Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
_mihai_ a scris:Am fost la 10.000 km la revizie si a dat mecanicul cu un fel de spray cred . Nu se mai aude.

_mihai_ ai idee unde anume s-a facut operatia respectiva. Am aceeasi problema la Agila si nu stiu cum s-o elimin. Dc poti fi mai precis eventual cu o poza ceva.

Multumesc,

Cristi
Skip ads

  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Nu prea, da' acum cred ca a dat pe acolo cu un WD (40?), era un spray cu un tub, s-a bagat pe sub bord si probabil stia el pe unde se ating chestii (ma indoiesc, cred ca a dat la plesneala peste tot si a nimerit si unde trebuie)
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
WD40 e un spray pe baza de ulei. E bun pt ungere mecanisme fine sau degripare...M-ar fi ajutat sa fi stiut unde se pun ulei ca tot scartzaie. Am o pompa la capatul pedalei si de acolo vine. Insa in burduf nu pot intra si nici mai departe de el sa zic in partea opusa a ceea ce se vede...E cam greu sa gasesc exact locul...
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
crilups a scris:WD40 e un spray pe baza de ulei. E bun pt ungere mecanisme fine sau degripare...M-ar fi ajutat sa fi stiut unde se pun ulei ca tot scartzaie. Am o pompa la capatul pedalei si de acolo vine. Insa in burduf nu pot intra si nici mai departe de el sa zic in partea opusa a ceea ce se vede...E cam greu sa gasesc exact locul...


Ah, nimic de genul, a stai vreo 10 secunde, nu a facut nimic complicat.
Skip ads

  • bizonul

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cine imi spune si mie pe unde se completeaza lichidul de frana?Nu reusesc sa imi dau seama, motorul este 1.2 (Corsa C)..stiu ca este rusinos dar ..Very Happy

astept orice informatie


Ultima modificare facuta de bizonul la Mar 05 Feb, 2008 2:37 pm
  • bizonul

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
...
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Nu ai manual sa vezi exact unde se afla rezervorul de lichid de frana?
Daca nu ai,desi miram-as, vezi ca langa rezervorul lichidului de spalare pt parbriz ai un fel de usita sa ii spun asa, dai chederul de la capota jos si o ridici, voila, ai descoperit America! desfaci capacul si torni fara sa depaseasca gradatia ''MAX''. Succes
  • ilconteleone

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pedala la relanti e moale iar daca turezi motorul automat se intareste si ea .
Skip ads

  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
azi mi-am schimbat jantele standard 14"(5.5 j latime) de tabla cu unele de aliaj 14" 7 j latime si am observat ca mi se incing discurile destul de tare!mentionez ca am pastrat cauciucurile standard 175/65/14,tot ce a fost nevoie sa schimb fiind prezoanele care sunt ceva mai lungi la discurile fata!inainte nu am patit treaba asta sau cel putin nu am sesizat!
  • add

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
stii cum se incing de obicei? adica mai exact cum ai fcaut diferenta?
  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
dap! e diferenta !acum se incinge de nu poti tine mana pe el deci nu cred ca e normal
  • mitza_viola

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Discurile pe fata?Din cate stiu io cand se incing discurile inseamna ca ramane etrierul blocat.
Skip ads

  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
ce ii fac dau jos roata?etrierul?
  • yangzi

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
E normal la franare mai puternica, la jentile de aliaj nu se simte atat de tare, fiind mai mari si disipandu-se mai mult caldura. Daca franezi mai mult (dupa coborarea unei pante mai in forta cu multe curbe) poti si simti miros de frane arse, iar daca fortezi si mai mult si discurile pe fata nu sunt cu racire poate aparea si pierderea franei prin supraincalzirea placutelor (necesita oprire si racirea lor).
Poate fi si etrierul blocat, atunci pe o panta mai mica daca scoti din viteza si lasi frana, masina ramane pe loc. In acest caz rotile se incalzesc si fara franare, doar la simplu mers, consumul creste si ai senzatie de decelerare la apasarea ambreajului
  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mda...nu stiu ce sa zic de consum,dar masina nu cred ca merge infranata pt ca nu simt miros de frana arsa si totusi discul frige si janta usor calduta!totusi sa fie de vina jante de aliaj late 7j?orikum mi-au scazut din viteza maxima acu prind undeva la 155-160km/h pe ceas pe cand cu cele de tabla am mers si 190 km/h
maine dau jantele jos sa vad despre ce e vb si daca nu ii gasesc o rezolvare ma duc in service



  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Verifica integritatea garniturilor de la pistonasele de frana, daca sunt deteriorate a intrat apa la pistoane si au ruginit, ramanand blocate. Se curata pistonasele cu smirgel fin, se ung cu vaselina rezistenta la temperaturi inalte si pun garnituri noi.
Eu am avut o problema similara si rezolvarea a fost mai simpla, deorece ruginisera "urechile de prindere" pe etrier (partea de fier) si nu mai culisau inapoi complet. Poti face un test la pistonase impingand cu ceva in ele sa vezi daca intra complet. Sistemul e simplu, se desface etrierul cu o cheie inelara de 8, parca.
  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mane daca te pricepi ia zi cand imi faci o vizita ?poate facem vreo treaba?
  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
gata rezolvata treaba!se poate inchideee
  • yangzi

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
poate ne scrii si noua ce era problema, daca tot ne-am obosit tastand imaginatiile noastre
  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pai practic nu a fost problema deloc!ideea e ca inainte cand aveam jantele originale tabla nu am verificat niciodata discurile pentru ca aveam acces greu la ele,dar acu cu jante aliaj e alta treaba si poate d-aia mi s-a parut ca mi se incing discurile mai mult decat normal
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR