Parola noua?


va rog sa mi spune ti si mie pretul bucselor si de unde se pot comanda. multumesc
Atata timp cat nu dai nici un fel de dataliu despre masina ta, nimeni nu iti poate oferi un raspuns concret. Totusi, pt ca esti mai nou printre noi, iti recomand sa accesezi link-ul urmator, iti alegi modelul masinii tale si apoi vezi ce piese te intereseaza A U T O A . Magazinul respectiv se afla in Bucuresti, tu esti din Bucuresti, deci poti merge la ei daca iti convin preturile.
Pe viitor incearca sa dai cat mai multe detalii despre ceea ce te intereseaza. Iti recomand sa-ti completezi profilul si sa-ti treci in semntaura datele masinii cum este la mine.
zi si mie cam cat costa alea 2 bucse si de unde ai cumparat(bucse silent se mai cheama, nu?)
as vrea sa le comand dar vreau un pret bun..
ms
Daca pe mine ma intrebi bucsele au costat 68RON bucata si pt manopera am platit 2 ore de service 70RON
Am cautat mult cauza acestor zgomote de la Vectra Sedan, zgomote seci care se aud in spatele masinii in zona superioara a amortizoarelor, am schimbat bucse si amortizoare am consultat multi meseriasi si am reusit, dupa cca un an si ceva de cautari sa gasesc cauza acestora;Constatarile mele si solutia ...
- zgomotele sunt produse de amortizoare, la sedan sunt combinate ulei+gaz si sunt favorizate de vremea calda si masina neincarcata care in aceste conditii lucreaza la limita superioara a cursei si apar lovituri in limitatorul de cursa din amortizor.
- "vinovate" de acest aspect sunt cele patru bucse, alea lunguiete care sunt in capatele bratelor spate spre mijlocul caroseriei sau mai bine zis al caruciorului spate.Chiar daca se schimba aceste bucse daca strangerea lor nu se face cu masina semiincarcata, deci ideal strangerea suruburilor care fixeaza aceste brate pe caruciorul-puntea spate a masinii, trebuie facuta pe o groapa cu masina semiincarcata; eu am urcat im masina pe bancile din spate doua persoane de cca. 80 kg.
Dupa schimbarea bucselor si procedura de strangere recomandata am scapat de aceste zgomote sacaitoare.
Salut

Daca doriti niste bucse bune si de calitate puteti comanda la
www.extremesuspension.ro, dealerul Powerflex in Romania.
Nu merge site-ul.
@csandu ai mare dreptate dar foarte putine serviceuri mai practica reparatul pe groapa.
Scuze

site-ul era www.xtremesuspension.ro
40 69 0005 pe SWAG GERMANY
Salutare

Toata lumea vorbeste de bucse dar nimeni de schimbatul lor. Omu nostru vrea sa stie daca se schimba sau nu si cu masina in curte , nu numai pe elevator. Eu am schimbat bucsele si pe dreapta si pe stanga singur acasa. Am ridicat masina pe cric, am dat roata jos. Am luat 2 tevi si un aparat de sudura. Primul diametru era putin mai mare ca cel bucselor, ca sa se opreasca in suportul bucsei, si celalat diametru identic cu cel am bucsei. Am sudat o placa in capul fiecarei bucse, am bagat un surub de colo colo, si am dat la cheie pana a iesit busta afara. Invers la fel. Cam atat in mare. Cine vrea o sa pun si poze cu faimoasa presa "Made Home", care m-a scutit de multe dureri de cap. Acum am 35 000 km cu prima bucsa schimbata de mine si trebuie sa o schimb din nou ca are joc. deh.. ce este pe piata la noi nu mai tine ca cea originala. La service iti ridica masina pe elevator iti da toata fuzeta spate jos si mere cu ea la presa si asa iti schimba bucsile. Zic eu ca am raspuns omului in mare. Bafta la toata lumea. Sarbatori fericite tuturor.
P.S. Cine vrea sa cumpere bucsi lista este in felul urmator: Lemforder, Febi sau Swag , si apoi restul, in care nu am incredere deloc. Precizez ca lucrez in domeniul pieselor auto.
Cand ai timp si daca vrei pune cateva poze.
Nu sunt in clar cu sudatul.
Eu am avut probleme cu puntea spate, cauciucurile se uzau ciudat...2 creste da...una nu si faceau zgomot mare la viteze de peste 100 km/h. Am schimbat cele 4 bucse oscilante si celelalte 2 care vin prinse sub usile din spate(nu stiu cum le zice dar erau varza iar de acolo mi-a reglat directia la puntea spate). Directia trebuie facuta neaparat!
ovidiuvuia a scris: Dupa masa am fost pe un drum mai rau sa-i fa-i fac proba dar tot troncane ceva.
La service au tras si de celelalte bucse dar nu aveau nici care joc.
Poate sa fie ceva de la telescop?
A mai patit cineva asta?


si eu aveam un troncanit si cei de la service mi-au spus ca este de la flansa unui amortizor si se simtea la mana in capul acestuia
am schimbat 8 din 10 bucse pe spate. nu le-am schimbat pe cele 2 mari ca cica nu aveau joc.asta se intampla in martie, acu , de prin octombrie a inceput sa troncane pe spate de parca trag cu pusca. am verificat la un service si cica nu au joc. dar se pare ca nu am verificat cum trebuie pentru ca am urcat masina pe elevator. plus de asta cand le-am schimbat a trebuit sa iau de la dezmembrari si 2 suruburi ca trebuiau taiate ca nu ieseau din cauza rezervorului
Azi am scapat si eu de bataile de pe spate (batai ciudate, la balans, sau fara nici o noima, fara vre-un model anume) si am scapat si de scartaieturi la viteza mica pe denivelari.

Piese:
2 bucsi bara stabilizatoare spate - 10 lei bucata
4 bucsi oscilante (sau scartaietori, sper sa nu le confund) - de la 50 la 100 lei bucata (eu am luat la 50 ca nu stiam inca daca ele sunt vinovate)

Manopera service: 100 lei

Durata aprox. 2 ore (incluzand o indreptare de janta + o bieleta de directie).

Reglaj directie: 75 lei (pe fata aveam nevoie dupa schimbarea bieletei, dar am inteles ca se modifica si spatele dupa schimbul acestor 4 bucsi, si deci trebuie facuta geometria).

Scoaterea celor 4 vechi au facut-o prin bataie cu ciocanul intr-o teava , cred ca de 3 ", iar introducerea prin gresare cu vaselina si bataie cu acelasi tip de teava, insa aceasta era taiata perfect perpendicular pe axa ei de lungime, si era noua (sau asa parea). destul de greu de facut fara elevator aka acasa... De desfacut nu au desfacut decat suruburile aferente fiecarei bucsi, iar bratele le tineau departate printr-un chituc de lemn de 12/12 cm si cam de 40 cm lungime. Nu au dat fuzeta jos, nu au umblat la telescoape etc...

Cele 2 de la bara stabilizatoare, se pot scoate destul de usor si acasa, ridicata pe cric, cu roata data jos... Spray anti-rugina + cheie de 17 (ideala cu clichet, dar merge ceva mai chinuit si cu fixa sau inelara) si gata treaba.

Specific ca masina mea e caravan, 1.8, '96.


mark a scris: Eu am schimbat in service toate bucsele pe spate la masina din semnatura, ce detalii te intereseaza mai precis? Iti trebuie urmatoarele bucse, daca trebuie sau vrei sa le schimbi pe toate:
X 4 bucati
X 4 bucati
X 2 bucati

Pt alte detalii poti accesa link-ul urmator: A U T O A
acele bucsi se schiba un pic mai greu dar te sfatuiesc sa nu mergi la servs ca te va rupe la bani bucsa costa 40 de roni manopera te va termina pentru ca oresupunee demontarea intregii punti si sunt o gramada de ore de manopera le poti schimba la un mecanic ce poseda un elevator fara a demonta puntea se desfac prin gaurirea cauciucului sau arderea lui dupa care se taie camasa de metal cu o panza de bonfaier si se introduce cealalta bucsa operatiune ce dureaza 3 ore lejer
detalii despre bucse mai gasiti si aici http://www.clubopel.com/vie...=asc&start=60
Eu le-am schimbat pe toatepentru ca asa "m-a mancat..." Cele lunguiete nu trebuie schimbate ca nu prea se strica. A trebuit slabita puntea din caroserie , ca nu ieseau niste suruburi, apoi cand sa le schimbe bascula este de tabla si bucsile intepenite in ea. Cand dai sa le scoti se stramba bascula, cand le bagi la loc cele noi nu mai intra fest intra usor ca bascula e moale. De preferat sa le schimbi cu tot cu bascula daca tot te mananca. Mad Eu am crezut ca e operatiune banala o bucsa in bascula dar m-am convins ca mai bine le lasam tot pe alea. Pe una din bascule mi-a dat afturi de sudura ca sa nu se invarta bucsa in ea.
iar la bucsa mare de pe stanga cand a batut in ea s-a fisurat partea metalica aia mare de pe laterala ca o saiba. Am facut directia dar nu imi place cum sta masina pe sosea si s-ar putea sa fie din aceasta cauza, sa plece un pic bratul la viteza.
Un alt aspect nashpa este ca la geometrie iti poate face convergenta dar daca o roata ai pus-o mai in fata sau mai in spate nu stiu cu ce o poate masura si rotile pot fi paralele dar una mai in fata si una mai in spate.
Sfatul meu daca faceti aceasta operatiune cautati bine locul in care o veti face pt ca e destul de incurcata treaba. Smile
Busca aia de aluminiu pe care mi-a fisurat-o mie , am inteles ca se pune doar cu presa cu aburi sau cam asa ceva nicidecum cu ciocanul.
Nu este nevoie de nici o presa cu aburi ci doar de prese adecvate pentru fiecare set de bucsi in parte. Demontarea se face cu atentie si cu insemnarea pozitiei suportilor spate, cei in care se prind bratele longitudinale ale suspensiei. Se slabesc intr-devar si bratele transversale de la capetele care au bucsile acelea lunguiete.
Si bucsile oscilante si bucsa mare de tendon se introduc in locul celor vechi cu putina vaselina si prese mecanice adecvate pe diametru, astfel incat la strangere efortul de presare sa fie progresiv si uniform.
Cat de curand voi posta modaliatea de inlocuire a acestor bucsi.
Pentru inlocuirea bucsilor oscilante mi-am confectionat prese - iar pentru tendon - bucsa aceea mare voi apela la un coleg de forum.

asa arata tot ansamblu impachetat

iar asa este pe bucati:

se pot observa piesele componente: presa pentru introducere pe care am confectionat-o dintr-un piston de etrier de Dacia 1300, teava de extragere ( taiata fara mila din batatorul de covoare de langa bloc)
saiba pentru asezare si in partea opusa la piulita saiba de cap de amortizor (Alfa Romeo)

se vede lungimea totala a surubului


Pistonul de Dacie 1300 este ideal pt ca are si duritate mare, dar atentie trebuie strunjit si pe interior pt a intra fara probleme peste camasa de cauciuc a bucsii fara a o ciupi.

Aici se vede bucsa asezata in presa, diametrul exterior al presei este cu 1,2mm mai mic decat al bucsii, astfel incat atuci cand se preseaza pentru extragere - presa impingand progresiv bucsa afara, sa nu se impileze ea in locul bucsii si sa poata fi scoasa usor fara probleme, pentru ca ea usor , usor va lua locul bucsii oscilante. Tineti cont ca bucsa oscilanta nu o puteti scoate afara de pe brat decat atunci cand este extrasa in proportie de 90 %.

Aici, se poate observa si teava de la batatorul de covoare care are rol de asa zis "mangealac" de fapt ea se constituie in suport ajutator de extragere si apoi de tragere a bucsii. Aceasta, este valabila doar in cazul bucsilor oscilante. Pentru bucsa tendon, datorita profilului special se va da afara prin alta modalitate de depresare sau prin taiere asa cum a indicat si cineva anterior.
Eu am reusit sa le schimb in fata blocului cu prese improvizate si mult chin.Pretul la toate bucsele inclusiv bara stabilizatoare 355lei parca si o bere manopera.Deoarece nu necesitau schimbare bucsele lunguiete nu le-am schimbat si mi-au ramas, daca e careva interesat de ele le vand sa dea un pm.
Operatiunea e simpla daca ai presele respective si sa aveti grija ca la suportu de la bucsa mare sa nu ii modificati pozitia,dereglati unghiu de fuga, eu i-am facut semn in pozitia initiala
Astea is bucsele

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou