Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • hgfssoorriinn

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2012

  • Mesaj Privat
la mine sunt diferente. nu mai stiu exact sa-ti spun. eu am R16 si am setat in BC dimensiunile corespunzator insa ma gandesc ca afisajul din bord este standard pentru o marime anume de jenti/cauciucuri si asa apare diferenta. poate ne spune cineva la care se sincronizeaza distanta ce marimi de genti/caucuicuri are.
Skip ads

  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
tonypsg a scris:asta nu mai stiu,am ceasurile lui flores alea cu multe culori.am sa il intreb,poate stie el.


pune contactul si tine apasat pe butonul de reset pana apar niste coduri
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
uite @kay ce imi apare

  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
este ok code indexul. Astea sunt dimensiunile valabile pentru acest code index.
185/70 R14
185/65 R15
195/60 R15
205/50 R16
225/35 R18

Ce poti seta la Yacc legat de anvelope? ai cumva si numarul de impulsuri?
Skip ads

  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
multumesc de pont.
da,pot seta diferite dimensiuni iar setarile sunt corecte,referitor la motor,dimensiunea cauciucului dar si impulsurile.cel din urma este oricum setat pe
15385.acum am 185/65/r15
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
daca numarul de impulsuri este la fel ar trebui ca si distanta parcursa sa fie aceeasi, cel putin asa se intampla la BC-ul original. Mai ai cumva ceasurile vechi? Nu de alta dar acest cod este valabil din 2001 pentru Y17DT si vad ca a ta este din 2000 si in mod normal ar trebui sa ai 009.
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
am si ceasurile vechi insa nu cred ca pot sa le conectez acolo ca sa vad codul @kay......da,masina e din 2000 ianuarie.
  • drodowu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
tonypsg a scris:salutari.
pentru cei ce au cumparat modulul de la ceh ma adresez.voi aveti probleme de sincronizare intre km de pe bord si computerul de bord?


Ca sa sincronizezi distanta indicata de computer:
- in meniul computerului la SET TIRE se gaseste o setare cu denumirea SET TO IMPULSE.
Eu asa am setat computerul si la distante de 400~500 KM nu am diferente.
Numarul de impulsuri este acelasi cu al tau, 15385 impulsuri/km.
Skip ads

  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
da.dar ce am mai observat eu pentru corectie.in meniu mai e si P/TURN.la mine era inainte valoarea de 32.acum l-am setat pe valoare 30 si vad deocamdata ca nu am diferente.impulsurile si la mine sunt 15385
  • drodowu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
La mine P/TURN era 29. Am incercat diferite alte valori (27, 28, 30, 31) si am avut diferente.
De cand l-am setat pe impulse nu mai sunt diferente.
Nici acum nu inteleg ce parametru reprezinta acest P/TURN (banuiesc ca este diametrul rotii).
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
nici eu nu stiu ce e acel p/turn si nici corectarea nu stiu cum se face.am sa mai merg o perioada pe valoarea de 30 apoi am sa incerc si varianta cu set impulse.
  • drodowu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
tonypsg a scris:da.dar ce am mai observat eu pentru corectie.in meniu mai e si P/TURN.la mine era inainte valoarea de 32.acum l-am setat pe valoare 30 si vad deocamdata ca nu am diferente.impulsurile si la mine sunt 15385



Revin cu o precizare:
P/TURN = impulsuri/rotatie
Pentru ASTRA Classic, rulmentul de la roata fata cu senzor ABS, trimite catre calculatorul ABS un numar de 29 impulsuri pentru fiecare rotatie completa a rotii.
Acest lucru te ajuta sa calculezi foarte exact, numarul de impulsuri/ Km, ce trebuie introdus in setarile computerului cehului pentru a nu exista diferente intre inregistrarile numarului de km parcursi.
Valorile pentru numarul de impulsuri/ Km calculate de mine au fost introduse in doua computere (al meu si al colegului 212SMA) si nu mai exista diferente la numarul de Km parcursi.
Skip ads

  • cosmin_s

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am instalat si eu kit-ul primit de la ceh azi dupa amiaza impreuna cu un coleg de servici mult mai priceput ca mine la treburile astea. Am tras fir-ul de la ecu , am lipit firele de la fuel consumption si rpm la mufa care se conecteaza la ceasurile de la bord , montat modulul in spatele TID-ului ,schimbat maneta de la stergator cu cea care are comenzi BC , toate facute constiincios si izolate perfect. Inainte de toate operatiile acestea am deconectat bateria masinii bineinteles. Dupa ce toate au fost puse in principiu la loc , bateria , mufele la locul lor (fara sa pun consola centrala la loc) am incercat sa dam contact sa vedem ca totul merge. Cand am pus prima data contactul , nu s-a aprins nici un bec in bord . Ne-am uitat la sigurante si dupa le-am bagat pe toate mai bine la locul lor am incercat din nou. De data aceasta doar o parte din ele s-au aprins si anume : Masina cu cheita si ledul de la motorina , s-au stins la cateva secunde. Nu se aprind cele atunci cand pui contact inainte sa pornesti masina(bateria , uleiul si inca una ) si degeaba dau cheie ca nu vrea sa porneasca. Am aprins pozitia si TID-ul afiseaza toate functiile pe rand : instant consumption , range km etc etc . Nu stiu care ar putea fi problema ...un releu deranjat , o siguranta ...chiar nu pot sa imi dau seama. Cine a mai patit si ma poate ajuta cu vreo idee , ii voi ramane vesnic indatorat.
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
vezi daca ai bagat bine mufa la ceasuri si ai tras tija care fixeaza mufa instalatiei de mufa ceasurilor
  • cosmin_s

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am scos de 2 ori ceasurile si dupa ce am fixat ceasurile pe pozitie s-au miscat toate acele , ca si cum s-ar sincroniza . Am tras si tija respectiva care fixeaza mufele . O sa mai incerc maine cand ma duc la servici...acolo a ramas masina Smile).Sper sa ii dau de cap maine.
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
sa te uiti si la pinii din mufa si din ceasuri sa nu fie indoiti
  • cosmin_s

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am incercat astazi sa rezolv problema fara prea multi sorti de izbanda. Cu multa treaba la munca , intr-o ora nu am reusit sa gasim problema. Am testat masina cu OP COM , gaseste interfata dar cand sa dea diagnoza nu citeste nimic , cu contactul pus.In schimb am mai identificat alte 2 posibile simptome. Cand pornesc avaria merg doar semnalizatoarele de pe spate. La semnalizare stanga sau dreapta tot doar cele de pe spate merg cu precizarea ca releul care cupleaza parca merge prea repede si semnalizarea la fel ...clipeste mai repede.
Cand pun contactul in pozitia a 2a se aude un releu cum cupleaza repetat la o distanta de cateva secunde si l-am identificat in poza de mai jos ca fiind cel verde. [img]http://www.1y9y.com/view.php?filename=938IMG_20130425_160110.jpg[/img]
  • cosmin_s

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am reusit cu colegul de servici sa identificam problema si totul e ok acuma. Pe principiul daca nu trebe desfacut...nu desface ....am desurubat undeva unde nu trebuia...si anume la o masa a masinii.
  • oprea alin

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Vand ...aici nu ai voie cu anunturi ( Edwin )
  • oprea alin

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cand eu am achizitionat yacc, din paginile anterioare l-am contactat pe mariusgmg.
Daca cititi postarile anterioare, astfel de postari au fost permise.
S-a schimbat cumva politica?
A se vedea paginile 77 si anterioarele.
Deci in concluzie ...cenzurat
Va multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR