Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
da inca o data zafirul are dreptate Smile
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pichu a scris:daca il socti toata mizeria pe care o filtra el printre altele, suplimentar, va intra in motor;salut

Sincer din chestia asta nu rezulta ca ai gandit ca Zafirul; sunt curios ce ziceai daca nu posta el;q.e.d.?
  • Florin_

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2006

  • Mesaj Privat
intr-adevar, prima data am incercat sa scot debitmetrul Embarassed (din ansamblul T...si nu tot ansamblu)....iar mai apoi am indepartat doar mufa debitmetrului
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
domnul inginer..imi puteti spune si mie ce ati vrut sa subliniati/spuneti prin ultimul mesaj?
Skip ads

  • jonbabu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut, sunt posesor de Opel Astra 1,7 DT motor Y17dt an fabricatie 2000 si motorul nu se accelereaza mai mult de 1300 turatii.
Am verificat distributia, injectoarele, pompa de injectie, filtrul de motorina, chiar si parte electronica dar nimeni nu a reusit sa-i gasasca problema. Acum am observat ca s-a aprins un bec galben (seamana cu un motor cu elice). Ma poate ajuta cineva cu un sfat>
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sal. astazi am intimpinat o mare problema . adica mi sa aprins becul masina cu cheia pe ea si masina nu mai tragea. la turatii de peste 2000 becul mi se stingea,si atunci aveam si eu ceva mai multa putere dar nu de speriat cand scadeam sub 2000 becul mi se aprindea la loc ,si tot asa . din tot ce am urmarit pe forum am inteles ca ar fii vorba de debimetru de aer.motor 2.0dti. ce credeti ca ar putea fi.VA MULTUMESC
  • constantingabor

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2006

  • Mesaj Privat
senzor debitmetru(nu are rost sa schimbi tot debitmetri) este in jur de 250-300 ron in finctie de producator.recomand pe cel cu partea care acopera rezistenta din aluminiu,(ca la cablajele vechi la tranzistori)
nu mai umblati cu curatat.nu are rost,pt banii astia DIFERENTA SE CUNOASTE SI LA CONSUM ....
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am fost cu masina astazi la service si am constatat ca nu a fost debimetru de aer ci valva EGR(P 0400 CODUL)si aici se pare ca este senzorul care se afla pe admisie la turbo (pe capacul de la admisie). ma programat pt maine dimineata sa vedem ce va iesi.va tin la curent.
Skip ads

  • dragos.popescu

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Cenzurat. Aici NU ai voie cu anunturi. ( Edwin )
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
salut am un astra g si debitmetru masoara 40 kg \ h care ar fi cauzele? multumesc
  • rareshaiduc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am un ASTRA H, am avut un furtun crepat la pompa de vacuum si l-am inlocuit, dar acum nu mai am acel "sprint" cand intra turbo. Are masina putere dar nu mai simt efectul de turbo deloc. Acceleratia creste liniar, uneori chiar simt un mic "hop" la tractiune - adica parca ar scapa ceva. Ceva idei ? Multumesc.
  • odo

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salutare. Unui prieten de al meu imi apar urmatoarele erori:

OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2001|Astra-G|Motor|Y 17 DT

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali
NumeSistemSauTipMotor: Y17DT
Identificare: 1305
Data de fabricatie: STRCB0A

Numãrul codurilor: 2

P0110 - Semnal traductor temperaturã aer admisie - prea mare
(01) - Prezent

P0100 - Tensiune debitmetru aer - prea mica
(02) - Prezent

Ca problema, masina trage mai greu, dardaie, nu se tureaza mult (chiar daca accelaeratia este apasata la maxim - 2000-2500 rpm) dimineata cand este rece. Dupa ce se incalzeste merge in parametrii normali.

Voi ce parere aveti, alt debitmetru?
Skip ads

  • odo

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Vreo idee ceva?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
debitmetru de inlocuit
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR