Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Luni , in timp ce ma deplasam cu autoturismul, am auzit la inceput un sfarait, apoi un vajait ca si cum ar functiona un ventilator dupa care zgomotul a incetat insa am simtit un miros patrunzator de plastic ars.Am oprit imediat autoturismul si am verificat compartimentul motor si portbagajul.Mirosul se simtea foarte tare in portbagaj si mai slab in compartimentul motor.Am vrut sa mut autoturismul un pic mai incolo, intro parcare, insa nu am reusit sa il pornesc desi martorii de bord s-au aprins.De asemenea inchiderea centralizata nu a mai functionat.M-am gandit ca este mai bine sa apelez la reprezentanta Opel pentru reparatie asa ca am tractat maisna aici.Ieri m-a sunat un angajat al reprezentantei si mi-a spus ca electromotorul este ars si trebuie inlocuit.Mi-a spus ca ar costa circa 1600 lei.
Am verificat la cateva magazine din oras cat ar costa un electromotor insa insa am constatat ca pretul ar fi undeva in jurul sumei de 1200 lei.Daca mai iau in calcul tractarea la un alt service si garantia ulterioara m-am gandit ca toturi ar fi mai bine sa imi rezolve problema reprezentanta desi au preturi destul de piperate iar ei afirma ca au cele mai mici preturi din oras la piese originale.
Masina mea este un Opel Astra G 1,7 CDTI.
Voi ce parere aveti despre aceasta defectiune?
Skip ads

  • jojo

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Paii, din spusele tale se pare ca electromotorul este de vina, poate fii o defactiune de fabrica, sau daca ai spalat motorul de curand exista varianta ca vaporii de apa sa fi ajuns pe unde nu trebuie, in speta prin zona carbunilor unde tensiunile sunt mari, ceea ce poate provoca o astfel de neplacere, sau poate ai luat o balta si neavand scut la mor a ajuns ceva apa pe la locul cu pricimn si tot asa sau pur si simplu a fost o tensiune mare ce i-a. ce-ti recomand este sa intrebi mecanicii sau pe cel ce se ocopa de masina la service ce cred ei ca s-a intamplat si sa verifice si instaslatia electrica, succes
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ceea ce spui tu este f ciudat , in primul rind faptul ca un electromotor ars nu are cum sa provoace miros in portbagaj , decit daca ai motorul in spate Smile , in al doilea rind cind masina este pornita electromotorul nu este alimentat , ci numai bendix ul , deci in cel mai rau caz acesta s a ars si se poate inlocui separat , si in al 3 lea rind cred ca la tine s a ars ceva pe la alternator , sau ai un scurt pe undeva care ti a topit vreun cablaj .Oricum orice ar fi ars da l jos de pe masina si vezi exact care este problema , si inlocuieste subansamblul respectiv nu toata piesa cum vor cei de la service Mad , iar ca idee serviceurile cumpara piesele tot de la dealerii mari gen Global , Unix etc la care pun un adaus ff mare Cool
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu am spalat motorul si masina mea este prevazuta cu scut.Poate ca pare aiurea dar se simtea miros de ars mai tare in portbagaj.Din cauza circulatiei aerului?Mai sus am redat exact sintomele prezentate de masina.Intrucat masina va fi verificata si pt ITP ar trebui sa fie verificata riguros instalatia electrica.Le-am spus si eu asta.Din ce am vazut pana acum prin magazine preturile sunt intre 1200 si 1800 lei.In functie de fabricant.Daca se ia in calcul si manopera... mai creste pretul cu 100 lei.Tipii de la reprezentanta mi-au spus sa ma duc sa vad electromotorul ca este defect.In ce stare se afla.Poate o voi face maine cu cineva care se pricepe la partea electrica.Unii merg pe second handuri insa personal nu agreez aceasta varianta.Nu se stie cand cedeaza vechitura.Sansele sunt foarte mari sa cedeze cat mai repede, in functie de gradul de uzura.
Skip ads

  • nitrouxm

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
sincer e cam ciudat sa se arda demarorul in mers........
eu zic sa dai demarorul jos , gaseste un electrician bun care sa-ti spuna ce s-a ars si sa-ti comanzi piesele defecte . Pe el ar trebui sa scrie producatorul si codul demarorului ; te duci la magazin specializat si dai comanda pentru ca in ungaria e un depozit urias de piese pentru ele .
E cam imposibil sa nu gasesti piese componente sau mai sunt variante sa il dai pe al tau , pe unul nou sau reconditionat cu garantie si ti se face reducere . Si trebuie riguros verificat de unde si cine a provocat defectiunea .
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Azi am fost din nou la reprezentanta si am vazut electromotorul.Era parjolit binisor.Electricianul de acolo mi-a spus ca bendixul a ramas cuplat, si s-a prajit rotorul .La intrebarea mea de ce s-a intamplat asa, electricianul zicea ca asa se intampla.Ca nu se mai poate face nimic cu electromotorul.Oricum electromotorul defect il primesc si il voi repara daca se poate si il voi vinde daca reusesc.
Acest lucru este specific doar Opelului?Am discutat cu posesori de VW vechi de 9 ani si nu aveau probleme de acest fel.Fordistii la fel.Iar Opelul meu este fabricat in anul 2004.Stiu ca conteaza foarte mult modul cum este exploatata o masina insa si calitatea produsului conteaza.
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Apa sau alte chesti care fac posibila comturnarea ( adica da la masa bobinajul ) , asta a facut ca electromotoruil tau sa ia curent mare atunci cand s-a invartit si de aici si cauza blocarii starterului , contactele din starter sunt din cupru si tin si alea un anumit curent dar la un scurt mai teapan raman lipite si se invarte electromotorul pana crapa . Daca ai rotorul prajit inseamna ca ala a dat la masa , desfa bobinele , izoleaza-le cu banda de bumbac si cu folie electroizolanta , pune-le inapoi pe suport( piesa rotumda de fier , si masoara sa nu mai dea la masa , starterul este capsulat si e mai greu sa il desfaci dar nu imposibil , dupa ce il desfaci deslipesti bulbi aia de cupru care au ramas lipiti si il montezi la loc , o sa iti fie de foarte mare folos un cleste de scos cuie , dala clasic , pt decapsularea starterului , la final il capsulezi singur cu ciocanul . Sper sa iti iasa . Nu este o problema des intalnita ( la nici o m,asina ) , doar ca ai avut tu ghiniponuil asta . Cu respect !
  • ANSWERS

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
ar fi ft indicat sa ceri verificarea atenta a instalatiei electrice ...... electromotorul nu ramane cuplat fara motiv ....... problema este foarte rar intalnita la opel ......... ft des intalnita la renault de ex ....... mergi cu cineva care se pricepe ... starea starterului poate spune cate ceva ..... dar .. inca odata .. verifcarea instalatiei electrice este absolut necesara .. sa nu ai cumva partea electrica de la contact bolnava .. in acest caz electromotorul nou va avea aceeasi soarta .. succes !
Skip ads

  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu-i mai dati sperante desarte omului ca se poate repara electromotorul la simptomele descrise de el. Bine ca nu i-a luat foc masina. Un electromotor ramas cuplat pe motor mergand seamana cu o lumanare dupa noaptea de inviere. Faza cu balta sau cu spalatul motorului nu tine sa faca scurt, deoarece amperajul fiind foarte mare apa se evapora instant ( tensiune este aceeasi - 12V Very Happy jojo )
Mare grija la contactul cheie sa nu-ti ramana cuplat pe pozitia III
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
De asta mi-a fost si mie frica cel mai tare.Sa nu se aprinda masina.Din acest motiv am apelat la reprezentanta , gandindu-ma ca ei, fiind specializati doar in Opeluri, ar fi cei mai indicati sa remedieze defectiunile existente la instalatia electrica.
Elecrticianul reprezentantei mi-a spus ca poate verifica instalatia electrica doar daca are electromotorul functional.Sper ca stie ce face, mai ales ca este o persoana mai in varsta, teoretic vorbind cu experienta de munca.
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ideea era sa poata repara electromotorul in vederea unei vanzari ulterioare , nicidecum pt al refolosi , in mers starterul are sanse mici sa faca cursa totala pt ca nu prea are cum sa intre bendixul pe coroana aceasta fiind in miscare , daca bendixul nu intra pe coroana nici contactul din celalalt capat nu se realizeaza , de aici am exclus eu posibilitatea defectului la contact . Totusi dupa o verificare a electromotorului ars si a instalatiei se poate trage o concluzie asupra motivului aparitiei defectului . Cu respect !
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce se verifica instalatia electrica(asta abia dupa montarea electromotorului)o sa revin pe forum cu concluziile verificarii.Sigur, daca se poate repara electromotorul, va fi reparat si apoi vandut.
Skip ads

  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
de ce nu iti iei tu unul second, probabil 100 max 150E gasesti iar de schimbat sunt 3 suruburi si 2 fire, o poti face si singur. Decat sa iei un aftermarket nou mai bine un second original. (cam asta e noua vorba)
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pentru ca sunt prea sarac sa cumpar lucruri ieftine. Smile In aceasta vara vreau sa plec in concediu in strainatate cu masina, asa ca nu mi-ar prinde bine o defectiune undeva pe autostrada, cauzata de un electromotor second hand obosit de viata.Daca iau in calcul cheltuielile ulterioare(tractare, service)ies mai ieftin cu unul nou.Teoretic, un electromotor nou ar trebui sa functioneze mai mult ca si unul SH.La second hand totul tine de noroc.La cel nou, doar de ghinion. Smile
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
poti deduce usor uzura comparand zimtii de la al tau cu cel pe care il cumperi si de ce nu sa desfaci si capacul la carbuni. Am intalnit destule situatii in care preturile de second sunt mai scumpe decat cele turcesti de magazin tocmai pentru ca si ei stiu ce vand. In fine, fiecare cu banii lui Smile), go for it.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR