Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • RONY RO

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Cu respect va rog sa ma ajutati sa fac alegerea cea buna !
Sunt interesat in primul rand de o intretinere mai ieftina si o fiabilitate mai sporita.
Stau in cumpana intre Agila si Solenza. Oare?
Skip ads

  • Iscander_88

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pai, de agila nu iti pot spune mai nimic. Solenza a avut un prieten bun luata de noua prin 2004 cred si nu a avut deloc probleme cu ea. Mototrul mi s-a parut destul de bun si masina destul de stabila. Singura chestie care nu mi-a placut a fost zgomotul in habitaclu, mai alea daca se circula pe drumuri nasoale...adica mai tot timpul Very Happy
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La motor si cutie fiabilitatea cam la fel, poate un pic mai buna la Opel, daca te referi la ambreiaj Solenza e cu bube din nastere.
La capitolul caroserie clar Agila, nu ai rugina, nu troncane, portierele se inchid bine etc.
Privitor la frine, bucsaraie, planetare iar clar Agila este net superioara.
Calitate finisaje, e stiut ca la Solenza sunt din topor.
Piese, putin mai scumpe la Agila dar tin mai mult.

Rezumat :
Agila este o caroserie japoneza de Suzuki cu motor de Opel.
Solenza este o caroserie de caliate romaneasca cu motor Renault.

La acelasi pret Agila va avea mai putine dotari decit Solenza, este normal. Daca ai boala pe "masina nationala" atunci iti recomand Logan, nu cumpara tentativele de masina genul SuperNova sau Solenza, sunt din ce in ce mai putine pe strazi si vor fi probleme cu piesele sau revinzarea.

LE
Avantaj la Solenza ar fi portbagajul mai mare.
Am condus Solenza si merge binisor dar cam mult zgomot de la motor desi cel de Renault este mai fin, la capitolul trancaneli apai e jale saraca de Mioveni.
Daca ne referim strict la capitolul BANI, adica cost piese/intretinere fiabilitatea inclina balanta net spre Agila. Or fi piesele putin mai scumpe la Agila dar la cit tin iti convine inzecit, macar nu pica din senin... Mai exista o sursa de piese SH pentru Agila (radiatoare, tablarie, planetare etc) aproape inepuizabila ca se aduc din toata Europa pe cind la Solenza nu, e un produs loco si iti maninci nervii.
De exemplu acum in Iasi mai multe Agila vezi decit Solenza care incet-incet dispare pe la sate exact cum a fost si cu Dacia 1300-1400.

Acum depinde de starea masinii, nu poti compara una de care proprietarul si-a batut joc de una ingrijita.
  • RONY RO

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc mult Dancuciureanu pentru informatiile date.Cineva care detine o Agila mi-a zis ca prin rabatarea banchetei spate,se face un corp comun plat cu portbagajul si o poate folosi sa doarma 2 persoane de 1,70 cand merg la munte.Acum de cand ursii fac ravagii pe Valea Prahovei este chiar o comoara pentru cei care iubeau cazarea la cort,iar eu unul fac parte din aceia.Cam asa pe langa Solenza mi-a venit idea cu Agila.Despre acest aspect ce-mi puteti spune ?
Cu respect ! Exclamation
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Doar cu picioarele indoite incap, in Astra sau Vectra este alta treaba dar si alti bani.
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
solenza e o masina extraordinara....este masina cea mai condusa de mine( 3 ani pe distributie) si mi-a ramasa in suflet....ceea ce a zis @Dancuciureanu e adevarat din pacate, dar, exista un dar....exista modelul SCALA care are AC, servo directie, geamuri electrice, airbag sofer, proiectoare , interior mai placut( gri, nu e negru), bandouri pe laterale, spoilerele in culoarea masinii, jante aliaj pe 14, eleron, inchidere centralizata cu armare la scoterea cheii din contact , immobilizator, CU TOATE SURUBURILE BINE STRANSE, intr-un cuvant mai buna....eu am condus un asa model 1.5 ani si am fost super multumit, repet nu troncanea, si nu batea pt ca avea toate suruburile bine stranse din fabrica!

am condus si COJI care nu aveau nici macar plafoniera si nici parasolar in dreapta DIN FABRICA erau ultra light la dotari....si DA aia troncanea RAU!

in total cred ca am condus in jur de 15, dar 5 am condus constant peste 100.000 fiecare, si iti spun ca nu sunt masini care sa te lase in drum.....cu zice rumanu.....tragi de ele ca de cataua moarta!

acum e chestie de gust....agila e o masina buna si utila, dar cu un look groaznic, solenza e mai light la aspect si dace e varianta Scala e chiar dragutza dar are alte minusuri fata de aglia, tu sti cel mai bine ce sa alegi......
yo am ales tigra ! Twisted Evil
  • RONY RO

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am auzit ca motoarele de pe Solenza cu o exploatare corecta tin 300000 km fara probleme.Unul de Agila cat poate tine? Oare?
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Depinde de la cine o iei, de obicei masinile astea ieftine si bune se cam duc pe copca pe la 160.000 km in bord si 3-400 reali
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu am doua tigai, 1L trecut de 130,000km si 1,2L care bate spre 150,000km reali la amindoua, nici una nu are probleme absolut deloc si nu bate sau consuma ulei. Stiu destule care au trecut de 200,000km si merg de nu iti vine sa crezi. Zilele astea au pornit amindoua la sfert in conditii de -22 -25grdC.
Singurele interventii sa spunem majore au fost distributie sau pompa apa ca deh, consumabile. Ca mai pica un senzor de ulei 25lei sau vibrochen 90lei nu mi se pare o avere la citi km au.
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Agila1,2, 163 000 km ai ei pe muchie, ulei 0-40, nu consuma mai mult de 3-400 ml/10-12000 de km, nu bate nimic, merge cu 150-160 fara probleme ca acum 73 000 de km cand am luat-o. Nu trancane nimic inauntru, nu cad tablele de pe ea.... si strange mititica 9 ani acusica. Bratu l si bieleta de directie de pe dreapta sunt in continuare GM...esapamentul, catalizatorul la fel, in spate nu s-a umblat la nimic.... ce sa mai zic, nu stiu ce solenza de 163 000 scapa fara interventii majore si fara sa trancane din toate incheieturile..
Si inca ceva... la partea electrica, nicio problema. Nu se sting aiurea becuri, nu exista contacte imperfecte. M-am saurat de Loganuri la care se aprind semnalizarile o data cu becul de frana...stiti la ce ma refer.


Ultima modificare facuta de george_fusneica la Mie 27 Jan, 2010 10:34 pm
  • RONY RO

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Sunt taximetristi care au peste 200000 km cu Solenza si motorul este in parametrii normali. Idea
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Foarte adevarat, viata unei masini depinde si de sofer, de cum se schimba uleiul, de cum se schimba vitezele, samd. Filtre schimbate la timp, consumabile adecvate, distributie schimbata ca la carte, asta inseamna viata lunga a motorului. Dar o masina nu inseamna numai motor. Inseamna si izolatie fonica, izolatie contra prafului, a ploii, confortul oferit de sistemele de siguranta, calitatea franarii, a servodirectiei, a instalatiei electrice, existenta si fiabilitatea instalatiei de AC, oglinzi electrice incalzite (Agila), samd.
Skip ads

  • RONY RO

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Si Agila este OK la toate astea ? Shocked
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Da, la tot ce am enumerat mai sus e absolut ok
Nu ma deranjeaza nimic. Sunt unul din cei care le intretin corect.
Iti pot confirma asta postarile de la sectiunile respective.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
RONY RO a scris:Cu respect va rog sa ma ajutati sa fac alegerea cea buna !
Sunt interesat in primul rand de o intretinere mai ieftina si o fiabilitate mai sporita.
Stau in cumpana intre Agila si Solenza. Oare?

eu am o Solenza de 7 ani - ncio problema majora, afara de un schimbat ambreaj in garantie.
Nu cred ca mai merita sa bagi bani in ele, fiind o masina produsa in numar mic nu vei gasi piese de schimb. In rest e una din cele mai bune si utile masini pe care le-am condus. Consuma relativ putin 7-8 l in oras, este mica usurica si manevrabila, motorul este foarte nervos 75 Cp/950 kg. O masina ideala pentru circulatia prin orasele aglomerate.
De Agila nu stiu nimic, vad din ce in ce mai multe la noi in oras, mi se par extrem de urate ca design exterior, dar cu frumusetea e ca la femei .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Exista mai multe variante de echipare la Agila.
1. Cea chioara, fara servodirectie, fara TID, fara scrumiera, 1 airbag etc, sunt foarte rare
2. Una comuna: are servodirectie electronica EPS, TID, oglinzi electrice, 2 airbag
3. Una cam rara si intermediara, fata de 2 are ABS
4. Cea de clasa are in plus AC, centralizata si geamuri electrice fata.
Dotarea cu oglinzi incalzite este foarte rara dar poti cumpara sticlele si tragi fire. Scaune incalzite nu au dar se cumpara rezistente la 150lei si se monteaza.

Motorizari existente:
1l Z10XE 58cp
1,2l Z12XE 75cp
1l Z10XEP 60cp
1,2L Z12XEP 80cp
1,3l diesel Z13DT - nu recomand mai ales in cazul tau
Motoarele de 1l sunt exceptionale pentru oras la consum si fac fata extern dar nu poti depasi ca la rally, cele de 1,2l consuma mai mult in oras dar extern te ajuta la depasiri, sunt identice numai un cilindru difera intre ele.

Cum spunea si liberlamare, nu baga bani intr-o masina 'moarta' ca Solenza. E drept ca Agila are o fata ciudata (sasiul este de Suzuki Wagon R intergral) dar e un compromis cu utilul.

LE
Daca gasesti ceva care iti convine sa ne ceri parerea sau ajutorul la o testare independenta, nu te lasa pe mina celor care vor sa "te faca'.
  • mastroiani24

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
nu poti compara asa ceva
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR