Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
te uiti la codul de pe el, daca e identic bineinteles ca merge, incearca si cu mufa scoasa de la el, poate nu intra in modul service si face dozajul standard
Skip ads

  • oppel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
benny, iti dau un sfat prietenesc: VINDE-O ! eu nu i-am dat de cap cu toate testerele si EGR curatat, admisie curatata..... Eu doar asa am scapat de belea! Daca vrei sa-ti faci nervi, sa pierzi timp si bani, chinuie-te sa afli care e buba! Ia in considerare sfatul meu si mai bine pui 1000 de euro si iei VW. La motor e peste OPEL de o mie de ori!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
oppel a scris:benny, iti dau un sfat prietenesc: VINDE-O ! ................... La motor e peste OPEL de o mie de ori!


Oare?

Relativ recent am aflat de la un coleg de forum cu Y20DTH ca avea furtunasele de vacum inversate.


La TDI alea de 1,9 stiti la cat pica turbo? Dar injectoarele la PD? Dar senzori? Rar apuca sa vada 200.000 fara interventi destul de majore. Ca sa nu mai vorbim de planetare si cuti care la vectre si la astre nu am vazut sa pice in 200.000. Avantaj ar fi ca vag com e mai usor ca op com dar..........
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salutare. am si eu o problema cu o vectra b y20dth ,mi se aprinde check engine la relanti daca o turez cam peste 2500rpm pe loc sau la plecare in timp ce o fortez sa mearga se stinge martorul si merge perfect, am fost la tester si apare p0400 ceva legat de egr, am curatat valva egr si admisia, problema persista, am curatat si debitmetrul si degeaba. care sa fie problema?! mentionez ca westgate se deschide, egr scos din admisie si se vede cum se misca pistonasul dupa ce accelerez, valava care deschide voletii din admisie idem. nu-i dau de cap, ce sa-i mai fac? scuze de acest post cam lung. multumesc anticipat.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Verifica presiunea pe furtunele de vacum si electrovalvele de pe circuitul de vacum.
Daca rezolvi ceva, sa ne spui cum ai facut.
  • benny4u2003

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Exact asa a fost si la mine...mi se apindea masina cu cheita si peste 2500 de ture se stingea...eroare P0400 pe tester,debitmetru curatat si eroarea a disparut da masina tot nu trage cum vreau eu ,tre sa o las sa isi ia viteza...am facut proba weekendu asta cu alt debitmetru de pe un opel cu motor de 2 dar era dti nu dth si avea si alt cod si tot la fel mergea....care aveti un debitmetru cu codul BOSH 0281002428 sa ma ajutati si pe mine sa vad daca e vreo diferenta cu toate ca multi zic ca nu ar fi de acolo,ca e vreun senzor pe undeva care nu mai lucreaza cum trebuie!
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@iulian1971. multumesc de raspuns. cum pot verifica electrovalvele daca functioneaza cum trebuie si presiunea pe instalatia de vacu. la tester nu a iesit decat p0400, fara alte probleme.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am sa ma repet: daca aveti o eroare p0400 nu intotdeauna este vinovat egr-ul.Poate fi debitmetrul de vina,in special la cele cu egr electro-mecanic(nu vacuumatic).
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Intreaba la service daca au manometru de vacum, asa pot sa verifice fiecare electrovalva in parte si furtunasele de plastic.
Daca ai ocazia monteaza un debitmetru de la o alta masina (Y20DTH) si vezi cum merge.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
multumesc de raspuns ,am sa-ti urmez sfatul
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
va salut. profit de topicul omului si ma bag si eu aici, sper sa nu deranjez.
Imi poate arata si mie cineva o poza cu motorul si o sageata spre valva EGR? Am Y20DTH si nu stiu care-ui valva EGR. Vreau s-o curat dar....nu stiu de unde s-o iau.
Multumesc frumos.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
invest20042001 a scris:va salut. profit de topicul omului si ma bag si eu aici, sper sa nu deranjez.
Imi poate arata si mie cineva o poza cu motorul si o sageata spre valva EGR? Am Y20DTH si nu stiu care-ui valva EGR. Vreau s-o curat dar....nu stiu de unde s-o iau.
Multumesc frumos.
dai o cautare -curatare valva EGR- si ai sa vezi unde se afla si cum sa o cureti. in poza este cea cu nr.7 se afla exact sub capacul de protectie pe care scrie ecotec si este prinsa in 2 suruburi.


Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
daca zici ca atunci cand accelerezi se stinge becu de la check engine....este ff posibil sa ai un por pe membrana de la egr(asa am patit eu) daca mergi constat cu viteza sa zicem 120/h se aprinde,nu?
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:daca zici ca atunci cand accelerezi se stinge becu de la check engine....este ff posibil sa ai un por pe membrana de la egr(asa am patit eu) daca mergi constat cu viteza sa zicem 120/h se aprinde,nu?
se aprinde doar la relanti, egr-ul l-am verificat si nu pierde pic de aer membrana.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Alin-Smith a scris:
invest20042001 a scris:va salut. profit de topicul omului si ma bag si eu aici, sper sa nu deranjez.
Imi poate arata si mie cineva o poza cu motorul si o sageata spre valva EGR? Am Y20DTH si nu stiu care-ui valva EGR. Vreau s-o curat dar....nu stiu de unde s-o iau.
Multumesc frumos.
dai o cautare -curatare valva EGR- si ai sa vezi unde se afla si cum sa o cureti. in poza este cea cu nr.7 se afla exact sub capacul de protectie pe care scrie ecotec si este prinsa in 2 suruburi.


Multumesc frumos dar masina mea nu are asa ceva. E posibil sa fie motoare cu acelasi cod dar diferite ca si constructie? Repet, motorul meu este y20dth si nu are asa ceva, cel putin nu aceeasi forma.
...si mai mentionez ca masina merge bine dar daca toata lumea curata o anume piesa, vreau s-o curat si eu. Very Happy
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
asa am avut si eu furtunasele la vacuum inversate.
merge de rupe acum ,mai ales dupa ce i-am facut remap.
din greseala,la mecanic nu a fost atent cand le-a scos Smile.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@invest20042001 da ai dreptate am vazut ca ai masina din 2003 , inseamna ca ai egr electric nu vacumatic. sa sti ca este putin mai complicat dar se curata si al tau, se afla in acelasi loc doar ca arata altfel.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
mai am o pista pentru benny:
astazi am pornit masina si surpriza, s-a oprit, iar pornesc iar se opreste. Deja ma gandeam ca e pompa dar parca nu imi venea sa cred. Scot furtunasul de vacuum de la throttle body si masina ramane pornita (la 2.0 parca nu are clapeta pe admisie pentru oprire).
In fine, daca ai fost la vreun meserias si ti-a pus aiurea furtunasele de vacuum e posibil ca supapa vacuumatica de swirl sa fie trasa si sa nu iti mai intre aer prin 8 orificii ci decat prin 4. Nu ai erori pe partea electronica, in senzor se formeaza presiune dar in motor nu o sa intre suficient aer tocmai pentru ca jumatate din galerie e obturata.
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
In urma unei vizite la tester, mi s-a spus ca am debitmetrul obosit. Pentru ca inca nu am eroare pe el, mi s-a recomandat metoda cu inel la intrare, in dreptul acelei grile/plase.
Initial am pus un inel de carton de cca 11-12 mm latime. Masina tragea mai bine dar avea vreo 2 balbaieli pe la 1500 si 1800 rpm in accelerare si oricand incepea frana de motor (decelerare). Dupa 3500 rpm mi s-a aprins martorul in bord si demarajul a murit instantaneu. Am tras pe dreapta, am oprit si repornit motorul si masina a mers iar ca inainte de eroare, becul nu s-a mai aprins.
Am ajuns acasa si am mai subtiat inelul cu cca 2 mm. Masina mergea foarte bine, fara balbe, dar la un demaraj mai lung si numai in treapta a 4a, pe la 4000 rpm a aprut iar eroarea si demarajul a murit.
Am subtiat inelul cu inca 2 mm si am plecat iar in test. Masina trage bine, nu asa bine ca la ultimul test dar nu mai a aparut nicio eroare in bord, indiferent de conditiile de mers.
In concluzie, un inel de cca 8 mm latime, pus la intrarea in debitmetru inainte de grila, mai invie putin un motor puturos din cauza debitmetrului obosit.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ti-a mai aparut eroarea de cand ai pus acel inel la debitmetru? ma bate gandul sa incerc si eu
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR