- cangri
- *******
- 5,415 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,415
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
N-au timp de teste. Sunt foarte ocupati sa-mi raspunda la e-mail-ul trimis de mine in data de 14.06.2011:
"Buna ziua.
Va rog sa-mi spuneti unde se face injectia de HHO: inainte de debitmetru, intre debitmetru si senzorul de oxigen sau dupa senzorul de oxigen?
Va multumesc.
Cu stima,"
Inca astept raspunsul ....
"Buna ziua.
Va rog sa-mi spuneti unde se face injectia de HHO: inainte de debitmetru, intre debitmetru si senzorul de oxigen sau dupa senzorul de oxigen?
Va multumesc.
Cu stima,"
Inca astept raspunsul ....
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
hho
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2011
- Mesaj Privat
stelea a scris:N-au timp de teste. Sunt foarte ocupati sa-mi raspunda la e-mail-ul trimis de mine in data de 14.06.2011:
"Buna ziua.
Va rog sa-mi spuneti unde se face injectia de HHO: inainte de debitmetru, intre debitmetru si senzorul de oxigen sau dupa senzorul de oxigen?
Va multumesc.
Cu stima,"
Inca astept raspunsul ....
"Buna ziua.
Va rog sa-mi spuneti unde se face injectia de HHO: inainte de debitmetru, intre debitmetru si senzorul de oxigen sau dupa senzorul de oxigen?
Va multumesc.
Cu stima,"
Inca astept raspunsul ....
Ati trimis la noi acest mesaj si nu ati primit raspuns? este imposibil deoarece noi raspundem la toate e-mailurile trimise. injectia de HHo se face dupa debitmetru in furtunul/teava/racord de admisie si bineinteles si inainte de cel de oxigen care este pe evacuare. Cel putin noi nu am intalnit o masina care sa aibe sondele lambda pe circuitul de admisie.
hho
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2011
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:A fost frumos sambata doar ca era prea cald si am curatat o admisie de Y20DTH, bine si altele... ne-am stricat mainile cu 3 sticle de solvent si un spray. Chiar nu am avut eu timp.
ai numarul meu de telefon in mesajul privat. Astept sa ma contactezi. Sa-mi dai de stire te rog cu cel putin 2 zile inainte ca sa fiu sigur ca sunt liber. Weekendul asta de exemplu nu pot eu. Suntem plecati la brasov pentru a monta demonstrativ cateva intalatii pe camioane.
hho
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2011
- Mesaj Privat
florins a scris:HHO te rog daca poti sa mi dai niste date de contact ?sunt interesat de sistem ! nu pot trimite mesaj privat deoarece nu am inca 10 post-uri !
Multumesc !
astept datele de contact !
Multumesc !
astept datele de contact !
din pacate datorita politicii forumului nu pot spune public detaliile. dar, te pot ajuta. foloseste google si vezi cine comercializeaza/monteaza instalatii hidrogen.
- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
hho a scris:
Ati trimis la noi acest mesaj si nu ati primit raspuns? este imposibil deoarece noi raspundem la toate e-mailurile trimise. injectia de HHo se face dupa debitmetru in furtunul/teava/racord de admisie si bineinteles si inainte de cel de oxigen care este pe evacuare. Cel putin noi nu am intalnit o masina care sa aibe sondele lambda pe circuitul de admisie.
stelea a scris:N-au timp de teste. Sunt foarte ocupati sa-mi raspunda la e-mail-ul trimis de mine in data de 14.06.2011:
"Buna ziua.
Va rog sa-mi spuneti unde se face injectia de HHO: inainte de debitmetru, intre debitmetru si senzorul de oxigen sau dupa senzorul de oxigen?
Va multumesc.
Cu stima,"
Inca astept raspunsul ....
"Buna ziua.
Va rog sa-mi spuneti unde se face injectia de HHO: inainte de debitmetru, intre debitmetru si senzorul de oxigen sau dupa senzorul de oxigen?
Va multumesc.
Cu stima,"
Inca astept raspunsul ....
Ati trimis la noi acest mesaj si nu ati primit raspuns? este imposibil deoarece noi raspundem la toate e-mailurile trimise. injectia de HHo se face dupa debitmetru in furtunul/teava/racord de admisie si bineinteles si inainte de cel de oxigen care este pe evacuare. Cel putin noi nu am intalnit o masina care sa aibe sondele lambda pe circuitul de admisie.
Da, am gresit ... era vorba de senzorul de temperatura aer, care e dupa debitmetru si nu de sonda lambda. Nici cand am dat "copy - paste" nu am vazut greseala.
Oricum, multumesc de raspuns.
cristakis
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2011
- Mesaj Privat
abia astept testarea cat mai obiectiva cu putinta...sicer nu as cumpara un generator gata facut...provocarea de a face unul este mult mai placuta si nu ma dau banii afara din casa incat sa iau un kit de la utilizatorul HHO. sunt inca in cautarea unei solutii constructive cu randament cat mai bun. sunt uimit de polemica asta contra unora care au incercat, de obicei cei care si-au facut generatoare functionale nu spun prea multe...in grupuri restranse doar scapa cate ceva...in continuare...ma intereseaza daca cineva poate da sfaturi constructive realiste. a polemiza pe marginea a ce face sau nu face hh0...chiar este pierdere de vreme...
- Alexandru Nicolae
- *
- 10 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Vectra 1996 x18xe
- Bucuresti
Alexandru Nicolae
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salut
Am citit postarile de la acest topic
As fi shi eu interesat de o instalatie de hidrogen pe mashina personala .Am o mashina vectra B cu motor X18Xe problema este ca treb sa modific tensiunea pe care o da sonda lambda cel putin asha am inteles de la baieti care comercializeaza kitul de hidrogen. Personal dupa multe cautari am gasit o schema care face treaba asta, acum problema este ca treb construit dispozitivul.
oare de ce nu reushesc sa bag o imagine?
Am citit postarile de la acest topic
As fi shi eu interesat de o instalatie de hidrogen pe mashina personala .Am o mashina vectra B cu motor X18Xe problema este ca treb sa modific tensiunea pe care o da sonda lambda cel putin asha am inteles de la baieti care comercializeaza kitul de hidrogen. Personal dupa multe cautari am gasit o schema care face treaba asta, acum problema este ca treb construit dispozitivul.
oare de ce nu reushesc sa bag o imagine?
TM32PIF
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
cristakis
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2011
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Stefy_008
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
cristakis
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2011
- Mesaj Privat
loloiu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2010
- Mesaj Privat
Urmand strategia Opel de micsorare a cilindreii, concomitent cu cresterea puterii litrice si scaderea noxelor, ultima generatie de motoare diesel compacte s-a imbogatit cu 2 noi modele mai puternice, reprezentand un ‘’diesel state-of-art’’ al clasei 1.7 litri.
Acesti doi noi membrii sunt Z17 DTJ -110 CP respectiv DTR-125 CP, creditati cu un consum mediu de numai 5,2/5,4 litri la 100 km. Sistemul de injectie common-rail, impreuna cu injectoarele si pompa de inalta presiune, cu senzor de temperatura si masurarea debitului la intrare, ce echipeaza motoarele Z17 DTR /DTJ sunt produse de firma DENSO. Injectoarele sunt permanent alimentate cu motorina la inalta presiune, dar momentul si durata injectie sunt comandate de ECU.
Denso lanseaza la sfarsitul anului 1995 primul sistem cu rampa comuna (common-rail) pentru autocamioane. Daimler-Benz au lansat in anul 1997 primul sistem de injectie cu rampa comuna pentru autoturisme in anul 1997. In anul 2002 firma DENSO lanseaza sistemul common-rail, ce lucreaza la o presiune de 1800 bari. In aceste conditii, motorul indeplineste cu usurinta cerintele normei EURO 4, si asta in conditiile in care nu este necesara montarea unui filtru de particule.
Sistemul de injectie foloseste injectoare piezoelectrice multijet, capabile de 5 injectii pe un ciclu motor astfel :
- injectia pilot (1) se face pana cand motorul atinge temperatura de 60 de grade dupa care se intrerupe;
- preinjectia (2), injectia principal (3) si injectia ulterioara (4) formeaza injectia de baza, care prin cele 3 subdiviziuni asigura o ardere eficienta a combustibilului, concomitent cu o reducere semnificativa cantitatilor de noxe;
- injectia tarzie (5), se realizeaza numai la motoarele Z17DTJ si DTR, care sunt echipate cu filtru de particule (DPF). Prin aceasta, se injecteaza combustibil suplimentar in faza de evacuare a gazelor de ardere, cand pistonul se afla in punctul mort superior in vederea cresterii temperaturii gazelor de ardere necesare declansarii procesului de regenerare (550 grade) a filtrului de particule;
Toate acestea, nu ar fi posibile fara o unitate de control a managemetului motorului, performanta care sa adapteze continuu schema de injectie in functie de informatile primite de la senzorii ce impanzesc motorul.
Ar mai fi de precizat ca odata cu lansarea celor 2 noi motoare DTJ si DTR, s-a optat si pentru cuplarea acestora la o cutie de viteze cu 6 rapoarte, spre deosebire de modelele anterioare care aveau cutii de viteze cu 5 trepte.
Tip motor
Tip cutie de viteze
Raport de trasmisie
Raport angrenaj final (grup conic)
Z 17 DTL
F17 - 5 trepte
CR
3,74
Z 17 DTH
F23 – 5 trepte
WR
3,95
Z17 DTH
M32 – 6 trepte
WR
3,65
Z17 DTJ/DTR
M32 – 6 trepte
WR
3,65
WR
-
raport de transmisie mare
CR
-
raport de transmisie mic
Avand in vedere strategia de marketing a firmei Opel, cel putin pentru perioada imediat urmatoare, s-a renuntat din pacate la echiparea modelului Astra H cu motorul de 125 CP, care ar fi trebuit sa inlocuiasca motorul Z19 DT – 120 CP, acesta fiind disponibil doar pe Corsa si Meriva.
Acesti doi noi membrii sunt Z17 DTJ -110 CP respectiv DTR-125 CP, creditati cu un consum mediu de numai 5,2/5,4 litri la 100 km. Sistemul de injectie common-rail, impreuna cu injectoarele si pompa de inalta presiune, cu senzor de temperatura si masurarea debitului la intrare, ce echipeaza motoarele Z17 DTR /DTJ sunt produse de firma DENSO. Injectoarele sunt permanent alimentate cu motorina la inalta presiune, dar momentul si durata injectie sunt comandate de ECU.
Denso lanseaza la sfarsitul anului 1995 primul sistem cu rampa comuna (common-rail) pentru autocamioane. Daimler-Benz au lansat in anul 1997 primul sistem de injectie cu rampa comuna pentru autoturisme in anul 1997. In anul 2002 firma DENSO lanseaza sistemul common-rail, ce lucreaza la o presiune de 1800 bari. In aceste conditii, motorul indeplineste cu usurinta cerintele normei EURO 4, si asta in conditiile in care nu este necesara montarea unui filtru de particule.
Sistemul de injectie foloseste injectoare piezoelectrice multijet, capabile de 5 injectii pe un ciclu motor astfel :
- injectia pilot (1) se face pana cand motorul atinge temperatura de 60 de grade dupa care se intrerupe;
- preinjectia (2), injectia principal (3) si injectia ulterioara (4) formeaza injectia de baza, care prin cele 3 subdiviziuni asigura o ardere eficienta a combustibilului, concomitent cu o reducere semnificativa cantitatilor de noxe;
- injectia tarzie (5), se realizeaza numai la motoarele Z17DTJ si DTR, care sunt echipate cu filtru de particule (DPF). Prin aceasta, se injecteaza combustibil suplimentar in faza de evacuare a gazelor de ardere, cand pistonul se afla in punctul mort superior in vederea cresterii temperaturii gazelor de ardere necesare declansarii procesului de regenerare (550 grade) a filtrului de particule;
Toate acestea, nu ar fi posibile fara o unitate de control a managemetului motorului, performanta care sa adapteze continuu schema de injectie in functie de informatile primite de la senzorii ce impanzesc motorul.
Ar mai fi de precizat ca odata cu lansarea celor 2 noi motoare DTJ si DTR, s-a optat si pentru cuplarea acestora la o cutie de viteze cu 6 rapoarte, spre deosebire de modelele anterioare care aveau cutii de viteze cu 5 trepte.
Tip motor
Tip cutie de viteze
Raport de trasmisie
Raport angrenaj final (grup conic)
Z 17 DTL
F17 - 5 trepte
CR
3,74
Z 17 DTH
F23 – 5 trepte
WR
3,95
Z17 DTH
M32 – 6 trepte
WR
3,65
Z17 DTJ/DTR
M32 – 6 trepte
WR
3,65
WR
-
raport de transmisie mare
CR
-
raport de transmisie mic
Avand in vedere strategia de marketing a firmei Opel, cel putin pentru perioada imediat urmatoare, s-a renuntat din pacate la echiparea modelului Astra H cu motorul de 125 CP, care ar fi trebuit sa inlocuiasca motorul Z19 DT – 120 CP, acesta fiind disponibil doar pe Corsa si Meriva.
Stefy_008
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
buz_oianu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
buz_oianu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2010
- Mesaj Privat