Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • been

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salutari...am si eu un c20ne..an 93 85/115,de ceva timp am urmatoarea problema...in rampa m i se aprinde becul de la ulei aproape cand sunt sus...apoi cand cobor palpaie...o scurta perioada si gata nu se mai aprinde...daca accelerez puti se stinge....nu pot sa mi dau seama ce are...ulei am castrol 10w40...
Skip ads

  • nesta

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2011

  • Mesaj Privat
la mine se aprinde martorul de ulei la viteza mica,nu mai mai in timpul mersului cand stau pe loc nu.cateodata chiar cand apas pedala de frana sau ambreajul concomitent.se aprinde pt cateva secunde dupa care se stinge.de mentionat ca am un astra f caravan,an 96 200.000 km.daca ar putea careva sa ma ajute cu un raspuns as fi recunoscator.
  • sebitutzu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Cu stima,
Si eu am aceasta problema la masina. Dimineata desi las motorul pornit tot timpul vreo 3-4 minute dupa ce pargurc cativa kilometrici imi palpaie becul de la ulei 1 data sau de 2 ori si dupa aia nu mai am probleme. Insa se simte un sunet ciudat ca si cum motorul nu ar fi uns suficient, am bagat la 77000 de km Mobil 1 de 5 W -40. Sincer e prea subtire parerea mea, asta e pentru masini noi. Iar duminica in timpul mersului mi-a ramas aprins becul galben cu masina si cheita, deci sigur e ceva problema.Azi am programat masina la service si la schimb de ulei.
  • cosmin_blade

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salutare !am un opel vectra b din '97cu 240000Km ,ce se intampla daca am uleiul aprins in bord,sonda am schimbato dar degeaba.e posibil sa fie pompa de ulei?se poate curata?sau ce altceva poate fi?tin sa mentionez ca nu sta aprins in permanenta si palpaie neregulat,ba mai mult ba mai putin!ajutatima cu un sfat ceva!
Skip ads

  • zorbas

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2011

  • Mesaj Privat
salut
in mers mi s-a aprins becul galben nu rosu de ulei (ca un castron din care pica ceva ,sory de expresie) de sub turometru
astra h 2006 1.7 , am facut schimbul de ulei de curand am pus mai putin de 4 litri .Mai trebuie?
va rog ajutor ca nu ma pricep
mersi
  • tucapetre

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1998 116 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2010

  • Mesaj Privat
am schimbat filtrul de ulei la un opel astra 1,8 benzina si se aprinde becul de la ulei in relanti,am schimbat uleiul cu toate ca avea numai 4000km si aceeasi problema,mentionez ca cam de 3 luni se aud tachetii batand
  • Culai Constantin

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Buna, astazi mi-a aparut si mie aceasta problema cu becul galben de ulei se mai aprinde concomitent si cheita plus ca putere nu are deloc, de parca nu merge turbina...ma ajutati cu un sfat va rog
  • Calin

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Mures
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
daca-i diesel incepe cu schimbatul filtrului de motorina, daca zici ca nu mai trage. nici a mea nu tragea si eu cautam probleme mari si cand colo era filtru
Skip ads

  • tucapetre

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1998 116 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2010

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema cu becul de ulei,am fost la mecanic si suportul filtrului era rasucit de pe pozitie,bineinteles de mine cand am schimbat cartusul filtrant de ulei am strans prea tare.bine ca a fost asta si nu pompa de ulei sau linia de la vibrochen.
  • tony777

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salut,am si eu o mica problema am un Opel Vectra C 1,8 benzina si am observat ca mi se aprinde martorul de ulei(culoare galbena acela cu valurile)
la turatii de peste 3200 pt o perioada mai lunga(de exemplu am mers pe autostrada si am tinut-o turata o perioada mai lunga)si nu se stinge pana nu opresc masina pt 2 minute.Mentionez ca am facut schimbul cu Castrol Magnatec 5w-40 si am in jur de 4000km cu acest ulei.Multumesc.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
cosmin_blade a scris:salutare !am un opel vectra b din '97cu 240000Km ,ce se intampla daca am uleiul aprins in bord,sonda am schimbato dar degeaba.e posibil sa fie pompa de ulei?se poate curata?sau ce altceva poate fi?tin sa mentionez ca nu sta aprins in permanenta si palpaie neregulat,ba mai mult ba mai putin!ajutatima cu un sfat ceva!


mai multe detalii despre masina Wink
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
zorbas a scris:salut
in mers mi s-a aprins becul galben nu rosu de ulei (ca un castron din care pica ceva ,sory de expresie) de sub turometru
astra h 2006 1.7 , am facut schimbul de ulei de curand am pus mai putin de 4 litri .Mai trebuie?
va rog ajutor ca nu ma pricep
mersi


cine a pus doar 4 L de ulei ?, tu sau mecanicul?
curios, ca in motorul asta intra 5 L
ti se aprinde becul de la nivelul de ulei...cred cs ar trebui sa completezi
verifica pe joja ce nivel ai
stima
Skip ads

  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La Vectra C Z18XE intra 4.25 litri de ulei!
Tabel aici!
  • been

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salutari ...daca ma poate ajuta cineva...am pornit masinuta si dupa cateva minute s a oprit,am incercat sa o pornesc dar nimik bateria a murit,a doua zi am desfacut bujiile si era inecata pline de benzine cu ulei cred...le am ars a pornit din prima,in scurt timp a inceput sa arunce ulei pe sus pe la dop si facea presiune f mare si la joja...am aoprit am mai pornit si intr un final si a revenit dar de atunci m i se aprinde martorul la ulei cand se incalzeste motorul la relanti,in mers nu se aprinde sau daca accelerez putin se stinge,oare ce sa se fi intamplat?multumesc pentru raspunsuri...
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
blue_maniak a scris:La Vectra C Z18XE intra 4.25 litri de ulei!
Tabel aici!


Vorbim aici de Astra H Z17DTH/DTL, nu?
eu zic sa te documentezi mai bine.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ai dreptate. Am crezut ca ai dat reply post-ului lui tony777 care are Z18XE. Probabil ca ambii si-au rezolvat problemele pana acum.
  • toss

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut

Am un Opel Astra G, Z16XE, din 2001 si de cateva zile dupa ce pun contactul si pornesc, becul rosu de la ulei ramane aprins si se stinge treptat. Uneori dupa cateva secunde, alteori dupa 1-2 minute. Motorul merge normal. Ultimul schimb de ulei l-am facut acum 4000 de km si am pus ulei GM 5W30. Motorul manaca ulei dar nivelul pe joja e la jumatate.

Ce imi recomandati?
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
O problema asemanatoare am si eu de cateva zile.De cand s-a incalzit si apa ajunge la 90 de grade cam de pe la 85 de grade incepe sa-mi clipeasca becul la ulei motor (cel rosu) doar la relanti.Daca o accelerez putin se stinge,iar daca apa scade sub 80-85 grade nu se aprinde nici la relanti.Din ce am citit pe aici cauza ar fi uleiul prea subtire.Eu am 240 000 si am schimbat uleiul acum 6000 km cu 5w30.Voi ce parere aveti?
  • been

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salut maine schimb uleiul si iti zic cum este....
  • banderas23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara,

Am aceeasi problema ca si colegul dany_ionutz: cand se incalzeste motorul, incepe sa mi se aprinda martorul de ulei (becul acela rosu sub forma de lampa lui Alladin); chiar si in mers daca am o viteza constanta, insa daca accelerez putin imi dispare ... uneori clipeste, dar de cele mai multe ori sta aprins; mi se aprinde cel mai des cand cand masina e la relanti, de exemplu cand stau la semafor. Odata am lasat-o sa mearga la relanti si cum temperatura motorul a ajus la temperatura de functionare mi s-a aprins si becul ... cum am accelerat putin, cum mi-a disparut ... si dupa ceva timp apare iar.

Masina (este un Opel Astra G hatchback, fabricatie iulie 2001 cu motor de 1,2l 16V, 75CP - motor Z12XE) a fost adusa din Germania in aprilie 2007 si aveam 102 de mii km, iar in cartea masinii apare ca a fost folosit numai ulei Mobil 1, full sintetic, 0W40 ... motiv pentru care si eu am folosit acelasi ulei. Ultimul schimb l-am facut la sfarsitul lunii septembrie 2011 cand masina avea 161.600 km. Masina are acum 162.185km, iar becul a inceput sa mi se aprinda inca de anul trecut ... deci la numai vreo 500km parcusi dupa schimbul de ulei (iarna asta nu am circulat cu masina din lipsa anvelopelor de iarna).

Am verificat nivelul uleiului si nu este la minim; la service mi-a pus numai 3.3l (am vazut ca trebuia 3.5l) si mi-a zis sa mai completez dupa o perioada, insa nu a fost nevoie pana acum ... se pare ca a mai ramas pe instalatie din cel vechi, atata timp cat mie imi indica joja ca nivelul uleiului e la maxim.

Mi s-a tot spus ca e motorul prea vechi, prea uzat si ca ar trebui sa folosesc ulei cu vascozitate mai mare, de ex 5W40. Am citit ca prima cifra se refera la vascozitatea la rece si ultimele 2 la vascozitatea uleiului in stare fierbine. Acum vine intrebarea mea: de ce ma sfatuieste "lumea" sa pun un ulei cu indice 5 in fata daca eu nu am probleme cand motorul e rece ci doar cand motorul ajunge la temperatura de functionare? Ceva nu se potriveste aici sau imi scapa mie ceva?

@been: ce s-a rezolvat in urma schimbarii uleiului?

Sau oricine altcineva care a patit ca mine imi poate spune cum a rezolvat-o? Va multumesc anitipat!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR