- deleted-5277
- OP
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salut, la mine acum singura intrebare mai ramane cat de mult sa dau drumul la gaz, eu vreau o crestere de putere nu o micsorare a consumului in favoarea gazului, oricum se cam intampla ambele. Probabil ce ati facut voi este mult mai precis cu injectia secventiala, astea pentru aspirate nu prea fac dozajul uniform, depinde de starea filtrului, daca e imbacsit trage mai mult gaz etc, mergi cu surubelnita dupa tine . Sa zicem ca am consumat cateva butelii bune si concluzia mea este ca se cam autoaprinde gazul inainte de injectia motorinei datorita temperaturii mari in camera de ardere, daca ar fi sa revin asupra instalatiei as cauta o cale sa injectez impreuna cu motorina, cumva pompa sa traga din ambele dar aici se complica rau problema.
Ca si performante am facut o liniuta (start lansant, treapta 2 la relantiu) cu vectra c 1.9 cdti cu remap eds varianta 200cai.
Am avut lagul cam mare initial dar nu s-a distantat prea mult, in trepta 4 nu a mai avansat deloc, mai dau un tur la surubul de dozaj si cred ca ma opresc aici, motorul a fost proiectat pentru 125 cai.
Evident o sa iti fac o vizita, ar fi culmea sa iti refuz ajutorul insa sunt putin pesimist in legatura cu implantarea unui unicip la motorul meu, calculatorul pe pompa si psg16.
O sa citesc pdf-ul ala cu mare interes
Ca si performante am facut o liniuta (start lansant, treapta 2 la relantiu) cu vectra c 1.9 cdti cu remap eds varianta 200cai.
Am avut lagul cam mare initial dar nu s-a distantat prea mult, in trepta 4 nu a mai avansat deloc, mai dau un tur la surubul de dozaj si cred ca ma opresc aici, motorul a fost proiectat pentru 125 cai.
Evident o sa iti fac o vizita, ar fi culmea sa iti refuz ajutorul insa sunt putin pesimist in legatura cu implantarea unui unicip la motorul meu, calculatorul pe pompa si psg16.
O sa citesc pdf-ul ala cu mare interes
- deleted-5277
- OP
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
azi am incercat un top speed, pe bord ma cam apropiasem de 220 fara sa maresc presiunea, la 160 pe bord tot atat aveam si pe gps, mai departe nu am verificat.
Dupa ce am marit presiunea au inceput sa sara furtunele, ba de la un cap, ba de la altul, ba s-a rupt, asa ca deocamdata sunt in cautare de furtune samco, improvizatiile e clar ca nu sunt durabile. Oricum la cutia asta in 5 trepte si la mai mult de 4500 rotatii nici nu cred ca se mai intamplau minuni.
Aveti aici un link, inca nu am reusit sa descopar sintaxele pentru streaming.
http://s4.transfer.ro/stora...ro-3e447587a2.zip
Dupa ce am marit presiunea au inceput sa sara furtunele, ba de la un cap, ba de la altul, ba s-a rupt, asa ca deocamdata sunt in cautare de furtune samco, improvizatiile e clar ca nu sunt durabile. Oricum la cutia asta in 5 trepte si la mai mult de 4500 rotatii nici nu cred ca se mai intamplau minuni.
Aveti aici un link, inca nu am reusit sa descopar sintaxele pentru streaming.
http://s4.transfer.ro/stora...ro-3e447587a2.zip
- hot
- ***
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
- SorinXP
- ***
- 595 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 2006 z19dt
- Bucuresti
SorinXP
- Mesaje scrise: 595
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- OP
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
cred ca am o problema cu mailurile de la club, nu prea primesc decat pe alocuri
Mergeam cu sorin spre casa in spatele lui, si prin Bals il depasesc repede pana nu se facea linie continua. Acasa imi zice, cum ma depasisi acolo? dadusi drumul la gaz? o spunea de parca ar fi trecut OZN-ul pe langa el si eu nici macar nu mi-am adus aminte faza, mai tarziu am facut legatura )
Ca tot veni vorba de olteni, Kla mi-a dat un link si se pare ca la olteni se vor monta in masa:)) cu putin noroc poate direct pe conductele de motorina, deci tot oltenii sunt in frunte:)
Mergeam cu sorin spre casa in spatele lui, si prin Bals il depasesc repede pana nu se facea linie continua. Acasa imi zice, cum ma depasisi acolo? dadusi drumul la gaz? o spunea de parca ar fi trecut OZN-ul pe langa el si eu nici macar nu mi-am adus aminte faza, mai tarziu am facut legatura )
Ca tot veni vorba de olteni, Kla mi-a dat un link si se pare ca la olteni se vor monta in masa:)) cu putin noroc poate direct pe conductele de motorina, deci tot oltenii sunt in frunte:)
- deleted-5277
- OP
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- SorinXP
- ***
- 595 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 2006 z19dt
- Bucuresti
SorinXP
- Mesaje scrise: 595
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- OP
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
proiectul se cam complica putin: cu instalatia de aspirata inainte de turbina un 180 de cai (vs 155) cred ca ies insa la un dozaj mai mare de gaz atunci cand apas pedala creste nivelul de zgomot (ciricait) probabil din cauza avansului marit la motorina iar la calculatorul asta complicat inca nu am descoperit pinul care imi trebuie.
Fara sa fortezi intr-adevar cred ca se poate ajunge la 70% din amestec cu gpl dar imediat ce apesi pedala apar neplacerile si aici se cam diversifica putin piata, pe de o parte sunt marii consumatori (tir-uri) iar pe de alta parte doritorii de tuning (eu).
Pentru prima categorie as spune ca se poate ajunge la un cost redus cu instalatia clasica de aspirate dezavantajul major ar fi ca o ineaca la relantiu debitul marit si oarecum necontrolat, pentru ceva mai precis deja sunt solutii care calculeaza throttle position senzor, temp. sensor VAP, temp sensor injector, vap multivalve, rpm signal, lambda, level sensor, map sensor etc
pentru categoria de tuning unde clar exista si turbo am primit in teste de la nord service craiova un reductor de turbo, suna putin cam pompos insa fac traducerea: practic imi anuleaza vechiul meu vaporizator care trage gaz in functie de vacuumul dinaintea turbinei, acum baga gaz dupa turbina in functie de presiunea care o face turbina, avantajul este ca reduc temperatura gazului care intra in admisie, nemaifiind in contact cu corpul turbinei, deci va intra chiar inaintea "saxofonului" printr-un mixer care omogenizeaza amestecul iar cantitatea injectata va fi strans corelata cu un "stutz" inserat in galeria de admisie dupa turbo, de aici pentru mine rezulta o cantitate mai mare de gaz, care nu imi ineaca relantiul si are si o temperatura scazuta.
Nu e un secret, imi mentin opinia, solutia ideala pentru fiabilitate si tuning putere ar fi o injectie de gpl cu avans controlat! PUNCT
P.S. tatae de la nord service e chiar interesant, urmatorul pas il considera electroliza apei, noutatea ar fi ca hidrogenul are o densitate mare si poate aduce un aport important iar urmatorul pas ar fi al cincelea timp, respctiv injectia apei in camera de injectie pentru recuperarei temperaturilor inalte irosite.
Sambata viitoare in cel mai fericit caz vor fi alte teste pe masina mea iar pana la omologare mai e putin.
Fara sa fortezi intr-adevar cred ca se poate ajunge la 70% din amestec cu gpl dar imediat ce apesi pedala apar neplacerile si aici se cam diversifica putin piata, pe de o parte sunt marii consumatori (tir-uri) iar pe de alta parte doritorii de tuning (eu).
Pentru prima categorie as spune ca se poate ajunge la un cost redus cu instalatia clasica de aspirate dezavantajul major ar fi ca o ineaca la relantiu debitul marit si oarecum necontrolat, pentru ceva mai precis deja sunt solutii care calculeaza throttle position senzor, temp. sensor VAP, temp sensor injector, vap multivalve, rpm signal, lambda, level sensor, map sensor etc
pentru categoria de tuning unde clar exista si turbo am primit in teste de la nord service craiova un reductor de turbo, suna putin cam pompos insa fac traducerea: practic imi anuleaza vechiul meu vaporizator care trage gaz in functie de vacuumul dinaintea turbinei, acum baga gaz dupa turbina in functie de presiunea care o face turbina, avantajul este ca reduc temperatura gazului care intra in admisie, nemaifiind in contact cu corpul turbinei, deci va intra chiar inaintea "saxofonului" printr-un mixer care omogenizeaza amestecul iar cantitatea injectata va fi strans corelata cu un "stutz" inserat in galeria de admisie dupa turbo, de aici pentru mine rezulta o cantitate mai mare de gaz, care nu imi ineaca relantiul si are si o temperatura scazuta.
Nu e un secret, imi mentin opinia, solutia ideala pentru fiabilitate si tuning putere ar fi o injectie de gpl cu avans controlat! PUNCT
P.S. tatae de la nord service e chiar interesant, urmatorul pas il considera electroliza apei, noutatea ar fi ca hidrogenul are o densitate mare si poate aduce un aport important iar urmatorul pas ar fi al cincelea timp, respctiv injectia apei in camera de injectie pentru recuperarei temperaturilor inalte irosite.
Sambata viitoare in cel mai fericit caz vor fi alte teste pe masina mea iar pana la omologare mai e putin.
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Pare foarte promitator... Injectia de apa nu cred ca o vei putea face in cilindru, din cauza necesitatii de a modifica chiulasa si conditiilor grele de functionare pe care le vei impune supapei astfel instalate, cred insa ca vei obtine rezultate similare prin injectia in poarta supapei, eventual chiar mai departe, in dreptul injectoarelor de gaz (vaporizarea apei iti va raci galeria de admisie...) Daca e suficient de departe de supape, poti injecta probabil in "flux continuu", nu secvential, e mai simplu si "nu se vede" de catre motor.
In plus, dupa mine, ar trebui sa stabilesti cantitiatea (procentul) maxima de gaz in functie de turatie si pozitia pedalei de acceleratie, pana la autoaprindere/detonatie, injectoarele de motorina completand amestecul doar pana la obtinerea amestecului cu lambda=1.
Un radiator de ulei MARE nu ar fi de prisos...
BAFTA si... scrie ce mai faceti...
In plus, dupa mine, ar trebui sa stabilesti cantitiatea (procentul) maxima de gaz in functie de turatie si pozitia pedalei de acceleratie, pana la autoaprindere/detonatie, injectoarele de motorina completand amestecul doar pana la obtinerea amestecului cu lambda=1.
Un radiator de ulei MARE nu ar fi de prisos...
BAFTA si... scrie ce mai faceti...
- deleted-5277
- OP
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
34KLA a scris:pai nord service are evo9 cu gpl de f mult timp, care kiar trage brava domnu
am vazut evo-ul, a fost la discutie si el, probabil are si el un reductor de genul asta doar ca eu sunt pe diesel.
Avantajul major pentru mine este ca nu mai trebuie sa cumpar electrovalva cu debit in functie de voltaj la care sa fac si soft, probabil o chestie unicip in paralel cu ecu daca s-ar fi prins cineva ce fac toti pinii aia.
sorin666, nu ma gandeam pt mine la injectie apa si alte chestii, daca mai pierd un timp din turatia asta si asa redusa de banii astia imi luam tractor din punctul meu de vedere e o solutie banala care foarte ciudat nu a fost aplicata de marii producatori, probabil de abia acum se face simtit pretul petrolului, dar mai degraba inca nu e destul de marit sa justifice materialele rezistente la apa, al 2-lea injector, un ecu cu 2 harti din care una si pentru apa, si un al 2-lea ax cu came care sa lucreze supapele pt al 5-lea timp etc, teoretic hidrogenul in combinatie cu oxigenul prin explozie rezulta apa, deci la temperaturi as face aceeasi chestie iar legat de hidroliza apei inca nu e suficient de satisfacator rezultatul, 1L de H2 pe minut la 15A constant mi se pare extrem de putin in comparatie cu toate complicatiile instalatiei, citisem ceva discutii legat de hidroliza apei dar printr-un procedeu cu plasma care ar da un randament mult mai mare.
P.S. s-a rupt si fulia de la arborele cotit )
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:.....In plus, dupa mine, ar trebui sa stabilesti cantitiatea (procentul) maxima de gaz in functie de turatie si pozitia pedalei de acceleratie, pana la autoaprindere/detonatie, injectoarele de motorina completand amestecul doar pana la obtinerea amestecului cu lambda=1.
...
...
Motoarele diesel nu functioneaza nicidecum la lambda=1 ci la 20-30-40, adica cu cat mai mult aer cu atat mai bine!
Lambda=1 ai nevoie doar la aprinderea prin scanteie unde amestecul trebuie sa fie foarte aproape de amestecul care este capabil de ardere stohastica deoarece declansarea aprinderii se face intr-un punct si trebuie sa se raspandeasca in tot volumul de combustibil foarte repede.
La diesel aprinderea se face prin compresie in tot volumul de amestec, de aceea nu mai e nevoie de asa ceva.
- deleted-5277
- OP
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
motorul a murit fericit pe la 210km/h pe autostrada soarelui, mult fum, se tura singur, pana la urma l-am oprit in viteza, la urmatoarea cheie duduia si facea ca naiba, oricum tot m-a dus si m-a intors de la Constanta. Urmeaza sa il desfac sa vad ce a crapat, poate schimb cu ceva mai rezistent sau poate o sa trebuiasca sa schimb cu totul iar in cazul asta fuck the y22dtr
apropo, pe unde gasesc si eu o curte in bucuresti sa o tin desfacuta cam o luna?
apropo, pe unde gasesc si eu o curte in bucuresti sa o tin desfacuta cam o luna?
- claudiu-cld
- *******
- 6,566 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,566
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
pai si nu ai riscat prea mult sa mergi cu el asa rupt pana la c-ta si inapoi
poate ai noroc si gasesti o curte unde sa desfaci motorul ,hai sa vedem daca sar colegi din bucuresti in ajutor
in rest ce sa zic mult succes in continuare cu ce ti-ai pus in cap
sa ne ti la curent cu se mai intampla cu motorul
poate ai noroc si gasesti o curte unde sa desfaci motorul ,hai sa vedem daca sar colegi din bucuresti in ajutor
in rest ce sa zic mult succes in continuare cu ce ti-ai pus in cap
sa ne ti la curent cu se mai intampla cu motorul
- FirePcMaster
- **
- 122 mesaje
- din 10 Nov 2008
- Movano 2020 2.3
- Timis
FirePcMaster
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Timis
- Masina: Movano 2020 2.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2008
- Mesaj Privat
- emilperijoc
- ***
- 578 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 578
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
- emilperijoc
- ***
- 578 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 578
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- OP
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
stati linistiti, o sa revin jumatate din motor e in portbagaj.
M-am hotarat sa pastrez motorul, nu gasesc alternative puternice fara mari batai de cap.
Dupa ce o pornesc are 2 alternative, ori o sa fie cel mai puternic y22dtr din tara ori o sa sara prin capota ceva
Deocamdata o sa mai dureze, am o lista foarte lunga.
M-am hotarat sa pastrez motorul, nu gasesc alternative puternice fara mari batai de cap.
Dupa ce o pornesc are 2 alternative, ori o sa fie cel mai puternic y22dtr din tara ori o sa sara prin capota ceva
Deocamdata o sa mai dureze, am o lista foarte lunga.
- emilperijoc
- ***
- 578 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 578
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat