- alexboss89
- **
- 127 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Ilfov
alexboss89
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am cercetat un pic problema ta si uite o lista cu toate problemele posibile:
- senzorul de ulei ii ars(verifical)
- ulei incorect. La diesel se recomanda sintetic. Cati km ai facut cu uleiul actual?
- garnituri slabite
- da scutul de motor jos si uitate la baia de ulei sa vezi daca ii intacta
- nivelul de ulei sa nu fie sub normal
- masoara nivelul de ulei o data pe zi si vezi daca sunt pierderi semnificative
- senzorul de ulei ii ars(verifical)
- ulei incorect. La diesel se recomanda sintetic. Cati km ai facut cu uleiul actual?
- garnituri slabite
- da scutul de motor jos si uitate la baia de ulei sa vezi daca ii intacta
- nivelul de ulei sa nu fie sub normal
- masoara nivelul de ulei o data pe zi si vezi daca sunt pierderi semnificative
- alexboss89
- **
- 127 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Ilfov
alexboss89
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- alexboss89
- **
- 127 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Ilfov
alexboss89
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
am tinut masina turata la 3.500-4.000 ture vreo 2 min si nu sa aprins,dar am observat ca se aprinde mai repede atunci cand masina este calda ,adica dupa ce merg cu ia apoi o opresc si merg iar atunci se aprinde mai repede, am verificat si nivelul la ulei este perfect, nu se aude nici un zgomot ciudat si comportamentul masinii este la fel ca inainte ... chiar nu stiu ce sa fac; dar senzorul ala unde il gasesc ?
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- alexboss89
- **
- 127 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Ilfov
alexboss89
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
vezi linkul: http://www.youtube.com/watch?v=NG_JMjXSN98
Pe scurt. Completezi cu solutia in locul unde pui ulei. Turezi motorul la 2500 de rot timp de 20 de min. Golesti uleiul si solutia de flush. Apoi schimbi filtru de ulei si apoi pui ulei. Si gata:D
Pe scurt. Completezi cu solutia in locul unde pui ulei. Turezi motorul la 2500 de rot timp de 20 de min. Golesti uleiul si solutia de flush. Apoi schimbi filtru de ulei si apoi pui ulei. Si gata:D
- alexboss89
- **
- 127 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Ilfov
alexboss89
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Uite un exemplu de solutie: http://www.ropiese.ro/index...ccesorii&sub=
Gasesti la orice magazin ce se ocupa cu piese sau accesorii auto.
Reatasez linkul
Gasesti la orice magazin ce se ocupa cu piese sau accesorii auto.
Reatasez linkul
- sofer de duminica
- *
- 10 mesaje
- din 22 Mar 2011
- Vectra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
sofer de duminica
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
Eu am o problema oarecum opusa ca prezentare: azi dimineata cand am pornit masina am constatat ca nu se mai aprinde niciun martor* pe bord si nici acele (vitezometru, turometru, temperatura motor, nivel benzina) nu mai indica nimic.
Masina pare sa functioneze normal, luminile merg normal, sistemul audio merge (inclusiv GID-ul), semnalizarea la fel... doar bordul pare mort.
Intrucat cunostintele mele in domeniu sunt deosebit de firave apelez la amabilitatea voastra pentru un sfat. Am ceva de facut inainte sa ma duc la service?
Vectra C din 2007.
*cu exceptia becului galben de "check engine" care s-a aprins cand am pus contactul si s-a stins cand a pornit motorul.
Masina pare sa functioneze normal, luminile merg normal, sistemul audio merge (inclusiv GID-ul), semnalizarea la fel... doar bordul pare mort.
Intrucat cunostintele mele in domeniu sunt deosebit de firave apelez la amabilitatea voastra pentru un sfat. Am ceva de facut inainte sa ma duc la service?
Vectra C din 2007.
*cu exceptia becului galben de "check engine" care s-a aprins cand am pus contactul si s-a stins cand a pornit motorul.
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Deconecteaza bateria de la masina timp de 15 min apoi reconecteazo . Daca nu merge nu ai ce face.
O problema smilara am avut eu. La mine nu-imi mergea blocul de lumini. Deoarece nu facea contact perfect. L-am dat jos si l-am reconectat si apoi am decuplat bateria timp de 15 min si am reconectat si totul a mers.
PS: la mine s-a aprins faza scurta din moment ce ii dadeam contact. O masura de siguranta facuta de opel in cazul in care nu iti merge blocul de lumini. Si asa am stiut care-i problema.
O problema smilara am avut eu. La mine nu-imi mergea blocul de lumini. Deoarece nu facea contact perfect. L-am dat jos si l-am reconectat si apoi am decuplat bateria timp de 15 min si am reconectat si totul a mers.
PS: la mine s-a aprins faza scurta din moment ce ii dadeam contact. O masura de siguranta facuta de opel in cazul in care nu iti merge blocul de lumini. Si asa am stiut care-i problema.
- alexboss89
- **
- 127 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Ilfov
alexboss89
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
bodyguard
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2011
- Mesaj Privat
dumitru florin a scris:Astazi in mers m-i sau aprins urmatori martori in bord:
daca poate cineva sa ma ajute... este grav? e ceva cu servo?
servo il simt ca merge un pic mai greu.
am cautat o discutie similara dar nu am gasit ceva asemanator cu problema mea. de se intampla astfel de lucruri?
va rog sa ma ajutati..
daca poate cineva sa ma ajute... este grav? e ceva cu servo?
servo il simt ca merge un pic mai greu.
am cautat o discutie similara dar nu am gasit ceva asemanator cu problema mea. de se intampla astfel de lucruri?
va rog sa ma ajutati..
am o vectra c 1,9 150 cp 2004 mi sa oprit motorul in mers , mi-a aparut si ie semnul din foto dar nu mai vrea sa porneasca deloc , cand dau la cheie nu da nici un semn , ce poate sa fie , un sfat va rog......
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Acum vreo 2 zile mi s-a aprins si mie un martor de ulei pe bord. Mai exact este canuta aia de ulei cu cheia, pe display-ul mic de la turometru. Sta aprins cateva secunde cand pun contact dupa care dispare, indiferent daca pornesc masina sau las doar contactul pus. Martorul s-a aprins intr-o dimineata cand am pornit masina.
Ce sa fie oare? Din imaginea cu simboluri postata la pagina 8 ar fi simbolul al 2-lea de sus din partea dreapta "service interval display". Sa inteleg ca se impune sa schimb uleiul sau ce? L-am schimbat acum vreo 5-6000 km. Am mobil 1 5w30 ESP. L-am schimbat eu, nu la service. Ar fi trebuit sa si reseteze nr de km parcursi ca sa reporneasca contorul pt schimb ulei?
Am gasit un manual pe net si zice ca daca apas pe butonul de resetare a kilometrilor din zona ceasurilor de bord, fara ca masina sa fie pornita, ar trebui sa imi arate simbolul ala si nr de km pana la schimbarea uleiului. Merge asta?
Dispare de la sine martorul asta sau trebuie sa scot eroarea cu tester?
Mersi.
Acum vreo 2 zile mi s-a aprins si mie un martor de ulei pe bord. Mai exact este canuta aia de ulei cu cheia, pe display-ul mic de la turometru. Sta aprins cateva secunde cand pun contact dupa care dispare, indiferent daca pornesc masina sau las doar contactul pus. Martorul s-a aprins intr-o dimineata cand am pornit masina.
Ce sa fie oare? Din imaginea cu simboluri postata la pagina 8 ar fi simbolul al 2-lea de sus din partea dreapta "service interval display". Sa inteleg ca se impune sa schimb uleiul sau ce? L-am schimbat acum vreo 5-6000 km. Am mobil 1 5w30 ESP. L-am schimbat eu, nu la service. Ar fi trebuit sa si reseteze nr de km parcursi ca sa reporneasca contorul pt schimb ulei?
Am gasit un manual pe net si zice ca daca apas pe butonul de resetare a kilometrilor din zona ceasurilor de bord, fara ca masina sa fie pornita, ar trebui sa imi arate simbolul ala si nr de km pana la schimbarea uleiului. Merge asta?
Dispare de la sine martorul asta sau trebuie sa scot eroarea cu tester?
Mersi.
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am incercat sa restez computerul de bord prin metoda urmatoare:
1. Apasati butonul A cel din dreapta bordului (tzamburusul ala de resetare a km parcursi din zona ceasurilor de bord).
2. Puneti contactul masini .
3. Tineti in continuare butonul A apasat aproximatv 10 secunde pana pe display apare "InSP" pentru 2 secunde .
4. Tineti in continuare butonul A apasat pana cand pe display va aparea "_ _ _ " .
5. Dati drumul butonului A .
6. Opriti contactul .
La mine nu merge. Simbolul ala canuta de ulei cu cheia raman acolo. Voua va merge?
1. Apasati butonul A cel din dreapta bordului (tzamburusul ala de resetare a km parcursi din zona ceasurilor de bord).
2. Puneti contactul masini .
3. Tineti in continuare butonul A apasat aproximatv 10 secunde pana pe display apare "InSP" pentru 2 secunde .
4. Tineti in continuare butonul A apasat pana cand pe display va aparea "_ _ _ " .
5. Dati drumul butonului A .
6. Opriti contactul .
La mine nu merge. Simbolul ala canuta de ulei cu cheia raman acolo. Voua va merge?
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat