Parola noua?


Salut! Avand in vedere ca s-a inmultit numarul posesorilor de astra h, propun topicul acesta.
Eu am un H de 14200 km acum, 1.6 benzina, elegance, esp, xenon, bc, mp3 player samd. din apr. 2005
Avand in vedere titlul topicului vom lasa deoparte lucrurile bune legate de mashinoiul asta minunat si le vom discuta pe cele mai putin bune, si anume problemele, fie ele si mici:

Asadar:
- nu-mi place ca nu sunt suficiente spatii de depozitare. Alfel stau lucrurile la Zafira (din pacate nu sunt adeptul genului).
- mici probleme cu receptia radio, in sensul ca de multe ori se aude prost radioul ca si cum s-ar pierde semnanulul. am inteles ca exista un update pe care il voi cere la revizie
- bugul cu alimentarea sub 4-5l. Cu benzina pe terminate (range 30km sa zicem), pun doar 4-5l de benzina. BC-ul nu actualizeaza range-ul si acesta merge de unde era pana la 0, desi benzina mai e. Bugul se manifesta cand si cand. N-am depistat regula.
- odata am pornit motorul si ecranul bc-ului nu s-a aprins. Am repornit si a functionat fara probleme mai departe. am inteles ca ar fi un update si pt bc.
- un greier in volan, cand virez; se zice ca ar fi iarasi ceva common, si anume "inelul airbag" (ce naiba o mai fi si asta)
- 3 ciobituri de 1x1 mm in parbrise din cauza macadamului de pe autostrazile noastre. Probabil se va rezolva cu casco.
- timoneria usor imprecisa, cu motorul rece. A 1-a agata. Oare timoneria la 1.6 e pe cablu sau cu tije? Tot la CV trecem si chestia cu marche-arierre-ul: Daca procedez ca in manual, si astept 3 s de la apsarea pedalei de ambreiaj, intra f. usor. Daca ma grabesc, caraie putin.
- uneori la pedala de ambreiaj se simte pe cursa de release un usor clanc. Nu se aude nimic, dar il simt in picior. E ceva legat de boltzul pedalei de ambreiaj. Probabil gresaj si se rezolva.

- consumul! Am media pe acesti 14200 km 7.5 l/100km N-ar putea sa mearga cu apa? (Ignorati punctul asta, e pus ca sa va inveseleasca) Laughing

Lista e destul de scurta, problemele sunt mici, dar sunt. Ca orice roman, sunt perfectionist si ma astept sa fie totul perfect cel putin 1-2 ani de zile.
Asteptam si restul posesorilor de H !
Ha ... ce ai scris tu mai sus, nu's probleme .... toate astea sint chestii generale la masina asta. Insa :
- pb cu CIM-ul, asta e o problema .. de cateva ori mi-a dat eroare ce nu-mi recunostea cheia ( invalid transponder key ) ( ce zici de asta !!!!! ) ... s-a rez prin schimbarea cim-ului, cel mai important calculator al masinii care este in volan Shocked
- problema proiectoarelor .... Twisted Evil se sparg singure Shocked de la temperaturi se pare .. toate astra H-urile pe care le-am vazut, aveau proiectoarele sparte .... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Astea de mai sus sunt probleme, ce ai spus tu ... nimicuri .... radioul nu face asa tot timpul .. a facut si la mine la inceput, pana dupa vreo 15.000 Km .. de atunci prinde betoon, fara sa-i fac nimic ....
Acum .. faza cu alimentatul cu 4 - 5 liti benzina Laughing Laughing Laughing pai tata ... la asemenea masina, crezi ca mai merge ca la Dacia, cu bidonu', sticlutza, sa o pacaleshti Shocked Shocked Shocked ?? La cat te-a costat masina, nu crezi ca ai putea sa faci plinu' ???? Sorry daca am fost prea rau, insa nu inteleg cum poti alimenta de 200.000 lei o masina de 15 - 20. 000 EUR Shocked

Numa' bine si drumuri ... usoare.

P.S. >> Vezi si aici : http://www.clubopel.com/vie...;highlight=#35810
Bun, mergem mai departe.

Asta cu benzina, am facut-o dupa ce altcineva mi-a zis ca a patit-o. am vrut sa verific. in general, da, nu alimentez doar 4-5l, dar nu vad de ce ar fi o problema sa alimentez cu aceasta cantitate. Ar trebui sa calculeze corect range-ul nu?

Inteleg ca sunt si alte probleme mai grave.

Cu proiectoarele, nu, nu observasem.

Si poate imi da si mie careva o explicatie plauzibila la treaba cu radioul, cum adica, isi revine in 10-15000 km. Asta e chiar tare!

De asta cu inelul de airbag are cineva ceva de zis?
Cu radioul nu pot sa-ti dau nici o explicatie, insa pot sa-ti spun ca la toate face asa. E Blaupunkt , si se poate sa fie o problema cu generatia respectiva de radio-uri pentru calitatea slaba a semnalului radio din Romania, sau sa nu fie atat de sensibile. Dar o explicatie pentru faptul ca si-a revenit, nu am ... decat faptul ca ascult radio DEEA, aici in Buc.

Cu inelul din volan, iar nu stiu ce sa-ti spun .. insa .. daca am drumuri in valuri, in zangane si mie ceva in volan .. nu stiu ce, insa ceva, nu foarte deranjant.

O alta problema, mai este urmatoarea : la Climatronic, dupa ce opresti motorul, si mai stai in masina, dupa aproximativ 2 - 3 minute, o sa auzi o " paraiala " care pare sa vina de sub volan ... la fel, daca esti cu urechile "ciulite", o sa auzi aceeasi " paraiala " si la ceteva zeci de secunde dupa ce ai pornit motorul ... ce pot sa-ti spun despre rezolvare ? Am facut revizia de 15 - 20 mii, la 21.ooo , si mi-a schimbat filtrul de polen ... acum nu se mai aude. Problema a aparut de pe la 17.ooo Km ... se pare ca din cauza filtrului de polen, care era negru .

In rest .. alte probleme .. nu pot sa-ti mai spun... eu nu m-am mai lovit de altceva ...
Din tot ce s-a zis mai sus la mine e doar inelul din volan (dar deja nu prea se mai aude, cred ca s-a tocit) si receptia radio. Proiectoarele nu s-a spart, range-ul s-a actualizat si la putina motorina, zgomotul de sub volan este electric si este absolut normal (bazaitul acela la 2-3 min dupa ce motorul a fost oprit).

Masina are 7 luni si 15k de km. Pe 6 ian ma duc la revizie. Cutia nu a agatat absolut nici o data (la orice solicitare), a mers impecabil dar este diferita de cea de la benzinare. Masina a fost destul de tare fugarita dar am folosit numai motorina euro 5 (95 % din timp). Din acesta fugareala consumul pe cei 15k de km este de 7.5%. Pare mare pentru un diesel dar sunt multumit ca stiu ce am facut cu ea ca sa am consumul asta.

Sunt super multumit de masina si as face fara ezitare aceiasi alegere daca ar trebui.
Salutare fani Opel. Eu am masina de doar o luna si nu pot sa spun altceva decat ca inca reuseste sa ma surprinda cu cate ceva, asa ca e prematur sa ma plang de probleme grave. Totusi, am condus inainte o buna bucata de vreme, un Opel Astra G si, de fiecare data cand observ ceva, imi vine sa fac comparatii pe marginea problemelor de mai sus intre cele doua masini.

Spatiul de depozitare este intr-adevar o problema. Mi-e greu sa cred ca au uitat sa prevada asa ceva la proiectare, mai ales ca la Astra G aveam un spatiu generos pentru sticle si orice altceva in buzunarele usilor. La Astra H am gasit totusi o modalitate sucita de a introduce o sticla de suc de 0.5 litri (mai mare nu incape) in buzunarul usii dar tare ma indoiesc ca asa sucit au gandit nemtii Laughing

Receptia radio e chiar enervanta, mai ales ca la Astra G, cu echipamentul standard din fabrica marca Philips, nu aveam nici o problema. Spunea cineva ca nu are aceasta problema pentru ca asculta radio Deea. La mine se manifesta mai ales pe radio Deea ceea ce ma deranjeaza cumplit. Oare pe Radio Romania Actualitati merge bine....?

Bugul cu alimentarea sub 4-5l, nu e bug. Se manifesta si la Astra G. Mai mult este descris chiar in manual, iar explicatia este ca nu mai poate masura exact cantitatea de benzina atunci cand e vorba de cateva paharele in rezervor.

Dintre toate, cel mai dureros (pentru ca a aparut in primii 1000km) este rontzaitul din volan. Inteleg acum ca e o problema comuna, ceea ce inseamna ca este o greseala de proiectare. Ceva se strica acolo frecevent. Acum nu ma deranjeaza prea tare, pentru ca se schimba in garantie, dar cand termin garantia, o sa incep sa-mi pun o pisica pe bord ca poate se sperie soricelul din volan si nu-mi mai roade masinuta. Embarassed
Am auzit o data o vorba la Top Gear - cu cat mai simpla este masina, cu atat sunt mai putine lucruri care se pot strica.
Hai sa recunoastem - probmeme majore eu n-am auzit. A, ca mai face una alta .. e masina, mergi cu ea, dai in gropi, etc. Razz
Uite eu o am de un an si Kata stie bine ca n-o tin ca bibelou. Masina e super si ma sui de fiecare data cu placere in ea.

Perfectiunea .. probabil ca:
Bugatti Veyron - 1001HP; 0-100 in 3sec. si ma opresc aici Laughing
Lamuriti-ma si pe mine, ce e cu zgomotul in volan?
E un clicait care apare cand rotesti volanul. La unii se aude mai des, la altii mai putin. In cazul meu s-a auzit un pic la inceput si dupa aia nimic (acum am 12.000km). Depinde de norocul fiecaruia. E o problema binecunoscuta de Opel si, din cate stiu eu, fara rezolvare definitiva momentan. Se poate schimba ceva piesa din volan dar zgomotul poate sa repara dupa cateva saptamani.
Chestiile ca: spatiile de depozitare insuficiente, afisarea eronata a range-ului daca alimentezi cu putina benzina (4-5l), mai agata cutia uneori la marsarier, pierderea semnalului la radio etc. mi se par mizilicuri. Orice masina are asemenea chichite. Asta cu radioul poate fi rezolvata printr-un update la soft. Important e ca nu face asa chiar la toate posturile.
Singura problema care ma roade pe mine (desi nu e chiar o problema) e scartaitul scaunului soferului. Poate e fiindca sunt eu mai mare si ma tot foiesc pana ma asez "corect", nu stiu care e cauza. La voi nu se aude nimic?
Spunea cineva si de bazaitul ala care apare la 2-3 minute dupa oprirea motorului, stiti cumva ce reprezinta?
Ah, era sa uit! Ce problema cu proiectoarele aveti voi? Eu din cate Astra am vazut in oras nici una nu le avea sparte.
mdeah ... super faza ciudata ...
de dimineatza, dau sa plec si ... stupoare !!! aveam o bataie in ... pedale ... Rolling Eyes ce sa fie, ce sa fie ... ma rog .. ajung la serviciu, si imi vine mie ideea .. hai sa-l iau pe Remus la Intrebari si sa-i verific ... pedalele Laughing ok .. el nu avea bataie .. se uita Remus la mine, trage un pic de ... covorash Very Happy si .. si ... stupoare Shocked ... nu mai aveam nimica .. Laughing Laughing Laughing
Stupid me Rolling Eyes Embarassed Laughing

Acum .. cu proiectoarele ... astea se crapa singure ( zicem noi ) din cauza unei proiectari un pic aiurea .. nu pot sa cred ca sare o pietricica de la ala din fata si imi sparge un geam de 3- 4 cm diametru si un centimetru grosime .... voi, ce ziceti ???? Sad
Revin ! De Veyron nu ziceti nimic, a ?

Kata .. eu cred ca e de la prioectoare incalzite si apoi apa rece pe ele. Oare de ce numai in perioada rece ni s-au crapat. (1. pt. ca le aprinzi ca e ceata si 2. e frig afara)
referitor la probleme voastre, as vrea sa zic si io ceva:

1. chestia cu 4-5 litri e valabila la toate masiniile cu computer de bord si apare din cazua faptului ca nivelul benzinei creste prea putin la un rezervor de 45-60l, prea putin pt un flotor mai putin sensibil

2. receptia e proasta la noi in tara, ne existand posturi radio la nivel de tara cu acoperire suficient de puternica (acoperirea e facuta prin statii locale cu putere mica)

3. la pornire se face un test al sistemului abs (si esp) ce provoaca o mica senzatie de zgomot din partea pedalelor (de fapt, se simte la picior, sunetul e foarte slab), mai ales a celei de frana (banuiesc ca e valabil si al opel acest lucru)

4. chestia cu volanul e valabila la multe marci si de obicei nu e nimic ingrijorator, pt ca nu e de vina airbag`ul. (cel mai des e de la directie)

5. problema cu marsarierul - e vorba de vascozitatea uleiului din cutie (cel putin asa stiam) daca vascozitatea e mare, intra fara nici o problema, daca e mica si nu astepti putin, o sa carai putin

daca astea sunt problemele voastre, inca mai intentionez sa imi cumpar o astra si daca mai tin reduceriile astea mult ... Very Happy
"1. chestia cu 4-5 litri e valabila la toate masiniile cu computer de bord si apare din cazua faptului ca nivelul benzinei creste prea putin la un rezervor de 45-60l, prea putin pt un flotor mai putin sensibil"

in cazul meu, oricati litri as pune (5-50l), dupa ce pornesc, se modifica in calculator si imi apare autonomia corespunzatoare.
m-am exprimat gresit, scuze, dar nici nu vad o prea mare relevanta a lucrului astuia, nu stiu cati mai alimenteaza cu cate 5 litri
Bazaitul ala de apare dupa ce opresti motorul cred ca vine de la clapetele de aerisire care se inchid. Mie asa imi pare acel zgomot... Ca vine din bord, nu de sub volan, si e parca un zgomot de ceva motorizat.

Mi-a aparut si mie scartzaitul de la volan, dar nu e permanent, doar la rece si fff putin timp. Nu ma deranjeaza, mi se pare funny. Deocamdata.
ideea era ca oricat de mult/putin as pune in rezervor, se modifica autonomia SmileSmileSmile
VIPER a scris: Bazaitul ala de apare dupa ce opresti motorul cred ca vine de la clapetele de aerisire care se inchid. Mie asa imi pare acel zgomot... Ca vine din bord, nu de sub volan, si e parca un zgomot de ceva motorizat.

Mi-a aparut si mie scartzaitul de la volan, dar nu e permanent, doar la rece si fff putin timp. Nu ma deranjeaza, mi se pare funny. Deocamdata.


Eu m-am dus la Service, la Dibass, si Cristi mi-a confirmat faptul ca vine de la Climatronic, si ca e ceva normal. Oricum, mi-a recomandat sa se uite un electrician la ea si sa vada exact ce are. S-a rezolvat pana la urma de la sine, dupa ce s-a schimbat filtrul de polen, cu ocazia reviziei la masina.
Cu "greierele" din volan, am observat si eu ca doar cand e rece si drumul nu e ca in palma .... Rolling Eyes
La mine si la un prieten care are 1.7 cdti exista un bazait care vine din bord cam prin dreptul volanului si este un bazait electric. Apare la 2-3 minute dupa ce opresc motorul si este din prima clipa de cand am luat masina la fel. Este identic la ambele masini si cred ca este absolut normal.
Sa incep mai intai cu un LA MULTI ANI!!! Laughing
Am fost de sarbatorile astea cu cineva cu un E Klass. Superba masina dar pe drumul dintre Campulung si Bran care nu e ca-n palma tin sa spun ca ii zbarnaia bordul cam nasol. Si la mine la classic imi mai zbarnaie cate ceva pe drumuri nasoale. Eu am avut un Cielo inainte si cand am fost in Germania cu el imi mergea uns. Cred ca toate masinile au diverse probleme la noi. Din pacate nu sunt facute sa reziste pe frumoasele drumuri ale minunatei noastre tari. Laughing

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou