Parola noua?


Pai nu am facut nici o pareciere...nici buna nici rea. Un lucru e cert...masina mea nu e de vanzare, inca imi place ff mult.
Bateria de pe corsa e din 2000 (originala)..la astra G...tot asa..in jur de 9-10 ani tin bateriile.
Pe de alta parte, la astra clasic 2...aceeasi problema: dupa 4 ani moare bateria (am un coleg cu una luata de noua)
Si eu sunt foarte multumit de Astra H a mea ..caravan. 1.7- 100cp. 2006.
am facut cu ea 40 mii km(acum are 160) si mi.sa spart un furtun....iarasi acum mi-sa oprit motorul pt. aprox. cateva fractiuni de secuna
am citit si la altii ca ar fi senzorul de temperatura....
In rest.....pret calitate ....eu cred ca e excelent. Mai ales consumul: 5,2-5,3mixt.( Plin/Plin) Mentionez ca nu rulez in Romania.
20%rulat oras si 80% autostrada.
Nu s-a schimbat decat consumabilile. Nimic de vibratii....volante...abreaje...pompe etc.
Nu papa ulei cum papa fosta Astra G (a mea)...SPER ASA SA FIE SI DE ACUM INCOLO.
Sfatuiesc pe toti cei care vor sa faca o asa achizitie.
Drumuri Bune. Smile
Sai spun si eu colegului ank, despre astra H, caravan, motor z17dtl, deci 80cp, fabricatie 2005, am cumparat-o la 95000km(+5ooookm, samsarul sa traiasca... Smile ) si sincer, probleme am cam avut cu ea. in afara consumabilelor pe care le-a cerut, banuiesc kilometrajul+drumurile patriei( masina am cumparat-o proaspat adusa din germania), adica placute, apoi ceva bielete, capete de bara, plus distributia, defecte au fost urmatoarele: electomotor, schimbat perii+rotor; pompa de apa, a inceput sa piarda pe la nu stiu ce presetupa de pe ea, doar la turatii mari, antigel, n-am schimbat-o la distributie, sfatul mecanicului, si cel mai grav dintre toate schimbat semichiuloasa din cauza uzuri si in paliere si la ambele axe cu came, am intrebat si eu mecanici si nimeni nu mi-a putut spune o cauza clara a aparitiei defectului decat ca posibil sa fi fost schimbul de ulei nefacut la timp de neamt( cu toate ca la primul schimb pe care l-am facut eu imediat ce am luat masina, uleiu si filtrele nu aratau deloc rau, adica nici facut de samsar cu 200 km inainte dar nici nefacute de neamt de 50000 km, insa cine stie). Norocul ca am gasit piese ieftine in dezmembrari, adica semichiuloasa echipata cu axe cu came=150Euro. Per total, o masina buna, dar eu n-as mai cumpara-o a doua oara.De schimbat, am schimbat-o tot cu astra H insa pe benzina, hatchback,motor de 1.8, si zic eu, am facut o afacere foarte buna, sunt multumit de ea pentru ca in 6 luni de cand o am nu am schimbat decat placutele spate si 2 bielete antiruliu, schimbaqte de mine in parcare, curata clapetade acceleratie, tot de mine si schimbul de ulei plus filtre, si o sonda lambda, sonda 2, defectul l-am vazut la achizitie, asa ca n-a fost o problema, iar ca si o surpriza placuta...Smile, consum foarte ok in oras ca Bucurestiul, n-a stat o zi in parcare de cand am luat-o, si la paine la coltul blocului ma duc cu ea... Smile .
am si eu un h cu motor z 19 dth 16 valve cumparat la 157 000 km acum are 171 000 km pina acum i=am pus numai motorina si ulei sunt f multumit de el inainte am avut un g caravan care ma disperase cu defectele si pot spune ca ingrijesc lucrul
[quote="livcro"]Motorul de 1.7 CDTI are 82 sau 100 cp, e de provenienta Isuzu, are distributie pe curea. Dupa 2006-2007 a fost upgradat la 110 cp...chiar la 125cp(dar nu in serie, ca facea concurenta la 1.9 cdti). Comportamentul motorului e mai apropiat de al unui benzinnar aspirat decat de al unui diesel clasic, datorita turbinei. Turbina, la fel ca si la 1.9 CDTI e cu geometrie variabila...optimizata ca randament, dar cu fiabilitate mai mica decat cea cu geometrie fixa (am impresia ca la motorul de 82 cp e cu geometrie fixa).
Motorul de 1.9 CDTI e de provenineta Fiat..mai multe nu stiu, oricum e un motor fiabil si mai musculos decat 1.7.
Mai asteapta pareri pana sa iti faci o impresie definitiva.[Exista vreo certitudine ca cele de 1.9 au motor de fiat?Sau e doar parerea unuia ,altuia?quote]
mulahul a scris: Si eu sunt foarte multumit de Astra H a mea ..caravan. 1.7- 100cp. 2006.
am facut cu ea 40 mii km(acum are 160) si mi.sa spart un furtun....iarasi acum mi-sa oprit motorul pt. aprox. cateva fractiuni de secuna
am citit si la altii ca ar fi senzorul de temperatura....

daca ti se opreste motorul verifica ce erori ai, daca e acel senzor o sa te lase la un momendat in drum (asa am patit eu) !
Gabriel76 a scris:
[Exista vreo certitudine ca cele de 1.9 au motor de fiat?Sau e doar parerea unuia ,altuia?

Motorul de 1.9 e conceput de Fiat.

The most common JTD engine is the 1.9 L (1910 cc) straight-4 found on various brands and models. The first car that used this engine was Alfa Romeo 156 in 1997 (105 PS (77 kW; 104 hp)), making it the world's first common-rail Diesel passenger car. In 1999 it was introduced with the Fiat Punto and Fiat Brava/Fiat Bravo/Fiat Marea. The engine block weighs approximately 125 kg (276 lb).
The Multijet second generation features a common-rail design and is available with five different power outputs. The 8-valve version has 100 PS (74 kW; 99 hp), 120 PS (88 kW; 120 hp) or 130 PS (96 kW; 130 hp), the last two with variable geometry turbocharger; and the 16-valve version has 150 PS (110 kW; 150 hp) or 170 PS (130 kW; 170 hp).
Opel also uses a version of this engine. Their CDTI engine, manufactured in Pratola Serra, Italy and Kaiserslautern, Germany, is the product of the half-decade joint venture between GM and Fiat. It is used in the Vectra, Signum, Astra, Zafira, Cadillac BLS and Suzuki SX4 as well as some Saabs marked as TiD and TTiD (twinturbo version).

si eu am o astra h 1,3 cdti din 2005 am doar 57000 km si nu am inlocuit decat un ax de la sistemul de ventilatie, circa 150 lei.
nu are nicio alta problema . testata cu opcom si tech 2 nu a dat erori.
in rest motorina si timp liber...
Astra H 2008 1.6 85kw, aprox. 52.000 km, ca proprietar sunt super multumit, merge foarte bine, nu ma supara, cea mai buna alegere pe care am facut-o in clasa si segmentul ei de pret. Long live Opel, urmatoarea (peste 5 ani cand juniorul ar avea dreptul la carnet si eu, poate la alta masina) va fi probabil un Opel electric - dea Domnul!
La Multi Ani!
Sunt proaspat posesor al unui Astra H 2008 1.9-120 cp,masina are 63.000 km(par reali pe calculator),e primul diesel care il am ,masina merge foarte bine,ma sperie un pic consumul,arata in oras 11L/100,are o bataie de volanta(se aude la pornire)am inteles de la mecanic ca mai pot merge cu ea cam 30.000 km in plus si apoi sa o schimb,as vrea sa stiu la ce ar trebui sa ma astept in viitor,vreau sa-i fac momentan schimbul de ulei,ce ulei sa-i pun >?

Multumesc
Salut Sergiu,

Acelasi motor il are un coleg de munca pe o Vectra C.
Este extraordinar de puternic, pot spune chiar si economic daca il tii in anumite ture dar din nefericire are cateva hibe de care se mai vaita tovarasi opelisti din toata lumea.
Nu intru in amanunte, doar iti spun ca problema cu volanta e consacrata (la multi am auzit-o, la colegul mentionat mai sus am sesizat-o).
Avand forta pe care o are, motorul foloseste o volanta cu masa dubla care dupa un anumit numar de Km se dezechilibreaza. Daca inca nu-ti bate rau, mergi pe mana mecanicului, n-are ce sa se strice. Oricum, daca vrei s-o schimbi trebuie inlocuita cu alte piese (nu mai tin minte acum, parca ceva din sistemul de ambreiaj) si costa in jur de 3500 RON.
El a mai patit ceva cu turbina, noroc ca a gasit pe cineva la noi care reconditioneaza si i-au refacut-o de la zero (au folosit doar carcasa in care au remontat piese noi) la un pret foarte bun.
Cam atat pot sa-ti spun despre motorul de 1.9 .

Dar stai linistit, nici cu 1.7 nu mi-e rusine.
Norocul meu ca DTL-ul are turbina cu geometrie fixa si e putin probabil sa pice. In rest, buba care-am patit-o cu pompa de ulei m-a costat destul... suficient cat sa fiu la un pas de-a o marita.

Asa ca cel mai important sfat din experienta proprie: cand schimbi distributia, verifica intotdeauna angrenajele aferente; la 1.9 nu stiu cum e, dar la mine pompa de ulei e antrenata de cureaua de distributie; daca mecanicul incera sa-mi mai stranga un pic piulita fuliei cand a schimbat cureaua si rolele, nu pateam nenorocirea.

Concluzia la care am ajuns eu : tot ceea ce se face in ziua de astazi, indiferent ca vorbim de automobile, aparatura electrocasnica sau gadget-uri de buzunar, totul e conceput sa functioneze pana expira garantia.

Iti urez toate cele bune !
SergiuP a scris: La Multi Ani!
Sunt proaspat posesor al unui Astra H 2008 1.9-120 cp,masina are 63.000 km(par reali pe calculator),e primul diesel care il am ,masina merge foarte bine,ma sperie un pic consumul,arata in oras 11L/100,are o bataie de volanta(se aude la pornire)am inteles de la mecanic ca mai pot merge cu ea cam 30.000 km in plus si apoi sa o schimb,as vrea sa stiu la ce ar trebui sa ma astept in viitor,vreau sa-i fac momentan schimbul de ulei,ce ulei sa-i pun >?

Multumesc

E ok ca masina dar chiar trebuie sa stii cum sa o intretii.
Daca masina are filtru de particule trebuie sa folosesti pt. motor un ulei special care costa in jur de 100 lei litrul.
Te sfatuiesc din start sa anulezi filtrul de particule si sa resoftezi ECU pt. a evita multe neplaceri.
Pt. a prelungi viata volantei, intotdeauna sa apesi ambreiajul la pornirea si oprirea motorului.
Bafta!
mariusnapcori a scris:
Daca masina are filtru de particule trebuie sa folosesti pt. motor un ulei special care costa in jur de 100 lei litrul.
Te sfatuiesc din start sa anulezi filtrul de particule si sa resoftezi ECU pt. a evita multe neplaceri.
Bafta!

Nu speria omul degeaba. Uleiul pt masinile cu DPF nu costa 100 lei litrul, poti folosi orice ulei care indeplineste norma ACEA C3. De exemplu uleiul origilal (GM) are aceasta norma si costa 100lei / 5 litri.
La filtru nu are rost sa umbli daca nu iti face probleme. Oricum operatiunea de eliminare e costisitoare >200/300eur.
Da,am inteles,Multumesc mult va doresc tuturor un an nou fericit
La Multi Ani!
alexx1402 a scris:
mariusnapcori a scris:
Daca masina are filtru de particule trebuie sa folosesti pt. motor un ulei special care costa in jur de 100 lei litrul.
Te sfatuiesc din start sa anulezi filtrul de particule si sa resoftezi ECU pt. a evita multe neplaceri.
Bafta!

Nu speria omul degeaba. Uleiul pt masinile cu DPF nu costa 100 lei litrul, poti folosi orice ulei care indeplineste norma ACEA C3. De exemplu uleiul origilal (GM) are aceasta norma si costa 100lei / 5 litri.
La filtru nu are rost sa umbli daca nu iti face probleme. Oricum operatiunea de eliminare e costisitoare >200/300eur.

la noi,in Ploiesti, uleiul GM pt. motoare fara dpf costa 100 lei bidonul de 5 litrii,dar cel pt. motoare cu dpf este in jur de 450 lei.
tu spui ca operatiunea de eliminare a filtrului de particule costa 200-300 euro...eu zic ca este 400 euro.
dar stii ca senzorul de presiune diferentiala costa 1200 lei, iar senzorul de temperatura din filtru este 950 lei ?
... sa nu mai luam in calcul si consumul mai ridicat din cauza regenerarilor,costul schimbului de ulei si posibila inlocuire a filtrului din cauza infundarii totale sau partiale.
Dupa cum am mai spus, nu estista "ulei pentru DPF", orice ulei care are norma C3 e compatibil.
Iti dau un exemplu mai jos

Uleiul de motor GM 5W-30 dexos2 lubrifiant și cu un nivel redus de sulf, cenușă și fosfor (SAP) este compus dintr-un amestec omologat de înaltă performanță de uleiuri de bază și de aditivi foarte avansați, fiind creat pentru a fi perfect compatibil cu cele mai noi tipuri de Filtre de Particule Diesel (DPF)

Si preturile: http://www.shopmania.ro/magazin.html?q=dexos

Ps: Ai masina cu DPF, vorbesti din experienta sau...?


Ultima modificare efectuata alexx1402 la Sam 31 Dec, 2011 4:25 pm, modificat de 2 ori in total
pfff....nu mai folositi ulei GM, mai ales la masini cu DPF. cu ce va incanta ca pe el are specificatia DPF. incercati Castrol EDGE 0w-30. este undeva la 25 lei litrul. este garantat de producator 30.000 km.
eu am luat o astra de 1.9 cdti (z19dth) cu DPF proaspat adusa din germania, de cand a scos-o neamtul pe poarta si pana aum a mers numai si numai pe Castrol 0w-30.
si inca ceva, uitati.va in cartea service de la mai multe opeluri si aveti sa constatati ca nemtii folosesc in mare parte doar ulei Castrol si Aral, mai rar Mobil1.
uleiul GM numai la noi in romanica se foloseste, mai exact este bagat pe gat in reprezentanta. am un amica care lucreaza la OPEL, are vecra C, iar el foloseste ulei Aral.
Bafta!
Acum,cum imi dau seama daca masina are filtru de particule?
SergiuP a scris: Acum,cum imi dau seama daca masina are filtru de particule?

pfff...
1.te uiti in certificat
2.rogi pe cineva sa.ti descripteze VIN-ul
3.te uiti la filtrul de motorina, iar pe suportul lui metalic in partea stanga a ta cum te uiti la el, trebui sa fie un del de senzor din care pleaca 2 furtunele parca.
bafta!
@alladin-allibaba
Castrol 0W30 la 25 litrul in Romania? Te sfatuiesc sa verifici sursa, s-ar putea sa fie matrasit. Uleiurile GM nu sunt rele deloc, atat ca la putini bani peste iei ceva mai bun. Masina mea a avut de noua de la 14km cu cat am luat-o ulei GM 5W30 LL025 (nu mai stiu exact acum codul, oricum specificatie long life oil) iar dealerul mi-a zis ca nu am ce sa caut la el inainte de un an sau 30.000 km. Dupa aia mi-a pus Elf Solaris tot 5W30 si la ultimul schimb un alt Elf, nu mai stiu codul, oricum long life toate. In Belgia, de unde am luat masina un Edge 0W30 este cam 12 Euro litrul, de unde il ai tu cu 25 lei ar trebui sa-ti puna niste semne mari de intrebare. Bine, eu am masina pe benzina dar preturile la uleiurile pentru Diesel erau cu 25% mai mari si acolo, iar factura de mentenanta cu 75% mai mare.
Am o intrebare intrebatoare, cei care optati pentru motoare Diesel, chiar faceti atat amar de km lunar ca sa justifice achizitionarea unui diesel cu toate inconvenientele lui? In banii care am putut sa-i dau m-ar fi coafat si un 1.3 CDTI (700 euroi mai scump decat 1.6 -le din dotare) dar chiar si la 51.000 de km in 3 ani cat am facut pe acolo tot sunt multumit de alegerea facuta.
Scuze de offtopic, sunt sigur ca printre useri sunt unii mai mult decat indreptatiti sa aleaga Diesel in defavoarea benzinei, nu ei sunt target-ul intrebarii mele.

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou