Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca ma voi apuca si eu de facut operatiunea asta. Am vazut ca la clapeta de acceleratie este foarte mare umezeala si ma gandesc ca e din cauza garniturilor. Ma voi apuca de curatat clapeta acceleratie si iac. Inainte de asta voi trece sa vad de garnituri. Are idee cineva ce garnituri trebuiesc luate? Este kit pentru asta?
Skip ads

  • bubuescu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2004 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2014

  • Mesaj Privat
ma innebuneste si pe mine problema relanti,cand o pornesc sta frumos in relanti,cum fac 5 metri la primul stop se opreste motorul.nu am martorul aprins pe bord.am patit tocmai acum de sarbatorisi nu lucreaza nici un service.totusi nu pot intelege de ce cand o pornesc sta frumos la relanti si in mers la stop cum apas frana si ambreiajul moare instantaneu motorul.....
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema si la mine. la semafor, daca o las pe liber moare motorul, acul de la turometru se duce pana in 7000 rpm si gata...asta a fost tot..daca iau contactul si il pun iarasi, porneste si merge fara probleme..daca incerc sa-i dau la automat fara sa iau contactul o ia dar foarte foarte greu; ma gandesc ca e de la camshaft, senzor cu care am probleme de mai multa vreme, dar il scot, il curat cu spay de contacte si mai merge inca vreo 6-7 luni. Urmeaza sa-l curat iarasi dupa sarbatori si sa incerc curatarea clapetei si a iac-ului ca am si eu umezeala acolo. Ne poate spune cineva ce garnituri avem nevoie?
  • bubuescu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2004 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2014

  • Mesaj Privat
azi m-am uitat mai atent la motor(cat am rezistat in gerul asta)si am observat ca furtunul de admisie aer e fisurat un pic,s-ar putea sa fie asta problema?am incercat sa il prind provizoriu cu banda adeziva dar tot asa face,probabil tot intra aer fals acolo....
Skip ads

  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am masina de 4 ani si sincer, in afara de acel senzor camshaft care tot face probleme nu am schimbat nimic la motor (in afara de consumabile, lichide, uleiuri, curele, distributie) nu am avut probleme cu electro-motor, alternator sau altceva. Astept un raspuns pentru curatarea iacului si a clapetei de acceleratie cu ce garnituri e nevoie.
  • bubuescu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2004 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2014

  • Mesaj Privat
http://oldsite.omegaowners....pl?num=1207387811 sper sa te ajute
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR