in timpul mers-ului si se poate distrage atentia de la drum .
Pe cand la un mid original costurile ajung la maxim 500 ron unul in bune conditii cu tot cu activare , daca montajul ti-l faci singurel.
Aceasta este doar parerea mea, eu unu , nu mi-as pune decat originalul.
1 calitatea informatiilor nu stiu cat de reala este ,
2 de fiecare data cand alimentezi la pompa trebuie sa ii introduce tu volumul alimentat altfel singur nu poate sti cat ai alimentat ,
3 la unele modele de placutze trebuie taiat din coaja de bord pt a facilita montarea ,
4 butoanele de pe tid sunt relativ greu utilizat in timpul mers-ului si se poate distrage atentia de la drum .
Pe cand la un mid original costurile ajung la maxim 500 ron unul in bune conditii cu tot cu activare , daca montajul ti-l faci singurel.
Aceasta este doar parerea mea, eu unu , nu mi-as pune decat originalul.
Am pe Astra F , cea din semnatura, de peste un an de zile pus , modulul de la cehul Brenda Devid si nu am nici o problema, din cele ,ridicate de tine....Merge impecabil ( Am pus pe AC si obtiunea pentru clima .... )
,,Cum sa iti transformi TID-ul in MID prin YACC '' citeste de la pag 81 ,mai exact (75-86)
Eu unul sunt foarte multumit de el ...
PS
Si la modulul lui Brenda Devid ai nevoie de maneta originala BC de pe masina , prin maneta navighezi in meniu si nu prin butoane...
,,2 de fiecare data cand alimentezi la pompa trebuie sa ii introduce tu volumul alimentat altfel singur nu poate sti cat ai alimentat , ''
Se face o singura calibrare ...
Toate cele bune.
- maggicianu
- **
- 128 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Astra 2011 A17DTR
- Cluj
maggicianu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut, in dupa masaasta am montat toate cele (maneta, mid) am tras firul de consum care era deja cablat in x71, tras cele 3 fire din ceasurile de bord unde erau pinii (dar i-am scos pt ca nu am stiut unde merg) si am cablat altii. Montat totul la loc pus bornele la baterie dat cheie si surpriza doar vitezometrul mai merge, temp apei turometrul si combustibilul or decedat. De spus ca nici la tester nu am ajuns sa calibrez midul.
Care sa fie problema? Cand pun contactul turometrul da ceva semne ca ar vrea sa miste, dar atat.
Care sa fie problema? Cand pun contactul turometrul da ceva semne ca ar vrea sa miste, dar atat.
- Kay
- ****
- 1,211 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,211
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat