Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • tryve

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am nevoie de un sfat sau mai mult de o persoana care sa ma ajute in rezolvarea unui caz pentru ca sunt satul de mecanici nepriceputi si service cu preturi exorbitante, nu sunt zgarcit dar am nevoie de om cinstit si care sa faca treaba bine (tin la masina mea ca voi toti)

Mentionez ca am citit si am incercat cat am avut posibilitatea :

Coduri eroare ( metoda agrafei ) 0302, 1614, 1616 pentru mine nu e nimic relevant in toate acestea, o baterie ( da am schimbat-o de un an, o cheie incercata da am facut asta, un misfire pe cilindru 2 OK.. si ?

Cum se comporta masina: parca trage in 3 pistoane , vibratii , toba de tractor , martor check engine, se accelereaza greu si bate in schimbator, insa se tureaza si la 7000 ,

operatii efectuate asupra ei : schibat distributie, ulei, filtre , cu 1000km inainte de aparitie problema,
DUPA PROBLEMA : schimbat bujii, curatat trothle dupa, bagat chestii de curatat injectoare in benzina,,, fara o diferenta majora

LOCATIE actuala : Bucuresti
MASINA : OPEL ASTRA H 2005, 1,6 105cai , Rosie Razz

am nevoie de ajutor pls


si revin asupra postului, nr meu de tel este 0742227797, un beep si ajutati-ma si pe mine sa-mi rezolv problema mai repede , stau de 2 saptamani departe de " furia rosie " si nu mai suport sa o stiu la suferinta Sad
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
verifica fisele sa nu-ti traga curent sau vreuna intrerupta. pleaca de la cilindrul care-ti face probleme.
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat