Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Boogie

  • Mesaje scrise: 991
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am cautat pe forum dar nu am gasit pe nicaieri o problema asemanatoare; si anume : acum vreo 2 zile, la un an de cand mi-am schimbat toata distributia am observat ca toata cureaua are mici crapaturi(foarte fine) pe toata lungimea ei pe interior (unde sunt santurile alea) la 1-2cm distanta intre ele... Intrebare : este normal sa arate asa o curea pusa acum un an care a facut vreo 15.000km? Mentionez ca masina a functionat perfect inainte si dupa ce am schimbat cureaua... Am mai gasit in timp ce cautam o alta problema pe care o am legata de distributie : uneori scoate un vajait; am inteles din discutiile respective ca un motiv ar putea fi faptul ca este cureaua prea intinsa. Nu sunt expert in mecanica dar mi se pare ca si cureaua mea este cam tensionata (desi mecanicul care a schimbat-o a facut niste semne "p-ici pi colo" pana sa o dea jos). Sa fie asta motivul pentru care au aparut crapaturile alea? Eu cred ca nu e normal sa arate asa si ma gandesc sa o schimb... Daca e cineva mai in domeniu il rog sa-mi dea si mie un sfat... Si inca o intrebare : aveti idee cam cat ma costa cureaua?(nu vreau sa schimb toata distributia ca este noua)...
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu e deloc normal si e chiar riscant sa mergi cu ea asa, cand am schimbat distributia cureaua avea 90k km si era perfecta, se vedea inca marca scrisa pe ea. E posibil intr-adevar sa fie cureaua prea intinsa si sa se uzeze mult mai tare, dar ar trebui sa si vajaie puternic. O curea e undeva in jurul a 100 ron.
  • Boogie

  • Mesaje scrise: 991
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2006