mihaila
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2008 1.9 crdti 120 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am un OPEL ASTRA H ,1.4 90 CP, si as vrea sa achizitionez tot o ASTRA H dar pe motorina ceva de genul 19 cdti 120 sau 150 CP La benzina pedalierul[ambreaj,frina acceleratie] este o adevarata placere la traficul nostru din marile orase gen Constanta vara sau Bucuresti .As vrea sa stiu daca este vreo diferenta la masinile cu motor pe motorina? Pun aceasta intrebare deoarece am condus acum citeva zile masina unui prieten un Opel Astra G 1.7 DTI, in Bucuresti si am facut febra la picioare asa de tari sunt toate pedalele. Ma puteti ajuta ? Va Multumesc!
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
Fialdo- Suspendat
- 130 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2003 Y20DTH
- Iasi
Fialdo- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Cred ca pot fi diferente si la aceleasi tipuri de masini cu aceeasi motorizare.
Ambreajul sau frana pot sa-si "spuna cuvantul" mai sus sau mai jos. Altfel spus, sunt masini la care trebuie doar putin sa apesi pe ambreaj/frana, iar la altele trebuie sa "dai blana".
Eu cred ca aceste diferente se regasesc la fiecare masina (vorba aia: nu exista masini la fel). Acest mic impediment va fi cu siguranta depasit destul de usor (ma refer si ca timp).
Un aspect insa important dupa parerea mea este modul de pornire a masinilor diesel si benzina. La benzina poti sa dai cheie imediat ce ai intrat in masina, la diesel trebuie insa sa nu te grabesti si sa astepti cateva secunde sa se "seteze" fiecare componenta (sunt martorii luminosi din bord care trebuie lasati sa se stinga)....
Ar mai fi si alte mici aspecte dar cred ca le-ai constatat sau le vei constata si singur...
Daca-ti iei masina SH sa fii atent ca spre ex 150.000 de km pt un motor pe benzina nu cantaresc la fel si la un motor diesel (si aici nu ma refer la chestia pur numerica, cantitativa)...
Ambreajul sau frana pot sa-si "spuna cuvantul" mai sus sau mai jos. Altfel spus, sunt masini la care trebuie doar putin sa apesi pe ambreaj/frana, iar la altele trebuie sa "dai blana".
Eu cred ca aceste diferente se regasesc la fiecare masina (vorba aia: nu exista masini la fel). Acest mic impediment va fi cu siguranta depasit destul de usor (ma refer si ca timp).
Un aspect insa important dupa parerea mea este modul de pornire a masinilor diesel si benzina. La benzina poti sa dai cheie imediat ce ai intrat in masina, la diesel trebuie insa sa nu te grabesti si sa astepti cateva secunde sa se "seteze" fiecare componenta (sunt martorii luminosi din bord care trebuie lasati sa se stinga)....
Ar mai fi si alte mici aspecte dar cred ca le-ai constatat sau le vei constata si singur...
Daca-ti iei masina SH sa fii atent ca spre ex 150.000 de km pt un motor pe benzina nu cantaresc la fel si la un motor diesel (si aici nu ma refer la chestia pur numerica, cantitativa)...
mihaila
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2008 1.9 crdti 120 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2007
- Mesaj Privat
Mercy pentru sfat dar eu m-am referit la forta pe care trebuie sa o aplici pedalierului [ambreiaj de obicei],la Astra mea este foarte usor de apasat pedala de ambreaj[1.4 90 cp ]nu mai zic de frina.Apropo ce ai vrut sa spui cu 150000 km la benzina nu cantaresc la fel si la diesel? motoarele !?! sau uzura lor !?! Am facut comanda pentru Astra H 1,9 CDTI 120 cp la GTT si imi vine masina in decembrie si cum am mai spus m-am cam speriat cind am vazut cit de greu se conduce un diesel ,bine destul de vechi [astra g 1,7 dti ] din 2003 si peste 130 000 km asta daca o conta cumva si uzura si pedalierul devine asa de rigid. Astept raspuns de la cei care au condus Astra H atit bezina cat si diesel. Multumesc!
Fialdo- Suspendat
- 130 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2003 Y20DTH
- Iasi
Fialdo- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
mihaila
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2008 1.9 crdti 120 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2007
- Mesaj Privat
In sfirsit mi-a venit noua masina [astra h,1.9 cdti 120 cp] !Deocamdata sunt foarte multumit ,nu are abreajul atat de tare pe cat ma asteptam .Este destul de acceptabil,si cred ca o sa reusesc cat de curand sa ma obisnuiesc ,dar am si o mica nelamurire!.Daca ma poate ajuta cineva ,as ramane profund inndatorat!. Este normal ca atunci cind schimbi vitezele si ai sa zicem aproximativ 2200-2500 rotatii pe minut, sa vibreze ambreajul?Nu suparator de tare dar ... vibreaza! La 1,4 benzina nu se simtea absolut nimic dar chiar nimic. Este normal sa faca asa?Sau are vreo problema rulmentul de presiune de la placa de presiune?Sper sa nu fie asta ca doar este noua masina ,are 285 km cat am facut de la Buc. la Constanta. VA MULTUMESC!