- ADRYAN-YGA
- OP
- 50 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Vectra 2002 Y2.0DTH
- Gorj
ADRYAN-YGA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2002 Y2.0DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
scuzati k nu am ami aparut cu nimic p acest topic dar nu am prea avut ce sa mai zic.Adrian mersi mult pt sfatul cu supapa dar nu a mers.Problema era pompa de injectie care nu mai da presiunea presiunea corecta,in loc de1600 bar ea da undeva p la 900 si ceva.acum nu mai porneste nici la cald bine.multumesc pt sfaturi baieti.Dak cunoaste cineva vreun service mai bun in GJ sau MH chiar si in Craiova spuneti-mi si mie va rog.
- alyn_koreanul
- *
- 6 mesaje
- din 09 Sep 2010
- Vectra y20dth
- Constanta
alyn_koreanul
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2010
- Mesaj Privat
buna la toata lumea, am si eu aceasi problema pe vectra c y20dth, porneste si se opreste imediat, dupa 24 ore, care a descoperit cauza ca nu vreau sa fac improvitatii ar trebui sa mearga asa cum a facuto masa dar nustiu cauza, pompa de injectie am schimbato si tot la fel, nu am nici o eroare pe calculator deci ma c-am depaseste, multumesc pentru sfatul cu supapa, eu ma gandeam sa-i pun o pompa de amorsat ca la logan...
- ADRYAN-YGA
- OP
- 50 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Vectra 2002 Y2.0DTH
- Gorj
ADRYAN-YGA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2002 Y2.0DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
- alyn_koreanul
- *
- 6 mesaje
- din 09 Sep 2010
- Vectra y20dth
- Constanta
alyn_koreanul
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2010
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
OT87GGZ
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
cristixxx
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salutare am si eu opel vectra b anul 2001 motor y20dth si am si eu aceiasi problema cu pornitul la rece. adica dimineata mai bine spus ,porneste cateva secunde si se opreste ,se aprinde cheia si nu mai vrea decat (trasa sau cu sprey pe la supapa e g r )., dupa ce am pornito, toata ziua porneste chiar daca o las si 10 ore nepornita .,anul trecutam reparat pompa de injectie ,am schimbat orlingurile din cap de la injectoare,am schimbat si furtunele de la retur, am pus si supapa uni sens si tot nu porneste ., de curand am schimbat si carcasa cu filtru de motorina adica(am pus carcasa de la 17 dt opel astra f 1995 sunt cu suruburi la conducte )si tooot nu porneste dimineata chiar la 8 C . Nu mai stiu ce sa ii fac sau unde sa ma duc! am pus si testu dar nu da nici o EROARE (
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
alecs9o
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 1700
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
salutare baieti! aceiasi problema aproximativ, am un un opel astra 1.7 dti y17dt ...... porneste si se opreste ....asta bn inteles cand vrea ea nu tot timpu nu are anumiti timpi/ perioade cand porneste cand nu... dar daca am reusit si am pornito merge brici... eroarea pe care o da la: test B3059 mentionez ca mecanicu a zis "posibil sa fie ECU. ...mobilizator+cip"...zis si facut :)le-am schimbat si a pornit si sa oprit si a ramas becul check engine aprins si palpaia... am mai citit aici pe forum ca ar fi din pedala de acceleratie am schimbat si pedala .....degeaba .... nu stiu cum sa o scot la capat cu ea ...m-am gandit ca nu are cum sa fie de la vrun cablu ceva sa faca scurt sa zici ca se opreste din cauza lui .... daca a pornit .... nu mai am treaba....(asta pana cand o opresc iar) am inlocuit doar ecu fara mobilizaator ....la fel se opreste imediat si incepe becul check engine palpaie..... aaa..... si inpinsa nu ii trebuie mai mult de 2 metri si o ia ~X( ! astept un sfat o parere help!
cristixxx
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2009
- Mesaj Privat
cristixxx a scris:Salutare am si eu opel vectra b anul 2001 motor y20dth si am si eu aceiasi problema cu pornitul la rece. adica dimineata mai bine spus ,porneste cateva secunde si se opreste ,se aprinde cheia si nu mai vrea decat (trasa sau cu sprey pe la supapa e g r )., dupa ce am pornito, toata ziua porneste chiar daca o las si 10 ore nepornita .,anul trecutam reparat pompa de injectie ,am schimbat orlingurile din cap de la injectoare,am schimbat si furtunele de la retur, am pus si supapa uni sens si tot nu porneste ., de curand am schimbat si carcasa cu filtru de motorina adica(am pus carcasa de la 17 dt opel astra f 1995 sunt cu suruburi la conducte )si tooot nu porneste dimineata chiar la 8 C . Nu mai stiu ce sa ii fac sau unde sa ma duc! am pus si testu dar nu da nici o EROARE (
Slutare si scz ca nu am mai revenit cu amanuntee eu am rezolvat problema
dupa lungi si secole de munca
este bine ca am muncit eu si nu am mai dat bani la zis mecaniciiii ,problema la mine a fost din cauza la orlingurile din cap de la injectoare cum am depistat? simplu am acasa compresor cu aer am mufat furtunu de la comresor la instalatia de alimentare adica pana in filtru ,sa vad unde rasufla ,dar nu mare presiune !sa presupunem ca nu erau defecte la o presiune atat de mare trebuie sa cedeze pe undeva . asa ca am dat drumu la aer si bolborise in motot uleui care a mai ramas pe rampa ,am desfacut capacul de la culbutori si se vedea cum ese aerul . asta a fost la mine la alti poate sa fie in alte parti pierdera asa ca nu este rea incercarea va doresc multa bafta si spor la treaba
cristixxx
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2009
- Mesaj Privat
alecs9o a scris:salutare baieti! aceiasi problema aproximativ, am un un opel astra 1.7 dti y17dt ...... porneste si se opreste ....asta bn inteles cand vrea ea nu tot timpu nu are anumiti timpi/ perioade cand porneste cand nu... dar daca am reusit si am pornito merge brici... eroarea pe care o da la: test B3059 mentionez ca mecanicu a zis "posibil sa fie ECU. ...mobilizator+cip"...zis si facut :)le-am schimbat si a pornit si sa oprit si a ramas becul check engine aprins si palpaia... am mai citit aici pe forum ca ar fi din pedala de acceleratie am schimbat si pedala .....degeaba .... nu stiu cum sa o scot la capat cu ea ...m-am gandit ca nu are cum sa fie de la vrun cablu ceva sa faca scurt sa zici ca se opreste din cauza lui .... daca a pornit .... nu mai am treaba....(asta pana cand o opresc iar) am inlocuit doar ecu fara mobilizaator ....la fel se opreste imediat si incepe becul check engine palpaie..... aaa..... si inpinsa nu ii trebuie mai mult de 2 metri si o ia ~X( ! astept un sfat o parere help!
Te sfatuesc sa incerci asa cum si eu am dat de cap la ia dar dupa ce ai pornito pt ca daca ia nu porneste adica sa dezamorsat nu are ce sa iti arunce motorina pe unde pierde pt ca este goala sau insuficienta numai schimba pana nu esti sigur ca este de la piesa respectiva
si eu am bagat o gramada de banii si fara rost pana nu am incercat asa cum am scris la mine sau schimba furtunele de la retur cu unele bune cu ..... facaturi si pana sa bagi furtunele noi pe tevusca ,bate tevusca care intra furtunu de retur pe el pt ca si pe acolo se mai poate dezamorsa ,multa bafta
- mihaiadrian
- ***
- 632 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 632
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
cristixxx a scris:
Slutare si scz ca nu am mai revenit cu amanuntee eu am rezolvat problema
dupa lungi si secole de munca
este bine ca am muncit eu si nu am mai dat bani la zis mecaniciiii ,problema la mine a fost din cauza la orlingurile din cap de la injectoare cum am depistat? simplu am acasa compresor cu aer am mufat furtunu de la comresor la instalatia de alimentare adica pana in filtru ,sa vad unde rasufla ,dar nu mare presiune !sa presupunem ca nu erau defecte la o presiune atat de mare trebuie sa cedeze pe undeva . asa ca am dat drumu la aer si bolborise in motot uleui care a mai ramas pe rampa ,am desfacut capacul de la culbutori si se vedea cum ese aerul . asta a fost la mine la alti poate sa fie in alte parti pierdera asa ca nu este rea incercarea va doresc multa bafta si spor la treaba
cristixxx a scris:Salutare am si eu opel vectra b anul 2001 motor y20dth si am si eu aceiasi problema cu pornitul la rece. adica dimineata mai bine spus ,porneste cateva secunde si se opreste ,se aprinde cheia si nu mai vrea decat (trasa sau cu sprey pe la supapa e g r )., dupa ce am pornito, toata ziua porneste chiar daca o las si 10 ore nepornita .,anul trecutam reparat pompa de injectie ,am schimbat orlingurile din cap de la injectoare,am schimbat si furtunele de la retur, am pus si supapa uni sens si tot nu porneste ., de curand am schimbat si carcasa cu filtru de motorina adica(am pus carcasa de la 17 dt opel astra f 1995 sunt cu suruburi la conducte )si tooot nu porneste dimineata chiar la 8 C . Nu mai stiu ce sa ii fac sau unde sa ma duc! am pus si testu dar nu da nici o EROARE (
Slutare si scz ca nu am mai revenit cu amanuntee eu am rezolvat problema
dupa lungi si secole de munca
este bine ca am muncit eu si nu am mai dat bani la zis mecaniciiii ,problema la mine a fost din cauza la orlingurile din cap de la injectoare cum am depistat? simplu am acasa compresor cu aer am mufat furtunu de la comresor la instalatia de alimentare adica pana in filtru ,sa vad unde rasufla ,dar nu mare presiune !sa presupunem ca nu erau defecte la o presiune atat de mare trebuie sa cedeze pe undeva . asa ca am dat drumu la aer si bolborise in motot uleui care a mai ramas pe rampa ,am desfacut capacul de la culbutori si se vedea cum ese aerul . asta a fost la mine la alti poate sa fie in alte parti pierdera asa ca nu este rea incercarea va doresc multa bafta si spor la treaba
Salut, nu am inteles unde ai dat drumul la aer? Pe conducta de tur ce intra in pompa de injectie? Sau? A mea porneste relativ bine pentru ca am un releu are baga bujiile de fiecare data, chiar si asa la rece sau la prima pornire parca trepideaza putin si scoate fum cenusiu spre albastrui, doar la pornire, in rest nu scoate gram. Ar putea fi de la oringuri respectiv simeringuri?
Julian
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
adrian terinte a scris:salutare
Am patit si eu asa dar am pus o supapa de sens pe conducta de tur care intra in filtru de motorina.
Apare aceasta simptoma pentru ca intra pe undeva aer in instalatia de alimentare (pe la filtru,pe la furtunasele de retur,etc) si se dezamorseaza,practic se duce motorina inapoi in rezervor de pe turul care intra in filtru, astfel motorul porneste doar cu motorina care mai este pe conducta de la filtru la pompa de injectie si functioneaza cateva secunde si nu mai poate/nu mai are timp sa traga motorina din rezervor pana la filtru si prinde aer si se opreste.
Daca o sa pui o supapa de sens pe tur ,chiar daca ar mai intra aer pe undeva, supapa nu permite motorinei sa se duca inapoi in rezervor si astfel nu mai intra nici aer pt ca nu se mai formeaza acel "vid " provocat de coborarea motorinei.
Sper ca am fost destul de explicit.
Bafta
Am patit si eu asa dar am pus o supapa de sens pe conducta de tur care intra in filtru de motorina.
Apare aceasta simptoma pentru ca intra pe undeva aer in instalatia de alimentare (pe la filtru,pe la furtunasele de retur,etc) si se dezamorseaza,practic se duce motorina inapoi in rezervor de pe turul care intra in filtru, astfel motorul porneste doar cu motorina care mai este pe conducta de la filtru la pompa de injectie si functioneaza cateva secunde si nu mai poate/nu mai are timp sa traga motorina din rezervor pana la filtru si prinde aer si se opreste.
Daca o sa pui o supapa de sens pe tur ,chiar daca ar mai intra aer pe undeva, supapa nu permite motorinei sa se duca inapoi in rezervor si astfel nu mai intra nici aer pt ca nu se mai formeaza acel "vid " provocat de coborarea motorinei.
Sper ca am fost destul de explicit.
Bafta
Unde ai pus supapa? cine ti-a montat-o? cred ca am si eu nevoie... merci,
marcelana
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2011
- Mesaj Privat
sal,eu mi-am pus inainte de filtru o pompa de amorsare si pe retur o supapa unisens.Trebuie sa strangi bine la capete cu colier sa nu traga aer.Eu ma chinui cu masina mea de mai bine de un an,si la realanti si la 150 kmh tot mi se opreste,nu conteaza ca e motorul cald sau rece.Am pus-o pe mai multe testere si fiecare mi-a zis ca are altceva.Am luat pe un baiat de la bosch cu testerul in masina si n-a putut sa-mi zica ce are,lui nu-i arata nimic,doar ceva de alimentare,nu stia de unde,din pompa sau prinde awe pe traseu.Eu banuiesc ca ar fi de vina orinitoringurile(nu stiu daca am scris bine) de la injectoare sau pe partea electrica,sa nu am fire desfacute,fire care dau lamasa si tot asa.
Sper sa-si mai dea si altii cu parerea ca tare curios sunt sa aflu si alte pinii.
Sper sa-si mai dea si altii cu parerea ca tare curios sunt sa aflu si alte pinii.
marcelana
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2011
- Mesaj Privat
- valivalide
- *
- 6 mesaje
- din 06 Mar 2015
- Germania
valivalide
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Germania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2015
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- valivalide
- *
- 6 mesaje
- din 06 Mar 2015
- Germania
valivalide
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Germania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2015
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat