Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • crss

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut imi puteti spune si mie daca e normal sa se schimbe singur codul acela de limba la mid .. gen: 052,055,056 ?
Skip ads

  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu este cod de limba, si da se mai schimba singur la midurile de G sau cele cu gsm de vectra b sau omega
  • crss

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Eu l-am intrebat pe baiatu de mi-a programat midul si asa a zis k este codul de limba .. Ok multumesc mult de ajutor !
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
scuze ca ti-am raspuns atunci, oricum ala nu este cod de limba
Skip ads

  • valeriu_48

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 y 17 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salutare.Am o problema la afisajul fluidelor;de curind am montat senzor de nivel in vasul de expansiune si cind pun contactul apare coolant level cu vasul plin.Am golit vasul si nu mai apare nimic;deci fuctioneaza invers (vas plin arata ca nu am lichid, vas gol arata ca am lichid) Am pus firul de la mid p20 la masa si cind pun contactul nu mai apare coolant level.Masina astra g y17dti..Celelalte functii lucreaza normal. Va multumesc anticipat pentru ceva idei.
  • kippy90

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cautand pe net am gasit un site ( nu stiu daca l-au mai gasit si altii) , despre un modul de la cehi , nu cel existent pe topic , ci altul !

Modulul este plug&play si foloseste TID-ul masinii .

Pretul este in moneda lor Coroana ceha .( Cursul valutar ar fii: 1CZK=0.16RON)
Din ce am discutat trimitand un mail , am primit raspuns legat despre pret:

The module board computer : 880, - CZK
Cable with connector : 120, - CZK
Connector to the lever arm : 40, - CZK

In addition, you can buy :
Internal temperature sensor 150, - CZK
Relay for manual control of air conditioners: 150, - CZK
Mounting kit : 150, - CZK

Shipping to Romania is 170, - CZK . Yes , you can use to control the original wiper stalk buttons for trip computer. If you're interested , write what you want , its address. I 'll send you payment information .




Linkuri:

Site-ul respectiv :
http://www.veramon.czweb.org/en_teorie.html

Link pentru modul Opel Astra G (in partea de jos a paginii aveti mai multe detalii cum ar fii Installation,User manual,Photographic documentation,Connector BC,Optocoupler )
http://www.veramon.czweb.org/en_pp_astra_g.html

Din ce am vazut pe site mai exista inca un model de modul .

Ce parere aveti?
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Parerea mea este una proasta depre acest modul datorita unor catorva inconveniente:
1 calitatea informatiilor nu stiu cat de reala este ,
2 de fiecare data cand alimentezi la pompa trebuie sa ii introduce tu volumul alimentat altfel singur nu poate sti cat ai alimentat ,
3 la unele modele de placutze trebuie taiat din coaja de bord pt a facilita montarea ,
4 butoanele de pe tid sunt relativ greu utilizat in timpul mers-ului si se poate distrage atentia de la drum .
Pe cand la un mid original costurile ajung la maxim 500 ron unul in bune conditii cu tot cu activare , daca montajul ti-l faci singurel.
Aceasta este doar parerea mea, eu unu , nu mi-as pune decat originalul.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
@Flores
In cazul meu ce recomanzi, eu am Astra G x12xe, ECU nu stie de MID, ce varianta as avea? YACC?
Skip ads

  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
subscriu, doar original, dar la colegul kippy90 nu vad alta varianta deoarece are Z12XE
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pt x12xe astra g merge midul original, pe z12xe vad ca merge GiD + ncdr.
Nu vad nici o problema la montaj BC pe astra g z12xe si sa gasesti codul potrivit...vezi cazul Y17dtl...
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
daca ne referim la BC, atunci nu este nici o problema sa vorbim despre gid sau cid. Raspunsul l-am dat la subiect, mid in locul tidului
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Pe z12 xe merge fara probleme mid , pe z12xep nu merge dar acest din urma nu a fost montat pe astra g
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Kay zice ca nu exista pentru mid code index special la motorizarea asta.
on: am o bucata MID configurat pentru Astra G cu Y20DTH

  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca la motorizarea mea X12xe, merge fara probleme? Am studiat un pic si schema cu mufa ce intra in ECU si vad ca la pinul 16, acolo unde trebuie sa ma leg cu firul din MID pentru consum, firul respectiv se duce catre injectorul numarul 3, asa zice TIS (eu zic ca ar fi mai comod sa ma leg direct acolo, la injector, sa nu mai plimb firul pana in ECU) .
Daca aveti idee ce cod index este la aceasta motorizare ar fi bine venita. Inca studiez daca este posibil montarea MID pe motorizarea mea, dupa ce aflu toate datele problemei o sa trec la fapte, dar nu vreau sa imi iau piesele si sa nu am ce face cu ele.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
@csn 005
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Care este secretul seriei de pe spatele MID-ului, am vazut ca pe multi ii intereseaza seria, inainte sa cumpere piesa? E posibil sa nu fie compatibile intre motorizari? Chiar sunt interesat sa imi montez MID.

In cazul in care am mufa cu 32 de pini (in week-end verific) scap mai usor? ramane doar sa ma cablez cu pini in spatiile libere ale mufei.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ai un PM.
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
flores_astra a scris:Parerea mea este una proasta depre acest modul datorita unor catorva inconveniente:
1 calitatea informatiilor nu stiu cat de reala este ,
2 de fiecare data cand alimentezi la pompa trebuie sa ii introduce tu volumul alimentat altfel singur nu poate sti cat ai alimentat ,
3 la unele modele de placutze trebuie taiat din coaja de bord pt a facilita montarea ,
4 butoanele de pe tid sunt relativ greu utilizat in timpul mers-ului si se poate distrage atentia de la drum .
Pe cand la un mid original costurile ajung la maxim 500 ron unul in bune conditii cu tot cu activare , daca montajul ti-l faci singurel.
Aceasta este doar parerea mea, eu unu , nu mi-as pune decat originalul.

Am pe Astra F , cea din semnatura, de peste un an de zile pus , modulul de la cehul Brenda Devid si nu am nici o problema, din cele ,ridicate de tine....Merge impecabil ( Am pus pe AC si obtiunea pentru clima .... )
,,Cum sa iti transformi TID-ul in MID prin YACC '' citeste de la pag 81 ,mai exact (75-86)
Eu unul sunt foarte multumit de el ...
PS
Si la modulul lui Brenda Devid ai nevoie de maneta originala BC de pe masina , prin maneta navighezi in meniu si nu prin butoane...
,,2 de fiecare data cand alimentezi la pompa trebuie sa ii introduce tu volumul alimentat altfel singur nu poate sti cat ai alimentat , ''
Se face o singura calibrare ...
Toate cele bune.
  • maggicianu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut, in dupa masaasta am montat toate cele (maneta, mid) am tras firul de consum care era deja cablat in x71, tras cele 3 fire din ceasurile de bord unde erau pinii (dar i-am scos pt ca nu am stiut unde merg) si am cablat altii. Montat totul la loc pus bornele la baterie dat cheie si surpriza doar vitezometrul mai merge, temp apei turometrul si combustibilul or decedat. De spus ca nici la tester nu am ajuns sa calibrez midul.
Care sa fie problema? Cand pun contactul turometrul da ceva semne ca ar vrea sa miste, dar atat.
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
puii pinii la loc in ceasuri si te legi la acele fire nu le scoti; te mai si miri de ce nu iti merge
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR