Parola noua?


  • gxg
  • Membru bebe
  • 25 mesaje
  • din 09 Nov 2005
  • Locatie: Bucuresti
Ce ziceti daca ne adunam aici si ne impartasim impresii, sfaturi despre Astrele cu cutie automata (in nici un caz: automata mai buna ca manuala sau invers/NU facem un chestionar aici...), neavind alt topic pe subiectul asta.
Ma intereseaza, avind in vedere ca se anunta zapezi la sfarsitul saptamanii, cum s-au comportat astrele cu c.a. pe zapada, cum folositi frana de motor (daca se poate un pic mai detaliat pls), ce-i cu butonul cu fulgulet (sau steluta) din dreptul schimbatorului and stuff like that...

Am editat subiectul, nu-mi vine sa cred ca sunt singurul cu cv automata... Crying or Very sad
Hai sa nu te las fara raspuns Wink Numai ca eu am avut VectraA (nu Astra) cu A/T. Eu sunt pro A/T pt ca e IDEALA in oras.
Si acum sa-ti raspund (pe rand) la intrebari:
1. Daca ai gume de iarna nu conteaza ce fel de cutie ai.
2. Frana de motor faci la fel ca la M/T->treci in treapta inferioara (dar avand ABS nu ai nevoie).
3. Cu Fulgul apasat (aprins) pleci mai usor de pe loc (mai exact:in cazul in care simte ca pierde aderenta in trepata 1,cutia schimba in treapa 2)
4. S-ul vine de la sport si schimba mai sus (la o turatie mai mare) la aceeasi apasare de pedala.
Masina pe care am avut-o, are azi fo 260.000km. S-au tot inlocuit (reparat) la ea diverse dar cutia e bine merci Laughing
Sper sa te ajute cele scrise mai sus Wink
Mie-mi place la nebunie cutia automata!
Edit:Vad ca esti din Bucuresti. Daca-ti face placere, putem sa ne intalnim si sa-ti explic "pe viu" ce si cum.
  • gxg
  • Membru bebe
  • 25 mesaje
  • din 09 Nov 2005
  • Locatie: Bucuresti
In continuare nu imi vine sa cred ca nu mai sint si altii cu cv automata...
vectra16, am si cauciucuri de iarna si ABS, ar fi cazul sa nu am probleme pe zapada...vin dupa vreo 10 ani de dacie si fara ABS si cauciucuri praf dar fara evenimente, sper sa ma tina norocul in continuare...
Cu masina sint pe la vreo 35k km asa ca daca ma tine cutia pe jumatate cit te-a tinut pe tine, o pup...si o dau Smile ca am inteles ca nu prea se baga ai nostri mecanici (de cartier) la ele.
Intradevar, acum, obisnuit cu cutia asta nu as reveni la manuala...
Eu am cutie automata dar pe Zafira. Nu prea o am de mult masina si nici nu am mai folosit cutie automata pana acum desi am avut f. multe tipuri de autoturisme.Sunt multumit, ai un confort in plus consuma mai mult motorul. Sper sa nu am probleme tehnice cu ea, specia mecanic auto este in curs de aparitie in Romania. Doresc si caut orice informatie despre acest subiect.
Chiar nu mai e nimeni interesat de acest subiect cutia automate e super confort la circulatia din Bucurest si chiar pentru autostrada.
zafira 2.0 automatic a scris: Chiar nu mai e nimeni interesat de acest subiect cutia automate e super confort la circulatia din Bucurest si chiar pentru autostrada.


acum ce vrei? sa trecem toti la cutie automata? Very Happy

categoric aduce un plus de confort, asa cum o fac si controlul tractiunii si programul de stabilitate, chiar si micul senzor de ploaie. dar unde e soferul?

sunt printre cei care considera ca nu trebuie sa-i iei soferului toate aceste controale manuale
pentru ca ii diminuezi sansele de a-si pune in valoare capacitatile.
  • gxg
  • Membru bebe
  • 25 mesaje
  • din 09 Nov 2005
  • Locatie: Bucuresti
baieti sa nu intram in polemica, nu pentru asta am deschis topicul asta (dupa cum am scris la inceput)...ideea este ca daca mai apare cineva cu cutie automata si va da o ''cautare'' ne va gasi...
Eu unul sper in continuare...
...si nici zapada n-a venit...
nu e vorba de polemica ci de alegerea pe care o face orice sofer pentru placerea de a conduce.Inca la noi nu se doreste o astfel de cutie din considerente tehnice(fiabilitate) si cred ca daca ar fi testata de oricine ar fi multumit.Pe mine ma intereseaza ce probleme au aparut la alti utilizatori, mecanici potenti in asa ceva, intretinere curenta si periodica si stau la dispozitie oricui care doreste sa afle cum e sa conduci o astfel de masina.Intrebare:schimbat uleiul la cutie la opel gtt si au folosit ulei dextron III care in manualul Etzold spune ca nu trebuie folosit...? Am intrebat telefonic si la alt service, Erebus. Cei de acolo nu au vrut sa-mi spuna ce specificatie vand ei(nesimtire si prostire client) doar la service Opel Union Motors au fost draguti sa specifice ce ulei folosesc ei si a fost identic cu GTT-ul.Ce sa cred pentru ca nu am alta sursa de informare>>>Astept pareri
  • gxg
  • Membru bebe
  • 25 mesaje
  • din 09 Nov 2005
  • Locatie: Bucuresti
deja ai schimbat uleiul la cutie?
nu se schimba la 4ani sau 60k km?
Am schimbat uleiul pentru ca e mai sigur atunci cand cumperi masina SH.In principiu se schimba la 60.000 km conform doc. teh. Interesant ca folosesc si un Ford Galaxy 1999(WV Sharan) si am facut personal 268.000 km, nu am schimbat niciodata uleiul la cutie(cutie manuala).
Am avut 2 ani de la sv. un golf tdi cu cutie automata. Sunt 100% pentru cu 2 conditii:
1. Masina sa fie turbo diesel (profitand de cuplul mare automata e o placere nu doar in oras ci si in reprize+nu te rupe la buzunar)
2. Etajarea rapoartelor (macar in nr. de 5) sa fie buna
adica ce inseamna te rupe la buzunar? Sa inteleg consum?
Salutare,
Am si eu o Astra G, X16SZR cu cutie automata. De curand am fost la service pentru revizie (filtre, distributie, transmisie-curele si intinzatoare, masina fiind adusa din Germania, din 1998-dar arata si merge impecabil mi s-a zis k e bine sa le fac). Toate bune si frumoase, mai ales k am ales cel mai cel service opel, Radacini Motors (cel din Drumul Taberei). Dupa ce am terminat cu motorul le-am zis la baieti (foarte agreabili altfel) sa-mi verifice si uleiul la cutie. Mi-au propus sa-l schimb. Au venit cu 5 L dextron II cu sigla GM pe el, de culoare rosie. Surprise...au intrat doar 4 L, pe al 5-lea l-au dat inapoi la magazie. Mi-au explicat ei k 2 L sunt in turbina si nu-l pot scoate decat daca demonteaza cutia! Apoi la intrebarea (normala de altfel) kare-i treba cu filtru`?...mi-au zis ca filtru e de fapt o sita care la fel pentru a o inlocui tre demontata toata cutia...! parerea mea finala e k nu prea au mai vazut asa ceva iar intrebarea logica (mai mult retorica) e daka au facut bine ce au facut. In primul rand eu (din ce am vazut ca a iesit cand au dat drumul la uleiul vechi, care avea o culoare urata, negru...) nu cred ca au iesit din baie 4 L de ulei, apoi e normal sa se amestece uleiul nou cu cel vechi (ramas in turbina!?) si mai ales...au folosit uleiul potrivit pentru schimb? (AM CITIT K DEXRON NU TREBUIE FOLOSIT!?)
A..si era sa uit...marea intrebare...e normal schimbul de ulei (impropriu spus...doar jumatate sau tre sferturi din el in cel mai bun caz...) fara schimbul concomitent al filtrului (acelei site daca vreti..)?
Va intreb k la acelasi service o c.a k a mea costa...ATENTIE! ......11.000 DE EURO (UNUSPREZECE MII DE EURO)
A...si am uitat ce era mai important...ce se intampla in cazul excesului de ulei din cutia automata?...am inteles k modelul meu ar fi AF13, cei de la Radacini nu mi-au putut confirma (din pacate)...pareau k nu au mai vazut niciodata asa ceva....am inteles k este stantat pe cutie (dar ei habar nu aveau unde sa se uite....)
Baietii aia sunt pe afara rau...n-a ramas nimic in cutie, exact 4 litrii are capacitate. Iar uleiul nu stiu daca trebuia Dexron II, ala e la Astra F cu X16SZR si cutie automata, la tine Autodata recomanda ulei opel 1940767 care nu stiu cu ce e echivalent.
salut, ma numar si eu printre cei cu automata dar vectra eu sunt super multumit si pot spune ca la motoru pe care il am nu consuma 13.5 in oras si 8.5-10.5 inafara la 2,5 v6 benzina cred ca e bine,in fine ce pot sa va spun daca ii schimbi uleiul si filtru nu ai probleme e adevarat ca trebuie desfacuta cutia ca sa schimbi uleiul dar o data la 60 mii eu cred ca e ok in service la radacini nu sa bagat nimeni si aia de la erabus miau spus ca nu se baga halal service iarna nu ai probleme daca nu ai roti de iarna sar putea nu am incercat frana de motor o faci normal din treapta superioara in inferioara te pune in nas pe uscat iti zic ca am incercat butonul cu steluta este super bun cand este gheata pe jos la plecarea de pe loc
ce ai facut pana la urma? ai mai schimbat uleiul? la Radacini am schimbat si eu uleiul de curand la Astra G (X16SZR). Am pus 4 L fara sa schimb si filtrul...care cik se schimba doar cand se repara cutia....si de fapt e o sita....
da l-am schimbat inclusuv filtru a durat ceva dar a meritat a durat circa 2-3 h tinand cont ca nu il faci anual schimbu eu zic ca e recomandat la mine a fost schimbat la 60 000 si acum eu l-am schimbat la 100000 la di-bas total manopera +ulei+filtru 1,5mil+900mii+1450 {piesele cumparate de mine}
Nu am inteles ...pana la urma cat te-a costat?...pe total...si cati litri de ulei ti-au bagat?
Pentru cine are AF13 II (model de c/v automata) ....cati litri de ulei se pun la un schimb, fara a se desface cutia pentru schimbat si filtru?
4l scuze uleiul luat pe sub mana

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou