Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Razz Asta-i buna! Ce masina are frate viteza 1 in linie dreapta?! Poate alea nenorocite de la scoala de soferi... Orice masina are schimbatorul la punctul mort pe linia vitezelor 3 si 4.

Ai condus ARO?
maneta de la ARO nu are revenire cu arc(fiind direct in/pe cutie)si prefera sa stea langa sofer ( I-II) asa ca.......
Skip ads

  • panig

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am o corsa c 1,3 cdti 2005 ,50k km nici o problema
am condus si matiz si o corsa 1,0 al unei prietene motor in 3 cilindri
e o diferenta de la cer la pamant intre cele 2 corse si la motor si la stabilitate(roti mai groase, suspensie mai tare ).
La motor intre matiz si corsa 1,0 nu mi se pare o diferenta sesizabila
totusi in corsa te simti altfel si numai pentru servodirectie se merita, la matiz tragi de volan ca la tractor.
corsa este mult peste dar si intre corse sunt diferente enorme
  • Dragon Warrior

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Omul poate cerea o comparatie intre Corsa A si Matiz. Dar nici asa nu e foarte clar care e mai buna. Eu am condus ceva timp o Corsa A si mergea extraordinar de bine masina. Asa cu forma de caramida mergea cu 130 fara sa transpire. Deja de la Corsa B incepand nu mai exista termen de comparatie. Am corsa B cu 55.000 de kilometri in bord si nu as face schimb cu un Matiz nou. Cu atat mai mult cu cat ieri am auzit de un accident urat-urat de tot la constanta cu un Matiz incolait de un copac in care un pasager a murit iar ceilalti 3 ocupanti sunt in coma profunda, cu corpurile facute praf.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am vazut si eu Matizul ala, unul gri metalizat efectiv mulat pe un copac intre Eforie Sud si Mangalia intr-o curba. Sunt multi care alearga masinutele alea care au protectie zero absolut, tabla de conserva. Cele mai slabe frine la Matiz si Tico le gasesti, pina si Dacia din 1970 le are mai bune.
La cum arata Matizul ala nici o Corsa nu te proteja suficient. Trebuie sa fim realisti si sa intelegem, Corsa e masina de oras sau drumuri lungi dar condus cu grija, nu e masina sport cum vor multi sa creada.
Skip ads

  • Dragon Warrior

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Depinde ce Corsa. Daca vorbim de Corsa D, ia ute-te un pic la filmuletul cu Pole impact (stalp) sa vezi deformari minime, demne de 5 stele.

http://www.euroncap.com/tes...rsa_2006/261.aspx
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Matizul ala avea cam 120km/h cind a luat copacul, impactul a fost lateral dreapta in dreptul stilpului. Intre sosea si copac este canal destul de adinc si lat de 7m, masina aia efectiv a zburat. Orice masina pe lateral este cea mai vulnerabila plus ca nu te ajuta cu nimc airbag-urile. La atita decelerare chiar daca scapi cu zgiriieturi se rup organele in tine si nu mai ai sanse.
Cel mai bine este sa prevezi din timp, sa nu stai cu ochii in fundul aluia din fata, te uiti la toti si anticipezi orice situatie.
Cind au fost lansate masinile mici gen Corsa, Golf I, Polo, Saxo cu motorizari mici unele au avut asigurare gratuita, cind au inceput sa puna pe ele motoare puternice si au devenit GTI, OPC etc. datorita avalansei de accidente au ajuns asigurarile scumpe ca la un Ferrari si multe companii chiar au refuzat incheiere de polite.
Sa nu uitam ca tinerii zurbagii conduc aceste masini peste tot in lume. Cei linistiti si cu familie au masini mari si chiar daca merg cu viteza experienta lor la volan este incomparabila. Nu poti pune in balanta un tinar care are 20,000km experienta la volan cu unul care are peste 300,000km.
  • Dragon Warrior

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Te contrazic. Am vazut intrari pe contrasens la oameni in toata firea, cu sute de mii de kilometri parcursi, pentru a evita vreo masina care le-a franat in fata sau care le-a taiat calea. Evident, producand accidente de n ori mai grave decat daca ar fi tamponat masina de pe sensul lor.

Experienta este o chestie relativa, guvernata de instincte. Eu nu am incredere nici in mine. De cateva ori mi-au jucat feste reflexele si din fericire am scapat mai bine decat as fi sperat. Si conduc de am pierdut numarul kilometrilor. Acum imi masor experienta in ani. 12 la numar. Merg pe 13.

Concluzie: dau foarte mult credit implementarii sistemelor de siguranta active si pasive la o masina. Pentru situatia in care ai un moment prost. O clipa de neinspiratie.
  • alexandrudicu

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2007

  • Mesaj Privat
departe a scris:acuma intrebarea de baraj! cati au facut-o intr-un corsa si cati intr-un matiz? Smile) nu de alta..dar nu ai loc in matiz nici sa intorci o musca Very Happy


In Corsa e loc berechet. Embarassed
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E drept ca experienta la volan e cam relativa. Sunt multi soferi care au destui km dar anti-talent sau incep sa-i lase reflaxele, concentrarea etc. Si tatal meu are destui km si experienta dar virsta nu iarta, de vreo 10 ani daca mergem undeva impreuna eu stau la volan si pe el il las in dreapta ca incurca circulatia pina se misca el.

Revenind la subiect, nu ai cum compara Matiz (Tico sau Spark) cu Corsa C.
In schimb Matiz pentru un oras aglomerat si folosire intensiva (masina de ucis) este de preferat deoarece :
1. Garda la sol mai mare si urci usor borduri, nu ai frica la gropi
2. Piese la pret de nimica, foarte fiabile si tot timpul pe stoc
3. In cazul in care te atinge unul nu plingi ca tabla e ieftina, la fel si vopseaua fara mari pretentii
4. Este mica si parchezi unde nimeni nu incape
5. Se comporta mai bine pe zapada/gheata dar nu ca un Tico care exceleaza aici
6. Intretinere si consumabile jenant de ieftin

In rest numai parti proaste si mi se pare normal, nu poti compara o masina de 6,000euro cu una de 12,000 (pret cind era noua).
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Chiar nu pot sa cred ca are cineva asemenea idee. Cum sa compari un matiz cu o corsa?
E ca si cand ai compara un cal cu un magar.
  • andy4you2005

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
strutzzy a scris:
flopem a scris:la viteza 1 trebuie putin spre stanga la corsa...iar ea fiind obisnuita cu o alta masina cu viteza 1 pe linie dreapta


Razz Asta-i buna! Ce masina are frate viteza 1 in linie dreapta?! Poate alea nenorocite de la scoala de soferi... Orice masina are schimbatorul la punctul mort pe linia vitezelor 3 si 4. Chiar si Dacia 1300 din '82, asa le avea, pentru ca "revenirea schimbatorului pe linia vitezelor 3 si 4 usureaza condusul". N-am mai auzit de sofer care sa porneasca (evident in cazul in care este posibil) cu a 3-a de pe loc si sa nu-si puna problema de ce masina are doar 3 viteze. Razz Nu ma mir ca se strica repede cand o folosesti asa...




Nu te mira.....ca sunt destule proaste care merg decat cu trei trepte.........de regula masinile lor nici nu vad treptele 4 si 5.......cunosc persoana care si-a luat corsa D si de frica, ca na e femei merge doar cu treptele 1 si 2 de 3 si 4 numai vb ca alea le vede doar atunci cand iese din buc,treapta 5 n-a vazut-o niciodata...cat de comparatie care se face intre matiz si corsa.......oameni buni coborati cu picioarele pe pamant, corsa da clasa oricand matizului....din toate punctele de vedere....cei care nu stiu....mai bine s-ar abtinede la astfel de comentarii....si cea mai rablagita corsa nuse compara cu matiz....am un prieten care are corsa c 2001 fabricatie motor 1.2 si la ora actuala dupa mai bine de 7 ani aceea masina fuge cu 160-170 in blana...sa-mi arate cineva un matiz din 2001 care mai prinde viteza data de constructor...
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu te mira.....ca sunt destule proaste care merg decat cu trei trepte.........de regula masinile lor nici nu vad treptele 4 si 5.......cunosc persoana care si-a luat corsa D si de frica, ca na e femei merge doar cu treptele 1 si 2 de 3 si 4 numai vb ca alea le vede doar atunci cand iese din buc,treapta 5 n-a vazut-o niciodata...cat de comparatie care se face intre matiz si corsa.......oameni buni coborati cu picioarele pe pamant, corsa da clasa oricand matizului....din toate punctele de vedere....cei care nu stiu....mai bine s-ar abtinede la astfel de comentarii....si cea mai rablagita corsa nuse compara cu matiz....am un prieten care are corsa c 2001 fabricatie motor 1.2 si la ora actuala dupa mai bine de 7 ani aceea masina fuge cu 160-170 in blana...sa-mi arate cineva un matiz din 2001 care mai prinde viteza data de constructor...[/quote]

corsa mea de 1 l din 2000 merge maxim 155km/h si nu o dau pe 2 matizuri! Cool
Skip ads

  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Post-ul domnului Cuciureanu din 31 Iulie e primul in topul meu. Orice comparatie ar trebui facuta si cu aspectul economic, nu doar cel tehnic.
Pentru locul 2: o pondere ne-neglijabila o are si vechimea si starea masinii; nu vreau sa repet ce s-a spus deja
Pentru locul3: depinde si ce vrei sa faci cu masina: pentru curse, luati-va fratilor Maserati, Ferari (unde e dublu r?) sau Lamborghini (mai exista desigur si alte marci); dar pentru mers la slujba, piata, soacra si retur, nu vad rostul unei limuzine scumpe, mari si cu costuri de exploatare, intretinere si reparatii mari. A, daca imi rup banii buzunarele si vreau sa crape de invidie pretinii cei mocofani, ca mine, imi cumpar...Maybach?
Pentru locul4: hai sa ma laud: permisul il am de 33 de ani, impliniti pe 8 August. Cel mai important lucru pe care l-am invatat eu, e ca sa nu-mi depasesc limitele. Da, masina poate 170km/h; dar chiar trebuie? Eu prefer sa merg cu viteza care-mi permite sa evit si gropile si sa rup masina din cauza neglijentei si incompetentei administratiei si constructorilor, si sa nu omor sau sa ologesc si sa platesc la pret de calitatea I betivanii de calitatea ultima care se impleticesc pe strazile urbei sau asfaltului satelor, sau alte animale cu 2 pana la 4 picioare care haladuiesc pe asfalturi...Ca sa nu mai vorbesc de a-cerebratzii care gonesc cu 120-160 pe strazi si isi rup gatul si mai si omoara pe altii....
Am avut ocazia sa manevrez un Matiz, sa-l scot dintr-o parcare (doamna nu se incumeta) Sigur ca servodirectia Opelului nu se poate compara cu manevrarea volanului de la Matiz; dar ati condus vreodata un ARO?
Ai de cati bani dai...
Si apropo de ce spunea un alt coleg referitor la ce ar conduce...batraneii: am depasit 50 de ani, dar nu ma simt deloc atras de masinile mari. Majoritatea parcursurilor mele sunt in oras; nu depasesc decat rar 50, strazile sunt majoritatea proaste si aglomerate. Mult mai util e sa ma pot strecura printre masinile oprite pe banda 2 si cele stationate (adesea in ciuda indicatoarelor) pe banda 1. Sau sa o pot parca unde nu intra nici Rav4 sau Touareg, dar nici macar Avensis sau Zafira...
Da, tehnic, Corsa (D) e (mult) peste Matiz. (Si recunosc si ca-mi si place!) Dar...
Bafta!
  • lbadaca

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Care sunt diferentele intre Corsa ecoFLEX (1.3 CDTI/75 CP) si 1.3 CDTI/75 CP simplu ? Mentionez ca am vazut in oras ambele modele; unul avea scris ecoFLEX pe hayon iar celalalt CDTI simplu (fara litere inrosite, ceea ce am inteles ca inseamna 75CP). Opel a anuntat de curand lansarea unei noi generatii ecoFLEX cu consum si mai mic decat actuala :
- http://www.promotor.ro/nout...a-ecoflex-3082705
- http://media.gm.com/servlet...1&docid=48136
As vrea sa-i iau la sotie un astfel de model (eu astept un 1.3 CDTI/90 CP din fabrica) dar, mai intai, as vrea sa stiu daca motorul ecoFLEX-ului se comporta la fel de bine ca cel obisnuit si daca, calitatea materialelor e aceeasi la cele doua modele. Ma gandesc ca daca au scazut consumul poate a scazut si performanta si asa micutului 1.3 de 75 CP, iar greutatea mai mica a masinii sa nu se reflecte in calitatea, poate, mai slaba a materialelor folosite.
Intrebarile se adreseaza in special posesorilor de ecoFLEX sau cunoscatorilor.
  • lbadaca

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
lbadaca a scris:Care sunt diferentele intre Corsa ecoFLEX (1.3 CDTI/75 CP) si 1.3 CDTI/75 CP simplu ? Mentionez ca am vazut in oras ambele modele; unul avea scris ecoFLEX pe hayon iar celalalt CDTI simplu (fara litere inrosite, ceea ce am inteles ca inseamna 75CP). Opel a anuntat de curand lansarea unei noi generatii ecoFLEX cu consum si mai mic decat actuala :
- http://www.promotor.ro/nout...a-ecoflex-3082705
- http://media.gm.com/servlet...1&docid=48136
As vrea sa-i iau la sotie un astfel de model (eu astept un 1.3 CDTI/90 CP din fabrica) dar, mai intai, as vrea sa stiu daca motorul ecoFLEX-ului se comporta la fel de bine ca cel obisnuit si daca, calitatea materialelor e aceeasi la cele doua modele. Ma gandesc ca daca au scazut consumul poate a scazut si performanta si asa micutului 1.3 de 75 CP, iar greutatea mai mica a masinii sa nu se reflecte in calitatea, poate, mai slaba a materialelor folosite.
Intrebarile se adreseaza in special posesorilor de ecoFLEX sau cunoscatorilor.

Sau toate 1.3 CDTI-urile de 75 CP sunt ecoFLEX-uri ?
  • Neouber

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nu stiu exact dar parca ecolfexul are acel filtru de particule
  • lbadaca

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Neouber a scris:nu stiu exact dar parca ecolfexul are acel filtru de particule

Filtrul de particule apare ca optional la 462 euro (fara TVA), dar n-am gasit la nici un dealer oferta de pret pt. ecoFLEX. Sa inteleg ca daca-i pui filtru de particule la un 1.3CDTI/75 CP = ecoFLEX ?
  • Neouber

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
cam asa ceva cred...dar mai bine vorbesti la dilar
  • strutzzy

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu, 1.3CDTI de 75CP se numeste acum ecoFlex. Stiu un caz in care cineva a comandat 1.3CDTI de 75CP si cand a venit masina scria pe hayon ecoFlex. Nu are filtru de particule, pt ca nu l-a comandat si nu a platit suplimentar pentru el. Si ma indoiesc sa dea gratuit un optional asa de scump. Alta diferenta fata de varianta "1.3CDTI de 75CP de dinainte de ecoFlex", in afara de inscriptionarea pe hayon, este cadranul turometrului care are o zona colorata in verde unde ai consum optim si inscriptia ecoFlex de pe cadranul turometrului. Alte diferente eu nu mai stiu.
  • Batman

  • Mesaje scrise: 367
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B16SHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2006

  • Mesaj Privat
"Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX: emisii de CO2 reduse cu 10 g/km
Datoritã motorului îmbunãtãþit ºi a greutãþii scãzute, Opel a redus consumul de combustibil ºi emisiile de CO2 ale modelului Corsa 1.3 CDTI ecoFlex cu aproximativ 9 procente. Consumul mediu de combustibil este acum de 4.1 în loc de 4.5 litri. Modelele Corsa ºi Astra ecoFLEX folosesc o reþetã similarã pentru a reduce consumul de combustibil ºi emisiile de CO2. Motorul 1,3 CDTI al modelului Corsa a fost special optimizat pentru a oferi un consum mai mic, iar aerodinamica maºinii a fost îmbunãtãþitã prin coborârea gardei la sol cu 20 mm ºi modificarea prizelor de aer. Corsa ecoFLEX este de asemenea echipat cu pneuri speciale de dimensiuni mai mici 175/70 montate pe jante mai uºoare de 14”. Inginerii s-au concentrat foarte mult pe reducerea greutãþii, reuºind astfel sã facã vehiculul mai uºor cu 45 kg.
Opel Corsa ecoFLEX este disponibil în versiunea cu 3 uºi cu transmisie manualã în 5 trepte, ºi variantele de echipare Corsa sau Edition. Puterea maºinii a rãmas neschimbatã - 75 CP ºi viteza maximã de 168 km/h.
"

Sursa: http://www.informatiiauto.r...opel-sid3171.html
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR