Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • krazymen

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Fratilor ! Ajutati-ma si pe mine, va rog, cu problema asta ...... Am o vectruta A model 1993 cu motor isuzu , tc4ee1, .... indiferent de anotimp, cand pornesc motorul si acesta e rece, trebuie sa tin apasata pedala de acceleratie putin, altfel scad turatiile pana pe la 550 -600 rotatii .. asta timp de 3-5 minute, pana se incalzeste motorul Sad ..... si ... mai scoate si fum albicios ... ca si cum ar manca ulei. Eu .. am crezut ca este un injector si l-am schimbat dar .....tot asa face ,,..... tremura ca o dacie cand merge in 3 pistoane! Shocked .
1. Am fost la un pompagiu care a ascultat-o si ....... mi-a spus ca este de la un piston care nu isi tine compresia ca injectia nu are nimik, nici pompa si nici vreun injector.... intradevar .. se aude un pasait ca si cum s-ar pierde, pe la o supapa,parerea mea ,.... culmea e ca dupa ce se incalzeste ... dispare pasaitul ala si motorul .... merge chiar rotund si nu imi face nici o alta problema si nu mai scoate nici fum.
2. M-am dus si la un mecanic, a ajuns la concluzia ca este primul piston din partea stanga, primul de la baterie .... a sunat p altcineva ce era mai in tema si .... mi-a spus ca ... e o operatiune ....ce nu merita efortul ptr ca .... dureaza mult, costa mult si nu se stie daca se si rezolva problema respectiva ..... si sa il las sa mearga asa ...... hmm .. ma gandesc ca poate o fi cineva care o sti sa imi explice si mie .... ce ar putea fi asta si daca se poate remedia, intradevar ..... va multumesc mult, anticipat, daca ma puteti ajuta !
Skip ads

  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am avut si eu acelasi motor si la fel facea!
Problema lor este acel soclu termic care este de fapt o sonda de temperatura care citeste temperatura apei si comanda un pistonas actionat electric care trage soclu!Tot acest ansamblu este situat pe pompa de injectie.Efectul este pornirea motorului la turatii f mici.Si alta hiba este tot legat de pornire,acest tip de motor are avansul de pornire reglabil,adica se regleaza singur in functie de temperatura.Si a avut dreptate mecanicul tau cu reparatia,piesele sant f scumpe!
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
si fosta mea astra face asa, mai ales la pornirile la rece!
noul proprietar mi-a spus ca nu mai avea nici o bujie in firea ei!
verifica si asta!
  • krazymen

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
si .... la cat ar ajunge piesele, edgstyle ?ptr inlocuirea acelui soclu termic? am gasit pompa de injectie .. la sec hand, la un pret destul d bun si ... speram sa imi spui ca sa vad ce varianta aleg ..... imi pare rau de ea ptr ca in rest .... nu am nimik de reprosat........ in afara de faptul ca nu are ceva 'dotari ' moderne cum ar fi ... un A.C., geam. el., si abs care nu functioneaza .......
Skip ads

  • krazymen

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
am citit mai devreme in alt topic .. ca alt coleg ar avea probleme cu acest motor , ca .... ar fi puturos .... hmm .... nu-s deloc de acord cu el ......eu schimb filtrul d aer la 2 schimburi d ulei sau .... cand il vad eu murdar cel d motorina la fel si pot pune ca ..... multi prieteni sau cunostinte nu si-au dat seama, d multe ori ca el ... e de fapt un diesel, fiindca este si un motor silentios ..... ceea ce m-a surprins si pe mine, in comparatie cu alte motoare cu pretentii, de ex un diesel de la vw bora la o cunostinta ... am ramas surprins de cata galagie putea sa faca ...
  • krazymen

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
intr-adevar, ... nu e nervos ca un benzinar d calibrul lui , dar .... se apropie f mult .... mai ales dupa 2500 rot/min .... cand intra turbina ........si ..... o ultima calitate .... e tare zgarcit .....la consumul de motorina ....
  • cheloo90

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1994 17 td isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un vectra la fel ca baiatul de mai sus tot 1,7 td isuzu si la rece cand ii dau cheie imi scoate fum alb dar porneste fara sa apas acceleratia si turatile imi stau undeva la 800-850 cineva mia zis ca sar putea sa fie o diuza la un injector si avansul din pompa din injectie trebuie reglat voi ce spuneti si cand o turez un pik peste 2500-3000 scoate un fum negru de zici ca ii un covor negru ar putea fi fumul negru si de la filtru de aer?
  • bv22gbi

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut..am si eu o vectra b tot 1.7 TD Isuzu..si la fel facea..si intr-un final a luato pe ulei..sa dus naibi turbina..
Skip ads

  • Mircionixs

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
@chelo90 fumul negru peste 2500-300rpm este datorita ca merci putin subturat si se depune funingine pe toba si mai semnifica motorina ne arsa adica ii dai multa motorina si nu are timp motorul sa o arda.
De curiozitate intre ce turatii schimbi vitezele?
Eu schimb intre 2500 si 3000 rpm dar cel mai des la 3000rpm. Si mie imi scoate fum negru dupa 3200-3500rpm. Pt cealalta problema nu stiu sa iti dau explicatie.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Fumul negru e de la turbina care ori nu baga presiune, ori pierde presiunea pe circuitul de admisie.
  • Mircionixs

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Baietii am si eu o problema de curand aparuta si anume imi da cu fum alb albastrui si parca de la o zi la alta imi da mai mult dar numai cand este cald motorul , cand pornesc imi scote putin la pornire, ca mai nou ca sa imi porneasca tre sa ii dau pedale ca la dacie si asta este o alta problema si nu stiu de unde vine , si pana se ridica apa la a 3-a liniuta albastra nu scoate fum dupa ce sa incalzit motorul baga cu fum de parca a luat foc motorul si eu zic ca imi mananca si ulei ca am schimbat uleiul acum 1300 km aproximativ si era la max si azi am vazut ca este la jumate intre max si min. Imi puteti spune si mie ce are si ce ar trebui sa schimb sau sa fac? Mii de multumiri.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Fa un test de compresie mai intai, daca iese bine compresia (min 22.5 - max 35) si nu-ti difera mai mult de 1.5bar intre oricare 2 cilindrii atunci probabil va trebui sa schimbi doar semeringurile de la supape si sa-i faci o rectificare a pastilelor ca sa fie conform cu ce da manualul. Compresia sa o iei cu motorul rece, apoi daca nu costa nimic in plus pornesti motorul, il incalzesti la 85grade C si iei inca odata compresia la cald. Vezi daca apar diferente mari.

Cati km ai cu ea pe bord ? Ai luat-o din tara ? De cati ani e masina in tara, daca e luata din RO ? Incerc sa-mi fac o ideie generala care ar putea fi uzura motorului.
Skip ads

  • Mircionixs

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Masina are 213951 km in bord si o am din decembrie 2009 era imatriculata pe spania si baiatul de la care am luato o avea de vreo 3 ani in acest timp 2 ani a mers in spania cu ea si in ultimul an a mers doar 6 luni in RO si 6 luni a stat pe bara, ce sa mai zic in primele 3-4 luni am cam schimbat la furtune pe ea ca erau batrane si se spargeau la presiune , am schimbat toata bucsaraia pe spate (ca mi sa parut ca troncane rau, dar troncanitul era de la bieletele anti ruliu, ca le am schimbat inaintea bucsaraielor de pe spate desi le-am luat pe toate o data) si bieletele antiruliu de curand pivoti si placutele de frana fata si saboti frana mana , si chiuloasa in mai 2011 . Cam a tat am schimbat pe ea ca probleme in rest am mai schimbat eu de fite faruri cu lupa si xenon.
Si azi ca am lucrat pe la ea am schimbat niste coliere de la radiator ca cam imi curgeau si am constatat ca se infundase la vasul de expansiune si nu mai trecea apa prin furtunul mic din dreapta cum te uiti la vas cel care intra in radiator si daca o turam baga caldura daca nu baga aer rece, acum am luat in casa capacul de vas sa il curat bine caci am impresia ca nu da drumul la presiune. Si iar am vazut ca in momentul cand ajunge apa la 80 grade C scoate fum alb si miroase a ulei asa a zis si prietenul meu care este "mecanic" (a lucrat prin service) .
Si mai am o nedumerire ce este acest obiect de pe radiator jos?
Si am mai vazut ca imi pleaca ventilatoarele la maxim 95 grade C adica aici zic eu 95 dar am impresia ca este mai jos.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu inteleg mare lucru din poza, insa se poate sa fie pompa de apa auxiliara (tu ai ca si mine modelul cu A/C). Cred ca este electrica aceasta pompa auxiliara, uneori o auzi mergand pe vara cand motorul si radiatorul sunt foarte calde si ai scos cheia din contact.

Ramane valabil tot ce ti-am scris cu un post mai sus, daca vrei sa tii cont de sfaturile primite aici pe forum.
  • Mircionixs

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Da am sa fac un test de compresie macar sa stiu daca sunt segmenti sau doar semeringurile, chiar azi am sunat la cineva pt piese si mi-a zis ca ma costa 45 lei semeringurile si 250 lei segmenti si 200 lei garnitura de chiuloasa (incaz ca voi schimba segmenti) mai ramane sa gasesc un mecanic bun sa vad cat ma costa manopera. Da am varianta cu ac,projectoare ceata,geamuri electrice fata dar fara oglinzi incalzite.Cineva imi spunea ca ar fi un preincalzitor sa imi bage caldura mai repede iarna , acum nu stiu caci nu am tensiune pe fire si este deconectat decand am luat masina.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu este niciun preincalzitor pentru a avea caldura mai repede, este doar preincalzitorul de motorina care cupleaza automat daca temperatura motorinei scade sub 5 grade C si continua cu incalzirea motorinei din filtru pana ce motorina din filtru ajunge la 16 grade C.

Bujiile inca continua sa fie alimentate un maxim de 6min dupa pornirea motorului si ajuta la incalzirea mai rapida a acestuia.
  • Mircionixs

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salutare , am si eu nevoie de un "dianostic" ce semnifica martorul asta din bord:
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mircionixs, trebuie sa schimbi placutele de frana.
  • Mircionixs

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
pai tocmai ca le am schimbat acum 1000 de km, ideea este ca eu am pus becul in bord la ceva timp dupa ce am schimbat placutele cam dupa 6-700 km. Sa nu vada senzorul sa fi ramas blocat?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR