Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • t-balt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 XE20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ce bine ca nu sunt singurul! eu am aceeasi problema cu ralantiul de aproape un an. la mine se intampla cand se incalzeste motorul si merg la drum lung cu viteza constanta si turatia e si ea constanta. din ce am mai intrebat si ce am mai auzit mai multa lumea a spus ca e posibil ca problema asta sa vina de pe undeva de pe parcursul sistemului de alimentare si evacuare si ca ar trebui curatat. Dar am sa incerc intai sa izolez firele de la camshaft si sa vad poate se rezolva problema. ca de curatat am curatat IAC-ul de vreo 2 ori, clapeta de acceleratie si EGR-ul ca sa nu mai zic ca a stat si in service la opel vreo luna si nu au facut mai nimica, doar o factura de 20 de mil x(.
@ Opel Omega, ai verficat fisele ? la mine era o fisa dusa si exact la fel pateam. Nu ai senzatia ca merge uneori in trei cilindri ? oricum verifica fisele. Eventual poate are cineva niste fise bune sa le schimbi intre ele si sa vezi ca sa nu dai banii degeaba pe un set nou, eu am riscat si am avut noroc.
Skip ads

  • t-balt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 XE20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
nu mai pot edita postul anterior deci voi posta de doua ori, sry.
vroiam sa intreb unde e acel senzor de la axul cu came si cablul acela pe unde trece ca sa il pot verifica? Eu am mai schimbat odata senzorul acesta si un senzor de rotatie la motor pt aceeasi problema cu ralantiul si sper sa nu mai trebuiasca...
  • wolfmxn

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
resetare se face scotand bornele de la baterie,eu le-am lasat in aer o ora si ceva,dupa care le pui la loc si pui contactul 1-2 min dupa care pornesti fara sa apesi acceleratia si lasi motorul sa mearga pana ajunge la temperatura de lucru adica 90 de grade si cam asta e resetarea asa cum am inteles-o si eu de la alti colegi de club,bafta
  • wolfmxn

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
in pozele astea se vede mufa senzorului exact intre cele doua roti de angrenare a axelor cu came



Skip ads

  • t-balt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 XE20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ms mult! sa vad ce pot rezolva acuma...
  • wolfmxn

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
fericire mare ,am reusit sa rezolv problema cu fluctuatia relantiului,piesa care mi-a cauzat toate neplacerile a fost supapa de la iac ,rezolvare,piesa noua ,pret 350 lei
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Chiar am fost putin mirat cand am dat de acest topic dedicat X20XEV-ului, motor cu care este echipata si vectra mea din '99.

Vad ca ultimul mesaj a fost scris prin vara anului trecut.. tot atunci si-a facut aparitia si primul simptom legat de problema despre care vreau sa va vorbesc.
Asadar.. dupa un drum de vreo 200km am facut o oprire pentru 1 min doar cat sa fac o tura in jurul masinii, nu am mai oprit motorul; cand ma urc la volan, surpriza.. motorul oprit; am dat cheie si a plecat din prima. Prin toamna am fost cu ea la tester si nu aveam nicio eroare, avusesem inainte probleme cu o fisa buclucasa..

Pana acum 1 luna am mai patit asa de 2 ori, vazand ca porneste din prima nu am dat importanta, m-am gandit ca poate fi de la benzina. Acum 1 luna s-a oprit in mers, fara nici un fel de zgomot, doar s-a aprins beculetul galben, avarie motor dupa 3 sec s-a stins, in 5 sec s-a aprins din nou si a murit motorul, mergand in linie dreapta, cu tempomat. De data asta nu a mai pornit din prima, i-am dat de vreo 5-6 ori pana sa plece.. ma panicasem putin, eram undeva in pustiu si era si 11 noaptea.

Pentru ca nu am putut sa merg cu ea la tester sa vad eroarea am mai mers asa fara sa faca probleme pana acum o saptamana cand au inceput sa faca urat.. se opreste des in mers, uneori si la relanti, relanti instabil.

La tester mi-a dat eroare "P0335 - Senzor A Pozitie arbore cardanic".
Mecanicul de acolo a verificat direct senzorul de la axele cu came.. intrebarea mea este arborele cardanic nu se refera la arborele cotit?
Multumesc.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ba da.si cumpara senzor nou si original.
unde ai facut diagnoza?cam la furat oamenii!
Skip ads

  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Pe strada Dumbravei dupa Amicii si Mecanica Ceahlau.. imi scapa acum numele serviceului, m-a costat 35ron.
Mersi de sugestie

//leter edit: HONIG se numeste Wink
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
altii mai rai nu ai gasit?aia is tinichigii. apropo aveam intalniri la piatra.si se gasea un tester si pt tine.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Doar ca idee, se poate schimba si fara desfacerea motorului Wink
Ajunge sa dai jos capacul care acopera cureaua dintata... Wink
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Pe dedesupt nu se poate, dupa ce urc masina pe elevator?
Skip ads

  • wolfmxn

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutare, senzorul de la arborele cotit nu stiu daca se poate schimba pe dedesupt, cel de la axele cu came se schimba relativ usor dar mare grija la capacul de protectie a distributiei deoarece se poate crapa in jurul suruburilor de prindere daca este fortat prea tare, spun asta pt. ca asa am patit eu din cauza grabei electricianului. Aceleasi simptome a avut si a mea dar la tester a iesit semnal intermitent senzor camshaft(axa cu ame), dupa schimbare, asta acum un an de zile, nu am mai avut probleme. Succes in rezolvarea problemei si te rog impartaseste rezolvare si daca poti ceva poze.
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Un tutorial foarte interesant PT x20xev, cu multe poze la subiect gasiti


http://www.vauxhallownersne...X20XEV-2-0-Vectra
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Un mecanic a reusit sa ma bage in ceta in legatura cu pozitia senzorului de la arborele cotit? Poate sa imi spune cineva unde se afla exact?
  • mih_amb

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pana la urma l-ai gasit? Aceeasi problema o am si eu. Multumesc!
  • Hades

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am curatat corpul clapetei de acceleratie si IAC-ul dupa un totorial de pe vectra-sport si am fost cu ea la tester dupa aceea. Problema la mine nu este IAC-ul in sine, ci cablul care se mufeaza in corpul lui. De la caldura este dezizolat aproape tot. Am desfacut manunchiul care pleaca din corpul IAC-ului pana in carcasa de la rama geamului inferioara. Aveti idee, va merge daca il izolez cu izoler band sau trebuie inlocuit?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cablaj bun la astea mai rar sa gasesti second ca asta e boala lor.
Schimbi fire la modul lipit, termocontractil etc.
  • alexiss89

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut...sper sa fie bn unde imi scriu si eu problm,sunt nou aici si nu as vrea sa fac vreo gafa...bun am un vectra b din 2001,motor 1.6 16 valve,cod motor Z16XE cumparat acum vreo 3 ani..in tot timpul asta am tot avut mici problemutze cu ea dar in ult timp am dat d una kre mi-a mancat viata si banii..deci nu foarte de mult am avut-o l mecanic pt schimbare de supape(mai exact toate),rectificat ghiuloasa plus schimbat garnitura d chiuloasa...tot bine sh frumos cand dupa vreo 2 sapt sa zic schimbat si egr fiind luat de l dezmembrari..iar totul bine si frumos pana cand a inceput sa scoata fum albastrui ceea c m-a facut sa ma uit l nivelul uleiului si sa constat k practic nu mai aveam..am completat cu un litru jumate si abia s-a ridicat nivelul pana l vf jojei...nu m-ai zic k tachetii tacaneau d mama focului pana cand am completat...iar dupa completare mai mergand cu ea asa pac a aparut problm cu relantiul sh anume merge motorul sacadat avand oscilatii intre 800-1000 turatii..sh in mers la fel face o turez pana la 2000 si incepe sa dea in nas..prima data am zis k e tot de la egr ca asa mi-a facut si prima data cand l-am schimbat fapt kre m-a facut sa scot mufa d la egr cu motorul oprit...imediat dupa c l-am pornit nu s-a intamplat nimic l,la fel mergea..sa nu fie de la Egr?sa fie d la Iac sau throtle acela?va rog,stiu k am facut un roman scriind atata,dar nu mai stiu c sa mai fac..banii nu mai am si sa ma duc iar l mecanic si sa imi sp cine stie c si sa ma jecmaneasca nu as mai vrea...aaa si am facut si testul acela pseudo agrafa si mi-a dat eroarea cu codul P0300...inca o data va rog sa ma ajutati sh p mn cu in rasp...va salut cu respect
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@alexiss89 nu e sectiunea potrivita. Roaga un moderator sa mute postul la Probleme Tehnice sau la Vectra
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR