Parola noua?


Salut. Am un Opel Astra Cosmo de 1,9 la 120 CP,diesel , 2005, neinmatriculat, adus din Franta. Vreau sa-l inscriu si am incercat sa-mi calculez singur taxa de mediu. Am dat de o problema la care eu nu am raspuns.Nu stiu daca motorul asta are filtru de particule. Poate sa ma ajute cineva ?
are!
Nu neaparat. Eu am Z19DTH si nu mi-am cumparat pentru ca nu am vrut.
Dar o Astra G din 2003, motor Z17DTL, are filtru de particule?
Nu
Multumesc ptr raspuns. Se poate pune/are sens sa instalez?
Are sens doar daca te intereseaza ecologia, pe termen scurt nu iti ajuta la nimic. Din fabrica nu se pune, deci daca se face, se face doar "custom job".
Ma intereseaza... pe termen scurt Wink Multumesc ptr raspuns!
Totusi unde se poate afla sigur ? Azi am facut RAR-ul si acolo nu mi-a zis nimeni nimic. Vreau sa stiu daca am sau nu , pentru ca taxa de mediu este diferita de la un caz la altul, si nu vreau sa ajung la mana doamnelor de Ad .financiara.
Nistor a scris: Salut. Am un Opel Astra Cosmo de 1,9 la 120 CP,diesel , 2005, neinmatriculat, adus din Franta. Vreau sa-l inscriu si am incercat sa-mi calculez singur taxa de mediu. Am dat de o problema la care eu nu am raspuns.Nu stiu daca motorul asta are filtru de particule. Poate sa ma ajute cineva ?


Ai doua variante: 1. te bagi sub masina si cercetezi;
2. diagnoza computerizata.

CristianTM.
Faza e ca nu stiu cum il cred aia de la inmatriculari ca are filtru de particule diesel. Cred ca ar trebui sa intrebe pe undeva ce fel de hartie ii trebuie ca sa dovedeasca ca are filtru de particule.
Eu am acelasi motor si am filtru de particule (DPF), dar ca sa dovedesti la rar ca ai asa ceva, iti trebuie un certificat de conformitate emis de opel, ceea ce ma indoiesc ca vei obtine asa usor, mai ales daca n-a fost montat din fabrica.
Noxele la RAR sunt masurate de catre tehnicienii de aici, in situatia in care nu sunt trecute in certificatul de origine al masinii. La unele sucursale RAR este posibil sa se ia in considerare exclusiv noxele constatate (masurate) de ei.
O masina diesel are, in mare, 4 filtre care sunt considerate consumabile:
- filtru de ulei
- filtru de combustibil
- filtru de aer (mai nou, se produc si pt drumuri grele de genul celor de la noi)
- de polen (care pot fi "simple" sau cu carbon).
vin totusi cu o completare....
intrati si cititi .... http://www.common-rail.cons...trul-de-particule
dodo_13 a scris: Are sens doar daca te intereseaza ecologia, pe termen scurt nu iti ajuta la nimic. Din fabrica nu se pune, deci daca se face, se face doar "custom job".


ai idee cam cat costa montarea unui asemenea filtru. pe mine m-ar ave\antaja la taxa cu filtru e 1200 fara filtru e 2200. am o astra din 98/12 2.0 Di motor X20DL.
Salut,

T22DTR , Vectra C din 04.2002 are oare asa ceva? filtru de particule..
Nistor a scris: Totusi unde se poate afla sigur ? Azi am facut RAR-ul si acolo nu mi-a zis nimeni nimic. Vreau sa stiu daca am sau nu , pentru ca taxa de mediu este diferita de la un caz la altul, si nu vreau sa ajung la mana doamnelor de Ad .financiara.


In cartea de identitate primită de la RAR, la rubrica mențiuni, ai trecute dimensiunile jantelor, altele decât cele menționate in brieful din țara de origine ( dacă este cazul ), emisia de CO2 in g/km, precum și existența filtrului de particule ( dacă este cazul ). Și eu am un motor la fel ca al tău, am primit de la RAR cartea de identitate, și acolo am văzut că mașina are filtru de particule. Cei de la Ad. Fiscală preiau această informație din cartea de identitate. În concluzie: cercetează atent rubrica mentiuni din CI și vei găsi răspunsul la întrebare.
Eu unul nici nu sunt sigur daca am sau nu! Intrebarea mea este daca il ai ajuta mai mult sau nu ? si da nu il ai care sunt problemele? in afara bineinteles de emisiile de noxe mai mari si taxele aferente acestora. Chiar sunt curios ce minusuri are motorul fara acest filtru!
colbert a scris: Eu unul nici nu sunt sigur daca am sau nu! Intrebarea mea este daca il ai ajuta mai mult sau nu ? si da nu il ai care sunt problemele? in afara bineinteles de emisiile de noxe mai mari si taxele aferente acestora. Chiar sunt curios ce minusuri are motorul fara acest filtru!



daca e masina din semnatura nu are filtru de particule

filtru de particule mai este inca o " toba " in plus pe sistemul de evacuare
daca masina are platesti taxa mai mica =avantaj dar
revizia este mai scumpa = dezavantaj (uleirile sunt diferite - exista ulei special pt masini cu filtru de particule)

numai bine
Da! Multumesc!

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou