ce sunt alea oringuri si unde sunt ? egr-ul l-am curatat de 2 ori si thrutlerul si pedala de acceleratie. inainte imi statea martorul check engine aprins (dar dupa ce am curatat egr-ul ) am pus borna de la baterie la loc s-a stins. dar eroarea exista inca am facut testul pseudoagrafa .problema e ca nu porneste cum trebuie si in mers intrerupe sa merg cumva si la tester sa sterg erorile? o sa curat si sondele lamda , dar se poate curata si catalizatorul? chestia e ca nu stiu daca egr lucreaza cum trebuie pt. ca dupa ce l-am curatat iam dat impuls electric de la bat. si daca nu apas putin cu mana nu se misca pistonasul Multumesc anticipat! Astept raspuns.
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
iso a scris:Ar mai fi o varianta, detartrantul ala pentru centrale termice care umfla rapid calcarul desi n'as avea tupeu sa'l torn in catalizator e mult prea agresiv. Schimbatoarele de caldura din centrale sint facute din inox sau aluminiu ... nu mai stiu. In rest fara cuvinte ...
ce sunt alea oringuri si unde sunt ? egr-ul l-am curatat de 2 ori si thrutlerul si pedala de acceleratie. inainte imi statea martorul check engine aprins (dar dupa ce am curatat egr-ul ) am pus borna de la baterie la loc s-a stins. dar eroarea exista inca am facut testul pseudoagrafa .problema e ca nu porneste cum trebuie si in mers intrerupe sa merg cumva si la tester sa sterg erorile? o sa curat si sondele lamda , dar se poate curata si catalizatorul? chestia e ca nu stiu daca egr lucreaza cum trebuie pt. ca dupa ce l-am curatat iam dat impuls electric de la bat. si daca nu apas putin cu mana nu se misca pistonasul Multumesc anticipat! Astept raspuns.