Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
buna.
deci de vreo 2 luni cind las de accelerat se aude ca un fluerat.inainte nu se auzea si nu stiu unde sa ma uit.a patit cineva asa ceva.are vreo idee cineva de unde ar putea fi acest fluerat.
si alta problema este pornirea la cald.stiu ca sa discutat mult dar eu am observat ca dupa ce pornesc motorul indicatorul de temperatura intirzie sa se miste si cind se misca urca dintro data pe la jumatate si ar trebui sa urce constant.deci ma gindesc ,ca ar putea fi din cauza acestui termometru care nu da bine temperatura si calculatorul nu face bine amestecul de combustibil.daca a schimbat cineva acest senzor de temperatura si merge mai bine sa-mi spuna si mie unde se afla.
omega x25dt. mersi
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cip opelomega a scris:buna.
deci de vreo 2 luni cind las de accelerat se aude ca un fluerat.inainte nu se auzea si nu stiu unde sa ma uit.a patit cineva asa ceva.are vreo idee cineva de unde ar putea fi acest fluerat.
si alta problema este pornirea la cald.stiu ca sa discutat mult dar eu am observat ca dupa ce pornesc motorul indicatorul de temperatura intirzie sa se miste si cind se misca urca dintro data pe la jumatate si ar trebui sa urce constant.deci ma gindesc ,ca ar putea fi din cauza acestui termometru care nu da bine temperatura si calculatorul nu face bine amestecul de combustibil.daca a schimbat cineva acest senzor de temperatura si merge mai bine sa-mi spuna si mie unde se afla.
omega x25dt. mersi


acel vajait vine de la toba,adica cotul de pe turbo!daca e agatat jos il smulge din partea care vine atasata catre turbina!cel putin la mine acolo apare acel suierat si mai ales cand schimb vitezele,sau las acceleratia!
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
posibil sa ai dreptate.acum vreo doua luni mia dat unu un sut si de atunci toba sta presata in porbagaj.deci nu mai sta libera in mansoanele ei de cauciuc ,o preseaza porbagajul in jos.posibil sa fi cedat.mam uitat eu sub masina si nu e rupt nimic dar sub scut nu m-am uitat.daca o las asa e posibil sa cedeze mai mult.e posibil sa pierd presiune pe la turbo.
mersi de raspuns
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
deschide capota..iar unde vine turbina in spatele ei exista un 'COT''care practic duce in toba!sa nu fie crapat,la mine era crapat si scoate acel suierat!
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR