Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
a trecut ceva timp... treaba a mers in felul urmator: alt motor mai puternic includea mai multe modificari si mult mai multi bani cu mult mai multe batai de cap asa ca am preferat un motor second y20dth inrudit cu al meu la care am completat cu piesele mele (kit ambreiaj, biele, pompa dar posibil sa adaug si axul cu came si injectoarele). Am schimbat si turbina de touareg cu una de mercedes mai sprintena, o sa primesc flansele si garniturile zilele astea, o sa comand si noile racorduri la reductorul turbo pentru gpl, intercoolerul sper sa il pot trece inaintea climei, partea cu adaosul de motorina nu se poate face decat din soft, inca accept sugestii gen "Tricks & Tweaks"

Mai dureaza cam 2 saptamani, low budget, sorrry Smile

P.S. dar nu in ultimul rand, am eliminat si contrabalansul ala la arbore care fura destul de multa putere, posibil sa plesneasca blocul motor sau poate nu Smile, have fun Cool
Skip ads

  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Accept si 2 motoare de bmw V8, unul in fata si altul in spate, cu tot cu cutie si nu mai mult de 700E bucata Smile)
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Bielele sunt interschimbabile Question
Primul motor are alezaj/cursa 84x90mm, cel de al doilea 84x98...
Daca ar fi acelasi bloc sau unul foarte apropiat, bielele motorului mai "mare" ar fi mai scurte cu 4 mm... Oare?
in alta ordine de idei... spor la munca... Wink
PS: am un motor de Polo Diesel in pivnita... LOL
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
da, corect, cam asta e diferenta, bielele au fost primele pe lista de interschimbabile insa mai apar diferente si intre pistoane, de exemplu pistoanele de 2.2 au scobitura mai mare in capat si spatiul intre partea superioara si primul segment este mai mare fata de 2.0, am incercat sa compensez cu o garnitura de chiulasa ceva mai groasa, respectiv 1.45mm fata de 1.2mm cat e de fabrica.

Ideea era ca oricum am destul combustibil pentru capacitatea aia, gasisem si de 1.5 mm cota de reparatie la garnitura dar pretul nu se justifica, oricum mare noroc sa nu se arda asta Smile (cheia dinamometrica din vitan nu a declansat nici macar la 25N/m)
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Turculetz, nu te supara pe mine dar nu crezi ca te complici prea mult cand ai la indemana solutii deja puse la punct?Instalatii GPL pentru Diesel Am auzit si eu un Y20DTH pe un Vectra C si "suna" altfel. Imi par parca prea multi bani cheltuiti pe improvizatii si nu stiu daca se merita.
Daca e considerata reclama rog moderatorii sa stearga postul.
Felicitari pentru munca de pionierat.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
pai nu ai citit tot, de la ei am si eu ultima jucarie care doar imi aduce surplus la temperatura , in sensul ca nu o mai trec prin turbina ci o bag inainte de admisie dupa intercooler, dar cateva grade castigate la un volum de gpl si asa destul de mic nu imi va da dureri in spate, si inca nu se spune tot... 30% mai multa putere inseamna mai multa temperatura care nu prea se mentine in limita safe, ca doar de asta am schimbat motorul nu?! Sfatul meu ar fi sa fie folosit gpl cu atentie pe ici pe colo Smile
  • deleted-22328

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Daca e adevarat inseamna ca daca imi montez gpl am peste 140 cp pe un motor 1.3 Question
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
CRISTIAN CRACANA a scris:Daca e adevarat inseamna ca daca imi montez gpl am peste 140 cp pe un motor 1.3 Question

Nu stiu daca e adevarat ce se spune pe site dar ducandu-ma pe acolo sa ma interesez de o instalatie pentru benzinara mea am vazut un Vectra C modificat. Era 2.0 DTi. Mie mi-a atras atentia zgomotul ciudat pentru Y20DTH. Si plecand apoi pe Centura Craiovei spre casa ala facea teste. Si nefiind cu masina din semnatura m-am tinut dupa el si se misca mult mai bine pentru un Vectra C Y20DTH. A urcat surprinzator de repede pana la vreo 185 de km/h. Oricum tragea bine bine.
Nu vreau sa fie considerata reclama la firma in cauza. Eu imi pun maine instalatie de gaz si n-o fac la ei.
Skip ads

  • deleted-22328

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu mi-as pune mai mult pentru economie, nu mai vorbesc de de putere in plus Very Happy
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
CRISTIAN CRACANA a scris:Eu mi-as pune mai mult pentru economie, nu mai vorbesc de de putere in plus Very Happy

Acum ma uitai la profilul tau. Nu cred ca cresterea puterii de la gaz se adauga la cea de la remap. Ma gandesc ca e ca la benzinare unde pe gaz motorul functioneaza pe alt soft(cel pentru gaz) decat cel normal. Deci softul de remap ar fii anulat cand merge pe gaz. Poate totusi ma insel. Poate cand se citesc datele initiale le citeste pe ale remapului. Oricum daca s-ar adauga puterea de la gaz la remap ar crapa motorul. Ar insemna o crestere a puterii de peste 50% fata de cum a fost proiectat. Poate sa renunti la remap. Avand in vedere si economia de combustibil sigur va face concurenta tunerilor. Cool
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
CRISTIAN CRACANA a scris:Daca e adevarat inseamna ca daca imi montez gpl am peste 140 cp pe un motor 1.3 Question

*
Deja, nu prea vad cum ai 120, ca in profil... Laughing
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,

In primul rand felicitari pt tot ce ai realizat pana acuma, chiara ai avut curaj sa te apuci de modificarile de amploare....Tot respectul stimabile! Legat de solutia celor de la nordservice....mi se pare interesanta, dar nu imi dau seama exact ce riscuri implica(nu prea imi surade ideea de a crapa motorul Smile )

Multa bafta in continuare!
Skip ads

  • deleted-22328

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:
CRISTIAN CRACANA a scris:Daca e adevarat inseamna ca daca imi montez gpl am peste 140 cp pe un motor 1.3 Question

*
Deja, nu prea vad cum ai 120, ca in profil... Laughing


Pai simplu,
1. demontat computer
2. resoftat
3. evacuare inox cu diametrul marit
4. filtru aer sport
si etc ...
  • deleted-22328

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:[Acum ma uitai la profilul tau. Nu cred ca cresterea puterii de la gaz se adauga la cea de la remap. Ma gandesc ca e ca la benzinare unde pe gaz motorul functioneaza pe alt soft(cel pentru gaz) decat cel normal. Deci softul de remap ar fii anulat cand merge pe gaz. Poate totusi ma insel. Poate cand se citesc datele initiale le citeste pe ale remapului. Oricum daca s-ar adauga puterea de la gaz la remap ar crapa motorul. Ar insemna o crestere a puterii de peste 50% fata de cum a fost proiectat. Poate sa renunti la remap. Avand in vedere si economia de combustibil sigur va face concurenta tunerilor. Cool


Problema cea mare este ca nu as mai vrea sa trec prin emotiile demontarii computerului, si prefer sa astept sa faca altcineva inainte Embarassed
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
CRISTIAN CRACANA a scris:
sorin666 a scris:
CRISTIAN CRACANA a scris:Daca e adevarat inseamna ca daca imi montez gpl am peste 140 cp pe un motor 1.3 Question

*
Deja, nu prea vad cum ai 120, ca in profil... Laughing


Pai simplu,
1. demontat computer
2. resoftat
3. evacuare inox cu diametrul marit
4. filtru aer sport
si etc ...

*
"Pe verificate" adica cu masina pe rulouri sau ai crezut vanzatorul pe cuvant Question
Evacuarea cu diametrul marit nu te ajuta prea mult (T Dyesel) iar inoxul e un moft...
De ca ai demontat calculatorul, parca nu trebuia...
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
CRISTIAN CRACANA a scris:
Problema cea mare este ca nu as mai vrea sa trec prin emotiile demontarii computerului, si prefer sa astept sa faca altcineva inainte Embarassed

Cristian, astazi mi-am pus gaz pe benzinara mea si nu a presupus demontarea ECU. Pur si simplu au citit datele de la benzina in mers cu un laptop si apoi au reglat instalatia. Pt asta au tras un fir de sub capota. Nu stiu cum e la diesel dar nu vad de ce ar fii altfel. Problema e ca la tine s-ar ajunge la o putere mult prea mare tu avand deja motorul remapat. Dar daca sunt doritori de tuning eu chiar nu vad nici un motiv pentru care ar alege o remapare si nu GPL-ul. Poate doar problema cu micsorarea portbagajului. Ca partea cu stricatul motorului cu GPL sunt povesti. La firma unde am montat eu, veneau la reglat Cielo pe taxi cu 400.000 de km. Eu am pe Dacie de nu stiu cand GPL. Iar secventiala la benzinara mea ma lasa fara glas. Se infige mai bine ca pe benzina, merge la fel de rotund si de proba facui 208 km de extraurban cu 12,4 litri de gaz Shocked . Adica consum litru la litru. Si e 1,94 RON litrul de GPL.
Pe langa cresterea de putere de care se spune pe site(si care pare credibila vazand Y20DTH-ul ala) si consumul as mai putea adauga amuzatul de fetele nedumerite cand trec pe langa un diesel care se aude altfel. Eu trecand pe langa el am vazut 2.0 DTI pe spate, apoi trecand pe langa el si auzindu-l pornit m-am mai intors o data sa ma conving ca nu am avut o halucinatie si am vazut bine. Laughing
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
back on roads,
printre poze se vad diferentele intre bielele si pistoanele de 2.0 (y20dth) si 2.2 (y22dtr)


























a fost o distractie destul de scumpa (pentru mine), manopera zero (multumiri lui marius), iar spatiul din partea casei (maiandrei - magna cum laude, deja cam renuntasem la avantajele de 2.2 daca nu imi sarea in ajutor, as fi pus bielele de 2.0 si terminam povestea).

ar mai fi de mentionat schimbarea turbinei (iar!) si eliminarea tampeniei de contrabalans la relantiu (nu vad vreo noutate in vibratii, poate chiar mai bine), urmeaza si gpl-ul dupa turbina.
Trage chiar mai bine decat ma asteptam acum, va dati seama ca astept cu nerabdare gpl-ul si sugestii pentru urmatorul motor Smile)

E clar de la remapare! Smile)

salvati poza in calculator daca vreti imaginea nedistorsionata

old one
http://www.youtube.com/watch?v=ItqBNQxlFtw

urmeaza un link mai de actualitate dupa gpl
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
gpl again Smile, dupa turbina de data asta cu dozajul in functie de presiune, la primul salariu o sa fac si un dyno sa vedem care-i treaba
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Foarte interesant proiectul, am citit pe nerasuflate paginile Very Happy ....abia astept sa postati rezultatele dyno sa vedem "cresterea"!

Numai bine!
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
s-a si busit motorul de atunci Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR